• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт водогону села Розпасіївка Троїцького району Луганської області (вул. Молодіжна, вул. Гагаріна). Коригування

Торги не відбулися

1 741 111.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 411.11 UAH
Період оскарження: 29.09.2018 00:40 - 11.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень з боку замовника

Номер: a0af51adfdc54e4f80ddbdd149cb3e8e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-29-000002-b.c1
Назва: Вимога про усунення порушень з боку замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно рішення тендерного комітету (Протокол від 26.10.2018) вами відхилено нашу тендерну пропозицію. Щодо п.1 причин відхилення повідомляємо наступне: Згідно вимог п.6 додатку 1 тендерної документації вимагалося:з метою уникнення після проведення аукціону невідповідності кінцевої загальної вартості тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі кошторису (договірної ціни), Учасники надають у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяги робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. Договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися Сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Цивільного кодексу України.Нами у складі тендерної пропозиції, а саме у файлі Кошторис, надано на виконання вимог цього пункту відомості обсягів робіт та дефектний акт, в яких є зазначений перелік та обсяги робіт без зазначення вартості окремих складових. Також у складі пропозиції надано файли інформація про відповідність технічним характеристикам та довідка щодо додатку 1, в яких зазначено, що тендерна пропозиція відповідає додатку 1, у т. р. пунктам 6,7. Тобто нами дотримано усіх вимог та умов п.6 та п.7 додатку 1 тендерної документації. Також звертаємо увагу, що у п. 6 зазначено: з метою уникнення після проведення аукціону невідповідності кінцевої загальної вартості тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі кошторису (договірної ціни). Тобто якщо нами при аукціоні не планувалося знижувати ціну пропозиції, наша ціна не змінилася. Відповідно наша кошторисна документація після проведення аукціону залишиться без змін. Згідно п.10.6 додатку 2 тендерної документації за власним бажанням, учасник процедури закупівлі, може надати окрім обов’язкових ще й додаткові документи та матеріали, які на його думку підтверджують/засвідчують його відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що встановлені Законом та даною тендерною документацією. Тому договірна ціна та інші документи у файлі Кошторис, керуючись вищевказаним пунктомнадані нами із зазначенням вартості окремих складових,як можливий проект цих документів, що буде погоджуватись при укладанні договору, у разі якщо нас буде визнано переможцем. Щодо п.2 причин відхилення повідомляємо наступне: Згідно п.5 додатку 1 тендерної документації гарантійний листвимагався в довільній формі. Нами у складі пропозиції надано гарантійний лист, в якому містяться усі запевнення та гарантії, а також закони та нормативно-правові акти, що вимагалися п.5 додатку 1 тендерної документації. Щодо п.3 причин відхилення повідомляємо наступне: Оскільки у нашій тендерній пропозиції надано усі необхідні документи, які відповідають усім вимогам тендерної документації, ми не повинні подавати у складі пропозиції будь-які пояснення щодо відсутності необхідних документів. Враховуючи викладене вважаємо неправомірним рішення тендерного комітету, що викладене у протоколі від 26.10.2018р., оскільки наша тендерна пропозиція вцілому відповідає усім вимогам та умовам вашої тендерної документації. Таким чином вами порушено п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Звертаємося до вас щодо усунення порушень при проведені розгляду та оцінки процедури закупівлі та наполягаємо відмінити протокол засідання тендерного комітету від 26 жовтня 2018р, на підставі якого Вами було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТ БУД ЦЕНТР» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет, ознайомившись із вимогою UA-2018-09-29-000002-b.c1, що подана учасником ТОВ “ЕЛІТ БУД ЦЕНТР”, код ЄДРПОУ:40709897 (далі — Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: “Капітальний ремонт водогону села Розпасіївка Троїцького району Луганської області (вул. Молодіжна, вул. Гагаріна). Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2018-09-29-000002-b ● fba502227bff4f4e893b171b4481da2d], у якій Скаржник вимагає “...усунення порушень при проведені розгляду та оцінки процедури закупівлі та наполягаємо відмінити протокол засідання тендерного комітету від 26 жовтня 2018р, на підставі якого Вами було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТ БУД ЦЕНТР» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації” (надалі - Вимога) , — прийшов до висновку, що дана Вимога не має під собою правового підґрунтя, так як Скаржник не розуміє суті самих вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Скаржника, через порушення ним вимог / умов тендерної документації), у зв'язку з чим Скаржник зробив передчасні та хибні висновки про нібито неправомірне рішення тендерного комітету, що викладене у протоколі від 26.10.2018р. Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛІТ БУД ЦЕНТР" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону. За результатами даного розгляду 26.10.2018 тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "ЕЛІТ БУД ЦЕНТР" не відповідає умовам тендерної документації, оскільки: 1). Відповідно до вимог п. 6 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що Замовником на виконання рекомендацій Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 "Щодо здійснення закупівлі робіт" та з метою уникнення після проведення аукціону невідповідності кінцевої загальної вартості тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі кошторису (договірної ціни), Учасники надають у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяги робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. Договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися Сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Цивільного кодексу України. Але не зважаючи на дані вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника надано ряд документів “ДОГОВІРНА ЦІНА на закупівлю “Капітальний ремонт водогону села Розпасіївка Троїцького району Луганської області (вул. Молодіжна, вул. Гагаріна). Коригування”(ДК 021:2015 – 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація), що здійснюється у 2018 році”, пояснювальну записку, розрахунки, локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 (детальніше дивитись файл – 25_Кошторис.pdf від 14 жовтня 2018 16:30), які містять кошторис (договірну ціну), перелік та обсяги робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, із зазначення вартості окремих складових робіт - чим порушено вимоги / умови п. 6 Додатку №1 до тендерної документації; Окрім цього, слід зауважити, що згідно умов п. 7 Додатку №1 ТД, встановлено, що невідповідність запропонованих учасником процедури закупівлі робіт встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 2). Відповідно до вимог п. 10.1 Розділу І Додатку №2 тендерної документації та згідно умов пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що встановлені замовником та вимагаються у Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог п.5 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що учасник процедури закупівлі обов’язково повинен подати як частину своєї тендерної пропозиції документи для підтвердження прийнятності та відповідності робіт, що є предметом закупівлі, зокрема гарантійний лист від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що учасник процедури закупівлі / підрядник / виконавець робіт, а також його субпідрядник (у разі залучення), не підпадають під санкції / заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від "28" квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, введених в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017, Підрядник / учасник процедури закупівлі не порушував та не порушує Закон України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 14.10.2014 № 1702-VII. Натомість учасником процедури закупівлі надано документ (детальніше див. файл – 9_Гарантійний лист про санкції.pdf від 14 жовтня 2018 16:30), що не відповідає вищезазначеним вимогам, оскільки не містить всієї необхідної інформації та/ або відповідних запевнень чи гарантій. - чим порушено вимоги / умови п. 5 Додатку №1 до ТД, п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації; 3). Не надано пояснення щодо відсутності / ненадання у складі тендерної пропозиції документів, які вимагалися тендерною документацією. (Згідно п. 5 розділу ІІІ до Додатку №2 тендерної документації “Якщо учасник не подав у складі своєї тендерної пропозиції документи, які вимагаються тендерною документацією, то він повинен надати щодо цього письмове пояснення, яке надається у складі його тендерної пропозиції (у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та скріплене печаткою)” Слід зазначити, що будь-які пояснення у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛІТ БУД ЦЕНТР" щодо відсутності необхідних документів (зокрема гарантійного листа, який би відповідав вимогам п. 5 Додатку №1 до ТД) або неможливості їх надання – відсутні. - чим порушено вимоги п. 10.4 та п. 5 розділу ІІІ до Додатку №2 тендерної документації. А отже, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ “ЕЛІТ БУД ЦЕНТР”, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Окрім цього, додатково повідомляємо, що детальні, аргументовані та вичерпні причини невідповідності пропозиції ТОВ “ЕЛІТ БУД ЦЕНТР” умовам тендерної документації викладені у оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) протоколі засідання тендерного комітету від 26.10.2018, з яким безперешкодно має змогу ознайомитись ТОВ “ЕЛІТ БУД ЦЕНТР” (деальніше слід див. файл: Протокол-РТП_(ЕЛІТ БУД ЦЕНТР)_26-10-2018.pdf за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-29-000002-b або https://public.docs.openprocurement.org/get/fa26613ba3474c8598475c0010bbec6a?KeyID=52462340&Signature=ZBixpWftJMzlk5txNnWoMwrzmxP%2FnRU8%2FTvNHvHtDi8pOJLpAlHMWWenKUrjpyjiQ%252Bh%252B%252BhzGkIn3ycZEoVfRAA%253D%253D ) Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення Вимог, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити ТОВ “ЕЛІТ БУД ЦЕНТР” у задоволені його вимог №UA-2018-09-29-000002-b.c1.
Статус вимоги: Не задоволено