-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»
Торги не відбулися
9 113 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 569.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 569.15 UAH
Період оскарження:
27.05.2025 15:56 - 22.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
00e2817449774d88936511526aba8c5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-27-011556-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на прийняті рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-05-27-011556-a 11.08.2025 17:06
- Скарга_UA-2025-05-27-011556-a.2 11.08.2025 17:06
- Додаток 1_Випробування 11.08.2025 17:06
- Додаток 2_en-16771-2016_укр_скан 11.08.2025 17:06
- Додаток 3_Витяг з ЄДР 2025 11.08.2025 17:06
- sign.p7s 11.08.2025 17:11
- Доповнення до Скарги_UA-2025-05-27-011556-a2.pdf 15.08.2025 16:09
- Доповнення до Скарги_UA-2025-05-27-011556-a.2.docx 15.08.2025 16:09
- Додаток 1_dstu-en-17025-2019.docx 15.08.2025 16:09
- Додаток 2_17025-VL_14_08_2025.xlsx 15.08.2025 16:09
- Додаток 2_201454_сфера 16.02.2023.pdf 15.08.2025 16:09
- Додаток 3_France-ISO-Certificates-1.pdf 15.08.2025 16:09
- sign.p7s 15.08.2025 16:20
- Рішення від 13.08.2025 №12481.pdf 13.08.2025 16:13
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.08.2025 №1758.pdf 21.08.2025 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2025 №13257.pdf 29.08.2025 15:56
- Рішення від 28.08.2025 №13257.pdf 02.09.2025 11:33
- Протокол лабораторії Pandrol з нотаріально засвідченим перекладом.pdf 15.08.2025 14:01
- EN14730-2 український переклад з нотаріальним посвідченням.pdf 15.08.2025 14:01
- ДСТУ EN 14730-2_2022 (EN 14730-2_2021, IDT).pdf 15.08.2025 14:01
- Відповідь.doc 15.08.2025 14:01
- NF EN 16771 український переклад з нотаріальним посвідченням.pdf 15.08.2025 14:01
- відповідь.pdf 15.08.2025 14:01
- ДСТУ EN 16771_2022 (EN 16771_2016, IDT).pdf 15.08.2025 14:01
- ЗТД Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 — нова редакція.docx 15.08.2025 14:01
- Доповнення до відповіді.pdf 26.08.2025 15:26
- Доповнення до відповіді.doc 26.08.2025 15:26
- Протокол №259.pdf 02.09.2025 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.08.2025 17:17
Дата розгляду скарги:
21.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2025 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.09.2025 11:34
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2025 16:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення від 28.08.2025 №13257-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою КП «Київпастранс» скасувано рішення про визначення ТОВ «ОД.ЕН» переможцем процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
096eaf9c239a4ebebb5d139221fa9098
Заголовок пункту скарги:
Скарга на прийняті рішення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхилена на підставі п.2 ст. 44 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Витяг з ЄДР
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3_Витяг з ЄДР 2025
-
-
Назва доказу:
Додаток 2_en-16771-2016_укр_скан
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2_en-16771-2016_укр_скан
-
-
Назва доказу:
Випробування
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1_Випробування
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхилена на підставі п.2 ст. 44 Особливостей
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
c8c30803ed514f51bcbb1478f14e1155
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-27-011556-a.b2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
НЕЗАКОННІСТЬ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга_на_неправомірне_відхилення_ОД_ЕН.pdf 11.07.2025 14:01
- Рішення від 20.05.2024 № 8817.pdf 11.07.2025 14:01
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-1.pdf 11.07.2025 14:01
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-2.pdf 11.07.2025 14:01
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-3.pdf 11.07.2025 14:01
- sign.p7s 11.07.2025 14:02
- рішення від 15.07.2025 № 11018.pdf 15.07.2025 14:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2025 № 11488.pdf 24.07.2025 15:19
- рішення від 23.07.2025 № 11488.pdf 28.07.2025 12:30
- Протокол №202 від 09.07.2025.pdf 17.07.2025 16:11
- Відповідь.doc 17.07.2025 16:11
- 15. Декларація відповідності 4.1.pdf 17.07.2025 16:11
- 15. Декларація відповідності 4.3.pdf 17.07.2025 16:11
- ЗТД Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 — нова редакція.docx 17.07.2025 16:11
- 15. Декларація відповідності 4.2.pdf 17.07.2025 16:11
- Відповідь.pdf 17.07.2025 16:11
- №238 від 04.08.2025 Протокол скасування рішення про відхилення за рішення АМКУ.pdf 04.08.2025 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.07.2025 14:28
Дата розгляду скарги:
23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2025 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2025 12:30
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2025 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2025 №11488-р/пк-пз уповноваженою особою протоколом від 04.08.2025 №238 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОД.ЕН», оформлене протоколом протоколом від 09.07.2025 №202
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
662ae5272f9a4486b3d6a72d8a59f7c1
Заголовок пункту скарги:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
від 11.07.2025 №11/07/2025-2
Найменування органу оскарження:
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ЄДРПОУ: 00032767
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ – 35,03680
тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН"
Україна, 65009, м. Одеса, Фонтанська дорога, будинок 11, кабінет 529,
Код ЄДРПОУ 44184055
тел. +380501058988
Email: office@oden.in.ua
Замовник торгів:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
код ЄДРПОУ 31725604
адреса: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
тел. +380504536101, +380442546680
t.v.bogoslavets@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
ua-2025-05-27-011556-a
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
27 травня 2025 року КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВПАСТРАНС" (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», ідентифікатор: ua-2025-05-27-011556-a.
Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками:
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО – пропозицію було відхилено;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН" – пропозицію було відхилено (Скаржник).
Відповідно до п.37 Особливостей:
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, яка була відхилена замовником згідно протоколу №196 від 02.07.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 02.07.2025.
Наступною за результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН", яка також була відхилена замовником згідно протоколу №202 від 09.07.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 09.07.2025.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій, оформлене протоколом від 09.05.2025 в частині відхилення пропозиції Скаржника є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про відхилення пропозиції Скаржника– дотриманий.
І. ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ
Відповідно до протоколу №202 від 09.07.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 09.07.2025 підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало:
«Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН" надано Декларації про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-1 від 27.07.2023 р., №UA.TR.YT.D.072712-23-2 від 27.07.2023 р., №UA.TR.YT.D.072712-23-3 від 27.07.2023 р. не в повному обсязі, а саме не надано додатки до декларацій.
Враховуючи зазначене вище, вважаємо що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН" не відповідає умовам тендерної документації.
Уповноваженою особою прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Проте Скаржник не погоджується з підставою відхилення з огляду на наступне:
По-перше, щодо відсутності вимоги про надання додатку до декларації відповідності.
Відповідно до додатку 1 до ТД встановлено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, на підтвердження чого надати: 1.1. Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання (основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів) та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з перерахуванням основного обладнання, інструментів і механізмів) із зазначенням прав його використання (власність, оренда, інше).
Звертаємо увагу органу оскарження, що Замовником не було визначено обовʼязкового переліку обладнання, наявність якого необхідна для відображення у відповідній довідці для підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі.
Відповідно до п. 14 Таблиці 2 Додатку 1 до ТД:
«В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати декларації на відповідність діючим технічним регламентам України, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1067, від 16.12.2015 р. №1077, від 30.01.2013 р. №62 стосовно обладнання, яке потребує декларування згідно з чинним законодавством.»
Відповідно до п. 13 Додатку 6 до ТД:
«13. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати декларації на відповідність діючим технічним регламентам України, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1067, від 16.12.2015 р. №1077, від 30.01.2013 р. №62 стосовно обладнання, яке потребує декларування згідно з чинним законодавством.»
У складі тендерної пропозиції скаржник надає Файл: «21. Довідка МТБ.pdf», у якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі №30/05/2025-2 від 30.05.2025.
У Довідці Скаржник зазначає, зокрема, про наявність на праві власності:
Відтак, на виконання вимог п. 14 Таблиці 2 Додатку 1 до ТД та п. 13 Додатку 6 до ТД Скаржник, як і вимагалось Замовником, надає:
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-1 від 27.07.2023,
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-2 від 27.07.2023,
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-3 від 27.07.2023.
Проте, у ТД не встановлено жодної вимоги про надання декларації відповідності саме з додатками, а відтак відсутність документів або інформації, які не передбачені ТД НЕ МОЖЕ бути підставою для відхилення учасника. Крім цього, в деклараціях не вказано про те, що додатки є невід’ємною частиною самої декларації.
По-друге, щодо віднесення додатка до декларації відповідності до технічних характеристик щодо предмета закупівлі.
Замовник відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника посилається на пункт 44 Особливостей, а саме «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Проте, звертаємо увагу органу оскарження, що таке обґрунтування є хибним, оскільки:
Предметом закупівлі є Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги».
Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;»
Таким чином, у рамках даної закупівлі йдеться лише про надання послуг, а не про постачання чи передачу обладнання, а тому вимоги до самого обладнання, як вимоги кваліфікаційного характеру (декларація відповідності) НЕ МОЖЕ бути класифікована як частина технічної характеристики (специфікації) предмета закупівлі.
Замовником вимагалась Декларація на відповідність діючим технічним регламентам України, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1067, від 16.12.2015 р. №1077, від 30.01.2013 р. №62 стосовно обладнання, яке потребує декларування згідно з чинним законодавством.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином, декларація відповідності обладнання відноситься до документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріїям, а також – це документ який підтверджує відповідність обладнання технічним регламентам, згідно з Постановами КМУ.
По-третє, щодо підстави відхилення та ненадання 24 годин на усунення невідповідностей у разі наявності, на погляд Замовника, такої невідповідності.
Відповідно до п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, якщо замовник усе ж вважає, що додаток до декларації повинен бути частиною пропозиції Скаржника, — він зобов’язаний надати 24 години на виправлення, оскільки дана невідповідність:
• не стосується характеристик самих послуг,
• не є технічною характеристикою предмета закупівлі,
• є формальним документом на обладнання.
Також включаючи всі наведені вище підстави, декларації відповідності на обладнання, яке використовується лише для надання послуги, розглядаються і АМКУ як невідповідності, що не змінюються характеристики послуги й можуть підлягати усуненню протягом 24 годин (або не визнаються підставою для відхилення).
Таким підтвердженням є, зокрема, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8817-р/пк-пз від 20.05.2024, відповідно до якого встановлено наступне:
«У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- довідка від 29.04.2024 № 29/04/24-06 (файл "Довідка про відсутність ліцензування.docx"), відповідно до якої: "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА" не надає копію дозволу або ліцензії, або документа дозвільного характеру, відповідно до частини другої статті 41 Закону та повідомляє, що згідно з чинним Законодавством України – "Закону України" від 02.03.2015 року № 222-VII "Про ліцензування видів господарської діяльності (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015 №23, ст. 158" види діяльності згідно Статті 7 Закону не входять до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, не потребують наявності спеціальних дозвільних документів",
- декларація від 15.01.2024 № 059928/24 ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА", дозвільні документи: декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (файл "Декларація відповідності матеріально-технічної бази.pdf").
Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутні дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема, на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником щодо Пропозиції Скаржника розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 07 травня 2024 13:14.
Разом з тим, наведена вище вимога про усунення невідповідності не стосувалася дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема, на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави в цій частині.
…
Постановила
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА" за процедурою закупівлі — "Послуги з технічного обслуговування дизельних генераторів за ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50532300-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування генераторів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-24-003835-a.»
Так, даним рішенням підтверджується, що у випадку відсутності/невідповідності декларації відповідності матеріально-технічної бази – Замовники мають надавати учаснику можливість виправити такі невідповідності, виконуючи вимоги пункту 43 Особливостей.
Таким чином, відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, у разі наявності, на думку Замовника, невідповідностей, які описані у протоколі №202 від 09.07.2025 (про відхилення пропозиції скаржника), який опублікований в електронній системі закупівель 02.07.2025, Замовник був зобов’язаний опублікувати повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, чого зроблено не було.
Відтак, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Входячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2025-05-27-011556-a;
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН", за процедурою закупівлі: Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2025-05-27-011556-a.
Додатки:
1. Рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8817-р/пк-пз від 20.05.2024.
2. Декларації з додатками.
Директор ТОВ «ОД.ЕН» ____________________________ О.О.Гуляк
Найменування органу оскарження:
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ЄДРПОУ: 00032767
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ – 35,03680
тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН"
Україна, 65009, м. Одеса, Фонтанська дорога, будинок 11, кабінет 529,
Код ЄДРПОУ 44184055
тел. +380501058988
Email: office@oden.in.ua
Замовник торгів:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
код ЄДРПОУ 31725604
адреса: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
тел. +380504536101, +380442546680
t.v.bogoslavets@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
ua-2025-05-27-011556-a
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
27 травня 2025 року КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВПАСТРАНС" (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», ідентифікатор: ua-2025-05-27-011556-a.
Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками:
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО – пропозицію було відхилено;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН" – пропозицію було відхилено (Скаржник).
Відповідно до п.37 Особливостей:
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, яка була відхилена замовником згідно протоколу №196 від 02.07.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 02.07.2025.
Наступною за результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН", яка також була відхилена замовником згідно протоколу №202 від 09.07.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 09.07.2025.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій, оформлене протоколом від 09.05.2025 в частині відхилення пропозиції Скаржника є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про відхилення пропозиції Скаржника– дотриманий.
І. ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ
Відповідно до протоколу №202 від 09.07.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 09.07.2025 підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало:
«Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН" надано Декларації про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-1 від 27.07.2023 р., №UA.TR.YT.D.072712-23-2 від 27.07.2023 р., №UA.TR.YT.D.072712-23-3 від 27.07.2023 р. не в повному обсязі, а саме не надано додатки до декларацій.
Враховуючи зазначене вище, вважаємо що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН" не відповідає умовам тендерної документації.
Уповноваженою особою прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Проте Скаржник не погоджується з підставою відхилення з огляду на наступне:
По-перше, щодо відсутності вимоги про надання додатку до декларації відповідності.
Відповідно до додатку 1 до ТД встановлено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, на підтвердження чого надати: 1.1. Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання (основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів) та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з перерахуванням основного обладнання, інструментів і механізмів) із зазначенням прав його використання (власність, оренда, інше).
Звертаємо увагу органу оскарження, що Замовником не було визначено обовʼязкового переліку обладнання, наявність якого необхідна для відображення у відповідній довідці для підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі.
Відповідно до п. 14 Таблиці 2 Додатку 1 до ТД:
«В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати декларації на відповідність діючим технічним регламентам України, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1067, від 16.12.2015 р. №1077, від 30.01.2013 р. №62 стосовно обладнання, яке потребує декларування згідно з чинним законодавством.»
Відповідно до п. 13 Додатку 6 до ТД:
«13. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати декларації на відповідність діючим технічним регламентам України, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1067, від 16.12.2015 р. №1077, від 30.01.2013 р. №62 стосовно обладнання, яке потребує декларування згідно з чинним законодавством.»
У складі тендерної пропозиції скаржник надає Файл: «21. Довідка МТБ.pdf», у якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі №30/05/2025-2 від 30.05.2025.
У Довідці Скаржник зазначає, зокрема, про наявність на праві власності:
Відтак, на виконання вимог п. 14 Таблиці 2 Додатку 1 до ТД та п. 13 Додатку 6 до ТД Скаржник, як і вимагалось Замовником, надає:
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-1 від 27.07.2023,
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-2 від 27.07.2023,
- Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-3 від 27.07.2023.
Проте, у ТД не встановлено жодної вимоги про надання декларації відповідності саме з додатками, а відтак відсутність документів або інформації, які не передбачені ТД НЕ МОЖЕ бути підставою для відхилення учасника. Крім цього, в деклараціях не вказано про те, що додатки є невід’ємною частиною самої декларації.
По-друге, щодо віднесення додатка до декларації відповідності до технічних характеристик щодо предмета закупівлі.
Замовник відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника посилається на пункт 44 Особливостей, а саме «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Проте, звертаємо увагу органу оскарження, що таке обґрунтування є хибним, оскільки:
Предметом закупівлі є Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги».
Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;»
Таким чином, у рамках даної закупівлі йдеться лише про надання послуг, а не про постачання чи передачу обладнання, а тому вимоги до самого обладнання, як вимоги кваліфікаційного характеру (декларація відповідності) НЕ МОЖЕ бути класифікована як частина технічної характеристики (специфікації) предмета закупівлі.
Замовником вимагалась Декларація на відповідність діючим технічним регламентам України, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1067, від 16.12.2015 р. №1077, від 30.01.2013 р. №62 стосовно обладнання, яке потребує декларування згідно з чинним законодавством.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином, декларація відповідності обладнання відноситься до документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріїям, а також – це документ який підтверджує відповідність обладнання технічним регламентам, згідно з Постановами КМУ.
По-третє, щодо підстави відхилення та ненадання 24 годин на усунення невідповідностей у разі наявності, на погляд Замовника, такої невідповідності.
Відповідно до п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, якщо замовник усе ж вважає, що додаток до декларації повинен бути частиною пропозиції Скаржника, — він зобов’язаний надати 24 години на виправлення, оскільки дана невідповідність:
• не стосується характеристик самих послуг,
• не є технічною характеристикою предмета закупівлі,
• є формальним документом на обладнання.
Також включаючи всі наведені вище підстави, декларації відповідності на обладнання, яке використовується лише для надання послуги, розглядаються і АМКУ як невідповідності, що не змінюються характеристики послуги й можуть підлягати усуненню протягом 24 годин (або не визнаються підставою для відхилення).
Таким підтвердженням є, зокрема, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8817-р/пк-пз від 20.05.2024, відповідно до якого встановлено наступне:
«У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- довідка від 29.04.2024 № 29/04/24-06 (файл "Довідка про відсутність ліцензування.docx"), відповідно до якої: "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА" не надає копію дозволу або ліцензії, або документа дозвільного характеру, відповідно до частини другої статті 41 Закону та повідомляє, що згідно з чинним Законодавством України – "Закону України" від 02.03.2015 року № 222-VII "Про ліцензування видів господарської діяльності (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015 №23, ст. 158" види діяльності згідно Статті 7 Закону не входять до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, не потребують наявності спеціальних дозвільних документів",
- декларація від 15.01.2024 № 059928/24 ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА", дозвільні документи: декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (файл "Декларація відповідності матеріально-технічної бази.pdf").
Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутні дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема, на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником щодо Пропозиції Скаржника розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 07 травня 2024 13:14.
Разом з тим, наведена вище вимога про усунення невідповідності не стосувалася дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема, на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави в цій частині.
…
Постановила
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА" за процедурою закупівлі — "Послуги з технічного обслуговування дизельних генераторів за ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50532300-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування генераторів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-24-003835-a.»
Так, даним рішенням підтверджується, що у випадку відсутності/невідповідності декларації відповідності матеріально-технічної бази – Замовники мають надавати учаснику можливість виправити такі невідповідності, виконуючи вимоги пункту 43 Особливостей.
Таким чином, відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, у разі наявності, на думку Замовника, невідповідностей, які описані у протоколі №202 від 09.07.2025 (про відхилення пропозиції скаржника), який опублікований в електронній системі закупівель 02.07.2025, Замовник був зобов’язаний опублікувати повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, чого зроблено не було.
Відтак, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Входячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2025-05-27-011556-a;
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН", за процедурою закупівлі: Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2025-05-27-011556-a.
Додатки:
1. Рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8817-р/пк-пз від 20.05.2024.
2. Декларації з додатками.
Директор ТОВ «ОД.ЕН» ____________________________ О.О.Гуляк
×
-
Назва доказу:
РІШЕННЯ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 20.05.2024 № 8817.pdf
-
-
Назва доказу:
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-3.pdf
-
-
Назва доказу:
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-2.pdf
-
-
Назва доказу:
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність №UA.TR.YT.D.072712-23-1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2025-05-27-011556-a; 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОД.ЕН", за процедурою закупівлі: Послуги із зварювання стиків жолобчастих рейок типу NT1 методом алюмінотермічного зварювання, код 50220000-3 за ДК021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2025-05-27-011556-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
0c3528ca094648c1aaadb584556616a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-27-011556-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Підставою для подання скарги являється порушення прав на участь у процедурі закупівлі Скаржника Замовником торгів, в частині встановлення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2025-05-27-011556-a.pdf 30.05.2025 15:19
- Витяг з ЄДР.pdf 30.05.2025 15:19
- Додаток №4_Сертифікат.pdf 30.05.2025 15:19
- Додаток №3 Акт та протокол кваліфікаційних випробувань.pdf 30.05.2025 15:19
- Додаток №2_Відгуки.pdf 30.05.2025 15:19
- Додаток №1_Перелік закупівель та укладених договорів ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО».pdf 30.05.2025 15:19
- Скарга_UA-2025-05-27-011556-a.docx 30.05.2025 15:19
- sign.p7s 30.05.2025 15:21
- рішення від 03.06.2025 № 8753.pdf 03.06.2025 16:57
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2025 № 9314.pdf 12.06.2025 11:20
- рішення від 11.06.2025 № 9314.pdf 13.06.2025 16:40
- Відповідь.doc 05.06.2025 16:25
- Відповідь.pdf 05.06.2025 16:25
- №179 від 19.06.2025 Протокол (Послуги із зварювання) -відповідь АМКУ -зміни.doc 19.06.2025 15:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2025 15:33
Дата розгляду скарги:
11.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2025 16:40
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2025 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії АМКУ від 11.06.25 №9314-р/пк-пз та у відповідності до листа від 16.06.2025 №053/01/28-289 заступника начальника ВП Служби колії з ремонтів колії і технічних питань (ініціатора процедури закупівлі) уповноваженою особою запропоновано затвердити та внести відповідні зміни до Тендерної документації та до оголошення Закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b515ba4a1d984484b03c3fe5db83244b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підставою для подання скарги являється порушення прав на участь у процедурі закупівлі Скаржника Замовником торгів, в частині встановлення дискримінаційних вимог (технічні та кваліфікаційні вимоги)
×
-
Назва доказу:
Витяг з ЄДР
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №4_Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Додаток №4_Сертифікат.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №3 Акт та протокол кваліфікаційних випробувань
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3 Акт та протокол кваліфікаційних випробувань.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №2_Відгуки
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2_Відгуки.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №1_Перелік закупівель та укладених договорів ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО»
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1_Перелік закупівель та укладених договорів ТОВ «ГРІНЕКС ЕКО».pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести зміни