-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Забезпечення закладів загальної середньої освіти області технічним та технологічним обладнанням, спортивним знаряддям, тренажерами, спортивним інвентарем, безперешкодним доступом до будівель, встановлення спортивних майданчиків
Забезпечення закладів загальної середньої освіти області технічним та технологічним обладнанням, спортивним знаряддям, тренажерами, спортивним інвентарем, безперешкодним доступом до будівель, встановлення спортивних майданчиків
Завершена
104 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 523.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 523.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2018 11:52 - 22.10.2018 17:00
Вимога
Відхилено
Вимога скасування закупівлі
Номер:
eb96680d1ac04b0bb9856cc8148e5284
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-17-000240-c.a1
Назва:
Вимога скасування закупівлі
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електроних закупівель Замовник : Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області (Код за ЄДРПОУ : 02146423) було проведено закупівлю UA-2018-10-17-000240-c: ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Забезпечення закладів загальної середньої освіти області технічним та технологічним обладнанням, спортивним знаряддям, тренажерами, спортивним інвентарем, безперешкодним доступом до будівель, встановлення спортивних майданчиків). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь: • ТОВ «НВП Сенсор» • ФОП МЕЦ КРИСТИНА КОСТЯНТИНІВНА • Фізична особа-підприємець Карацюба Ігор Миколайович • ФОП БЄЛЯЄВ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про те, що ФОП БЄЛЯЕВ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ виграв закупівлю , та надав усі документи згідно вимог Замовника ( Протокол № 190 розгляду тендерніх пропозицій від 30 жовтня 2018 року) Згідно цього протоколу Замовник має намір укласти договір на веб-порталі Уповноважного органу . Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаемо, що учасник ФОП БЄЛЯЕВ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ не відповідає вимогам ТД Замовника, а саме:
1. Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів :
Пункт 5. Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF або JPG та містити розбірливі зображення. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник дискваліфікує такого учасника. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, наявність виправлень в них є підставою для відхилення тендерної пропозиції , з причини невідповідності умовам тендерної документації, згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
• Документи які були завантаженні 25 жовтня містили :
[25-10-2018 15.45.56] Додаток 1 - Технічні характеристики надано в формате docx . Документи подані в такому вигляді що унеможливлює іх ідентифікацію, та є грубим порушенням ТД замовника.
25-10-2018 15.45.57]Додаток 5 ДОГОВІР надано в формате docx . Документи подані в такому вигляді що унеможливлює іх ідентифікацію та є грубим порушенням ТД замовника.
2. Згідно Додаток № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. У складі ТД Замовника повинні міститься наступні данні:
• В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менше 2-х (оригіналів або завіреної учасником копії) відгуків від замовників про досвід роботи з учасником, або не менш 2-х копій договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо). Жодного документа не було наданно. (Згідно данних : https://clarity-project.info/tenderer/3287510155 Учасник участвовал всього у 5 закупівлях. Та має 0 контрактів підписаних на суму 0.00 грн.Профіль на DoZorro. Картка учасника на bi.prozorro.org)
• Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан). Жодного підтвердження не надано .
• Згідно ДОДАТОК 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК. Нотаріально засвідчена копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для Учасника - фізичної особи). Не має підтвердження такої інформації.
3. Стосовно Засвідчання копій документів :
Згідно Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
• -зі слів "Згідно з оригіналом",
• -назви посади,
• -особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
• -дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Жодної засвідчанної копіі документів.
4. Також грубим порушенням є то що ФОП БЄЛЯЕВ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ подав документи яких, на його думку недоставало також с численними порушеннями, в срок 29 жовтня 2018 року, коли тендер вже завершився. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області (Код за ЄДРПОУ : 02146423) як Замовник закупівлі за бюджетні кошти має за необхідне перевіряти інформацію відповідно переможця торгів для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у відповідності до Закону. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників», та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій” та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції. Дії Замовника, щодо визнання учасника переможцем без необхідних документів, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Згідно виявлених порушень ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП БЄЛЯЕВ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2018 11:33
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (із змінами) «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівль» під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. При визначенні умов Закупівлі Замовник визначає такі параметри Закупівлі:
• очікувану вартість Закупівлі, що не може бути меншою, ніж 3 000 гривень;
• тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень;
• тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень;
• крок аукціону, який зазначається у гривнях і вираховується як відсоткове відношення до очікуваної вартості Закупівлі, та має знаходитись у діапазоні від 0,5% до 3% від очікуваної вартості Закупівлі;
• нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30%, якщо Замовник має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна.
В умовах закупівлі Замовника не було заборонено подання документів Учасників аукціону після закінчення строку подання ними тендерної пропозиції.
Виключними підставами дискваліфікації Учасника є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Замовник,керуючись ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (із змінами) «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівль» п.9. Кваліфікація,визначення переможця та завершення Закупівлі не має підстав для дискваліфікації Учасника ФОП Бєляєва Павла Павловича. Учасник ФОП Бєляєв Павло Павлович запропонував найменшу ціну пропозиції та надав документи, які відповідають неціновим критеріям оцінки,що не можуть перевищувати 30% від питомої ваги оцінки.
Статус вимоги:
Відхилено