• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони (фізична та технічна охорона об'єктів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області)

Завершена

4 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2025 15:53 - 20.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони (фізична та технічна охорона об'єктів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області) (код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)»

Номер: e51dac3879e04546b6d1a20ad058adcd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-28-010656-a.b2
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони (фізична та технічна охорона об'єктів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області) (код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)»
Скарга:
Державною податковою службою України Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (філія ДПС) (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-05-28-010656-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони (фізична та технічна охорона об'єктів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області) (код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)». Оголошення було опубліковано 28 травня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 05 червня 2025 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА «ГРІЗЛІ»» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2025 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.06.2025 16:52
Дата виконання рішення Замовником: 17.06.2025 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: зміни до тендерної документації внесені
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ", ЮРІЙ БИБИК 380939665831 grizli05@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 04681b25013d4efaa3d5c8908487264e
Заголовок пункту скарги: наявність об’єкта дозвільної системи з відомчою зброєю, боєприпасами до неї, основними частинами зброї, пристроями, патронами до них (за адресою розміщення такого об’єкту учасника на території м. Дніпро або Дніпропетровської області)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«19. Витяг з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи, що виданий власнику ГШР (учаснику/субпідряднику), на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи з відомчою зброєю, боєприпасами до неї, основними частинами зброї, пристроями, патронами до них (за адресою розміщення такого об’єкту учасника на території м. Дніпро або Дніпропетровської області) – приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів (виданий відповідно п. 2.9 глави 2 розділу 1 Наказу МВС України від 21.08.1998 р. №622), яким підтверджується наявність в учасника відповідного дозволу, строк дії якого - не менше ніж строк дії договору за предметом закупівлі або Учасник надає на кожного свого працівника (не менше 4-х), які мають дозвіл на зберігання та носіння спеціальних пристроїв, яких учасник буде залучати до надання послуг за предметом закупівлі: дозвіл на зберігання та носіння пристрою, виданий уповноваженим органом з Витягом з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, у якому зазначаються відомості про пристрій, дозволений для зберігання, яким підтверджується наявність в особи відповідного дозволу; наказ та повідомлення про прийняття працівника на роботу, з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою або копію трудової книжки; довідку про огляд технічного стану і відстріл пристрою, видана установами Експертної служби МВС/ протокол огляду технічного стану пристрою, сформований засобами ЄРЗ; довідку про відсутність судимості МВС, сформовану для отримання дозволу на отримання, зберігання та використання зброї.»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перше: Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Аналогічні положення містить і тендерна документація Замовника.
Скаржник не має власного зазначеного витягу, але може залучити субпідрядника, який такий витяг має та який здійснює реагування на тривоги.
Таким чином, Скаржник може підтвердити наявність у суб’єкта охоронної діяльності, який здійснює реагування на тривоги, наявності зазначеного дозволу, але ніяк не у себе.
Друге: Скаржник має укладений договір із підрядником щодо надання послуг виїзду на тривоги ГШР, але такий підрядник має Витяг на право зберігання зброї у місті Київ, а не на території м. Дніпро або Дніпропетровської області.
Замовник вимагає наявність об’єкта дозвільної системи з відомчою зброєю, боєприпасами до неї, основними частинами зброї, пристроями, патронами до них (за адресою розміщення такого об’єкту учасника на території м. Дніпро або Дніпропетровської області) – приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів, чим порушує право взяти участь у закупівлі тих учасників, що мають власні або партнерські збройові кімнати в інгих регіонах України.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень по території. Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має місцем своєї діяльності – всю Україну і на всій її території використовує спецзасоби, дозволені згідно чинного законодавства.
Якщо субпідрядник Скаржника зареєстрований у місті Київ, то він звертається в державні органи за своїм місцем реєстрації (юридичної адреси) і отримує всі необхідні дозволи\ліцензії тощо.
Місцем здійснення діяльності субпідрядника Скаржника є вся Україна, але це не означає, що у кожному населеному пункту ми повинні мати дозвіл на кімнату зброї.
Скаржник має субпідрядника, який залучається для виїзду на тривоги і субпідрядник має відповідний витяг, виданий за місцем знаходження такого субпідрядника, а не за місцем здійснення діяльності (бо субпідрядник також надає послуги по території всієї України).
