-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації
Завершена
157 969.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 579.70 UAH
мін. крок: 1% або 1 579.70 UAH
Період оскарження:
29.05.2025 15:16 - 20.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації»
Номер:
d36da131a0ea40929b0ef945ccdf866e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-29-008610-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Роздруківка оголошення про проведення відкритих торгів.pdf 02.06.2025 15:01
- Скарга в АМКУ UA-2025-05-29-008610-a.docx 02.06.2025 15:01
- 2. Ліцензійні умови.pdf 02.06.2025 15:01
- 4.1. Ліцензійні умови.pdf 02.06.2025 15:01
- 3. Витяг з наказу ДСНС.pdf 02.06.2025 15:01
- 4.2. Витяг з наказу ДСНС.pdf 02.06.2025 15:01
- Скарга в АМКУ UA-2025-05-29-008610-a.pdf 02.06.2025 15:01
- sign.p7s 02.06.2025 15:12
- рішення від 04.06.2025 № 8875.pdf 04.06.2025 15:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2025 № 9329.pdf 12.06.2025 12:11
- рішення від 11.06.2025 № 9329.pdf 16.06.2025 12:52
- Пояснення по суті Скарги 05.06.2025 17:21
- Пояснення по суті Скарги 05.06.2025 17:21
- Усунення порушень Замовником 17.06.2025 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2025 15:25
Дата розгляду скарги:
11.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2025 15:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.06.2025 12:52
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2025 16:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.06.2025 року № 9329-р/пк-пз, Головним управління ДПС в Одеській області внесено та опубліковано 17.06.2025 року зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації» відповідно до ЄЗС за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» номер оголошення - UA-2025-05-29-008610-a, що затверджені протокольним рішення уповноваженої особи від 17.06.2025 № 64.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c9ae3e5ae798481daae0b7007163598d
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Державною податковою службою України Головним управлінням ДПС в Одеській області (філія ДПС) (далі – Замовник) 29.05.2025 року була оголошена закупівля послуг «Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації» (код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-29-008610-a).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 06.06.2025 15:06.
Очікувана вартість закупівлі становить 157 969,78 грн.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з даними частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ретельно ознайомившись з умовами тендерної документації, Приватне підприємство «ЖИЗНЬ» (далі – ПП «ЖИЗНЬ», або Скаржник) виявило умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право ПП «ЖИЗНЬ» прийняти участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пункту 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції – зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів.».
Дана вимога є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
В електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.06.2025 15:06.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з даними частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Пунктом 33 Особливостей зазначено, що тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 34 Особливостей, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Встановивши кінцевий строк подання тендерних пропозицій «зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів», який не узгоджується з нормами чинного законодавства України, Замовник порушує право учасників на добросовісну конкуренцію, що в свою чергу може призвести до обмеження конкуренції, оскільки Учасники не зможуть подати вчасно свою пропозицію.
Як доказ надаємо посилання на Особливості https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-п#Text, Закону України «Про публічні закупівлі» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1398, посилання на оголошення про проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-29-008610-a та роздруківку з електронної системи закупівель PROZORRО оголошення про проведення відкритих торгів.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 06.06.2025 15:06.
Очікувана вартість закупівлі становить 157 969,78 грн.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з даними частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ретельно ознайомившись з умовами тендерної документації, Приватне підприємство «ЖИЗНЬ» (далі – ПП «ЖИЗНЬ», або Скаржник) виявило умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право ПП «ЖИЗНЬ» прийняти участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пункту 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції – зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів.».
Дана вимога є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
В електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.06.2025 15:06.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з даними частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Пунктом 33 Особливостей зазначено, що тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 34 Особливостей, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Встановивши кінцевий строк подання тендерних пропозицій «зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів», який не узгоджується з нормами чинного законодавства України, Замовник порушує право учасників на добросовісну конкуренцію, що в свою чергу може призвести до обмеження конкуренції, оскільки Учасники не зможуть подати вчасно свою пропозицію.
