-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування обладнання (відеокамер, гучномовців)
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2025 12:36 - 18.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
13498d87312b415ebbc53a2fc32bf2ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-29-005534-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ред 3.doc 02.06.2025 21:51
- 1_2_Додаток_4_Інформація_про_необхідні_технічні_якісні_та_кількісні (2).doc 02.06.2025 21:51
- 3. Положення про технічний захист.doc 02.06.2025 21:51
- 3. положення.doc 02.06.2025 21:51
- sign.p7s 02.06.2025 21:58
- рішення від 04.06.2025 № 8870.pdf 04.06.2025 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2025 №9309.pdf 12.06.2025 11:42
- рішення від 11.06.2025 № 9309.pdf 16.06.2025 12:30
- Пояснення.pdf 06.06.2025 09:14
- ПОЯСНЕННЯ.docx 06.06.2025 09:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2025 22:39
Дата розгляду скарги:
11.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.06.2025 12:30
Дата виконання рішення Замовником:
16.06.2025 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9309-р/пк-пз від 11.06.2025 виконане в повному обсязі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2001d405cf3743f4a29b3ae5f8026d28
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 5.В залежності від наявності кабельної мережі за адресами підключення камер відеоспостереження, послуги можуть передбачати будівництво кабельної мережі за адресою надання Послуг. 6.Очікувана вартість предмету закупівлі включає в себе витрати на будівництво кабельної мережі за адресою надання Послуг, якщо виникне така необхідність.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Тендерна документація не містить чіткого переліку робіт/послуг, які потрібно буде виконати в рамках договору про закупівлю. Скаржник позбавлений можливості оцінити та точно розрахувати цінову пропозицію на підставі технічного завдання.
Окремо варто зазначити, що опис, що міститься у додатку 4 до тендерної документації дозволяє самостійно визначати об’єм робіт/послуг виключно за власним бажанням. В такому випадку тендерна документація містить дискримінаційні та корупційні ризики.
На підтвердження надаємо копію додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Окремо варто зазначити, що опис, що міститься у додатку 4 до тендерної документації дозволяє самостійно визначати об’єм робіт/послуг виключно за власним бажанням. В такому випадку тендерна документація містить дискримінаційні та корупційні ризики.
На підтвердження надаємо копію додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
1_2_Додаток_4_Інформація_про_необхідні_технічні_якісні_та_кількісні (2).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
71af4823a8824e3caa5ef69b5d5e372d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 1.7. Виконавець зобов’язаний мати власні необхідні матеріали (кабель, блоки живлення, медіаконвертери, тощо), по технічним характеристикам не гірше за ті, що використовуються у наявній системі відеоспостереження.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 1.7. Виконавець зобов’язаний мати власні необхідні матеріали (кабель, блоки живлення, медіаконвертери, тощо), по технічним характеристикам не гірше за ті, що використовуються у наявній системі відеоспостереження.
Тендерна документація не містить технічних характеристик матеріалів (кабелів, блоків живлення, медіаконвертерів, тощо), що використовуються у наявній системі відеоспостереження Замовника.
Скаржник позбавлений можливості оцінити та точно розрахувати цінову пропозицію на підставі технічного завдання через відсутність інформації про вищенаведені технічні характеристик матеріалів, а також позбавлений можливості оцінити необхідні підготовці роботи до виконання договору про закупівлю (оновлення або закупівля матеріалів).
На підтвердження надаємо копію додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тендерна документація не містить технічних характеристик матеріалів (кабелів, блоків живлення, медіаконвертерів, тощо), що використовуються у наявній системі відеоспостереження Замовника.
Скаржник позбавлений можливості оцінити та точно розрахувати цінову пропозицію на підставі технічного завдання через відсутність інформації про вищенаведені технічні характеристик матеріалів, а також позбавлений можливості оцінити необхідні підготовці роботи до виконання договору про закупівлю (оновлення або закупівля матеріалів).
На підтвердження надаємо копію додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
1_2_Додаток_4_Інформація_про_необхідні_технічні_якісні_та_кількісні (2).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f8cd97eb6da0425cb1cd2b7c35404001
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 10 додатку 2 до тендерної документації: учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації, для підтвердження Учаснику необхідно надати сканкопію оригіналу Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв'язку..
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п. 10 додатку 2 до тендерної документації: учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації, для підтвердження Учаснику необхідно надати сканкопію оригіналу Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв'язку та захисту інформації.
Відповідно до п. 18 Положення про технічний захист інформації в Україні, що затверджено Указом Президента України від 27 вересня 1999 року N 1229/99 (надалі - Порядок): контроль у сфері технічного захисту інформації полягає в перевірці виконання вимог цього Положення, інших нормативно-правових актів з питань технічного захисту інформації та в оцінюванні захищеності інформації на об'єкті, де вона циркулюватиме або циркулює. Оцінювання захищеності інформації здійснюється шляхом атестації або експертизи комплексів технічного захисту інформації та інспекційних перевірок. За результатами атестації або експертизи комплексів технічного захисту інформації визначається можливість введення в експлуатацію об'єкта, де циркулюватиме інформація, охорона якої забезпечується державою. На підтвердження надаємо копію Порядку.
Також надаємо копію положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, що затверджено Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 травня 2007 року № 93 (у редакції наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28 серпня 2022 року № 477).
Відповідно до п. 4 Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затверджену Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 травня 2007 року № 93 (Копія Положення надається):
«4. Об’єктами експертизи є:
комплексні системи захисту інформації (далі - КСЗІ), які є невід’ємною складовою інформаційної, електронної комунікаційної або інформаційно-комунікаційної системи (далі - ІКС);
апаратні, апаратно-програмні і програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі - засоби ТЗІ);
організаційно-технічне рішення для впровадження типової компоненти КСЗІ в ІКС - задокументоване уніфіковане рішення для багаторазового розгортання складових КСЗІ в ІКС, самодостатнє для вирішення певного завдання, що містить проєктні рішення програмно-технічного комплексу, організаційно-технічні рішення щодо регламенту функціонування типової компоненти ІКС та опис (алгоритм) процедури впровадження (розгортання) компоненти КСЗІ в ІКС (далі - ОТР КСЗІ).»
На глибоке переконання Скаржника виконання договору про закупівлю не потребує отримання та надання вищенаведеного атестату Скаржником.
Вимога про наявність вказаних документів розрахована на учасників, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Замовником штучно звужено кількість потенційних учасників торгів без вагомої потреби та доцільності наявності вказаних документів. Скаржник в змозі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливість участі у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до п. 18 Положення про технічний захист інформації в Україні, що затверджено Указом Президента України від 27 вересня 1999 року N 1229/99 (надалі - Порядок): контроль у сфері технічного захисту інформації полягає в перевірці виконання вимог цього Положення, інших нормативно-правових актів з питань технічного захисту інформації та в оцінюванні захищеності інформації на об'єкті, де вона циркулюватиме або циркулює. Оцінювання захищеності інформації здійснюється шляхом атестації або експертизи комплексів технічного захисту інформації та інспекційних перевірок. За результатами атестації або експертизи комплексів технічного захисту інформації визначається можливість введення в експлуатацію об'єкта, де циркулюватиме інформація, охорона якої забезпечується державою. На підтвердження надаємо копію Порядку.
Також надаємо копію положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, що затверджено Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 травня 2007 року № 93 (у редакції наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28 серпня 2022 року № 477).
Відповідно до п. 4 Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затверджену Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 травня 2007 року № 93 (Копія Положення надається):
«4. Об’єктами експертизи є:
комплексні системи захисту інформації (далі - КСЗІ), які є невід’ємною складовою інформаційної, електронної комунікаційної або інформаційно-комунікаційної системи (далі - ІКС);
апаратні, апаратно-програмні і програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі - засоби ТЗІ);
організаційно-технічне рішення для впровадження типової компоненти КСЗІ в ІКС - задокументоване уніфіковане рішення для багаторазового розгортання складових КСЗІ в ІКС, самодостатнє для вирішення певного завдання, що містить проєктні рішення програмно-технічного комплексу, організаційно-технічні рішення щодо регламенту функціонування типової компоненти ІКС та опис (алгоритм) процедури впровадження (розгортання) компоненти КСЗІ в ІКС (далі - ОТР КСЗІ).»
На глибоке переконання Скаржника виконання договору про закупівлю не потребує отримання та надання вищенаведеного атестату Скаржником.
Вимога про наявність вказаних документів розрахована на учасників, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Замовником штучно звужено кількість потенційних учасників торгів без вагомої потреби та доцільності наявності вказаних документів. Скаржник в змозі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливість участі у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Наказ Про затвердження Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації
-
Повʼязаний документ:
3. положення.doc
-
-
Назва доказу:
ПОЛОЖЕННЯ про технічний захист
-
Повʼязаний документ:
3. Положення про технічний захист.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.