• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Торфобрикет

Завершена

1 260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
Період оскарження: 23.05.2025 09:47 - 30.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: f3be6cb34eed4e9b8bdde84a84e354cf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-001344-a.c5
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 29.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2025 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2025 11:13
Дата виконання рішення Замовником: 04.09.2025 11:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 04 вересня 2025 р. № 59 с. Мрин Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі за предметом Торфобрикет (ДК 021:2015:09110000-3 – «Тверде паливо»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі за предметом Торфобрикет (ДК 021:2015:09110000-3 – «Тверде паливо»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a було прийнято рішення від 15 серпня 2025 р. № 56, згідно з яким вирішено відхилити учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» так як учасник не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі У результаті скарги поданої учасником «Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопроект ЛТД" до АМКУ, постановлено: Мринську сільську раду Ніжинського району Чернігівської області зобов'язати скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Енергопроект ЛТД" (код ЄДРПОУ: 40401054) за процедурою закупівлі — "Торфобрикет", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-23-001344-a. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення від 15 серпня 2025 р. № 56 щодо відхилення пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» за предметом Торфобрикет (ДК 021:2015:09110000-3 – «Тверде паливо»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Луценко Роман 380505405950 epltd@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 67b52ea35b274045ba2199bd53efbdf2
Заголовок пункту скарги: 15 серпня 2025 р. Замовником процедури закупівлі було повторно прийнято рішення, що відображено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 56 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вважаємо, що підстави для відхилення на які посилається Замовник в Протоколі не відповідають дійсності, оскільки учасником належним чином виконано в повному обсязі вимогу щодо надання зразку сертифікату якості на торфобрикети.

Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», «4. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується сертифікатом якості на торфобрикети ЗРАЗОК якого надається у складі пропозиції.»

На виконання цього, Скаржником було надано в складі тендерної пропозиції файл «4. Відповідність технічним вимогам.pdf», в якому міститься ЗРАЗОК Сертифікату якості серія AD № 02251 на брикети торфові для комунально-побутових потреб:



Згідно з вимогами Додатку 3, учасник мав надати саме зразок сертифіката якості на торфобрикети — тобто іншими словами «зразок документа» є синонімом «приклад документа», а не документ що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам документації. У вимозі Замовника прямо сказано про «зразок», тому вимога підтвердження показників була відсутня.

Формулювання вимоги щодо надання зразка сертифіката якості свідчить про те, що учаснику необхідно було надати інформацію про документ яким буде супроводжуватися поставка товару. Скаржник, підтвердив що має досвід постачання торфобрикетів, та надав зразок сертифікату якості який видавався на іншу партію, на попередню поставку торфобрикетів іншому споживачу.

Вимога надання зразку сертифікату якості на торфобрикет передбачає надання документу, який демонструє форму, структуру, зміст і типову інформацію, що буде зазначена в сертифікатах, які супроводжуватимуть поставки товару. Тобто, ця вимога спрямована виключно на ознайомлення Замовника із формою та змістом сертифікату, який супроводжуватиме партії продукції при постачанні, але не про підтвердження відповідності товару технічним характеристикам Замовника, зокрема такого показника як ширина.

В Протоколі відхилення Замовник вказує на невідповідність пункту 7 додатку № 3 до тендерної документації, проте зазначений пункт не містить жодного слова про надання сертифікату якості.

Відповідно до пункту 7 Додатку № 3: «7. Торфобрикети повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови". Пунктом 2.1. Розділу 2 «Правила приймання» ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674.
Відповідно до 5.1. ДСТУ2042-92 Виробник гарантує відповідність торфобрикетів вимогам стандарту при дотримані споживачем умов транспортування та зберігання. 5.2 Гарантійний термін зберігання – 12 місяців з моменту видачі паспорту.
Враховуючи вищевикладене, учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати КОПІЮ ПАСПОРТУ ПРО ЯКІСТЬ торфобрикетів із зазначенням дати видачі, гарантійного строку зберігання, всіх якісних показників торфобрикетів які вимагаються згідно даної документації. Документ про якість товару повинен бути виданий інспекцією "Укрінспаливо" на партію товару відповідно до пункту 2 ГОСТ 13674-78. »

На підтвердження вимог що до якісних, технічних та кількісних характеристик предмету закупівлі, встановлених пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації, Скаржником надано у складі пропозиції копію паспорту про якість торфобрикетів із зазначенням дати видачі, гарантійного строку зберігання, всіх якісних показників торфобрикетів які вимагаються згідно даної документації який виданий інспекцією "Укрінспаливо".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 9bb833cd22c94c089b3363170c0b4eb9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-001344-a.c4
Назва: неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.08.2025 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.08.2025 18:12
Дата виконання рішення Замовником: 15.08.2025 09:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Мринською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області (ЄДРПОУ 04412337 - далі Замовник) згідно рішення комісії АМКУ № 12318-р/пк-пз від 11.08.2025 скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Енергопроект ЛТД" (код ЄДРПОУ: 40401054) за процедурою закупівлі — "Торфобрикет", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-23-001344-a
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Луценко Роман 380505405950 epltd@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3aec0959e3ac4772b4d2878a59fd7662
Заголовок пункту скарги: 30 липня 2025 року Замовником процедури закупівлі було прийнято рішення, що відображено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», «4. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується сертифікатом якості на торфобрикети ЗРАЗОК якого надається у складі пропозиції.»

На виконання цього, Скаржником було надано в складі тендерної пропозиції файл «4. Відповідність технічним вимогам.pdf», в якому міститься ЗРАЗОК Сертифікату якості серія AD № 02251 на брикети торфові для комунально-побутових потреб:



Згідно з вимогами Додатку 3, учасник мав надати саме зразок сертифіката якості на торфобрикети — тобто іншими словами «зразок документа» є синонімом «приклад документа», але не чинний сертифікат з актуальним терміном дії. У вимозі Замовника прямо сказано про «зразок», тому вимога щодо чинного документа була відсутня.

Формулювання вимоги щодо надання зразка сертифіката якості свідчить про те, що учаснику необхідно було надати інформацію про документ яким буде супроводжуватися поставка товару. Скаржник, підтвердив що має досвід постачання торфобрикетів, та надав зразок сертифікату якості який видавався на попередню поставку торфобрикетів іншому споживачу.

Вимога надання зразку сертифікату якості на торфобрикет передбачає надання документу, який демонструє форму, структуру, зміст і типову інформацію, що буде зазначена в сертифікатах, які супроводжуватимуть поставки товару. Тобто, ця вимога спрямована виключно на ознайомлення Замовника із формою та змістом сертифікату, який супроводжуватиме партії продукції при постачанні, але не про надання актуального на момент подання пропозиції чинного сертифікату.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

відхилення учасника

Номер: 67216cd03c0747d191832389b44783f7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-001344-a.b2
Назва: відхилення учасника
Вимога:
Позиція щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торф ЮА» та порушення Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Торф ЮА» у складі своєї тендерної пропозиції, відповідно до пункту 1 додатку 3 тендерної документації, надало документ від 27.05.2025 року у форматі PDF з назвою «Технічні учасник», який містить повну інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі та дані про виробника. Документ відповідає всім вимогам тендерної документації.Незважаючи на це, Замовник у Протоколі №45 від 25.06.2025 року зазначив неправдиву інформацію, що нібито такий документ відсутній, та на цій підставі відхилив пропозицію ТОВ «Торф ЮА». Крім того, у складі пропозиції ТОВ «Торф ЮА» було надано паспорт якості на товар (торф), виданий виробником, який: • заповнений від руки, • містить підпис відповідальної особи, • завірений печаткою уповноваженого органу. Замовник необґрунтовано визнав цей документ таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки він, а заповнений вручну. ________________________________________ 1. Порушення принципів публічних закупівель (стаття 5 Закону) Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів: • відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, • недискримінації учасників, • об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, • добросовісної конкуренції. Замовник, не перевіривши належним чином подані документи, прийняв рішення про відхилення на підставі недостовірної та формальної оцінки, чим порушив принципи рівного ставлення до учасників і прозорості. 2. Порушення статті 29 Закону — Розгляд тендерних пропозицій Згідно з частиною 6 статті 29 Закону, під час розгляду тендерної пропозиції Замовник зобов’язаний перевірити її на відповідність вимогам тендерної документації. У складі пропозиції ТОВ «Торф ЮА» був поданий документ, який містив всі необхідні технічні характеристики та дані про виробника, проте Замовник ігнорував його зміст та визнав пропозицію такою, що не відповідає умовам тендерної документації, без фактичного обґрунтування. ________________________________________ 3. Порушення статті 31 Закону — Відхилення тендерної пропозиції Частина 1 статті 31 Закону встановлює вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції. Серед них відсутність документа, на який послався Замовник, не може бути застосована у цьому випадку, оскільки документ був поданий належним чином, з відповідним змістом і датою. Таким чином, рішення про відхилення не має законних підстав і є необґрунтованим, формальним і протиправним. ________________________________________ 4. Відсутність порушення у способі оформлення паспорта якості Тендерна документація не встановлювала вимогу щодо форми оформлення паспорта якості (друкований чи рукописний). Відповідно до статті 22 Закону, Замовник зобов’язаний чітко зазначати вимоги до форми документів. У випадку ТОВ «Торф ЮА», наданий паспорт якості: • відповідав по суті — містив усі показники якості товару; • був оформлений на бланку виробника; • мав підпис та печатку, що надає йому юридичної сили. Таким чином, документ є чинним незалежно від того, чи був він заповнений від руки чи надрукований. ________________________________________ 5. Практика Антимонопольного комітету України (АМКУ) АМКУ неодноразово наголошував, що: «Форма оформлення документа (вручну чи надрукована) не може бути підставою для його невизнання, якщо він відповідає вимогам щодо змісту, підписаний та завірений печаткою.» (див. рішення АМКУ: №1337-р/пк-пз від 06.10.2021, №199-р/пк-пз від 17.02.2022) Дії Замовника суперечать зазначеній практиці та свідчать про формальний і упереджений підхід до розгляду пропозиції. Виходячи з зазначеного: Замовник, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Торф ЮА» на підставі: • начебто ненадання технічного документа, який фактично був поданий; • форми заповнення паспорта якості (рукописної, але чинної), допустив грубі порушення законодавства, зокрема: • ст. 5 — порушення принципів відкритості, об’єктивності, недискримінації; • ст. 29 — необ’єктивний розгляд пропозиції; • ст. 31 — відхилення без законної підстави; • ст. 22 — вимоги до форми документа не були встановлені. У зв’язку з зазначеним, вимагаємо від Замовника: 1. Негайно виправити порушення, скасувавши незаконне рішення про відхилення ТОВ «Торф ЮА»; 2. Провести повторний, об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції. У разі відмови Замовника усунути виявлені порушення, ТОВ «Торф ЮА» залишає за собою право звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України згідно з ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", а також до Державної аудиторської служби України з метою притягнення винних осіб до відповідальності за допущені грубі порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пропозицію ТОВ «Торф ЮА» було відхилено правомірно на підставі виявлених невідповідностей вимогам тендерної документації. Згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 3) та п. 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178, учасник мав надати у складі пропозиції довідку з детальним описом товару від виробника і паспорт якості товару з інформацією про його технічні та якісні характеристики відповідно до Таблиці 1 Додатку 3. ТОВ ТОРФ ЮА не виконало ці вимоги, а саме: у складі пропозиції відсутній документ який має назву "довідка з детальним описом товару" що порушує п. 1 Додатку 3 тендерної документації, а поданий паспорт якості не містив частини обов’язкових параметрів які вимагаються тендерною документацією , що порушує п. 7 Додатку 3 тендерної документації. Зазначені невідповідності були віднесені замовником до технічних та якісних характеристик товару, та становлять істотні відхилення, які не можуть бути усунуті (виправлені) відповідно до п. 43 Особливостей. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Торф ЮА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник відхилив цю пропозицію на законних підставах, керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» не відповідає вимогам тендерної документації та з підстав наведених у п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) – підлягає відхиленню з огляду на наступне

Номер: 6c43c9fc69a24ff787d28706a4ea7afe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-001344-a.b1
Назва: Тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» не відповідає вимогам тендерної документації та з підстав наведених у п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) – підлягає відхиленню з огляду на наступне
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД», ЄДРПОУ 45449457, на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 43 від 19.06.2025, Замовником визначено цього учасника переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергопроект ЛТД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД», вважає таке рішення, прийняте з порушенням вимог чинного законодавства, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси нашого товариства, як учасника відкритих торгів з особливостями. У зв’язку з цим, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства дій та рішень Замовника, відновлення порушених прав Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергопроект ЛТД» спрямованих на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, в тому числі недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, подаємо цю вимогу через електронну систему закупівель. Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» не відповідає вимогам тендерної документації та з підстав наведених у п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) – підлягає відхиленню з огляду на наступне: Відповідно до п.7 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» «Торфобрикети повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови". Пунктом 2.1. Розділу 2 «Правила приймання» ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. Відповідно до 5.1. ДСТУ2042-92 Виробник гарантує відповідність торфобрикетів вимогам стандарту при дотримані споживачем умов транспортування та зберігання. 5.2 Гарантійний термін зберігання – 12 місяців з моменту видачі паспорту. Враховуючи вищевикладене, учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати копію паспорту про якість торфобрикетів із зазначенням дати видачі, гарантійного строку зберігання, всіх якісних показників торфобрикетів які вимагаються згідно даної документації. Документ про якість товару повинен бути виданий інспекцією "Укрінспаливо" на партію товару відповідно до пункту 2 ГОСТ 13674-78.». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» міститься паспорт про якість торфяної продукції, яка реалізується № 102 від 30.05.2025, що не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: відсутня інформація щодо гарантійного строку зберігання товару. Враховуючи викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та у порядку встановленому абзацом другим п.2 пп.44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) – підлягає відхиленню. У зв’язку з тим, що паспорт про якість торфобрикетів є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонувалися цим учасником в його тендерній пропозиції – така невідповідність не підлягає виправленню в порядку п.43 Особливостей. На підставі викладеного, просимо розгляну подану вимогу та забезпечити приведення рішень замовника по процедурі закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції цього учасника та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції. У порядку встановленому п.55 Особливостей, з урахуванням ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергопроект ЛТД» підготовлена скарга до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту порушених прав у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою переглянута тендерна документація учасника та прийнято рішення відхилити учасника ТОВ "Торговий Дім "Смизький торфобрикетний завод"
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни відкритих торгів з особливостями

Номер: a80b3c2cac234ea2940499c700b9f298
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-23-001344-a.a3
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2025 17:59
Дата виконання рішення Замовником: 29.07.2025 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 29 липня 2025 р. № 52 с. Мрин Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі за предметом Торфобрикет (ДК 021:2015:09110000-3 – «Тверде паливо»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a Під час розгляду першого питання порядку денного: 1. Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 02 липня 2025 р. № 50, згідно з яким вирішено скасувати закупівлю за предметом Торфобрикет (ДК 021:2015:09110000-3 – «Тверде паливо»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a У результаті скарги поданої учасником «Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопроект ЛТД" до АМКУ, постановлено зобов'язати Мринську сільську раду Ніжинського району Чернігівської області (код ЄДРПОУ: 04412337) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Торфобрикет", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-23-001344-a. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення від 02 липня 2025 р. № 50 щодо скасування закупівлі за предметом Торфобрикет (ДК 021:2015:09110000-3 – «Тверде паливо»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a Уповноважено особа Тетяна СІРІВЛЯ
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Луценко Роман 380505405950 epltd@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c2d84bcb7432455a9ee2c0b731c1b4fc
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає рішення Замовника, що викладене в Протоколі таким, що порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд нашої тендерної пропозиції, а також чинне законодавство в сфері публічних закупівель з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)