• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Олива трансформаторна

Завершена

311 447.99 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 114.48 UAH
Період оскарження: 23.05.2025 13:30 - 30.05.2025 08:00
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконна дискваліфікація ТОВ "УКРНАФКО-ТРЕЙД"

Номер: 6665e72b2fb74cb79cdae35ba1c0d33e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-006889-a.c1
Назва: Незаконна дискваліфікація ТОВ "УКРНАФКО-ТРЕЙД"
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи ПрАТ «ДТРЗ» (далі - Замовник) згідно протоколу № 392 від 10.06.2025 року відхилено пропозицію нашого підприємства - товариства з обмеженою відповідальністю "УКРНАФКО-ТРЕЙД" (далі - Учасник) - по закупівлі номер у Prozorro UA-2025-05-23-006889-а з причини: «невідповідність умовам, визначеним в документації спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі». Вважаємо, що вищевказане рішення є незаконним, оскільки: Згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями) а також згідно пункту 5.3 розділу 5 документації спрощеної закупівлі, розміщеної Замовником в закупівлі номер у Prozorro UA-2025-05-23-006889-а, Замовник відхиляє пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в документації спрощеної закупівлі та/або вимогам до предмета закупівлі. Відхиляючи пропозицію Учасника, Замовник послався на те, що Учасник має ознаки особи, яка пов’язана (згідно визначень податкового законодавства) з приватним підприємством «НВО ЕКОТЕХНОЛОГІЇ», яке протягом останніх трьох років притягувалось до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Однак, подібна умова — щодо відсутності ознак пов’язаних осіб (згідно визначень податкового законодавства) між учасником та суб’єктом господарювання, який протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій — відсутня в документації спрощеної закупівлі, розміщеної Замовником в закупівлі номер у Prozorro UA-2025-05-23-006889-а. А тому Замовник не має правових підстав посилатись на цю умову, як на підставу для відхилення пропозиції Учасника. Якби подібна умова була зазначена в документації спрощеної закупівлі UA-2025-05-23-006889-а, то ми б не витрачали кошти та час і не приймали б участі в цій закупівлі. Також просимо звернути увагу на те, що умови, які зазначені в пункті 4 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», стосуються лише безпосередньо учасників закупівлі, і не поширюються на суб’єктів господарювання, з якими ці учасники пов’язані. Також просимо звернути увагу на те, що умови, які зазначені в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», не поширюються на спрощені закупівлі, за винятком тих випадків, коли замовник прямо зазначив їх в документації спрощеної закупівлі (див., наприклад, тут https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/doporogi/dlia-sproshchenoi-zakupivli-stattia-16-ta-stattia-17-zakonu-zastosuvuiutsia/). Враховуючи викладене, ПРОСИМО переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УКРНАФКО-ТРЕЙД» та визнати його переможцем закупівлі номер UA-2025-05-23-006889-а. Протягом останніх років наше підприємство успішно приймає активну участь, в якості постачальника, в закупівлях (в тому числі в спрощених закупівлях і у відкритих торгах), де замовниками виступають різноманітні підприємства, в тому числі державні підприємства та підприємства оборонного сектору економіки, а саме: • ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" (закупівлі №№ UA-2023-07-26-005270-a, UA-2024-10-18-011738-a, UA-2024-10-29-013830-a, UA-2024-07-17-007021-a, UA-2024-05-01-009108-a, UA-2025-01-20-018535-a), • ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" — "МАШПРОЕКТ" (закупівлі №№ UA-2024-01-10-004615-a, UA-2023-09-12-006677-a, UA-2024-03-14-007361-a, UA-2024-07-18-008952-a, UA-2025-04-29-011573-a), • КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" (закупівлі №№ UA-2024-07-29-009931-a, UA-2024-10-14-012923-a, UA-2025-03-31-011848-a), • КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" (закупівля № UA-2024-10-18-000294-a), • КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (закупівлі №№ UA-2024-11-19-004782-a, UA-2025-01-21-019034-a, UA-2025-03-28-005982-a, UA-2025-03-25-014071-a), • КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЦЕВА СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (закупівля № UA-2025-02-18-012705-a), • КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Тернопільелектротранс" (закупівля № UA-2025-04-15-009183-a), • КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ММР "Миколаївелектротранс" (закупівля № UA-2025-05-05-000967-a), тощо. Тому, в разі незадоволенні нашої вимоги, буде завдано непоправної шкоди діловій репутації нашого підприємства, а також створено небезпечний прецедент, який перешкоджатиме подальшій господарській діяльності нашого підприємства. Тому, в разі незадоволенні нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Державної аудиторської служби України а також з позовом до господарського суду з вимогами про: - скасування рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції; - скасування рішення про визначення переможця; - визнання недійсним договору, укладеного з переможцем закупівлі (із подальшими наслідками: такий договір стане недійсним з моменту його укладання і замовник буде змушений повернути все отримане ним в натурі за таким правочином); - відшкодування шкоди, завданої діловій репутації нашого підприємства.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.06.2025 14:03