Як альтернативу Замовник пропонує надати документи, що підтверджують наявність особистої зброї на працівників учасника. Проте дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Патріотична охоронна система «Грізлі» не має у своєму штаті власних працівників груп швидкого реагування, а залучає партнерські групи швидкого реагування за договором реагування. Отже і працівники груп реагування не є працівниками учасника, а працівниками субпідрядника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4569b589aff34e90bf864a10bd375b6c
Заголовок пункту скарги: договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог Додатку 1.1 до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі маємо наступні вимоги:
«На підтвердження надати діючий договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності.»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена вимога у саме такій редакції як у документації Замовника є дискримінаційною для суб’єктів господарювання, які уклали зазначений договір після 01.01.2022 року.
Роз’яснюємо: Закон України «Про радіочастотний ресурс України», від 01.06.2000 № 1770-III, який передбачав укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, втратив чинність з 01.01.2022, у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX. Відповідно, укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів було можливим лише до 01.01.2022 року.
З 01.01.2022 року укладення саме такого договору є неможливим.
На сьогодні є чинним і діє Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX, згідно якого Скаржник уклав договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4540/166м-24 від 28.06.2024 року.
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 19.04.2023 № 139, що затверджує Порядок здійснення радіочастотного моніторингу у смугах радіочастот загального користування передбачає, котрий у Розділі V передбачає:
«2. Користувач радіочастотного спектра укладає з УДЦР договір про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром відповідно до вимог законодавства (в електронній формі або паперовому вигляді на вибір користувача).»
Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX у ст. 44 визначає, що «1. Радіочастотний моніторинг здійснюється з метою забезпечення електромагнітної сумісності, визначення стану користування радіочастотним спектром на регіональному, національному та міжнародному рівнях, визначення наявного для впровадження новітніх технологій радіочастотного спектра, розроблення пропозицій для прийняття відповідних рішень щодо підвищення ефективності користування радіочастотним спектром та визначення дотримання Україною та сусідніми державами міжнародних зобов’язань і положень Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку у сфері радіочастотного спектра.»
Відповідно, Скаржник уклав договір згідно чинного законодавства - Договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4540/166м-24 від 28.06.2024 року.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони (фізична та технічна охорона об'єктів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області) (код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)»

Номер: 7b2c4bc9d7f44e9eb2224e03a4548cf5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-28-010656-a.b1
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони (фізична та технічна охорона об'єктів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області) (код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)»
Скарга:
Державною податковою службою України Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (філія ДПС) (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-05-28-010656-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони (фізична та технічна охорона об'єктів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області) (код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)». Оголошення було опубліковано 28 травня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 05 червня 2025 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА «ГРІЗЛІ»» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.05.2025 14:12
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНІ РІШЕННЯ ГРІЗЛІ", Юрій Бибик 380939665831 brgrizzly@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 04c97267133d418faf312c1f9a4fbff4
Заголовок пункту скарги: наявність об’єкта дозвільної системи з відомчою зброєю, боєприпасами до неї, основними частинами зброї, пристроями, патронами до них (за адресою розміщення такого об’єкту учасника на території м. Дніпро або Дніпропетровської області)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«19. Витяг з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи, що виданий власнику ГШР (учаснику/субпідряднику), на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи з відомчою зброєю, боєприпасами до неї, основними частинами зброї, пристроями, патронами до них (за адресою розміщення такого об’єкту учасника на території м. Дніпро або Дніпропетровської області) – приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів (виданий відповідно п. 2.9 глави 2 розділу 1 Наказу МВС України від 21.08.1998 р. №622), яким підтверджується наявність в учасника відповідного дозволу, строк дії якого - не менше ніж строк дії договору за предметом закупівлі або Учасник надає на кожного свого працівника (не менше 4-х), які мають дозвіл на зберігання та носіння спеціальних пристроїв, яких учасник буде залучати до надання послуг за предметом закупівлі: дозвіл на зберігання та носіння пристрою, виданий уповноваженим органом з Витягом з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, у якому зазначаються відомості про пристрій, дозволений для зберігання, яким підтверджується наявність в особи відповідного дозволу; наказ та повідомлення про прийняття працівника на роботу, з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою або копію трудової книжки; довідку про огляд технічного стану і відстріл пристрою, видана установами Експертної служби МВС/ протокол огляду технічного стану пристрою, сформований засобами ЄРЗ; довідку про відсутність судимості МВС, сформовану для отримання дозволу на отримання, зберігання та використання зброї.»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перше: Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Аналогічні положення містить і тендерна документація Замовника.
