• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт котельні (заміна вікон та зовнішніх дверей) по вул. Загородня, 3-А в м. Луцьку»

Торги не відбулися

2 171 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 857.05 UAH
Період оскарження: 23.05.2025 14:28 - 04.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 262af0de805a4d1eada49a614a8d2ad1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-008316-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.06.2025 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2025 16:46
Дата виконання рішення Замовником: 03.07.2025 11:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до РІШЕННЯ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №10170-р/пк-пз від 26.06.2025, Замовником скасовується протокольне рішення, а саме: - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №99 від 13.06.2025р. про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями (UA-2025-05-23-008316-a) ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД».
Автор: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Олена Зайцева +380974410032 gloria_vtender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2cacb44e7c5642a89488c3a9eac3afbc
Заголовок пункту скарги: Неправомірне обрання переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" (Переможець) було обране переможцем відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 99 від 13.06.2025р.
Скаржник не погоджується із вказаним рішенням з огляду на наступне.
Відповідно до умов додатку 1 до Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Договірна ціна (вид договірної ціни – Тверда і може змінюватись в сторону зменшення за взаємною згодою Сторін);
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів з врахуванням відомостей будівельних матеріалів, виробів і комплектів (Додаток №2 до тендерної документації);
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат;
- Розрахунок прибутку;
- Розрахунки інших витрат Учасника (при наявності). Примітка: документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excel) та додатково в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або у ліцензованому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
В свою чергу додатком 2 Тендерної документації передбачено Відомість будівельних матеріалів, виробів і комплектів.

Переможець на виконання вказаних вище вимог надав кошторисну документацію, в тому числі і підсумкову відомість ресурсів. Проте, підсумкова відомість ресурсів Переможця не відповідає Відомості будівельних матеріалів, виробів і комплектів.
Зокрема, у підсумковій відомості ресурсів Переможця зазначено :
Силікон л 35,16467

Сталь кутова 63х63 мм т 0,12440584


Натомість у Відомості будівельних матеріалів, виробів і комплектів Замовника зазначено

Силікон л 35,164666

Сталь кутова 63х63 мм т 0,1244058



Отже, у складі кошторисної документації Переможця наявні невідповідності, які неможливо усунути, тому Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Переможця. Натомість Замовник обрав учасника Переможцем.

Замовник у такий спосіб порушив принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» розміщується наступним за ціною та може стати переможцем закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця!

Номер: ab74e14310604f27b210eb9cff048034
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-008316-a.b1
Назва: Неправомірне обрання переможця!
Вимога:
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" обране переможцем закупівлі. Вимагаємо скасувати вказане рішення з огляду на наступне. Тендерною документацією передбачено надання кошторисної документації, зокрема "Підсумкова відомість ресурсів з врахуванням відомостей будівельних матеріалів, виробів і комплектів (Додаток №2 до тендерної документації)". Отже, підсумкова відомість ресурсів має відповідати тій відомості ресурсів, що наведене у додатку № 2. Учасник надав кошторисну документацію, в якій окремі матеріали підсумкової відомості ресурсів не відповідають відомості ресурсів, що наведена у додатку № 2. Наприклад, у ПВР Замовника вказано "силікон" - 35,164666, а в ПВР учасника - 35,16467. "Сталь кутова 63х63" - 0,1244058, тоді як в учасника - 0,12440584 тощо. Вказані невідповідності є суттєвими, адже відносяться до технічних/якісних характеристик предмету закупівлі. Окрім цього, якщо Замовник у додатку № 2 навів відомість ресурсів, яку мають брати до уваги до учасники, то останні повинні дотримуватись її при складанні кошторисної документації. ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" цього не виконали. З огляду на наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця! У разі ігнорування, звертатимемось зі скаргою до АМКУ (практика розгляду таких справ позитивна)!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Під час перевірки зазначених вами невідповідностей, Замовником було виявлено розбіжності в Додатку №2 до тендерної документації, а саме: в позиції 49 (Сталь кутова 63х63 мм) Технічного завдання вказана кількість 0,12440584 т, яка не відповідає кількості, зазначеній в позиції 58 (Сталь кутова 63х63 мм - 0,1244058 т) Відомості будівельних матеріалів, виробів і комплектів. Вищевказану невідповідність Замовник не має можливості усунути на цьому етапі проведення даної закупівлі, тому дані відкриті торги буде відмінено.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірна відміна торгів

Номер: e8044dcfbba04256b3aea47e841a4c9c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-008316-a.c3
Назва: Неправомірна відміна торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2025 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2025 17:38
Дата виконання рішення Замовником: 28.07.2025 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до РІШЕННЯ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №11073-р/пк-пз від 15.07.2025, Замовником скасовується рішення про відміну процедури закупівлі — "Роботи по об’єкту: "Капітальний ремонт котельні (заміна вікон та зовнішніх дверей) по вул. Загородня, 3-А в м. Луцьку", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-23-008316-a, яке було затверджене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №106 від 04.07.2025р.
Автор: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Олена Зайцева +380974410032 gloria_vtender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 445207501ec045dc9d340687f7857a7b
Заголовок пункту скарги: Неправомірна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі. Разом з тим, Замовник вирішив відмінити торги відповідно до протокольного рішення № 106 від 04.07.2025р.
Скаржник не погоджується із вказаним рішенням з огляду на наступне.
Причини скасування торгів описані у оскаржуваному рішенні та зводяться до «неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовник зокрема вказує на допущені помилки у технічному завданні:
…в Додатку №2 до тендерної документації в позиції 58 (Сталь кутова 63х63 мм) Відомостей будівельних матеріалів, виробів і комплектів вказана кількість 0,1244058 т, яка є НЕВІРНОЮ і не відповідає кількості зазначеній в позиції 49 (Сталь кутова 63х63 мм - 0,12440584 т, ЩО Є ВІРНИМ ЗНАЧЕННЯМ) Технічного завдання, сформованого згідно Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01. Дані розбіжності призвели до некоректного формування Учасниками своїх пропозицій…
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з тим, Замовник не довів та не підтвердив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», отже Замовник не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, відповідно до статті 7 Закону, цими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: орган оскарження та органи державного фінансового контролю. Так, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Окрім цього, допущені помилки у технічному завданні не є порушеннями «законодавства у сфері публічних закупівель». Вказані помилки можуть в подальшому бути усунені в межах коригування кошторисної документації.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, прийнявши рішення про відміну торгів, очевидно, маючи намір переоголосити закупівлю, щоб її виграв необхідний Замовнику учасник.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» могло стати переможцем закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)