• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Столярні вироби

Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42009, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Торги відмінено

209 370.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 093.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2025 22:23 - 29.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 6caa78ccb80d47dab21d70190e532325
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-24-000517-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2025 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2025 15:57
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2025 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням (протокол №373 від 14.07.2025): 1. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" прийнято рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10160-р/пк-пз від 26.06.2025 до виконання. 2. Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10160-р/пк-пз від 26.06.2025, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", затверджене протоколом №283 від 03.06.2025.
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Мар'ян Кішик +380935144401, +380962956430, +380965413228 123-456-789a@ukr.net https://piramid-corp1.jimdo.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a9d5bcdee1c14c5794aea9a814be2df5
Заголовок пункту скарги: докази підтверджують що в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону і Особливостей, а саме зловживання своїми правами і обов’язками
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 24.05.2025 року Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднило оголошення № UA-2025-05-24-000517-a про проведення процедури відкриті торги з особливостями «ДК 021:2015: код 44220000-8 Столярні вироби» з загальною очікуваною вартістю 209 370 грн з ПДВ.
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
 товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (код ЄДРПОУ 39484237) (далі - Скаржник)
 фізична особа - підприємець "Матяш Оксана Григорівна»
Найменшу цінову пропозицію надав Скаржник.
03.06.2025 року Замовник оприлюднив рішення, оформлене протоколом №283, яким відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним:
Відповідно до пункту 6 додатку 4 Технічні вимоги (технічна специфікація) до ТД, якість дверних блоків повинна бути підтверджена, документами, які учасник надає в складі тендерної пропозиції, у тому числі сертифікатом відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006+А2:2016, IDT) або сертифікатом відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020.
Але Учасник надає сертифікат відповідності №UA0.YT. 121912-24 від 19.12.2024 , який свідчить відповідність профілю з полівінілхлориду для вікон та дверей вимогам пунктам 4.4, 5.3.2-5.3.5, 5.5-5.7, 5.10.3 ДСТУ EN 12608-1:2021; пунктам 4.3.(клас В), 5.2.1-5.2.5; 5.3.1 таблиці 3 (рядки 1-7, 11, 12), 5.3.2-5.3.5, 5.3.7, 5.3.9, 5.5. (класифікація, основні розміри, фізико-механічні властивості, горючесть, токсичність, міцність кутових з’єднань, маркування) ДСТУ Б В. 2.7-130:2007 Зміна №1 та сертифікат відповідності №UA0.YT. 042502-25 від 25.04.2025 , який свідчить відповідність вікон та дверей з полівінілхлоридних профілів пунктам 4.2, 4.3, 4.5, 4.7-4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.16, 4.17, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020; пунктам 4.4, 4.6, 4.12, 4.13, 4.14, 4.17 ДСТУ EN 14351-2:2022, пункту 5.2 таблиці 1 ДБН В.2.6-31:2021, що не відповідає вимогам пункту 6 додатку 4 Технічні вимоги (технічна специфікація) до ТД.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) з наступних підстав.

1. Дійсно, відповідно до п. 6 Додатку 4 «Технічної вимоги (Технічна специфікації» до тендерної документації, Замовник вимагав від учасників наступне:
Якість дверних блоків повинна бути підтверджена, документами, які учасник надає в складі тендерної пропозиції, а саме :
- сертифікат відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006+А2:2016, IDT) або сертифікат відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020;
- висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі полівінілхлоридні та/або висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на двері полівінілхлорідні.
Документи повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій.

На виконання вищевказаної вимоги Скаржник завантажив наступні файли «Двері Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf», «Профіль Steko 7S сертифікат 18.12.26.pdf», «Двері Steko 7S ДСЕЕ.pdf» та «Профіль Steko 7S ДСЕЕ.pdf».
Так у файлі «Двері Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf» міститься скан-копія сертифікату UA0.YT.042502-25, терміном дії з 25.04.2025 до 24.04.2027, на продукцію Вікна та двері з полівінілхлоридних профілів ТОВ «КОНТИНЕНТ –ГРУП» (Україна) серії STEKO «S» ТМ «STEKO», що відповідає вимогам пунктів 4.2, 4.3, 4.5, 4.7-4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.16, 4.17, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020, пунктів 4.4, 4.6, 4.12, 4.13, 4.14, 4.17 ДСТУ EN 14351-2:2022, пункту 5.2 таблиці 1 ДБН В.2.6-31:2021. Виробник продукції ТОВ «Завод СТЕКО».
У файлі «Профіль Steko 7S сертифікат 18.12.26.pdf» міститься скан-копія сертифікату UA0.YT.121912-24, терміном дії з 19.12.2024 до 18.12.2026, на продукцію Профіль з полівінілхлориду для вікон та дверей систем Framex для серій STEKO 4S, STEKO 7S, STEKO 8S, виробника продукції ТОВ «КОНТИНЕНТ –ГРУП» (Україна), що відповідає вимогам пунктів 4.4, 5.3.2-5.3.5, 5.5-5.7, 5.10.3, ДСТУ EN 12608-1:2021, 4.3 (клас В), 5.2.1-5.2.5; 5.3.1 таблиці 3 (рядки 1-7, 11, 12), 5.3.2-5.3.5, 5.3.7, 5.3.9, 5.5 (класифікація, основні розміри, фізико-механічні властивості, горючесть, токсичність, міцність кутових з’єднань, маркування) ДСТУ Б В.2.7-130:2007 Зміна №1
В свою чергу, відповідно до §1 ДСТУ EN 14351-1:2020, Цей Європейський стандарт визначає експлуатаційні показники матеріалів, крім показників вогнестійкості та захисту від диму, які застосовуються у вікнах (включаючи мансардні вікна, мансардні вікна із зовнішньою вогнестійкістю та балконні двері), вхідні двері (та їх зборки, у тому числі безрамні скляні двері, двері аварійного виходу) та сітки.
Показники вогнестійкості та/або захисту від диму для вхідних дверей та вікон зі стулками визначені в EN 16034.
Цей Європейський стандарт використовується для:
а) глухих вікон або глухих світлових люків, вікон та балконних дверей з ручним або електричним приводом, а також сіток для монтажу у вертикальних прорізах стін та мансардних вікон для монтажу на дахах разом з:
1) відповідним обладнанням, якщо таке є;
2) герметичною ізоляцією, якщо така є;
3) заскленими прорізами, якщо вони мають бути засклені;
4) з/без вбудованими(их) віконницями(ць) та/або віконницями в коробах та/або жалюзі;
5) а також вікон з ручним або електричним приводом, мансардних вікон, балконних дверей та сіток, які:
6) повністю або частково заскленими, включаючи будь-яке непрозоре заповнення;
7) повністю або частково глухими, або такі, що відчиняються з однією або декількома стулками (наприклад, шарнірні, виступаючі, поворотні, розсувні);
б) вхідні двері з ручним відчиненням із суцільними або фільончастими полотнами, доповнені:
1) убудованими ліхтарями, якщо такі є;
2) прилеглими частинами, які містяться в межах однієї рами для включення в один проліт, якщо такі є.
Вікна, які підлягають під цей стандарт, не оцінюються з точки зору їх пропускної можливості (відчинення).
Відповідно до визначення наведеного в ДСТУ Б В.2.6-23:2009 «Блоки віконні та дверні. Загальні технічні умови»
3.1. вікно - Елемент стінової або покрівельної конструкції, призначений для сполучення внутрішніх при¬міщень із навколишнім середовищем, природного освітлення приміщень, їх вентиляції, захисту від атмосферних, шумових впливів і який складається з віконного прорізу з косяками, віконного блока, системи ущільнення, монтажних швів, підвіконня, деталей зливу і облицювань
3.2. двері - Елемент стінової конструкції, призначений для сполучення внутрішніх приміщень із навко¬лишнім середовищем або між собою, захисту від атмосферних і шумових впливів і який складається з дверного прорізу з косяками, дверного блока, системи ущільнення, монтажних швів, наличників
3.5. віконний блок - Світопрозора частина конструкції, призначена для природного освітлення приміщень, їх вен¬тиляції і захисту від атмосферних та шумових впливів. Блок віконний складається зі збірних одиниць: коробки і стулкових елементів, вбудованих систем провітрювання і може включати в себе ряд додаткових елементів: жалюзі, віконниці тощо
3.7 дверний блок - Глуха або світлопрозора конструкція для забезпечення сполучення внутрішніх приміщень із зовнішнім середовищем або між собою і захисту від атмосферних і шумових впливів. Блок дверний складається зі збірних одиниць: коробки, дверного полотна, замка або заскочки і в окремих випадках - дозакривача або механізму відчинення-зачинення
Нагадаємо ще раз, що вимагав Замовник:
сертифікат відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006+А2:2016, IDT) або сертифікат відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020.
Що надав Скаржник:
у файлі «Двері Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf» міститься скан-копія сертифікату UA0.YT.042502-25, терміном дії з 25.04.2025 до 24.04.2027, на продукцію вікна та двері з полівінілхлоридних профілів ТОВ «КОНТИНЕНТ –ГРУП» (Україна) серії STEKO «S» ТМ «STEKO», що відповідає вимогам пунктів 4.2, 4.3, 4.5, 4.7-4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.16, 4.17, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020, пунктів 4.4, 4.6, 4.12, 4.13, 4.14, 4.17 ДСТУ EN 14351-2:2022, пункту 5.2 таблиці 1 ДБН В.2.6-31:2021. Виробник продукції ТОВ «Завод СТЕКО».
З урахуванням визначення, наведеного в п.п. 3.2 та 3.7 ДСТУ Б В.2.6-23:2009, що дверний блок є складовою частиною дверей (а отже двері це значено ширше поняття), Скаржник надав сертифікат UA0.YT.042502-25 на вікна і двері (в т.ч. і на дверні блоки). Більш того Замовник вимагав підтвердження відповідності предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020, а Скаржник надав підтвердження відповідності предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.3, 4.5, 4.7-4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.16, 4.17, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020.

Отже таким чином Скаржник виконав всі вимоги Замовника.
Однак Замовник з невідомих причин проігнорував вищевказані відомості і неправомірно дискваліфікував пропозицію Скаржника.
За таких умов рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника підлягає скасуванню.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.

Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-05-24-000517-a відмінити рішення оформлені протоколом №283 від 03.06.2025 р.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника