• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030614 Новий Мосир-Старий Мосир-/М-19/ км 2+800 - км 5+000 Ковельського району Волинської області

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030614 Новий Мосир-Старий Мосир-/М-19/ км 2+800 - км 5+000 Ковельського району Волинської області

Завершена

3 237 451.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 374.52 UAH
Період оскарження: 19.06.2018 17:40 - 01.07.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та про визначення переможцем торгів ТзОВ «Ідея»

Номер: bbcdc40b30564d8e9c8f4f98c93a446a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-000811-c.a1
Назва: СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та про визначення переможцем торгів ТзОВ «Ідея»
Скарга:
18.07.2018 р. № 1162 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03680 Суб’єкт оскарження Мале приватне підприємство «Нара» вул. Шкільна, 13/4, с. Гаї, Бродівського району Львівської області E-mail: mppnara@gmail.com Тел/факс: (03266) 4-22-74 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Департамент інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації Київський майдан,9/722, м. Луцьк, Волинської області Закупівля UA-2018-06-19-000811-c 1 послуга: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030614 Новий Мосир- Старий Мосир-/М-19/ км 2+800 - км 5+000 Ковельського району Волинської області» СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та про визначення переможцем торгів ТзОВ «Ідея» Підставою для подання скарги є: - неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 50 від 13.07.2018 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» (опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 13.07.2018 р.); - неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №52 від 17.07.2018 року) про визначення переможцем закупівлі послуг – ТзОВ «Ідея» (опубліковано на веб-порталі уповноваженого органу 17.07.2018 р.). Обґрунтування: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 50 від 13.07.2018 року, підставою для відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» стала невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «Під час розгляду пропозиції МПП «Нара» виявлено, що відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Інструкції з підготовки тендерної документації необхідно було до складу ціни пропозиції учасникам процедури закупівлі включати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних із інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. У переліку документів, які подаються у складі розрахунку ціни з-поміж інших документів необхідно було подати розрахунок витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Учасник МПП «Нара» у своїй пропозиції не надав даних документів, чим порушив вимоги тендерної документації. З таким обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» не погоджується, виходячи з наступного: 1) Тендерна документація Замовника на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030614 Новий Мосир-Старий Мосир-/М-19/ км 2+800 - км 5+000 Ковельського району Волинської області» (затверджена Рішенням тендерного комітету департаменту 19.06.2018 р., протокол № 38) не містить категоричного зобов’язання для учасників закупівлі щодо обов’язкового розрахунку, в складі ціни, витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Так, в розділі 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» (арк.№6 тендерної документації) зазначено наступне: «Динамічна договірна ціна на момент складання розраховується на підставі: - відомості обсягів послуг (Додаток 3); - ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-034:2018, СОУ 42.1-37641918-035:2010; СОУ 42.1-37641918-071:2018; ДСТУ Б Д.2.2-1:2012; ДСТУ Б Д.2.2-27:2016; ДСТУ Б Д.2.2-30:2017; ДСТУ Б Д.2.7-1:2012; - фактичних цін учасника на матеріали, конструкції та паливно-мастильні матеріали, - фактичної вартості експлуатації машин і механізмів, з урахуванням рекомендованих Укравтодором усереднених показників; - фактичної вартості перевезення матеріалів; - інших витрат учасника в межах передбачених відомчими та державними нормативами». У наступному абзаці Замовник вказує: «До складу ціни пропозиції учасники процедури закупівлі включати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013». Із змісту цього абзацу тендерної документації є незрозумілим зобов’язаний чи незобов’язаний учасник при розрахунку ціни включати кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних із інфляційними процесами. Більше того, після цього Замовник у тендерній документації категорично і безумовно визначає, які саме розрахунки вартості обов’язково повинні бути долучені учасником до договірної ціни. Замовник зазначає: «До договірної ціни обов’язково прикласти розрахунки вартості: - матеріалів; - експлуатації будівельних машин і механізмів; - розміру заробітної плати; - загальновиробничих витрат; - інших супутніх витрат; - адміністративних витрат; - прибутку.» Отже, Замовник не вимагає обов’язкового надання учасниками розрахунку витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. МПП «Нара» не включало до розрахунку вартості (ціни) тендерної пропозиції витрати пов’язані з інфляційними процесами, і тим самим зобов’язалось надати послуги за вказаним предметом закупівлі без