Скаржник не має власного зазначеного витягу, але може залучити субпідрядника, який такий витяг має та який здійснює реагування на тривоги.
Таким чином, Скаржник може підтвердити наявність у суб’єкта охоронної діяльності, який здійснює реагування на тривоги, наявності зазначеного дозволу, але ніяк не у себе.
Друге: Скаржник має укладений договір із підрядником щодо надання послуг виїзду на тривоги ГШР, але такий підрядник має Витяг на право зберігання зброї у місті Київ, а не на території м. Дніпро або Дніпропетровської області.
Замовник вимагає наявність об’єкта дозвільної системи з відомчою зброєю, боєприпасами до неї, основними частинами зброї, пристроями, патронами до них (за адресою розміщення такого об’єкту учасника на території м. Дніпро або Дніпропетровської області) – приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів, чим порушує право взяти участь у закупівлі тих учасників, що мають власні або партнерські збройові кімнати в інгих регіонах України.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень по території. Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має місцем своєї діяльності – всю Україну і на всій її території використовує спецзасоби, дозволені згідно чинного законодавства.
Якщо субпідрядник Скаржника зареєстрований у місті Київ, то він звертається в державні органи за своїм місцем реєстрації (юридичної адреси) і отримує всі необхідні дозволи\ліцензії тощо.
Місцем здійснення діяльності субпідрядника Скаржника є вся Україна, але це не означає, що у кожному населеному пункту ми повинні мати дозвіл на кімнату зброї.
Скаржник має субпідрядника, який залучається для виїзду на тривоги і субпідрядник має відповідний витяг, виданий за місцем знаходження такого субпідрядника, а не за місцем здійснення діяльності (бо субпідрядник також надає послуги по території всієї України).
Як альтернативу Замовник пропонує надати документи, що підтверджують наявність особистої зброї на працівників учасника. Проте дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Патріотична охоронна система «Грізлі» не має у своєму штаті власних працівників груп швидкого реагування, а залучає партнерські групи швидкого реагування за договором реагування. Отже і працівники груп реагування не є працівниками учасника, а працівниками субпідрядника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 18b4bc293ed347c1aa5bd81ee9cc58e3
Заголовок пункту скарги: договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог Додатку 1.1 до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі маємо наступні вимоги:
«На підтвердження надати діючий договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності.»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена вимога у саме такій редакції як у документації Замовника є дискримінаційною для суб’єктів господарювання, які уклали зазначений договір після 01.01.2022 року.
Роз’яснюємо: Закон України «Про радіочастотний ресурс України», від 01.06.2000 № 1770-III, який передбачав укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, втратив чинність з 01.01.2022, у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX. Відповідно, укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів було можливим лише до 01.01.2022 року.
З 01.01.2022 року укладення саме такого договору є неможливим.
На сьогодні є чинним і діє Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX, згідно якого Скаржник уклав договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4540/166м-24 від 28.06.2024 року.
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 19.04.2023 № 139, що затверджує Порядок здійснення радіочастотного моніторингу у смугах радіочастот загального користування передбачає, котрий у Розділі V передбачає:
«2. Користувач радіочастотного спектра укладає з УДЦР договір про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром відповідно до вимог законодавства (в електронній формі або паперовому вигляді на вибір користувача).»
Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX у ст. 44 визначає, що «1. Радіочастотний моніторинг здійснюється з метою забезпечення електромагнітної сумісності, визначення стану користування радіочастотним спектром на регіональному, національному та міжнародному рівнях, визначення наявного для впровадження новітніх технологій радіочастотного спектра, розроблення пропозицій для прийняття відповідних рішень щодо підвищення ефективності користування радіочастотним спектром та визначення дотримання Україною та сусідніми державами міжнародних зобов’язань і положень Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку у сфері радіочастотного спектра.»
Відповідно, Скаржник уклав договір згідно чинного законодавства - Договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4540/166м-24 від 28.06.2024 року.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації