• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Неосептін перевін, 1000 мл; Бланідас Актив, 1000 мл ; Аеродезин 2000, 1000мл (з розпилювачем) ; Лізоформін Плюс піна, 1000мл ; Засіб дезінфікуючий "Госпісепт (Gospisept)", 1кг; Санітаб, 350 таб у банці.

Завершена

15 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.50 UAH
Період оскарження: 11.10.2018 14:27 - 12.10.2018 14:32
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді замовника-корупціонера.

Номер: 2dbb00516de34ea6a0422ab812269497
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-11-000873-a.c3
Назва: Щодо відповіді замовника-корупціонера.
Вимога:
Так кортить отримати хабар, що вже не можете вигадати,що ще написати? Ви же в протоколі зазначили інші аргументи відхилення! До чого тут ротація? Ви хіба закуповували запропновані нами дезінфікуючі засоби квартал тому назад? Чим більше пишите нісенітниці - тим більше себе загноняєте в кут. Матеріали цієї закупівлі ми вже відправили в контролюючі органи. Піздно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

щодо відповіді Хабарника

Номер: e5c6ab09d9844a278dfea19172c36271
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-11-000873-a.b2
Назва: щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи той факт, що Замовник-хабарник не відповів по суті на нашу вимогу, обмежившись формальною відпискою, ми направляємо скарги до контролюючих органів. Ганьба Хабарнику!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Протокол оскарження щодо дезінфекційних розчинів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!!!

Номер: c75466ab7610438a869b8993e6ebdad7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-11-000873-a.b1
Назва: Вимога!!!
Вимога:
Замовник-корупціонер намагається провести корупційну закупівлю у свого постачальника з наступним отриманням хабаря. Замовник, спочатку, за допомогою свого постачальника, прописав дискримінаційні вимоги з зазначенням меж масової долі активно-діючих речовин, яким відповідають тільки торгові марки зазначених в документації засобів. Еквівалентів інших виробників, які б відповідали всім зазначеним вимогам в Україні не існує! 40% хабаря посадовим особам Замовника, і ті будуть старатися писати в протоколі відхилення все, що тільки до голови прийде! Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного Наказу, де регламентується, яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6.запобігання корупційним діям і зловживанням! Ще раз зауважую, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас "заздалегідь обраний Вами переможець", містять перелік особливих характеристик цих засобів, які відрізняють ці засоби від інших торгових марок на ринку України. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Щодо ненадання гарантійного листа від виробника. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали.Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на скаргу надано в протоколі.
Статус вимоги: Не задоволено