-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Коток пневмоколісний (спеціального призначення)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Завершена
6 364 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 824.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 824.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2025 09:19 - 04.06.2025 08:00
Вимога
Відхилено
щодо визначення переможцем закупівлі UA-2025-05-29-000759-a ТОВ "Спецзапчастина Центр"
Номер:
a986f2bfa73d4c86a500b2b2d7667fee
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-29-000759-a.a1
Назва:
щодо визначення переможцем закупівлі UA-2025-05-29-000759-a ТОВ "Спецзапчастина Центр"
Вимога:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що прийняте Вами рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2025-05-29-000759-a ТОВ "Спецзапчастина Центр" прийняте з порушенням пп2 п 44 „Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості), затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, що підтверджується наступним:
1) У межах процедури закупівлі Замовником були висунуті ЧІТКІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі – Коток пневмоколісний (спеціального призначення), а саме:
- Експлуатаційна вага, кг - 14000-16000
Тобто Ви як Замовник, враховуючи Ваші вимоги до предмету закупівлі що мали бути обумовлені (з огляду на специфіку товару що закуповується) конкретними потребами у будівництві та ремонті дорожнього покриття визначили нижню та верхню межу ваги котка, яка становила 14000кг та 16000кг відповідно. Технічна відповідність пропозицій учасників мають вважатися відповідними якщо запропонований учасником товар має масу що знаходиться у зазначеному Замовником діапазоні нижньої та верхньої межі. .
Однак, ТОВ "Спецзапчастина Центр", яке було визначене переможцем процедури закупівлі, надало тендерну пропозицію, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ Замовника, а саме:
- Експлуатаційна вага, кг – 10000-160000
У поданій пропозиції зазначено нижню межу - 10000 кг, що є суттєвим відхиленням від встановлених Замовником технічних вимог.
Така невідповідність може свідчити про знижену продуктивність та недостатню ефективність обладнання, складність її використання у порівнянні з очікуваними технічними характеристиками що вимагав Замовник.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДХИЛЯТИ тендерну пропозицію, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
2) Пунктом 8 ДОДАТОКУ №3 (зі змінами) до Оголошення спрощеної закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ визначена наступна чітка технічна вимога:
– Ширина перекриття шин: не менше 30 мм
У пропозиції учасника ТОВ "Спецзапчастина Центр", зазначено: 370 мм, що викликає обґрунтовані сумніви щодо достовірності цієї інформації.
Значення перекриття у 370 мм виглядає непропорційно великим і може свідчити про:
- механічну або арифметичну помилку під час заповнення;
- неправильне розуміння суті технічного параметра;
або про технічно некоректну компоновку валів (шасі), що спричиняє зайве перекриття і нераціональне використання обладнання.
3) Oзнайомившись із сайтом учасника ТОВ "Спецзапчастина Центр" https://st-c.com.ua/product/dorozhniy-pnevmokolisnyy-katok-kron-pr16/ нами були виявленні фотографії запропонованого Товару, а саме Дорожній (Пневмоколісний) каток КRON PR16, фотографія таблички, де вказуються технічна інформація виробником товару, на китайській мові. Це свідчить про те що країна походження запропонованого учасником ТОВ "Спецзапчастина Центр" предмета закупівлі, а саме Коток пневмоколісний (спеціального призначення)-KRON PR16 - Китайська Народна Республіка. При цьому учасник ТОВ "Спецзапчастина Центр" заявив країну походження Сполученні Штати Америки (Назва файла: Довідка товар походження.pdf).
Так в іншій закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-04-25-005717-a учасник ТОВ "Спецзапчастина Центр" декларує країну походження товару того ж виробника але вже Китайську народну республіку. (п.6 файлу під назвою Інформація та документи для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.pdf)
Тож на підставі вищевикладеного, а також керуючись принципами недискримінації та добросовісної конкуренції, вимагаємо:
Переглянути рішення про визначення переможцем ТОВ "Спецзапчастина Центр" та керуючись пп.2 п.44 Особливостей ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію ТОВ "Спецзапчастина Центр", ЯК ТАКУ ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Проткол на вимогу №11_3 від 19.06.2025.pdf 19.06.2025 17:03
Дата подачі:
18.06.2025 13:20
Вирішення:
18.06.2025 року в електронну систему закупівель надійшла вимога щодо визначення переможцем закупівлі UA-2025-05-29-000759-a ТОВ "Спецзапчастина Центр".
Відповідно абзацу 2 пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
У відповідь на Ваше звернення надаємо роз’яснення, а саме:
1. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі відповідно Постанови Кабінету міністрів України від 11.11.2022 року №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами) та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
2. Т.в.о. начальника інженерно-аеродромної служби тилу Квітковим М.С. перевірено технічний паспорт на запропонований ТОВ "Спецзапчастина Центр" товар, а саме каток пневмоколісний KRON PR 16 та технічні характеристики пропозиції ТОВ "Спецзапчастина Центр", що вимагалися згідно пункту 9 розділу 16 оголошення на проведення спрощеної закупівлі, «Вимоги до учасника» ДОДАТОК № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». На виконання даної вимоги у складі пропозиції ТОВ "Спецзапчастина Центр" завантажено файл «Відповідність тех вимогам.pdf», згідно якого зазначені технічні характеристики. Відповідно технічного паспорту наданого ТОВ "Спецзапчастина Центр" зазначено експлуатаційну вагу на запропонований каток пневмоколісний KRON PR 16 - 10000-16000 кг.
Замовником визначено нижню та верхню межу ваги котка 14000-16000кг з огляду на специфіку товару та задля конкретних потреб, а саме: для експлуатаційного догляду за ґрунтовим покриттям льотного поля аеродрому. Ущільнення окремих ділянок аеродрому, таких як бокові смуги безпеки, кінцеві смуги безпеки, ґрунтової частини основної злітно-посадкової смуги, запасної ґрунтової злітно-посадкової смуга, задля підвищення несучої здатності ґрунтового покриття, стійкості до зсувів, супротиву водопроникнення, що у свою чергу підвищить рівень безпеки польотів.
Нижня межа зазначеного діапазону 10000 кг, відповідно технічного паспорту наданого ТОВ "Спецзапчастина Центр" на каток пневмоколісний KRON PR 16, не являється невідповідністю, оскільки запропонований товар має експлуатаційну масу, що включає в себе значення 14000-16000 кг, які й були визначені у вимогах технічного завдання Замовником.
Окрім того нами також перевірено інформацію на сайті:
https://st-c.com.ua/product/dorozhniy-pnevmokolisnyy-katok-kron-pr16/, де зазначений опис технічних характеристик на Пневмоколісний дорожній каток KRON PR16.
Пневмоколісний дорожній каток KRON PR16 – це потужна та універсальна машина, призначена для ефективного ущільнення різних типів ґрунту та асфальту. Завдяки регульованому тиску в шинах та високій експлуатаційній масі, PR16 забезпечує оптимальне ущільнення як на великих, так і на малих проектах.
KRON PR16 оснащений надійним дизельним двигуном CUMMINS 4BTA3.9 потужністю 75 кВт. Запуск двигуна здійснюється за допомогою електростартера. Каток має 4 передні та 5 задніх шин, що забезпечують рівномірний розподіл тиску на поверхню та ширину прокатки 2280 мм.
Оператор може регулювати контактний тиск у шинах в діапазоні від 150 до 300 кПа, що дозволяє налаштувати каток для роботи з різними типами матеріалів та досягти оптимального результату ущільнення.
KRON PR16 має вражаючу експлуатаційну масу, яку можна регулювати в діапазоні від 10000 до 16000 кг. Це забезпечує високу ефективність ущільнення та дозволяє працювати з матеріалами різної щільності.
Габаритні розміри катка складають: довжина – 4780 мм, ширина – 2280 мм, висота – 3200 мм.
Зверніть увагу даний тип катка KRON PR16 має можливість відповідно до потреби регулювати експлуатаційну масу в діапазоні від 10000 до 16000 кг. Діапазон, що вимагався Замовником 14000-16000 кг, відповідно, зниженої продуктивності обладнання за даними технічними характеристиками Замовник при експлуатації не матиме. Замовник вбачає у даній конфігурації покращення технічних можливостей.
3. Пунктом 8 ДОДАТОКУ №3 (зі змінами) до Оголошення спрощеної закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ визначена наступна чітка технічна вимога:
– Ширина перекриття шин: не менше 30 мм
У пропозиції ТОВ "Спецзапчастина Центр", зазначено: 370 мм. Однак, зауважуємо вказане значення не є меншим чим вимагалося Замовником.
Замовник не виключає того, що можливо в наданих документах ТОВ "Спецзапчастина Центр", допущено описку або механічну помилку.
Однак після технічного аналізу даного значення параметру встановлено, що 370 мм є очевидною помилкою друку або перенесенням десяткового роздільника, оскільки така ширина перекриття шин є технічно неможливою для шин зазначених у пропозиції ТОВ "Спецзапчастина Центр", а саме 11.00-R20, ширина яких становить 279 мм.
З урахуванням викладеного Замовник дійшов до висновку, що зазначене значення 370 мм містить друкарську помилку, а реальне значення складає 37 мм.
До того ж зауважимо, що Вами у вимозі допущено технічну помилку при зазначені експуатаційної ваги «Однак, ТОВ "Спецзапчастина Центр", яке було визначене переможцем процедури закупівлі, надало тендерну пропозицію, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ Замовника, а саме:- Експлуатаційна вага, кг – 10000-160000».
4. З приводу Вашого зауваження, щодо країни походження товару запропонованого ТОВ "Спецзапчастина Центр". В наданій пропозицій ТОВ "Спецзапчастина Центр" завантажено файл «Довідка товар не рф.pdf» в якому надано довідку в довільній формі, щодо країни походження, а саме зазначено: «ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНА-Центр», як учасник процедури закупівлі, повідомляє, що країною походження запропонованого товару (Коток пневмоколісний (спеціального призначення)- KRON PR16 є Китай, виробник – компанія KRON GROUPLLC.» В Замовника не має заборон закуповувати товари країною походженням яких є Китай. Після проведення аналізу було встановлено, що США − країна реєстрації компанії, а Китай − країна у якій здійснюється фізичне виробництво Товару. Така практика коли бренд зареєстрований в одній країні, а виробництво розташоване в іншій, є поширеною міжнародною практикою і не суперечить жодній з вимог тендерної документації чи чинного законодавства України.
Відповідно розділу 17 оголошення на проведення спрощеної закупівлі державним замовникам забороняється: здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
Здійснювати закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року.”
З огляду на викладене, рішення замовника відповідає чинному законодавству.
Статус вимоги:
Відхилено