-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Новорічні іграшки
Завершена
96 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 485.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 485.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2018 09:29 - 25.10.2018 11:00
Вимога
Відхилено
Безпідставна та дискримінаційна дискваліфікація
Номер:
5b88e6f3857d4f32a83b2a22da164c47
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-22-000151-b.b16
Назва:
Безпідставна та дискримінаційна дискваліфікація
Вимога:
Скарга (Заява) учасника державних закупівель м. Київ 31.10.2018 року Повідомляємо Вам про те що 22.10.2018 року на сайті «Держзакупівлі.онлайн» з’явилось повідомлення про закупівлю Комунальним підприємством "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради Код ДК 021:2015: 37520000-9 – Іграшки (Новорічні іграшки), загальна вартість закупівлі становить 96`900.00 грн. Аукціон завершився 30-го жовтня 2018 о 12:38 за результатами якого одна з найменших цін була встановлена ФОП Іванюта Ольга Анатоліївна 55 555,00 грн. Відповідно до Протоколу комітета замовника №425 від 31.10.2018 року, було дискваліфіковано учасника ФОП Іванюту Ольгу Анатолієвну на підставі того що: 1. На всіх документах, які підготовлені учасником відсутнє посилання на ідентифікатора закупівлі. Згідно з Додатком 3 до Оголошення в ВИМОГАХ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ЗАЗНАЧЕНО : «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства», а Згідно з пунктом 6.3 Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату документу, посилання на ідентифікатор закупівлі, реєстраційний номер і мають бути засвідчені підписом керівника, або уповноваженої особи учасника, а для фізичної особи – власним підписом. Тож взагалі не відомо що мав на увазі Замовник. Усі вимоги учасником були виконані крім посилання на ідентифікатор закупівлі, в свою чергу документи завантажені та додані до закупівлі ідентифікатор якої UA-2018-10-22-000151-b, тому відсутність посилання на ідентифікатор закупівлі було безпідставною та дискримінаційною щоб дискваліфікувати учасника що забороняється ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Копії документів що надав учасник були не вірно завірені, що не відповідають вимогам тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до Оголошення в ВИМОГАХ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ЗАЗНАЧЕНО : «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства» так як і було завірено Учасником, що суперечить діям замовника 3. На копії паспорту відсутня дата завірення документу. Копія паспорту завірена належним чином і дійсна на дату подання пропозиції учасником (усі документи які були надані з паспортом були зареєстровані учасником), тому дата на документі не обов»язкова і дискваліфікація учасника є безпідставною та дискримінаційною що забороняється ЗУ "Про публічні закупівлі". 4. Учасником не надано остаточну пропозицію з ціною за результатами аукціону. Так як учасника СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ який зайняв перше місце за результатами аукціону за найнижчою ціною було дискваліфіковано 31.10.2018 в 15:19, а мене учасника який зайняв друге місце за результатами аукціону за найнижчою ціною 31.10.2018 в 15:31 ЧЕРЕЗ 12 ХВ, цим самим не було надано змоги учасником ФОП Іванютою Ольгою Анатолієвною додати оновлену цінову пропозицію Також хочу звернути увагу що зг. пункт 5 ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі затвердженого Рішенням тендерного комітету Протокол № 391 від 04.10.2018р Головою тендерного комітету К.Є. Козлова Критерії вибору переможця: ціна 100% та суперечить діям замовника, який визначає переможцем закупівлі учасника з найвищою ціною. На нашу думку в діях замовника вбачаються ознаки, що суперечать антикорупційному законодавству, а також негативно впливають та підривають довіру громадян та господарюючих суб’єктів, щодо прозорості в сфері державних закупівель, а також нівелюють зусилля центральних органів державної влади, щодо створення умов економічної конкуренції, та заощадження державних коштів платників податків. У зв’язку із чим просимо: 1)скасувати незаконний протокол №425 від 31.10.2018 року складений Комунальним підприємством "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради, та визначити переможцем учасника котрий відповідає кваліфікаційним критеріям. У разі відхилення законної вимоги замовником: 2)контролюючим органам провести повну перевірку закупівель за державні кошти, які відбувались замовником в 2017-2018 році, а особливо приділити увагу вищезазначеній закупівлі. 3)правоохоронним органам дати оцінку діям замовника та притягнути до відповідальності винних осіб у відповідності до українського законодавства (дисциплінарного, кримінального) 4)Громадській організації «Стоп корупція» та телеканалу «1+1» висвітлити дану подію, а також взяти під громадський контроль правоохоронні та контролюючі органи, щодо незаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2018 09:08
Вирішення:
Розглянувши вищезазначену вимогу повідомляємо наступне.
Згідно п. 6 наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладання з ними відповідних договорів.
Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі. Інформація зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
До того ж, слід зауважити, якщо Вам, як Учаснику даної закупівлі було щось незрозуміло, то в період уточнень, Ви мали можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Відповідно до п.6.7. даного наказу, для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики.
Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Отже, оголошення про проведення даної допорогової закупівлі було складено відповідно до вимог законодавства та не містить жодної дискримінаційної вимоги.
Замовником було викладено вимогу до оформлення документів тендерної пропозиції учасника, а саме у п.6.3 оголошення: «Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату документу, посилання на ідентифікатор закупівлі, реєстраційний номер і мають бути засвідчені підписом керівника, або уповноваженої особи учасника, а для фізичної особи – власним підписом».
Відсутність посилання на ідентифікатор закупівлі у документах, які Ви надали є невиконанням вимог до оформлення документів тендерної пропозиції та порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель.
Додаток №3 до оголошення містив вимоги до кваліфікації Учасників в якому було зазначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства. Далі, внизу даного документа, було визначено, що саме мається на увазі «завірені документи»:
- Копії документів учасника завіряються відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, а саме: мати відмітку «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка завірила документ, ініціалів та прізвища, дати завірення документа. Підпис відповідальної особи скріплюється на документі печаткою організації. Для фізичної особи вимога щодо печатки не розповсюджується.
Відповідно до п.4.9 Рішенням Дніпровської (Дніпропетровської) міської ради від 08.06.2016р. №30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді виключними підставами дискваліфікації є пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, яка не відповідає умовам закупівлі. Згідно п. 4.11. у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам до предмету закупівлі або вимогам до кваліфікації учасників, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі впродовж 1 (одного) робочого дня з дня прийняття такого рішення.
На підставі вищевикладеного, КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначає, процедуру проведення допорогової закупівлі Новорічні іграшки CPV 37520000-9 Іграшки було проведено без порушень та відповідно до вимог чинного законодавства України тому, прийняти Вашу вимогу щодо скасування Протоколу №452 від 31.10.2018р. вважаємо недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено