• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо

Додаткова потреба на 2018 рік по очікуваній вартості

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2018 13:33 - 08.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо незаконності визначення переможцем закупівлі ТОВ «ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ» та необхідності скасування рішення

Номер: 517b8e9c2fb045ad94a21c0e575d8780
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-26-000941-c.b1
Назва: ВИМОГА щодо незаконності визначення переможцем закупівлі ТОВ «ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ» та необхідності скасування рішення
Вимога:
Більш детальна інформація надана окремим файлом
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу №UA-2018-09-26-000941-c.b1 Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) Замовник: Комунальний заклад "Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни" Херсонської обласної ради Учасник, що звернувся з вимогою: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956 Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю “АС” (далі – Учасник) №UA-2018-09-26-000941-c.b1 від 19.10.2018 уважно розглянуто. З порушених у ній питань повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. В інструкції з підготовки тендерних пропозицій замовником не зазначено вимогу щодо накладення учасниками електронного цифрового підпису. Учасником, якого визначено переможцем, надано лист-пояснення щодо ліцензії, який також відповідає вимогам тендерної документації та інструкції з підготовки тендерної пропозиції та містить законодавчі підстави ненадання нотаріально завіреної копії саме Ліцензії на постачання природного газу. Вимога щодо нотаріального завіряння копії будь-якого іншого документа, який підтверджує право учасника на провадження господарської діяльності з постачання природного газу замовником не встановлювалась. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №000/5, надають наступне визначення копії документа: “копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак”. Тобто, копія документа також є документом відповідно до чинного законодавства України. Проект договору, відсканований та наданий в PDF форматі у складі тендерної пропозиції учасником, якого визначено переможцем, містить підпис та печатку юридичної особи на кожній сторінці, що також відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до Міжнародної системи одиниць стандартною одиницею виміру об'єму є саме кубічний метр, крім того безпосередньо Правила постачання природного газу, затверджені постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015, визначають, що за розрахункову одиницю поставленого природного газу приймається метр кубічний природного газу. В додатку №1 до тендерної документації замовником зазначено саме кількість товару, а не одиницю виміру, оскільки одиниця виміру природного газу визначена чинним законодавством. Загальна вартість пропозиції переможця дорівнює добутку кількості природного газу і запропонованої ціни. Щодо не заповнення учасником ТОВ “Херсонрегіонгаз” поля “назва Учасника” в формі “Пропозиція відкритих торгів”. Замовником в тендерній документації наведено визначення формальних (несуттєвих) помилок, якими вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а також технічні помилки та описки, та вказано, що наявність таких помилок не має наслідком відхилення тендерної пропозиції. Учасником, якого визначено переможцем, подано форму “Пропозиція відкритих торгів” на бланку ТОВ “Херсонрегіонгаз”, за підписом керівника ТОВ “Херсонрегіонгаз” та з відбитком печатки ТОВ “Херсонрегіонгаз”, що виключає будь-яку можливість того, що пропозицію подано не ТОВ “Херсонрегіонгаз”, а за таких обставин допущена помилка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог тендерної документації. Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. При оцінці тендерної пропозиції ТОВ “Херсонрегіонгаз” Замовником дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ “Херсонрегіонгаз, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 214 від 18.10.2018 є послідовним та прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» . З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено