• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Крісла тетральні для НД с. Родатичі

Доставка за рахунок постачальника, оплата після доставки.

Завершена

189 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2018 15:06 - 23.10.2018 16:00
Вимога
Відхилено

Доброго дня!

Номер: e471a99007c14ee387fffcf0d19d48f5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-18-002142-b.b1
Назва: Доброго дня!
Вимога:
Відповідно до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі крісло м’яке театральне» Замовник вимагає наступне: «Виробництво крісел має відповідати Системі управляння якістю та Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT). Конструкція крісел має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, що повинні бути підтверджено копією Сертифіката відповідності …». Відповідно до вимог чинного законодавства України та щодо уникнення будь-яких дискримінаційних дій щодо учасників (в незалежності від того є вони виробниками чи ні) вимагаємо виключити дану вимогу із тексту тендерної документації та вимагати підтвердження на підставі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, котрі видаються з дотриманням норм ДСТУ, ТУ. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що на теперішній час в Україні чинним законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Вищевказані сертифікати обов’язкові до пред’явлення лише при ЕКСПОРТІ товару за межі України. Мінекономрозвитку України у своєму Листі «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 роз’яснило, як діятиме система сертифікації у 2018 р. у зв’язку з переходом до європейських стандартів. Нагадаємо: із 01.01.18р. утратив чинність Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.93 р. № 46-93. У зв’язку із цим Мінекономрозвитку у своєму листі зробило такі висновки: 1. З 01.01.18 р. відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. 2. Документи, видані призначеними органами із сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.19 р. Таку дату вказано економічним відомством неспроста. Це пов’язано з тим, що у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо технічних регламентів та оцінки відповідності» (реєстраційний № 6235 від 11.04.17 р.). Він передбачає, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління й персонал, а також свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації, є чинними до закінчення терміну їх дії, але не пізніше 1 січня 2019 р., якщо іншого не передбачено технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію. 3. Знак відповідності державної системи сертифікації можна використовувати лише стосовно продукції, на яку є чинними документи, видані до 01.01.18 р., форма якого, а також правила й умови його нанесення мають бути визначені у відповідних ліцензійних угодах, укладених між органами із сертифікації та заявниками на сертифікацію. 4. У Реєстрі державної системи сертифікації містяться відомості, унесені лише до 29.12.17р. включно. При цьому, якщо за результатами проведення технічних наглядів за сертифікованою продукцією, послугами, системами управління, атестованими виробництвами органи із сертифікації прийматимуть відповідні рішення щодо анулювання, призупинення чи поновлення дії документів державної системи сертифікації, виданих до 29.12.17 р. включно, вони мають за запитами заінтересованих сторін надавати інформацію про актуальний статус цих документів. Ще раз звертаємо увагу на те, що на сьогоднішній день учасники торгів зобов’язані підтверджувати якість товарів, що виготовляють лише на підставі ВИСНОВКІВ ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, що не суперечить вимогам чинного законодавства України. ТРЕТЄ. На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у актових залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання. Тканина, яка використовується має бути з підвищеною стійкістю до горіння, яка має бути безпечною та витривалою при горінні – на підтвердження цього надати Протоколи випробувань (Сертифікати тощо), у яких зазначена саме та тканина, з якої будуть виготовлені крісла. Протокол Випробування, що крісла можуть використовуватися в актових залах може бути наданий лише після виготовлення цих крісел та монтажу. Кожна партія крісел отримує окремий протокол випробовування, так як на звукові властивості в тому числі, впливають і форма приміщення, в якому будуть знаходитися ці крісла. Тобто, протокол випробовування на крісла можуть бути отримані лише після їх виготовлення та монтажу, і ніяким чином не раніше. Вимагаємо внести зміни в частині моменту надання Протоколів Випробовування, а саме на підтвердження того, що крісла можуть бути використані у актових залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання разом із товаром, під час його поставки та монтажу переможцем торгів. Аналогічно і щодо Протоколів випробовування тканини на стійкість до горіння. Вимагаємо викласти тендерну документацію у відповідності до діючих норм законодавства України та без будь-яких дискримінуючи факторів щодо учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: жодних дискримінаційних вимог не знайдено
Статус вимоги: Відхилено