-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аудит фінансової звітності АТ «Миколаївобленерго», підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності, за рік, що закінчується 31 грудня 2018 року
Торги відмінено
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2018 14:27 - 22.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення по кваліфікації
Номер:
b246fff63f794ebf8171862a150db675
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-000363-b.a1
Назва:
Вимога на рішення по кваліфікації
Вимога:
Вимога на рішення по кваліфікації
Шановні панове, Тендерним комітетом АТ«Миколаївобленерго» була розглянута та відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» по закупівлі ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги, якій присвоєно ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-10-000363-b, та оприлюднено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-10-000363-b , (далі-Тендерна документація), що підтверджується протоколом № 323 засідання тендерного комітету від 30.10.2018 р.
Відповідно до пункту 7 Протоколу №323, тендерну пропозицію ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" було відхилено з огляду на наступне:
Тендерна пропозиція, надана ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС», не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до вимог п. 4 додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен відповідати наступним вимогам: «Наявність у складі аудиторської фірми працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір. При цьому працівники повинні мати сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, та повинні мати принаймні один документ, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW)».
Тендерна пропозиція ТОВ «Грант Торнтон Легіс» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в складі тендерної документації було надано інформацію та відповідні документи, що засвідчують проходження повної програми сертифікації виданої однією з організацій, що є членом міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме, Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), лише для шести працівників, що безпосередньо працюють у складі компанії ТОВ «Грант Торнтон Легіс», інші дев’ять сертифікатів у складі тендерної пропозиції було надано по працівникам офісів мережі «Grant Tornton» за межами України, які не є працівниками ТОВ «Грант Торнтон Україна», не працюють в даній компанії на умовах повної зайнятості та з якими не укладено трудовий договір, що суперечить вимогам тендерної документації. До того ж дані дев’ять співробітників не можуть залучатись до виконання робіт відповідно до умов укладених договорів про співробітництво, як зазначено у додатку № 2052/В-10 від 19.10.2018, оскільки залучення субпідрядника відповідно до вимог тендерної документації не передбачено..
Водночас, вважаємо, що зазначені підстави відхилення є несправедливими, необ’єктивними та такими, що не відповідають положенням чинного законодавства України з огляду на наступне:
1) Тендерна документація визначає критерії, яким повинна відповідати аудиторська фірма, зокрема, відповідати критеріям залучення аудиторів до аудиту фінансової звітності першої групи суб’єктів господарювання державного сектору економіки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390.
Разом з цим, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2018 року N 847 зазначені критерії, передбачені постановою КМУ №390, втратили чинність.
Крім того, з 01.10.2018 року набув чинності Закон України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", яким визначається порядок залучення аудиторів до аудиту фінансової звітності, в тому числі державних підприємств..
2) Застосування кваліфікаційних критеріїв, як визначено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390 є таким, що штучно обмежує коло учасників закупівлі, та суперечить принципам конкурентності при проведені закупівель.
3) Відповідно до результатів редукціону, пропозицію ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» визначено як найбільш економічно вигідну, та відповідно, цінова пропозиція ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» є на 214 000 гривень нижчою, ніж пропозиція наступного учасника, що є важливим фактором суттєвого збереження коштів державного бюджету України.
4) Відповідно до зазначеного технічного завдання та об’єму послуг, наявність 15 працівників, які мають сертифікати, що засвідчують проходження повної програми сертифікації, видані однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCА), є економічно та практично недоцільним, оскільки для визначеного об’єму послуг достатнім буде 6 працівників відповідної кваліфікації.
5) Просимо взяти до уваги, що якість надання аудиторських послуг компанією ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» гарантується наступними факторами: Компанія має досвід здійснення аудиторської діяльності на території України протягом 12 років, та наразі не має жодних скарг та санкцій відповідно до якості та результатів наданих послуг. Компанія систематично проходить контроль якості з боку експертної групи представників мережі Грант Торнтон Інтернешнл та Аудиторської палати України. Останню перевірку представниками мережі було успішно проведено у жовтні 2017 року. Крім того, у складі компанії наявні 27 працівників, які мають чинні сертифікати видані Аудиторською палатою України та 6 працівників, які мають сертифікати, видані Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCА).
6) На підставі вищевикладеного, просимо переглянути рішення про дискваліфікацію, затверджене протоколом № 323 засідання тендерного комітету від 30.10.2018 р., визначити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації Замовника щодо закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 31.10.2018 14:46
Дата подачі:
31.10.2018 14:46
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
За період між оголошення Замовником даної закупівлі та аукціоном, критерії, передбачені постановою КМУ №390, втратили чинність. Таким чином, вимоги до учасників, встановлені в тендерній документації, стали вже неактуальними та потребують обов’язкового корегування. Одночасно з тим Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до тендерної документації після проведення аукціону.
На підставі всього вищезазначеного Замовник приймає рішення визнати торги такими, що не відбулись через те, що здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили.
Статус вимоги:
Не задоволено