-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надання послуг з калібрування обладнання
Завершена
149 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження:
23.05.2025 11:38 - 28.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)
Номер:
e6112d55720b462faf445480238a364a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-23-004310-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3 ТД - Калібрування полуги -2025.docx 11.06.2025 17:48
- 1 1 - Додаток 1 Перелік документів та або інформації які подаються учасником процедури.pdf 11.06.2025 17:48
- 2 4 - Додаток 4 Тендерна пропозиція.pdf 11.06.2025 17:48
- 4 Прот №7 про намір Калібрув.pdf 11.06.2025 17:48
- sign.p7s 11.06.2025 17:49
- Пояснення по закупівлі UA-2025-05-23-004310-a.docx 19.06.2025 17:50
- рішення від 13.06.2025 № 9447.pdf 13.06.2025 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2025 № 9876.pdf 23.06.2025 16:05
- рішення від 20.06.2025 № 9876.pdf 24.06.2025 17:33
- Скан Пояснення на скаргу від 11.06.2025 АМКУ.pdf 17.06.2025 12:07
- Пояснення скарга АМКУ ТОВ Лаб-тест від 11.06.2025.docx 17.06.2025 12:07
- Скан Протокол №8 поясн до АМКУ.pdf 17.06.2025 12:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2025 17:56
Дата розгляду скарги:
20.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2025 16:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.06.2025 17:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
51dc7fee385240e682abf5c8312ab3ff
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог законодавства при визначенні переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником у ТД встановлено ряд умов, відповідність яким підтверджує можливість надання послуг, наприклад - акредитація відповідно до вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Оскільки у атестату акредитації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 є певний термін дії, то для підтвердження можливості надання послуг у визначений термін Замовником встановлено кваліфікаційний критерій у вигляді інформації щодо наявність обладнання, матеріально-технічної бази на поточний момент.
Згідно Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1.
«Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
№№, Найменування, Кількість, Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг.»
Даною формою Замовником передбачена можливість зазначення інформації щодо володіння (користування) орендованим обладнанням для надання послуг згідно предмета закупівлі, в тому числі залучення субпідрядної організації на підставі договору про надання послуг.
У наданій довідці в файлі «1 - Додаток 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури» зазначене обладнання, матеріально-технічна база та технології, які знаходяться у власності Учасника.
У довідці відсутня інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг щодо обладнання, яке не належить Учаснику, але є необхідним для надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
Таким чином, у довідці відсутня інформація, яка є суттєвою для визначення можливості виконання робіт, наприклад, калібрування засобів вимірювальної техніки за видом вимірювання L – довжина, а саме поз. 1-43, 110-125 «Сито лабораторне», всього 59 одиниць, вартість за одиницю 300 грн, разом 17 700 грн з ПДВ; позиції 63 -67 «Об'єкт мікрометр», всього 5 одиниць, вартість за одиницю 1 800 грн, разом 9 000 грн з ПДВ.
Загальна вартість складає 26 700,00 грн з ПДВ, при цьому вартість пропозиції складає 105 300,00 грн з ПДВ. Загальна вартість послуг, можливість надання яких не підтверджена, є 25% від очікуваної вартості пропозиції.
Відповідно до п. 5 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
У тендерній пропозиції відсутня інформація щодо можливого залучення/не залучення субпідрядника та атестату акредитації субпідрядника на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або орендованої/власної матеріально-технічної бази, що прямо вказує на те, що Учасник планує самостійно, власними силами, надати послуги відповідно до предмету закупівлі у повному обсязі.
Відповідно до Тендерної (цінової) пропозиції у файлі «4 - Додаток 4 Тендерна пропозиція», обсяг послуг, можливість надання яких силами Учасника не підтверджено, складає 25 % від вартості пропозиції. Учасником у складі пропозиції не надано інформації відповідно до пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації.
Без зазначеної інформації підтвердити можливість якісного та кількісного виконання робіт згідно умов тендерної документації неможливо.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найбільш економічно вигідної, та на укладання договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Оскільки у атестату акредитації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 є певний термін дії, то для підтвердження можливості надання послуг у визначений термін Замовником встановлено кваліфікаційний критерій у вигляді інформації щодо наявність обладнання, матеріально-технічної бази на поточний момент.
Згідно Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1.
«Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
№№, Найменування, Кількість, Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг.»
Даною формою Замовником передбачена можливість зазначення інформації щодо володіння (користування) орендованим обладнанням для надання послуг згідно предмета закупівлі, в тому числі залучення субпідрядної організації на підставі договору про надання послуг.
У наданій довідці в файлі «1 - Додаток 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури» зазначене обладнання, матеріально-технічна база та технології, які знаходяться у власності Учасника.
У довідці відсутня інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг щодо обладнання, яке не належить Учаснику, але є необхідним для надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
Таким чином, у довідці відсутня інформація, яка є суттєвою для визначення можливості виконання робіт, наприклад, калібрування засобів вимірювальної техніки за видом вимірювання L – довжина, а саме поз. 1-43, 110-125 «Сито лабораторне», всього 59 одиниць, вартість за одиницю 300 грн, разом 17 700 грн з ПДВ; позиції 63 -67 «Об'єкт мікрометр», всього 5 одиниць, вартість за одиницю 1 800 грн, разом 9 000 грн з ПДВ.
Загальна вартість складає 26 700,00 грн з ПДВ, при цьому вартість пропозиції складає 105 300,00 грн з ПДВ. Загальна вартість послуг, можливість надання яких не підтверджена, є 25% від очікуваної вартості пропозиції.
Відповідно до п. 5 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
У тендерній пропозиції відсутня інформація щодо можливого залучення/не залучення субпідрядника та атестату акредитації субпідрядника на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або орендованої/власної матеріально-технічної бази, що прямо вказує на те, що Учасник планує самостійно, власними силами, надати послуги відповідно до предмету закупівлі у повному обсязі.
Відповідно до Тендерної (цінової) пропозиції у файлі «4 - Додаток 4 Тендерна пропозиція», обсяг послуг, можливість надання яких силами Учасника не підтверджено, складає 25 % від вартості пропозиції. Учасником у складі пропозиції не надано інформації відповідно до пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації.
Без зазначеної інформації підтвердити можливість якісного та кількісного виконання робіт згідно умов тендерної документації неможливо.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найбільш економічно вигідної, та на укладання договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол про намір укласти договір з учасником, який не відповідає вимогам Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
4 Прот №7 про намір Калібрув.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл, який містить вимогу про надання інформації при залученні субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20% від вартості договору.
-
Повʼязаний документ:
3 ТД - Калібрування полуги -2025.docx
-
-
Назва доказу:
Файл, в якому видно, що обсяг послуг, надання яких не можливе без залучення сил субпідрядника/співвиконавця, складає 25 % від вартості пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
2 4 - Додаток 4 Тендерна пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл, який містить довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, яка демонструє неможливість надання послуг в повному обсязі силами Учасника.
-
Повʼязаний документ:
1 1 - Додаток 1 Перелік документів та або інформації які подаються учасником процедури.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати протокол № 7 від 06.06.2025 про намір укласти договір про закупівлю та відхилити пропозицію учасника ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"", як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки інформація в тендерній пропозиції не підтверджує відповідність Учасника вимогам Тендерної документації, є недостовірною.