• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» код 34350000-5 за ДК 021:2015 (шини пневматичні)

Завершена

4 000 747.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Період оскарження: 25.07.2018 17:54 - 10.08.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про прийняті замовником рішення

Номер: 081c5bc5ed9041e3a0dcbefeeb38a14e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-25-002141-b.c1
Назва: Скарга про прийняті замовником рішення
Скарга:
Кому: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОШИНА» Адреса: 08301, Київська область, м. Бориспіль, вул. Шевченка, 100 А. ЄДРПОУ: 41676522 Тел.: +38 (095) 401-58-29 E-mail: dneproshina13@gmail.com Замовник: Комунальне підприємство "Київпастранс" ЄДРПОУ: 31725604 Адреса: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Набережне шосе, 2 Тел.: +38 (044) 254-65-67 Е-mail: tender3@kpt.kiev.ua Інформація про закупівлю: Процедура – відкриті торги. «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» код 34350000-5 за ДК 021:2015) (шини пневматичні)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-25-002141-b СКАРГА на прийняті Замовником рішення Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОШИНА» (далі – ТОВ «ДНІПРОШИНА») приймає участь у відкритих торгах на закупівлю «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» код 34350000-5 за ДК 021:2015) (шини пневматичні)», що проводяться Комунальним підприємством «Київпастранс» (далі – Замовник), згідно оголошення оприлюдненого на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua № UA-2018-07-25-002141-b. 15.08.2018 року було проведено аукціон, після якого Замовником були розглянуті тендерні пропозиції учасників на їх відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник оприлюднив на офіційному веб-сайті Протокол розгляду тендерних пропозицій №1162 від 27.08.2018 р. (далі – Протокол №1162 від 27.08.2018 р.), згідно з яким тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРОШИНА» було відхилено, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Причиною відхилення Замовник зазначив невідповідність комерційної пропозиції учасника формі, яка наведена в Додатку 1 тендерної документації. ТОВ «ДНІПРОШИНА» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням та вважає його таким, що порушує права товариства на недискримінацію учасників закупівлі, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що викладені в Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОШИНА» надає файл з назвою «ценовое предложение.pdf», в якому міститься заповнена форма «Комерційної пропозиції» вих.№22 від 13.08.2018 р., яка містить технічну описку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме, в предметі закупівлі було помилково додано лише одне слово «цільнозлиті». Ця помилка мала бути визнана Замовником, як формальна (несуттєва) та така, що не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, оскільки відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. В частині першій розділу 3 Тендерної документації не передбачено вичерпний перелік формальних помилок. Отже, Замовник має керуватися визначенням формальних помилок, наведене в Законі. Замовником було відхилено тендерну пропозиції ТОВ «ДНІПРОШИНА» на підставі, нібито, невідповідності комерційної пропозиції учасника формі, яка наведена в Додатку 1 тендерної документації. Такі дії Замовника є неправомірними та такими, що суперечать умовам власної тендерної документації, оскільки, відповідно до частини третьої розділу 5 Тендерної документації, Замовник може відхиляти тендерну пропозицію Учасника лише за наступних підстав: - якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником. Згідно з частиною третьою розділу 5 Тендерної документації, Замовник може відхиляти тендерні пропозиції на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації лише Переможця. Також, згідно з частиною четвертою статті 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. На підставі цього, Замовником було встановлено в частині сьомій розділу 6 тендерної документації такі вимоги: «З метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону згідно якої умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару), уникнення випадків, передбачених статтею 37 Закону, переможець тендеру у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику (завантажити в сканованому вигляді в електронну систему закупівель) Комерційну пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (загальна ціна комерційної пропозиції не повинна бути більшою за ціну, зазначену Учасником в екранній формі системи (розділ «остаточна пропозиція») за результатами аукціону).» Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. Зазначене вище підтверджує той факт, що допущена ТОВ «ДНІПРОШИНА» технічна описка у формі «Комерційної пропозиції» вих.№22 від 13.08.2018 р. є формальною (несуттєвою) та такою, що ніяким чино не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та на підписання договору про закупівлі, за результатами проведення цієї закупівлі. А отже, Замовник не мав законного права відхиляти тендерну пропозиції ТОВ «ДНІПРОШИНА», як таку, що, нібито, не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до умов частини сьомої розділу 6 тендерної документації ТОВ «ДНІПРОШИНА» надає Замовнику остаточну Комерційну пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної пропозиції у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Але, на підставі того, що Замовником не було оприлюднено на офіційному веб-порталі повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ДНІПРОШИНА», цим товариством правомірно не було завантажено остаточну Комерційну пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. А отже, Замовник не має право відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОШИНА» на підставі невідповідності його Комерційної пропозиції формі, яка наведена в Додатку 1 до тендерної документації. Також, варто звернути увагу на значну різницю в цінах учасників, а саме, неправомірно відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРОШИНА» є на 15% дешевшою, тобто на 521 439,40 грн., за тендерну пропозицію ТОВ «Базис Основа-50», з яким Замовник має намір укласти договір про закупівлю. Отже, завдяки тому, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОШИНА» лише за незначну технічну описку, за той самий товар державний бюджет може витратити на 15% більше грошових коштів, аніж міг би. А це в свою чергу, суперечить основним принципам здійснення закупівель, які викладені в частині першій статті 3 Закону, а саме максимальна економія та ефективність. Таке неефективне витрачання Замовником виділених йому бюджетних коштів ставить під сумнів його добросовісність та об’єктивність підчас проведення публічних закупівель. Тому, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ТОВ «ДНІПРШИНА» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ДНІПРОШИНА» та рішенням про намір укласти договір з ТОВ «Базіс Основа-50». Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням. Прийняте рішення Замовника порушує право ТОВ «ДНІПРОШИНА» на добросовісну конкуренцію серед учасників та неупереджену оцінку нашої тендерної пропозиції, а тому завдає економічну шкоду нашому товариству. На підставі всього вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених фактів та встановити наявність порушення умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Визначити незаконним Протокол розгляду тендерних пропозицій №1162 від 27.08.2018 р. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОШИНА». 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «Базис Основа-50», яке викладене в Протоколі №1164 від 28.08.2018 р.. Додатки до скарги: 1. Платіжне доручення на перерахування плати за подання скарги. 2. Остаточна «Комерційна пропозиція» за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. Директор ТОВ «ДНІПРОШИНА» О.С. Уперенко
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2018 19:21
Дата виконання рішення Замовником: 16.10.2018 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються
Автор: ООО "ДНІПРОШИНА", Олексій Уперенко +380443930082 dneproshina13@gmail.com