врахування витрат пов’язаних з інфляційними процесами, що не суперечить діючим в Україні державним стандартам та будівельним нормам, іншим нормативним актам. Зважаючи на викладене вважаємо неправомірним, таким що суперечить умовам тендерної документації та Закону, рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 50 від 13.07.2018 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара». Окрім цього, МПП «Нара» не погоджується і вважає неправомірним рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №52 від 17.07.2018 року) про визначення переможцем закупівлі послуг – ТзОВ «Ідея» У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №52 від 17.07.2018 року переможцем закупівлі послуг визначено ТзОВ «Ідея». Однак, приймаючи таке рішення Замовник не врахував, що тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Ідея» не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, які визначено Замовником у тендерній документації та іншим умовам тендерної документації. Так, у відповідності до розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» (арк.№4) тендерної документації та розділу 5 тендерної документації Замовником визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі PDF з: 1. Гарантійним листом, який подається у формі, наведеній у Додатку 1 тендерної документації. 2. Інформацією та документами від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16; вимогам, визначеним у ст.17 Закону, а саме: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в Додатку 2 тендерної документації..» Згідно Додатку № 2 тендерної документації (арк.19) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку, встановленої форми (Додаток 5) про наявність в учасника дорожньої техніки (власної/орендованої) та матеріально-технічної бази для надання послуг (власної/орендованої) з документальним підтвердженням орендованої дорожньої техніки. Для підтвердження учасник обов’язково надає лист від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору оренди/надання послуг на період подання тендерної пропозиції та на період можливого виконання робіт. В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Ідея» надало, відповідно до Додатку № 5 Довідку про основні вартісні показники по бухгалтерському обліку автотранспорту і механізмів по ТОВ «ІДЕЯ». Загалом до Довідки включено 30 одиниць техніки, механізмів, обладнання. Разом з цим, у Довідку не включена машина поливально-мийна, розподільники щебеню і гравію які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030614 Новий Мосир-Старий Мосир-/М-19/ км 2+800 - км 5+000 Ковельського району Волинської області», і вартість роботи яких включена до розрахунків Договірної ціни за цим предметом закупівлі. Так, у долученій ТзОВ «ІДЕЯ» до Договірної ціни Відомості ресурсів до локального кошторису №4-1-1 на дорожній одяг (розділ ІІ Будівельні машини») значаться машини поливально-мийні, місткість 6000л., розподільники щебеню та гравію. За таких обставин учасник закупівлі - ТзОВ «Ідея» не підтвердив свою відповідність визначеному Замовником кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відсутність вказаної техніки, поза всяким сумнівом, не дає змоги учаснику – ТзОВ «Ідея» надати послуги у чіткій відповідності до кількості та обсягів визначених Замовником та безумовно свідчить про невідповідність тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 3 до тендерної документації. Відтак, тендерна пропозиція ТзОВ «Ідея» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає визначеному Замовником, у відповідності до ст.16 Закону кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та умовам тендерної документації.(абз.1 п.1 ч.1 ст.30, п.4 ч.1 ст.30 Закону) Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти заяву до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 50 від 13.07.2018 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара»; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №52 від 17.07.2018 року) про визначення переможцем закупівлі послуг – ТзОВ «Ідея» та відхилити тендерну пропозицію ТзОВ «Ідея». Додатки: Тендерна документація на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030614 Новий Мосир-Старий Мосир-/М-19/ км 2+800 - км 5+000 Ковельського району Волинської області» (затверджена Рішенням тендерного комітету департаменту 19.06.2018 р., протокол № 38) на 35 арк. протокол засідання тендерного комітету Замовника № 50 від 13.07.2018 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» на 3 арк.; протокол засідання тендерного комітету Замовника №52 від 17.07.2018 року) про визначення переможцем закупівлі послуг – ТзОВ «Ідея» на 3 арк.; Довідка про основні вартісні показники по бухгалтерському обліку автотранспорту і механізмів по ТОВ «ІДЕЯ» за № 328 від 03.07.2018 р. на 2 арк.; Розрахунок договірної ціни ТзОВ «Ідея» на 22 арк.; Гарантійний лист ТзОВ «Ідея» № 313 від 03.07.2018 р. Копія платіжного доручення про оплату на 1 арк. Директор МПП «Нара» Р.А. Грігорян
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.08.2018 19:10
Дата виконання рішення Замовником: 24.10.2018 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відхилення МПП "НАРА" та рішення про визначення ТОВ "Ідея" переможцем скасовано
Автор: ПП НАРА, Грігорян Руберт Аветікович +380326642274 mppnara@mail.ru http://nara.com.ua