Як доказ надаємо посилання на Особливості https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-п#Text, Закону України «Про публічні закупівлі» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1398, посилання на оголошення про проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-29-008610-a та роздруківку з електронної системи закупівель PROZORRО оголошення про проведення відкритих торгів.
×
-
Назва доказу:
Доказ 1
-
Повʼязаний документ:
1. Роздруківка оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 1 Розділу IV тендерної документації у відповідності до оголошення про проведення закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3282ce3e489e4bcf919427a2499e9328
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Інформаційна довідка довільної форми (із зазначенням вихідного номера документа та датою, завірена власним підписом та печаткою учасника) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації та необхідної кількості, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.
- відомість, довідка (у довільній формі, за підписом керівника) не менше 5-ти працівників, зі зазначенням ПІБ та займаної посади/професії згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з поточного ремонту пожежної сигналізації та копії посвідчень.
- документи підтверджуючі кваліфікацію (кваліфікаційні посвідчення, дипломи, свідоцтва, тощо).
- Наявність протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки співробітників, що будуть надавати послуги.
- копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці;
- копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень.
Додатково підтверджується шляхом подання сканованих копій наказів на призначення або трудових книжок, або копій договорів ЦПХ.».
2.1. Вимога щодо наявності не менше 5-ти працівників є дискримінаційною для нас та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пунктів 14 та 15 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) встановлено:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.».
Отже, Ліцензійними умовами не передбачена наявність не менше 5-ти працівників у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дана вимога розрахована на учасників, які мають в наявності не менше 5-ти працівників, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших учасників.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт у відповідності до норм чинного законодавства.
2.2. Вимога щодо наявності протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки співробітників, що будуть надавати послуги, копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень у працівників, які будуть надавати послуги є дискримінаційною для нас, як для Учасників торгів, та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пунктів 14 та 15 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) встановлено:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.».
Отже, Ліцензійними умовами не передбачено наявності у працівників протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень.
Дана вимога тендерної документації розрахована на тих учасників, в яких є саме протокол про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень, що є дискримінаційним по відношенню до нас та до інших учасників.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови.
- відомість, довідка (у довільній формі, за підписом керівника) не менше 5-ти працівників, зі зазначенням ПІБ та займаної посади/професії згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з поточного ремонту пожежної сигналізації та копії посвідчень.
- документи підтверджуючі кваліфікацію (кваліфікаційні посвідчення, дипломи, свідоцтва, тощо).
- Наявність протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки співробітників, що будуть надавати послуги.
- копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці;
- копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень.
Додатково підтверджується шляхом подання сканованих копій наказів на призначення або трудових книжок, або копій договорів ЦПХ.».
2.1. Вимога щодо наявності не менше 5-ти працівників є дискримінаційною для нас та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пунктів 14 та 15 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) встановлено:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.».
Отже, Ліцензійними умовами не передбачена наявність не менше 5-ти працівників у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дана вимога розрахована на учасників, які мають в наявності не менше 5-ти працівників, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших учасників.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт у відповідності до норм чинного законодавства.
2.2. Вимога щодо наявності протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки співробітників, що будуть надавати послуги, копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень у працівників, які будуть надавати послуги є дискримінаційною для нас, як для Учасників торгів, та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пунктів 14 та 15 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) встановлено:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.».
Отже, Ліцензійними умовами не передбачено наявності у працівників протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень.
Дана вимога тендерної документації розрахована на тих учасників, в яких є саме протокол про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07, навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, копії витягу з протоколів про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та копії витягу з протоколу з присвоєння групи з електробезпеки, не менше ІІІ групи до 1000В та копії таких посвідчень, що є дискримінаційним по відношенню до нас та до інших учасників.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови.
×
-
Назва доказу:
Доказ 2
-
Повʼязаний документ:
2. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу у відповідності до норм чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ee9fd925360545c1971d159ae9f1fd31
Заголовок пункту скарги:
Пункт 3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації документами, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю є: «Наявність відповідного дозволу або ліцензії: Копію дійсного відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, із додатками або лист в довільній формі, в якому міститься інформація про те, що на офіційному веб-сайті НКРЕКП оприлюднено рішення про видачу відповідної ліцензії, до якого додається роздруківка з сайту НКРЕКП з посиланням на сайт.».
Дана вимога тендерної документації для нас, як для Учасника торгів, є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з предметом закупівлі та технічним завданням.
Повідомляємо, що на сайті НКРЕКП (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) https://www.nerc.gov.ua/npasearch?&key=рішення%20про%20видачу%20ліцензії містяться ліцензії з виробництва електричної енергії, з постачання електричної енергії, з постачання природного газу.
Предметом даної закупівлі є: Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів).
Даний вид робіт здійснюється на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та містяться на офіційному сайті ДСНС, який їх видає.
Крім того зазначаємо, що технічним завданням не передбачено виконання робіт/надання послуг пов’язаних з електричною енергією та природним газом.
Таким чином, дана вимога тендерної документації є для нас дискримінаційною у зв’язку з тим, що ми не маємо та не повинні мати ліцензію або дозвіл на провадження певного виду господарської діяльності, які видає НКРЕКП, оскільки ми здійснюємо свою діяльність на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дає можливість виконувати послуги, які є предметом закупівлі та вказані в технічному завданні.
Ми маємо витяг з наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 10.12.2021 № 811 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якої ми маємо право виконувати роботи/надавати послуги з монтажу, підтримання експлуатаційної діяльності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Як доказ надаємо витяг з наказу ДСНС від 10.12.2021 № 811.
Дана вимога тендерної документації для нас, як для Учасника торгів, є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з предметом закупівлі та технічним завданням.
Повідомляємо, що на сайті НКРЕКП (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) https://www.nerc.gov.ua/npasearch?&key=рішення%20про%20видачу%20ліцензії містяться ліцензії з виробництва електричної енергії, з постачання електричної енергії, з постачання природного газу.
Предметом даної закупівлі є: Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів).
Даний вид робіт здійснюється на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та містяться на офіційному сайті ДСНС, який їх видає.
Крім того зазначаємо, що технічним завданням не передбачено виконання робіт/надання послуг пов’язаних з електричною енергією та природним газом.
Таким чином, дана вимога тендерної документації є для нас дискримінаційною у зв’язку з тим, що ми не маємо та не повинні мати ліцензію або дозвіл на провадження певного виду господарської діяльності, які видає НКРЕКП, оскільки ми здійснюємо свою діяльність на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дає можливість виконувати послуги, які є предметом закупівлі та вказані в технічному завданні.
Ми маємо витяг з наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 10.12.2021 № 811 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якої ми маємо право виконувати роботи/надавати послуги з монтажу, підтримання експлуатаційної діяльності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Як доказ надаємо витяг з наказу ДСНС від 10.12.2021 № 811.
×
-
Назва доказу:
Доказ 3
-
Повʼязаний документ:
3. Витяг з наказу ДСНС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
ccd93060bde9489dbc3f1cff5207f74a
Заголовок пункту скарги:
Пункт 4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації вимагається: «Враховуючи, що серед об’єктів Замовника, на яких будуть надаватися послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації, є приміщення РСЧ (в яких, в тому числі, зберігається інформація, що становить державну таємницю), Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо наявності в нього документу про допуск до державної таємниці. У вказаній довідці Учаснику необхідно зазначити назву документа, його номер, дату видачі та орган, який видав цей документ. Відповідно до п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, викладеної Учасником у довідці, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та/або витребувати в Учасника засвідчену копію документу про допуск до державної таємниці.».
Вимога щодо наявності допуску до державної таємниці є для нас, як для Учасника, дискримінаційною у зв’язку з наступним.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про державну таємницю» (далі – Закон), державна таємниця – вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому цим Законом, державною таємницею і підлягають охороні державою.
Допуск до державної таємниці – оформлення права громадянина на доступ до секретної інформації.
