-
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
-
Однолотова
-
КЕП
Енергосервіс будівлі КНП «Любашівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
27.05.2025 16:05 - 30.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
34e420a66c364b8784f6c4609584da99
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-27-011736-a.c2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 16.07.2025 14:41
- Скарга UA-2025-05-27-011736-a тов пауер-білд юа.pdf 16.07.2025 15:01
- Рішення від 18.07.2025 №11258.pdf 18.07.2025 14:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2025 №11610.pdf 28.07.2025 14:25
- рішення від 25.07.2025 №11610.pdf 30.07.2025 12:36
- Протокол ПАУЕР БІЛД ЮА 2025-07-18 001.pdf 18.07.2025 18:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2025 14:55
Дата розгляду скарги:
25.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2025 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.07.2025 12:36
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2025 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунені
Задовільнена:
Так
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b310e77c81c8483d99b0d965c9d3e084
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на прекваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
27.05.2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Любашівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Любашівської селищної ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 99999999-9 Не відображене в інших розділах Енергосервіс будівлі КНП «Любашівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі — Процедура закупівлі).
Участь у закупівлі взяли учасники:
ФОП ЧАПЛИГІН СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА»;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ»;
ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ».
Згідно частини 2 статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації»: У разі здійснення закупівлі енергосервісу за процедурою відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій встановлюється відповідно до абзацу другого частини третьої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацом третім частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються у порядку, передбаченому частинами другою та дванадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 12 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого всіх учасників закупівлі 15.07.2025 року допущено до аукціону.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ» (далі — скаржник), ознайомившись із результатами прекваліфікації та проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників процедури закупівлі, вважає, що рішення Замовника в частині допуску до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА», є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню.
Скаржник вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на таке.
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ДОПУСКУ ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА»
1.Щодо довідок з банку.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відкриття рахунку із зазначенням банківських реквізитів видану не раніше дати подання пропозиції;
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше дати подання пропозиції;
Учасник ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» подав свою пропозицію 03.07.2025 року через електронний майданчик, що підтверджується експортованими документами:
Проте, в складі пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» наявний файл Довідка МІБ БАНК.pdf, відповідно до якого:
дата видачі довідки — 28.06.2025 року;
у довідці зазначено, що прострочена заборгованість за кредитами відсутня станом на 28.06.2025 року
Таким чином, довідка видана до дати подання тендерної пропозиції, що прямо суперечить вимогам тендерної документації, в якій чітко зазначено, що така довідка має бути видана не раніше дати подання пропозиції, а отже ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Щодо згоди про обробку та перевірку персональних даних.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку та перевірку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» наявний файл ЛИСТ-ЗГОДА Крук.pdf.
Проте, в складі пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» відсутні будь-які інші документи, які містять згоду на обробку та перевірку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції (зокрема, осіб, із якими укладено договори ЦПХ, що зазначені в довідці про працівників).
Таким чином, ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3. Щодо інформаційної довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до частини 1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено:
Спосіб підтвердження:
Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі, з зазначенням працівників, які безпосередньо будуть залучатися до надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі, їх посад, форми працевлаштування (штатний/цивільно-правова угода) та стажу роботи на займаній посаді в Учасника.
Для документального підтвердження наявності працівників в складі тендерної пропозиції надати: копії трудових книжок (всі заповнені сторінки) або цивільно-правових угод.
В складі пропозиції учасник ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» подано файл ПРАЦІВНИКИ.pdf, що заявлений як інформаційна довідка.
Однак, аналіз вмісту цього документа свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації з причин:
У довідці відсутня інформація щодо стажу роботи працівників на займаній посаді саме в Учасника, що є обов’язковою умовою, встановленою Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Незалежно від форми працевлаштування — чи то штат, чи то цивільно-правова угода — учасник мав зазначити період, протягом якого працівник виконує аналогічні функції саме в цьому підприємстві.
Таким чином, ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
4. Щодо підтвердження фінансової звітності.
Відповідно до частини 2 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме в складі пропозиції подається, пункту 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено:
Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва) за 2024 рік з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання.
Фінансова звітність повинна свідчити про беззбитковість підприємства-учасника за 2024 рік.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» надало файл з назвою «11. Фін. Звітність ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА».pdf», який містить фінансову звітність за 2024 рік. Проте:
фінансова звітність не містить жодної відмітки органу статистики, яка б підтверджувала її офіційне подання;
відсутня сканована квитанція про прийняття звітності органом статистики, що є передбаченим альтернативним способом підтвердження факту подання
Таким чином, надані документи не відповідають встановленим вимогам Замовника, що унеможливлює достовірну перевірку їх легітимності та офіційності.
Отже, ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону
Неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА», Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п.18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону учасника ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА».
Участь у закупівлі взяли учасники:
ФОП ЧАПЛИГІН СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА»;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ»;
ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ».
Згідно частини 2 статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації»: У разі здійснення закупівлі енергосервісу за процедурою відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій встановлюється відповідно до абзацу другого частини третьої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацом третім частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються у порядку, передбаченому частинами другою та дванадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 12 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого всіх учасників закупівлі 15.07.2025 року допущено до аукціону.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ» (далі — скаржник), ознайомившись із результатами прекваліфікації та проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників процедури закупівлі, вважає, що рішення Замовника в частині допуску до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА», є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню.
Скаржник вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на таке.
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ДОПУСКУ ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА»
1.Щодо довідок з банку.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відкриття рахунку із зазначенням банківських реквізитів видану не раніше дати подання пропозиції;
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше дати подання пропозиції;
Учасник ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» подав свою пропозицію 03.07.2025 року через електронний майданчик, що підтверджується експортованими документами:
Проте, в складі пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» наявний файл Довідка МІБ БАНК.pdf, відповідно до якого:
дата видачі довідки — 28.06.2025 року;
у довідці зазначено, що прострочена заборгованість за кредитами відсутня станом на 28.06.2025 року
Таким чином, довідка видана до дати подання тендерної пропозиції, що прямо суперечить вимогам тендерної документації, в якій чітко зазначено, що така довідка має бути видана не раніше дати подання пропозиції, а отже ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Щодо згоди про обробку та перевірку персональних даних.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку та перевірку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» наявний файл ЛИСТ-ЗГОДА Крук.pdf.
Проте, в складі пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» відсутні будь-які інші документи, які містять згоду на обробку та перевірку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції (зокрема, осіб, із якими укладено договори ЦПХ, що зазначені в довідці про працівників).
Таким чином, ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3. Щодо інформаційної довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до частини 1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено:
Спосіб підтвердження:
Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі, з зазначенням працівників, які безпосередньо будуть залучатися до надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі, їх посад, форми працевлаштування (штатний/цивільно-правова угода) та стажу роботи на займаній посаді в Учасника.
Для документального підтвердження наявності працівників в складі тендерної пропозиції надати: копії трудових книжок (всі заповнені сторінки) або цивільно-правових угод.
В складі пропозиції учасник ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» подано файл ПРАЦІВНИКИ.pdf, що заявлений як інформаційна довідка.
Однак, аналіз вмісту цього документа свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації з причин:
У довідці відсутня інформація щодо стажу роботи працівників на займаній посаді саме в Учасника, що є обов’язковою умовою, встановленою Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Незалежно від форми працевлаштування — чи то штат, чи то цивільно-правова угода — учасник мав зазначити період, протягом якого працівник виконує аналогічні функції саме в цьому підприємстві.
Таким чином, ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
4. Щодо підтвердження фінансової звітності.
Відповідно до частини 2 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме в складі пропозиції подається, пункту 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено:
Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва) за 2024 рік з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання.
Фінансова звітність повинна свідчити про беззбитковість підприємства-учасника за 2024 рік.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» надало файл з назвою «11. Фін. Звітність ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА».pdf», який містить фінансову звітність за 2024 рік. Проте:
фінансова звітність не містить жодної відмітки органу статистики, яка б підтверджувала її офіційне подання;
відсутня сканована квитанція про прийняття звітності органом статистики, що є передбаченим альтернативним способом підтвердження факту подання
Таким чином, надані документи не відповідають встановленим вимогам Замовника, що унеможливлює достовірну перевірку їх легітимності та офіційності.
Отже, ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону
Неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА», Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п.18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону учасника ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ПАУЕР-БІЛД ЮА» до аукціону за процедурою закупівлі - за ДК 021:2015- 99999999-9 Не відображене в інших розділах Енергосервіс будівлі КНП «Любашівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-27-011736-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
ef82c1f58e804a708e1fd673c59ec542
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-27-011736-a.c1
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-05-27-011736-a тов ват енерджі.pdf 16.07.2025 14:17
- sign.p7s 16.07.2025 14:21
- рішення від 18.07.2025 № 11263.pdf 18.07.2025 14:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2025 № 11611.pdf 28.07.2025 14:27
- рішення від 25.07.2025 № 11611.pdf 30.07.2025 10:44
- Протоколо 23.docx 18.07.2025 15:42
- Протокол ВАТ Енерджі 2025-07-18 001.pdf 18.07.2025 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2025 14:54
Дата розгляду скарги:
25.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2025 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.07.2025 10:45
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2025 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунені
Задовільнена:
Так
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2e92d5cec6cf4d7ab3b36a1798d38c3d
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на прекваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
27.05.2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Любашівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Любашівської селищної ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 99999999-9 Не відображене в інших розділах Енергосервіс будівлі КНП «Любашівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі — Процедура закупівлі).
Участь у закупівлі взяли учасники:
ФОП ЧАПЛИГІН СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА»;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ»;
ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ».
Згідно частини 2 статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації»: У разі здійснення закупівлі енергосервісу за процедурою відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій встановлюється відповідно до абзацу другого частини третьої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацом третім частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються у порядку, передбаченому частинами другою та дванадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 12 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого всіх учасників закупівлі 15.07.2025 року допущено до аукціону.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ» (далі — скаржник), ознайомившись із результатами прекваліфікації та проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників процедури закупівлі, вважає, що рішення Замовника в частині допуску до аукціону учасника ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ, є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню.
Скаржник вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на таке.
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ДОПУСКУ ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАТ ЕНЕРДЖИ»
1. Щодо довідок з банку.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відкриття рахунку із зазначенням банківських реквізитів видану не раніше дати подання пропозиції;
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше дати подання пропозиції;
ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» подало свою тендерну пропозицію 03.07.2025 року через електронний майданчик, що підтверджується даними електронної системи закупівель:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» наявний файл «38 Довідка МІБ.pdf» який містить:
дату видачі довідки — 27.06.2025 року;
інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами станом на 27.06.2025 року.
Таким чином, довідка видана раніше дати подання пропозиції, що прямо суперечить вимогам тендерної документації. У ній чітко встановлено, що відповідна довідка має бути видана не раніше дати подання тендерної пропозиції.
Ненадання довідки з банку, виданої у встановлений строк, свідчить про невідповідність учасника ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» вимогам до змісту тендерної пропозиції, визначеним абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Щодо згоди про обробку та перевірку персональних даних.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку та перевірку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» міститься лише один документ, що стосується обробки персональних даних, а саме — файл з назвою «45 Лист-згода Обробка Персональних Даних.pdf» (від директора).
Проте, в інших документах тендерної пропозиції використано персональні дані інших фізичних осіб, зокрема — осіб, з якими укладено договори цивільно-правового характеру, які також зазначені в довідці про працівників, залучених до виконання робіт.
Однак жодних окремих листів-згод від цих осіб у складі пропозиції не надано.
Таким чином, ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» не виконало вимоги тендерної документації щодо повного обсягу подання згод на обробку персональних даних від усіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в документах тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція повинна містити всі документи та інформацію, які вимагаються замовником згідно з тендерною документацією. Невиконання цієї вимоги є підставою для відхилення пропозиції.
Тому, ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ», Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п.18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ».
Участь у закупівлі взяли учасники:
ФОП ЧАПЛИГІН СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАУЕР-БІЛД ЮА»;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ»;
ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ».
Згідно частини 2 статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації»: У разі здійснення закупівлі енергосервісу за процедурою відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій встановлюється відповідно до абзацу другого частини третьої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацом третім частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються у порядку, передбаченому частинами другою та дванадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 12 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого всіх учасників закупівлі 15.07.2025 року допущено до аукціону.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ» (далі — скаржник), ознайомившись із результатами прекваліфікації та проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників процедури закупівлі, вважає, що рішення Замовника в частині допуску до аукціону учасника ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ, є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню.
Скаржник вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на таке.
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ДОПУСКУ ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАТ ЕНЕРДЖИ»
1. Щодо довідок з банку.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відкриття рахунку із зазначенням банківських реквізитів видану не раніше дати подання пропозиції;
- довідку з усіх обслуговуючих банківських установ про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше дати подання пропозиції;
ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» подало свою тендерну пропозицію 03.07.2025 року через електронний майданчик, що підтверджується даними електронної системи закупівель:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» наявний файл «38 Довідка МІБ.pdf» який містить:
дату видачі довідки — 27.06.2025 року;
інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами станом на 27.06.2025 року.
Таким чином, довідка видана раніше дати подання пропозиції, що прямо суперечить вимогам тендерної документації. У ній чітко встановлено, що відповідна довідка має бути видана не раніше дати подання тендерної пропозиції.
Ненадання довідки з банку, виданої у встановлений строк, свідчить про невідповідність учасника ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» вимогам до змісту тендерної пропозиції, визначеним абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Щодо згоди про обробку та перевірку персональних даних.
Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку та перевірку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» міститься лише один документ, що стосується обробки персональних даних, а саме — файл з назвою «45 Лист-згода Обробка Персональних Даних.pdf» (від директора).
Проте, в інших документах тендерної пропозиції використано персональні дані інших фізичних осіб, зокрема — осіб, з якими укладено договори цивільно-правового характеру, які також зазначені в довідці про працівників, залучених до виконання робіт.
Однак жодних окремих листів-згод від цих осіб у складі пропозиції не надано.
Таким чином, ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» не виконало вимоги тендерної документації щодо повного обсягу подання згод на обробку персональних даних від усіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в документах тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція повинна містити всі документи та інформацію, які вимагаються замовником згідно з тендерною документацією. Невиконання цієї вимоги є підставою для відхилення пропозиції.
Тому, ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ», Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п.18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ВАТ ЕНЕРДЖИ» до аукціону за процедурою закупівлі - за ДК 021:2015- 99999999-9 Не відображене в інших розділах Енергосервіс будівлі КНП «Любашівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-27-011736-a