• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо (літ. А-4) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, будинок, 65, покрівлі виставкової зали (літ. Б-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65, покрівлі адміністративної будівлі (літ. В-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65 в місті Запоріжжя Запорізького району Запорізької області

Згідно коду CPV за ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо (літ. А-4) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, будинок, 65, покрівлі виставкової зали (літ. Б-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65, покрівлі адміністративної будівлі (літ. В-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65 в місті Запоріжжя Запорізького району Запорізької області) код 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо (літ. А-4) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, будинок, 65, покрівлі виставкової зали (літ. Б-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65, покрівлі адміністративної будівлі (літ. В-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65 в місті Запоріжжя Запорізького району Запорізької області) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Завершена

4 966 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 832.68 UAH
Період оскарження: 23.05.2025 15:57 - 09.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення № 9 від 09.07.2025 про Визнання Переможцем процедури відкритих торгів ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна.

Номер: 68641c9d20b142139ab76a20dace29ab
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-004723-a.c2
Назва: Скасування рішення № 9 від 09.07.2025 про Визнання Переможцем процедури відкритих торгів ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна.
Вимога:
1. Згідно вимог Додатку 1 ТД, щодо наявності працівників, необхідно надати розпорядчі документи, що підтверджують відповідні повноваження відповідальної особи з охорони праці. Згідно наданої інформації від ФОП Млодзієвська А.А., відповідальною особою з охорони праці на підприємстві є Вискребенцев Роман Леонідович, що прийнятий на роботу виконробом згідно договору № 05/02 від 01.05.2025р. у якому не передбачено можливість виконання інших функцій, крім функцій виконроба, тому не може виконувати функції відповідальної роботи з ОП у даного підприємця. 2. На вимогу про усунення порушення п. 4.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ФОП Млодзієвська А.А. надає Декларацію № 123372/25, яку отримано після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 07.07.2025 (строк подання тендерних пропозицій до 12.06.2025), тобто на момент подання пропозиції, ФОП Млодзієвська А.А., не відповідав вимогам до Учасників тендеру. 3. На вимогу про усунення порушення 2 п. 1 «НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» має надати довідку про виконання учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2 та скан-копію(ї) договору(ів) «одним договором, або сумарно різними договорами, загальної суми виконання аналогічних договорів в обсягах не менше 80% від очікуваної вартості» з усіма додатками ФОП Млодзієвська А.А. надає новий документ у вигляді ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 16/1 на проведення капітального ремонту від 16.06.2024, згідно якого на момент підписання його невід’ємною частиною є договірна ціна. Договірну ціну складену на момент підписання договору (до 16.06.2024) не додано. На підставі вищезазначеного, рішення Замовника № 9 від 09.07.2025 є не законними та дискримінаційним. Враховуючи викладене, Замовник зобов’язаний скасувати рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо (літ. А-4) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, будинок, 65, покрівлі виставкової зали (літ. Б-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65, покрівлі адміністративної будівлі (літ. В-2) по вулиці Гоголя, будинок 98/вулиці Фортечна, 65 в місті Запоріжжя Запорізького району Запорізької області) (UA-2025-05-23-004723-a), Учасника торгів – ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Порядок здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг визначається нормативно-правовими актами, що регулюють відносити у сфері публічних закупівель, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На час дії правового режиму воєнного стану, введеного на території держави Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регламентовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно абзацу третього пункту 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, а саме п. 28 Особливостей, стосовно того, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, всі документи та інформація, що вимагалась від учасників процедури закупівлі, були зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п. 5 Розділу 3 тендерної документації Замовника, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступний кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону - НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ. Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, наведеною у Таблиці 3. Для підтвердження наявності працівників наведених у інформаційних довідках необхідно надати: повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником», та/або договори цивільно-правового характеру. Також Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати розпорядчі документи, що підтверджують відповідні повноваження відповідальної особи). З метою підтвердження знань відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки необхідно надати посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці та з питань пожежної безпеки, виданого відповідним навчальним закладом. На виконання вищезазначеного критерію, учасник ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна надав у складі своєї пропозиції Довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідно кваліфікації від 06.06.2025 р. № 07/06 у якій зазначив виконавця робіт та відповідальну особою з охорони праці на підприємстві Вискребенцева Романа Леонідовича. На підтвердження наявності працівника у наведеній інформаційній довідці, у складі своєї пропозиції учасник надав договір цивільно-правового характеру укладений між Вискребенцевим Романом Леонідовичем та ФОП Млодзієвською Алісією Анатоліївною від 01 травня 2025 року № 05/02, яким підтвердив саме наявність зазначеного працівника у учасника, тим самим повністю виконав вимогу Замовника. З метою підтвердження відповідних повноважень відповідальної особи умовами тендерної документації передбачено подання саме розпорядчого документу. Нака́з — це розпорядчий документ, який видається керівником установи (структурного підрозділу) на правах єдиноначальності та в межах своєї компетенції, обов'язковий для виконання підлеглими. У складі своєї пропозиції. Учасник надав Наказ від 01.05.2025 р. №01/05/2025 «Про призначення відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки» саме Вискребенцева Романа Леонідовича, таким чином Учасник підтвердив повноваження Вискребенцева Романа Леонідовича як відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки, тим самим повністю виконав вимогу Замовника. Відповідно пп. 4.2 п. 4 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників:» Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога про те, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Відповідно ПКМУ № 314 від 18.08.2022 р. «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» постановляє, що у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 «Виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками - дозвіл на виконання будівельних робіт», подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1. Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг ведуть та розміщують на своїх офіційних веб-сайтах переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про: суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); певні дії щодо здійснення господарської діяльності/вид господарської діяльності або частина виду господарської діяльності, що провадиться на підставі поданої декларації; назва дозвільного документа (документа дозвільного характеру, ліцензії або інших результатів надання публічних послуг), на заміну якого (яких) подано декларацію або до якого (яких) такою декларацією вносяться зміни; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці). Всупереч вимозі Замовника Учасник ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна надала довідку (вих. №11/06 від 06.06.2025), у якій зазначено, що вид робіт, який є предметом закупівлі Замовника та клас наслідків не підлягає ліцензуванню. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. До того ж враховуючи практику комісії Антимонопольного комітету яка неодноразово встановлювала, що на усунення невідповідностей можна подавати як виправлені, так і нові документи та/або інформацію (наприклад, надавати нові договори, змінювати відомості про склад працівників, матеріально-технічної бази тощо). Ключовим у цьому випадку є факт усунення невідповідностей у тендерній пропозиції з дотриманням вимог тендерної документації. Приклад рішення Комісії № 17812-р/пк-пз (UA-2024-08-30-007512-a). Відповідно протоколу від 07.07.2025 р. № 8 «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» Уповноважена особа вирішила розмістити повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом оприлюднення відповідного повідомлення з метою надання можливості Учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Тобто, враховуючи зазначене, законодавством у сфері публічних закупівель передбачене право учасника виправити виявлені невідповідності у його тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В той саме час, для Замовника передбачено саме обов’язок розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Станом на 08.07.2025 р. Учасник ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна у складі своєї тендерної пропозиції надав новий документ, а саме: заповнену декларацію від 07.07.2025 № 123372/25 «про провадження господарської діяльності», таким чином підтверджуючи факт надання документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності відповідно до тендерної документації Замовника. Стосовно 3 вимоги скаржника Замовником у Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступний кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону - НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про виконання учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2 та скан-копію(ї) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та виконаний в повному обсязі з капітального ремонту покрівель та/або приміщень та/або будівель та/або споруд. Учасник процедури закупівлі надає документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно різними договорами, загальної суми виконання аналогічних договорів в обсягах не менше 80% від очікуваної вартості. Учасник процедури закупівлі надає Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 Настанови з визначення вартості будівництва) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеним(и) у довідці (Таблиця 2). На виконання вищезазначеного критерію, учасник ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна надав у складі своєї пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 07.07.2025 р. №10/06 щодо укладеного договору між ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна та Лисенком Євгеном Анатолійовичем від 16.06.2024 р. №16/1 за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Запорізька обл., Запорізький р-н, с.Вільноандріївка, вул.Гоголя, 2а.» на загальну суму 3 974 830.91 грн. у повному обсязі. Слід зауважити, що таким чином, учасник повністю виконав вимогу Замовника щодо предмета закупівлі аналогічного договору, терміну його укладання та суми виконання аналогічного договору. Також відповідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовниканаведено опис та приклади формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: — уживання великої літери; — уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; — використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; — зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах; — застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; — написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; — нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: — «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; — «м.київ» замість «м.Київ»; — «поряд -ок» замість «поря – док»; — «ненадається» замість «не надається»»; — «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01» — учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)». Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Слід зазначити що Замовник немає ніякого відношення до правильності оформлення Договорів Учасника закупівлі. Згідно ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Підпис уповноваженої особи на договорі є основним способом підтвердження волевиявлення сторін. Враховуючи, що наданий у складі пропозиції учасника договір містить підписи керівників (директорів) ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна та Лисенком Євгеном Анатолійовичем, а також відбитки печаток зазначеного виконавця, Замовник безсумнівно ідентифікував наданий договір як укладений та наданий у повному обсязі. Фактом підтверджуючим виконання учасником зазначених робіт є надання учасником у складі своєї пропозиції Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 Настанови з визначення вартості будівництва), як це і вимагалось умовами тендерної документації Замовника. Враховуючи все зазначене вище, учасник ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна в повному обсязі виконав всі вимоги Замовника щодо підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію. Відміна рішення уповноваженої особи про визнання учасника процедури відкритих торгів переможцем процедури закупівлі передбачено лише у разі відмови учасника-переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або на підставі рішення органу оскарження. Враховуючи все зазначене вище, рішення про визначення ФОП Млодзієвська Алісія Анатоліївна переможцем процедури закупівлі є цілком обгрунтованим і законним, а процедура закупівлі реалізувалась Замовником із неухильним дотриманням вимог Закону, відповідає принципам закупівель згідно ст. 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: 0425fac545ef4749b66e9e628760b352
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-004723-a.b1
Назва: вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЛОДЗІЄВСЬКА АЛІСІЯ АНАТОЛІЇВНА вважає безпідставним рішенням визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ", так як пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Аналогічний договір наданий із Замовником ТОВ «Ділайн Інжиніринг», який відповідно до цього договору виступає Замовником щодо Капітальний ремонт приміщення під амбулаторію сімейного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 9» м. Запоріжжя вул. Товариська, 37а (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), проте у системі Прозорро Замовником є Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 9», який уклав договір з ТОВ «Ділайн Інжиніринг», який у свою чергу не надавав жодної інформації щодо субпідрядника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ", сума аналогічного договору з ТОВ «Ділайн Інжиніринг» складає 4 171 412, 21 грн., що перевищує 20% від суми укладеного договору ТОВ «Ділайн Інижиніринг» з КНП. На автокран МАЗ 5337 – наданий договір про надання послуг, а не договір оренди. Відповідно до вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: посвідчення з професії надані на будівельників, а не на покрівельників, посвідчення Пожежна безпека Лазаренко Д.О. – не правильно зазначена посада, надані посвідчення з охорони праці з інструментом та пристроями у покрівельників не зазначено «з безпечного виконання робіт газовим пальником» як це вимагається тендерною документацією. Також, у ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" відсутня договірна ціна , пояснювальна записка та всі розрахунки до неї, інформація про ціни на матеріальні ресурси та календарний графік, у зв’язку з чим Учасник не підтверджує свою відповідність технічній специфікації зазначеної у додатку 1 тендерної документації. На підставі вищезазначеного, рішення Замовника №6 від 18.06.2025 є не законними та дискримінаційним. Враховуючи викладене, Замовник зобов’язаний скасувати рішення щодо визначення переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ", щоб уникнути адміністративної відповідальності під час проведення моніторингу Держаудитслужби та оскарження до АМКУ щодо недотримання Замовником законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Порядок здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг визначається нормативно-правовими актами, що регулюють відносити у сфері публічних закупівель, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На час дії правового режиму воєнного стану, введеного на території держави Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регламентовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно абзацу третього пункту 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, а саме п. 28 Особливостей, стосовно того, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, всі документи та інформація, що вимагалась від учасників процедури закупівлі, були зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п. 5 Розділу 3 тендерної документації Замовника, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступний кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону - НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про виконання учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2 та скан-копію(ї) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та виконаний в повному обсязі з капітального ремонту покрівель та/або приміщень та/або будівель та/або споруд. Учасник процедури закупівлі надає документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно різними договорами, загальної суми виконання аналогічних договорів в обсягах не менше 80% від очікуваної вартості. Учасник процедури закупівлі надає Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 Настанови з визначення вартості будівництва) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеним(и) у довідці (Таблиця 2). На виконання вищезазначеного критерію, учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" надав у складі своєї пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 11.06.2025 р. №11/06-2 щодо укладеного договору між ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" та ТОВ «Ділайн Інжинірінг» від 04.10.2021 р. №04/10-1 за предметом закупівлі «Роботи з капітального ремонту приміщення під амбулаторію сімейного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медикосанітарної допомоги № 9» м. Запоріжжя вул. Товариська, 37а» на загальну суму 4171412,21 грн. Слід зауважити, що таким чином, учасник повністю виконав вимогу Замовника щодо предмета закупівлі аналогічного договору, терміну його укладання та суми виконання аналогічного договору. На підтвердження інформації викладеної у зазначеній довідці, учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" надав скановану копію договору підряду між ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" та ТОВ «Ділайн Інжиніринг» від 04.10.2021 р. №04/10-1 за предметом закупівлі «Роботи з капітального ремонту приміщення під амбулаторію сімейного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медикосанітарної допомоги № 9» м. Запоріжжя вул. Товариська, 37а» на загальну суму 4171412,21 грн. Згідно ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Підпис уповноваженої особи на договорі є основним способом підтвердження волевиявлення сторін. Враховуючи, що наданий у складі пропозиції учасника договір містить підписи керівників (директорів) ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" та ТОВ «Ділайн Інжиніринг», а також відбитки печаток зазначених організацій, Замовник безсумнівно ідентифікував наданий договір як укладений. Згідно положень наданого договору, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" виступає Підрядником, а ТОВ «Ділайн Інжиніринг» виступає Замовником робіт з капітального ремонту. Фактом підтверджуючим виконання учасником зазначених робіт є надання учасником у складі своєї пропозиції Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 Настанови з визначення вартості будівництва), як це і вимагалось умовами тендерної документації Замовника. Враховуючи все зазначене вище, учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" в повному обсязі виконав всі вимоги Замовника щодо підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію. Щодо інформації, викладеної у вашому зверненні, стосовно укладеного договору між ТОВ «Ділайн Інжиніринг» та Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медикосанітарної допомоги № 9», слід наголосити, що Закон України "Про публічні закупівлі" регулює відносини саме між замовником та учасниками процедур закупівель, що виникають у процесі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Відповідно п. 37 ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи, що ТОВ «Ділайн Інжиніринг» та Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медикосанітарної допомоги № 9» в розумінні Закону не є учасниками зазначеної процедури закупівлі, у Замовника відсутні будь-які підстави для перевірки їх договірних відносин. Також, сфера застосування Закону не стосується перевірки господарської діяльності організацій та правомірності укладання ними будь-яких угод. Стосовно надання у складі тендерної пропозиції учасника договору про надання послуг, а не договору оренди на автокран МАЗ 5337, звертаємо Вашу увагу на наступне. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступний кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону - НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою, наведеною у Таблиці 1 та документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У разі залучення обладнання третіх осіб – зазначається документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно з якими учасник процедури закупівлі залучає відповідне обладнання. Якщо Учасник процедури закупівлі є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). Тобто, умовами тендерної документації Замовника, з метою розширення потенційного кола учасників, чітко прописано, що потенційні учасники процедури закупівлі мають право у випадку, якщо вони не є власниками відповідного обладнання, надати у тому числі і договори надання послуг. Враховуючи це, учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" в повному обсязі дотримався вимог тендерної документації Замовника. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступний кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону - НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ. На працівників робітничих професій необхідно надати, у тому числі, документи про присвоєння робітничої кваліфікації за відповідною професією та/або проходження навчання на курсах цільового призначення (відповідно до зазначених у довідці працівників); У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" завантажив файл «1.Кваліфікація (працівники) – кваліфікація робітників», який містить скановані копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професіями стропальник 5 розряду, покрівельники будівельний 4 розряду, бетоняр 4 розряду. Таким чином, учасник у повному обсязі підтвердив інформацію зазначену у довідці з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. Також, відповідно Додатку 1 до тендерної документації, на працівників робітничих професій необхідно надати, у тому числі, документи про спеціальне навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" завантажив файл «1.Кваліфікація (працівники) – навчання ОП та ПБ (робітники)», який містить скановані копії посвідчень про проходження навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) всіма працівниками, зазначеними у довідці з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. Тобто, всі працівники, як це і вимагалось умовами тендерної документації Замовника, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі даних відкритих торгів, пройшли навчання з питань пожежної безпеки у 2025 році. Жодних інших вимог стосовно документів про спеціальне навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) Додаток 1 до тендерної документації Замовника не містить, у тому числі обмеження стосовно того, що працівник може мати робітничу кваліфікацію за двома професіями стропальник та бетоняр. Ця позиція чітко викладена у п. 44 Особливостей, а саме відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Також, відповідно Додатку 1 до тендерної документації, на працівників робітничих професій необхідно надати, у тому числі, документи про спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт газовими пальниками за курсом "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" (НПАОП 0.00-1.71-13) (Покрівельникам); Тобто, всупереч Вашому твердженню, Додаток 1 до тендерної документації не містить вимоги надати посвідчення саме з відміткою «з безпечного виконання робіт газовим пальником», а натомість чітко містить вимогу щодо надання документів про спеціальне навчання персоналу за курсом "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" (НПАОП 0.00-1.71-13) у звязку з необхідністю у виконанні покрівельниками робіт газовим пальником. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону, Замовник жодним чином не може диктувати умови щодо оформлення документів стороннім організаціям, у даному випадку ТОВ «Навчальний центр безпека праці», які не є учасниками процедури закупівлі в розумінні Закону, оскільки на розсуд Замовника це є пряма дискримінаційна вимога. До того ж, слід зауважити, що згідно умов тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Жодних запитань/уточнень стосовно зазначених позицій Додатку 1 до тендерної документації до замовника не надходило. Вкотре наголошуємо, що згідно з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, а саме п. 28 Особливостей, стосовно того, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, всі документи та інформація, що вимагалась від учасників процедури закупівлі, були зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, Ваше твердження, стосовно того, що у зв`язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" договірної ціни , пояснювальної записки та розрахунків до неї, інформації про ціни на матеріальні ресурси та календарного графіку, Учасник не підтверджує свою відповідність технічній специфікації зазначеної у додатку 1 тендерної документації є хибним і носить маніпулятивний характер, оскільки у Додатку 1 до тендерної документації відсутня вимога щодо надання вищезазначених документів. Відповідно п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно п. 46 особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Оскільки пропозиція ФОП Млодзієвська А.А. не розглядалась, а відповідно і не була відхилена, то згідно п.55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відміна рішення уповноваженої особи про визнання учасника процедури відкритих торгів переможцем процедури закупівлі передбачено лише у разі відмови учасника-переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або на підставі рішення органу оскарження. Враховуючи все зазначене вище, рішення про визначення ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРБУДМОНОЛІТ" переможцем процедури закупівлі є цілком обгрунтованим і законним, а процедура закупівлі реалізувалась Замовником із неухильним дотриманням вимог Закону, відповідає принципам закупівель згідно ст. 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено