• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трасошукач кабелів та труб

Завершена

514 032.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 10 280.64 UAH
Період оскарження: 28.05.2025 14:42 - 03.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення уповноваженої особи МКП "Чернівцітеплокомуненерго" про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Номер: ae44ee8cd6af4971a1e295ae55ded291
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-28-008469-a.c2
Назва: Скарга на рішення уповноваженої особи МКП "Чернівцітеплокомуненерго" про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2025 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.07.2025 17:01
Автор: ФОП "КОЛТОВСЬКИЙ ВІКТОР ПЕТРОВИЧ", Віктор Колтовський +380968179111 koltovskiy.viktor@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1fbb2e44544f410a9c497ea1c18c524a
Заголовок пункту скарги: 18.06.2025 р МКП «Чернівцітеплокомуненерго» (далі – Замовник) опублікувало ПРОТОКОЛ № 47/5-т/ос щодо визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ ФОП Колтовський В.П. як учасник процедури закупівлі, не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ, вважає його таким, що прийняте з порушенням
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 18.06.2025 р МКП «Чернівцітеплокомуненерго» (далі – Замовник) опублікувало ПРОТОКОЛ № 47/5-т/ос щодо визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ
ФОП Колтовський В.П. як учасник процедури закупівлі, не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ, вважає його таким, що прийняте з порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника, які Замовником не були враховані, а саме.



1. Згідно Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено Вимоги до технічних характеристик обладнання, вимоги до документів учасника

Відповідно до п.2.4, а саме: Пропоноване до постачання обладнання повинно відповідати технічним характеристикам, комплектації, зазначеним у технічному завданні.

Проте ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ не надав підтвердження, що обладнання яке пропонується учасником відповідає технічним вимогам Додатку 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ надав документ – 6.1 Технічні вимоги.pdf в якому зазначені лише технічні вимоги, які в самому документі так і позначаються як, вимоги до обладнання. Жодних технічних документів виробника чи його представника, які би підтверджували технічну відповідність запропонованого обладнання, надано не було, і відповідно до цього пропозиція Учасника мала би бут відхилена.

2. Згідно Додатку 1, п. 2.7. Постачальник повинен представити офіційний документ, що містить інформацію про зобов'язання підприємства-виготовлювача або його офіційного дилера перед покупцем пропонованої продукції нести солідарну відповідальність за гарантійними, сервісним зобов'язаннями.


Проте ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ не надав документа, що містить інформацію про зобов'язання підприємства-виготовлювача або його офіційного дилера перед покупцем пропонованої продукції нести солідарну відповідальність за гарантійними, сервісним зобов'язаннями, , і відповідно до цього пропозиція Учасника мала би бут відхилена.


3. Відповідно до Додатку 2, п. 4.7. Учасник мав надати Документальне підтвердження країни походження товару.

Так, на виконання вказаних вимог, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ в складі пропозиції надано документ – 6.5. Копія сертифікату походження та переклад

Учасник закупівлі надав сертифікат походження, який постачальник товару сформував самостійно від свого імені, тобто без участі призначеного органу з оцінки відповідності. Такий документ не має юридичної сили як сертифікат згідно з вимогами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 року (чинна редакція від 19.04.2025 року).
Відповідно до положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 року (чинна редакція від 19.04.2025 року):
● Частина 1 статті 1, абзац 33 визначає:
Сертифікація — це підтвердження відповідності третьою стороною, що стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Це визначення прямо вказує, що сертифікат має бути виданий незалежною третьою стороною, а не самим виробником чи постачальником.
● Частина 1 статті 1, абзац 21 визначає:
Орган з оцінки визначено як «орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування».
Це підтверджує, що сертифікат походження є окремою формою документа про відповідність, що прямо згадується в законі. Його правовий статус чітко визначений у межах процедури оцінки відповідності, яку можуть проводити лише призначені органи, як зазначено у попередніх пунктах скарги.
Таким чином, лише орган з оцінки відповідності має право видавати сертифікати походження товару. Таким органом може бути Торгова промислова палата країни постачальника товару, Торгова промислова палата України
Сертифікат, виданий постачальном – JDG KILOVOLT самостійно «від свого імені», не відповідає вищевказаним вимогам, а отже, не може визнаватися дійсним сертифікатом походження.


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації. Ознаки змови.

Номер: 4312393ac1f04a12b6f54a9eefee280b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-28-008469-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації. Ознаки змови.
Скарга:
Технічне завдання прописано під сумнівного виробника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 03.06.2025 00:00
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «Пергам-Україна Інжинірінг», Андрій Кошель 044 455 68 64 KOSHEL@PERGAM.COM.UA https://www.pergam.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ebe05712566a44f58cb31bba6e52830e
Заголовок пункту скарги: неконкурентна закупівля. наявні ознаки недобросовістності
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток 1 тендерної документації), пункт 1 - Вимоги до обладнання.
Вимоги, які зроблені машинним перекладом, повністю скопійовані з комплекту Gazelle G9320.
Посилання на сайт:
Локатор – https://www.gazelleindustrial.com/g9320-underground-utility-locator-with-rechargeable-battery
Передавач - https://www.gazelleindustrial.com/g9326-line-transmitter-with-rechargeable-battery
- По всіх параметрах вимог не вказано «не гірше». Як приклад, розмір дисплею 640 × 480 точок, що є кращим, не підійде Замовнику, який вимагає 320 × 240 точок, що є формальною причиною відхилити прилад з кращими показниками.
- Те саме по масі, вазі і габаритних розмірах.
- Досить дивна вимога по кольоровому дисплею. Кольоровий дисплей не дає жодних переваг в трасуванні підземних комунікацій.
2. В четвертій стрічці Додатку 1 Замовник пише – «кореляційна система по виявленню витоків на інженерних мережах міста». Трасошукач кабелів та труб не є системою по виявленню витоків на інженерних мережах міста.
3. В додатку 1 немає жодних згадок про точність виявлення місцезнаходження підземної комунікації, або про похибку у вимірюванні глибини, що є одними з НАЙВАЖЛИВІШИХ параметрів локатора.
- В підпункті 2.3, пункту 2 (Загальні вимоги до Учасників) Замовник зазначає - Пропоноване до постачання обладнання повинно бути новим, виготовленим не раніше 2023 року, не було в експлуатації і вживанні. Тобто на момент постачання (30.09.2025) комплекту може бути більше ніж 2,5 роки.
- В підпункті 2.6, пункту 2 (Загальні вимоги до Учасників) Замовник зазначає, що. Постачальник повинен бути офіційним представником виробника устаткування в Україні або уповноваженим від офіційного дилера виробника. Як можна побачити на сайті виробника - https://www.gazelleindustrial.com/distributors, він не представлений не тільки в Україні, а й в Європі.
4. Очікувана варість в 514 032,00 грн. з ПДВ явно завищена. Адже топова модель (в тій самій комплектації) від провідного виробника трасошукачів - Radiodetection (Великобританія), в Україні, має ціну на 10% нижчу. Наша компанія, як представник Radiodetection з досвідом на ринку України понад 17 років це стверджує.

Все вищезазначене вказує на те, що документацію до тендера готували або НЕФАХІВЦІ, або фахівці під примусом, які мали на меті купити у конкретної компанії/особи конкретний прилад.
P.S. Звернувшись до виробника Gazelle G9320 з питанням придбати комплект G9320 в Україні була отримана наступна відповідь Please place an order through our e-commerce partner as we currently don't have any distributors in Ukraine. https://www.maintive.com/gazelle/g9320-underground-utility-locator-max-depth-15m
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації