-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Томат-паста
Завершена
122 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2025 09:27 - 31.05.2025 09:25
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
Номер:
0960c9eaeb484061a6f3f2014206e912
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-27-001133-a.c1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник !
Звертаємо Вашу увагу, що Вами вимагалось надання згідно Додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, а саме :
1) Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів.
2) Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів.
3) Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів.
4) Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів.
5) Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікатуз терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів.
6) Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, якщо учасник буде перевозити товар власними силами, або перевізника, при залученні такого, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікатуз терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів.
7) Засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Державної санітарно- епідеміологічної експертизи на транспортувальну тару.
8) Оригінал або копія, завірена учасником, якісного посвідчення на споживчу тару.
9) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження чого в складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.
10) Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на партію товару, що пропонується до постачання, які підтверджують відповідність товару Технічним вимогам на імʼя Учасника.
11) Оригінал або копія, завірена Учасником Протоколу досліджень (випробувань) про відповідність харчових продуктів вимогам ДСТУ 5081:2008 (а саме за органолептичними, мікробіологічними, фізико-хімічними, радіологічними, токсичними показниками, на пестициди та відсутність ГМО) виданого акредитованою та уповноваженою на виконання державного контролю лабораторією, видану на партію товару, що пропонується до постачання.
12) Сканований оригінал (або належним чином засвідчена копія відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару або сканований оригінал (або належним чином засвідчена копія, або копія, засвідчена виробником продукції відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) якісного посвідчення на споживчу тару, або сертифікат якості.
13) Cканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» виданий на ім’я Учасника та виробника та перевізника, при залученні такого.
14) Також надати довідку(и) про санітарну обробку на кожен із наведених(ого) транспортних(ого) засобів(бу), що має містити не менше 3-х відміток про проведену санітарну обробку, що дозволяє простежити безпечність транпортного зособу (ів)та та надати підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення методом змивів з кузова зазначеного автотранспорту( не меньше 3-х), (бактеріологічні дослідження щодо виявлення бактерій групи кишкової палички (БГКП) та бактерій роду Salmonella), що видані акредитованою в Україні на дані дослідження лабораторією, останній протокол повинен бути виданий у поточному місяці 2025 року.
15) Протоколи на проведення радіаційного контролю транспортного засобу, що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі у кількості, що вказана в довідці про транспорт, видані акредитованою лабораторією, видані у поточному місяці 2025 року.
Проте, жодного вищезазначеного документа в складі пропозиції учасник-переможець ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ" не надав.
Таким чином, пропозиція ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Вказана невідповідність не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Також, наголошуємо, що у Вас є технічна можливість скасувати Ваше Рішення уповноваженої особи №93 від 08.06.25 р. про визначення переможцем закупівлі Учасника ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ", та повернути пропозиції на етап кваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2025 15:25
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
09.06.2025 15:37