Відповідно до статті 22 Закону, допуск до державної таємниці надається дієздатним громадянам України віком від 18 років, які потребують його за умовами своєї службової, виробничої, наукової чи науково-технічної діяльності або навчання, органами Служби безпеки України після проведення їх перевірки. Порядок надання допуску до державної таємниці визначається Кабінетом Міністрів України.
Для розгляду питання про надання громадянам допуску до державної таємниці державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, де працюють, проходять службу або навчаються громадяни, оформляються документи, які надсилаються до органів Служби безпеки України. Перелік та форми таких документів, а також порядок їх надання визначаються Кабінетом Міністрів України.
Надання допуску передбачає:
- визначення необхідності роботи громадянина із секретною інформацією;
- перевірку громадянина у зв'язку з допуском до державної таємниці;
- взяття громадянином на себе письмового зобов'язання щодо збереження державної таємниці, яка буде йому довірена;
- одержання у письмовій формі згоди громадянина на передбачені законом обмеження прав у зв'язку з його допуском до державної таємниці;
- ознайомлення громадянина з мірою відповідальності за порушення законодавства про державну таємницю.
Згідно зі статтею 23 Закону, допуск до державної таємниці не надається у разі:
1) відсутності у громадянина обгрунтованої необхідності в роботі із секретною інформацією;
2) сприяння громадянином діяльності іноземної держави, іноземної організації чи їх представників, а також окремих іноземців чи осіб без громадянства, що завдає шкоди інтересам національної безпеки України, або участі громадянина в діяльності політичних партій та громадських організацій, діяльність яких заборонена у порядку, встановленому законом;
3) відмови громадянина взяти на себе письмове зобов'язання щодо збереження державної таємниці, яка буде йому довірена, а також за відсутності його письмової згоди на передбачені законом обмеження прав у зв'язку з допуском до державної таємниці;
4) наявності у громадянина судимості за тяжкі або особливо тяжкі злочини або за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України, не погашеної чи не знятої в установленому порядку;
5) наявності у громадянина психічних розладів, які можуть завдати шкоди охороні державної таємниці, відповідно до переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я України і Службою безпеки України.
У наданні допуску до державної таємниці може бути відмовлено також у разі:
1) повідомлення громадянином під час оформлення допуску недостовірних відомостей про себе;
2) постійного проживання громадянина за кордоном або оформлення ним документів на виїзд для постійного проживання за кордоном;
3) невиконання громадянином обов'язків щодо збереження державної таємниці, яка йому довірена або довірялася раніше.
Громадянина, якому відмовлено у допуску до державної таємниці, якщо виконання трудових чи службових обов'язків вимагає доступу до державної таємниці, а переміщення на інше робоче місце чи іншу посаду неможливе, може бути в передбаченому законодавством порядку переведено на іншу роботу або службу, не пов'язану з державною таємницею, чи звільнено.
Зазначаємо, що ми при наданні послуг з поточного ремонту пожежної сигналізації не будемо працювати із секретною інформацією, а тому відповідно нам його можуть не надати.
Крім того повідомляємо, що предметом даної закупівлі є: Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів).
Даний вид робіт здійснюється на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка отримується у відповідності до Ліцензійних умов.
Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов, вони визначають вичерпний перелік, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно з Вимогами щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень встановлено наступні вимоги:
«Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Організаційні вимоги
17. Ліцензіат зобов’язаний листом повідомляти органу ліцензування про всі зміни даних, що зазначені у його документах, які додавалися до заяви про отримання ліцензії, у місячний строк після виникнення таких змін.
Ліцензіат протягом строку дії ліцензії забезпечує зберігання у паперовому та/або електронному вигляді документів:
які використовувалися (складалися) під час надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення;
копії яких подавалися органу ліцензування;
які підтверджують достовірність даних, що зазначалися здобувачем ліцензії у документах, які подавалися органу ліцензування.
Ліцензіат зобов’язаний забезпечити присутність керівника ліцензіата, його заступника або іншої уповноваженої особи під час проведення органом ліцензування перевірки додержання ліцензіатом вимог цих Ліцензійних умов.
Заява про зупинення дії ліцензії (повністю або частково) у будь-який зручний спосіб (нарочним, поштовим відправленням або в електронній формі) подається органу ліцензування до зупинення діяльності.
Заява про відновлення дії ліцензії (повністю або частково) у будь-який зручний спосіб (нарочним, поштовим відправленням або в електронній формі) подається органу ліцензування до відновлення діяльності разом з відомостями про усунення підстав, що стали причиною для зупинення дії ліцензії (повністю або частково).
Роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Монтаж систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень на об’єктах, де система пожежної сигналізації встановлена, здійснюється після проведення їх перевірки. У разі коли система пожежної сигналізації перебуває у неробочому стані, монтаж інших систем здійснюється після відновлення її працездатності.
Системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів та/або нормативних документів технічного характеру.
Ліцензіат, що виконує роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень:
забезпечує працездатність систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
своєчасно виконує роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
виконує роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень за умови тимчасового припинення спостерігання за ними та своєчасно повідомляє суб’єкту, що здійснює спостерігання за такими системами, про початок та закінчення робіт.
Виконання робіт з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які експлуатуються, здійснюється після їх перевірки.».
Таким чином, Ліцензійними умовами не передбачено наявність в Учасника допуску до державної таємниці.
Отже, дана вимога тендерної документації розрахована на тих Учасників, які вже мають допуск до державної таємниці, що є дискримінаційним по відношенню до нас та до інших Учасників.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови та витяг з наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 10.12.2021 № 811 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якого маємо право виконувати роботи/надавати послуги з монтажу, підтримання експлуатаційної діяльності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Вимога щодо наявності допуску до державної таємниці є для нас, як для Учасника, дискримінаційною у зв’язку з наступним.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про державну таємницю» (далі – Закон), державна таємниця – вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому цим Законом, державною таємницею і підлягають охороні державою.
Допуск до державної таємниці – оформлення права громадянина на доступ до секретної інформації.
Відповідно до статті 22 Закону, допуск до державної таємниці надається дієздатним громадянам України віком від 18 років, які потребують його за умовами своєї службової, виробничої, наукової чи науково-технічної діяльності або навчання, органами Служби безпеки України після проведення їх перевірки. Порядок надання допуску до державної таємниці визначається Кабінетом Міністрів України.
Для розгляду питання про надання громадянам допуску до державної таємниці державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, де працюють, проходять службу або навчаються громадяни, оформляються документи, які надсилаються до органів Служби безпеки України. Перелік та форми таких документів, а також порядок їх надання визначаються Кабінетом Міністрів України.
Надання допуску передбачає:
- визначення необхідності роботи громадянина із секретною інформацією;
- перевірку громадянина у зв'язку з допуском до державної таємниці;
- взяття громадянином на себе письмового зобов'язання щодо збереження державної таємниці, яка буде йому довірена;
- одержання у письмовій формі згоди громадянина на передбачені законом обмеження прав у зв'язку з його допуском до державної таємниці;
- ознайомлення громадянина з мірою відповідальності за порушення законодавства про державну таємницю.
Згідно зі статтею 23 Закону, допуск до державної таємниці не надається у разі:
1) відсутності у громадянина обгрунтованої необхідності в роботі із секретною інформацією;
2) сприяння громадянином діяльності іноземної держави, іноземної організації чи їх представників, а також окремих іноземців чи осіб без громадянства, що завдає шкоди інтересам національної безпеки України, або участі громадянина в діяльності політичних партій та громадських організацій, діяльність яких заборонена у порядку, встановленому законом;
3) відмови громадянина взяти на себе письмове зобов'язання щодо збереження державної таємниці, яка буде йому довірена, а також за відсутності його письмової згоди на передбачені законом обмеження прав у зв'язку з допуском до державної таємниці;
4) наявності у громадянина судимості за тяжкі або особливо тяжкі злочини або за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України, не погашеної чи не знятої в установленому порядку;
5) наявності у громадянина психічних розладів, які можуть завдати шкоди охороні державної таємниці, відповідно до переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я України і Службою безпеки України.
У наданні допуску до державної таємниці може бути відмовлено також у разі:
1) повідомлення громадянином під час оформлення допуску недостовірних відомостей про себе;
2) постійного проживання громадянина за кордоном або оформлення ним документів на виїзд для постійного проживання за кордоном;
3) невиконання громадянином обов'язків щодо збереження державної таємниці, яка йому довірена або довірялася раніше.
Громадянина, якому відмовлено у допуску до державної таємниці, якщо виконання трудових чи службових обов'язків вимагає доступу до державної таємниці, а переміщення на інше робоче місце чи іншу посаду неможливе, може бути в передбаченому законодавством порядку переведено на іншу роботу або службу, не пов'язану з державною таємницею, чи звільнено.
Зазначаємо, що ми при наданні послуг з поточного ремонту пожежної сигналізації не будемо працювати із секретною інформацією, а тому відповідно нам його можуть не надати.
Крім того повідомляємо, що предметом даної закупівлі є: Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів).
Даний вид робіт здійснюється на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка отримується у відповідності до Ліцензійних умов.
Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов, вони визначають вичерпний перелік, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно з Вимогами щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень встановлено наступні вимоги:
«Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Організаційні вимоги
17. Ліцензіат зобов’язаний листом повідомляти органу ліцензування про всі зміни даних, що зазначені у його документах, які додавалися до заяви про отримання ліцензії, у місячний строк після виникнення таких змін.
Ліцензіат протягом строку дії ліцензії забезпечує зберігання у паперовому та/або електронному вигляді документів:
які використовувалися (складалися) під час надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення;
копії яких подавалися органу ліцензування;
які підтверджують достовірність даних, що зазначалися здобувачем ліцензії у документах, які подавалися органу ліцензування.
Ліцензіат зобов’язаний забезпечити присутність керівника ліцензіата, його заступника або іншої уповноваженої особи під час проведення органом ліцензування перевірки додержання ліцензіатом вимог цих Ліцензійних умов.
Заява про зупинення дії ліцензії (повністю або частково) у будь-який зручний спосіб (нарочним, поштовим відправленням або в електронній формі) подається органу ліцензування до зупинення діяльності.
Заява про відновлення дії ліцензії (повністю або частково) у будь-який зручний спосіб (нарочним, поштовим відправленням або в електронній формі) подається органу ліцензування до відновлення діяльності разом з відомостями про усунення підстав, що стали причиною для зупинення дії ліцензії (повністю або частково).
Роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Монтаж систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень на об’єктах, де система пожежної сигналізації встановлена, здійснюється після проведення їх перевірки. У разі коли система пожежної сигналізації перебуває у неробочому стані, монтаж інших систем здійснюється після відновлення її працездатності.
Системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів та/або нормативних документів технічного характеру.
Ліцензіат, що виконує роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень:
забезпечує працездатність систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
своєчасно виконує роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
виконує роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень за умови тимчасового припинення спостерігання за ними та своєчасно повідомляє суб’єкту, що здійснює спостерігання за такими системами, про початок та закінчення робіт.
Виконання робіт з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які експлуатуються, здійснюється після їх перевірки.».
Таким чином, Ліцензійними умовами не передбачено наявність в Учасника допуску до державної таємниці.
Отже, дана вимога тендерної документації розрахована на тих Учасників, які вже мають допуск до державної таємниці, що є дискримінаційним по відношенню до нас та до інших Учасників.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови та витяг з наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 10.12.2021 № 811 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якого маємо право виконувати роботи/надавати послуги з монтажу, підтримання експлуатаційної діяльності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
×
-
Назва доказу:
Доказ 4.2.
-
Повʼязаний документ:
4.2. Витяг з наказу ДСНС.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 4.1.
-
Повʼязаний документ:
4.1. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.