-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста)
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Завершена
493 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 467.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 467.25 UAH
Період оскарження:
23.05.2025 08:44 - 28.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дії Замовника
Номер:
4fdad51dbd804d31b92cce605062cd72
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-23-000370-a.b1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
23.05.25 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( м. Дніпро ), код ЄДРПОУ: 01984624 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста), Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі.
У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» 332`460.00 Гривня з ПДВ 332`460.00 Гривня з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" 351`864.00 Гривня з ПДВ 351`864.00 Гривня з ПДВ
03.06.2025 о 10:51 Замовником було оголошено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
05.06.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015».
Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-перше: 03.06.2025 о 10:51 Замовником було оголошено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які Скаржник усунув шляхом завантаження відповідних документів до електронної системи.
По-друге: Замовник у ПРОТОКОЛІ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року зазначив, цитуємо:
«На виконання повідомлення про невідповідності , разом з документами , які підлягають завантаженню на виправлення невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» завантажив новий документ – Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), після завершення строку подання тендерних пропозицій, визначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів. Цей документ не входив до складу початкової тендерної пропозиції, поданої в систему до закінчення строку подання, і не є уточненням або виправленням уже наданих документів.»
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації , «ІНШІ ВИМОГИ»:, Замовник вимагав:
«п.2. Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей, та на ім’я Перевізника, якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності.»
Хочемо зауважити наступне, що Скаржник самостійно виявив та виправив невідповідність, в межах 24 годин, завантаживши Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03/1-25 від 03.06.2025 р. (файл-«СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2025 10:46) і замовник не вимагав надавати вищевказаний документ під час повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вважаємо, що самостійне виправляння не є підставою для відхилення учасника.
По-третє: Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) відноситься до доказів (документів), що підтверджують кваліфікацію постачальника у відкритих торгах.
Замовник в своєму рішенні мав би керуватись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в п.40 зазначено:
- Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовник під час опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – не виявив невідповідність, а саме: Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації , «ІНШІ ВИМОГИ»:, надання наступного документу:
«п.2. Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей, та на ім’я Перевізника, якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності .
Наголошуємо, що Скаржник самостійно виявив та виправив невідповідність, в межах 24 годин, завантаживши Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03/1-25 від 03.06.2025 р. (файл-«СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf, завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2025 10:46).
Натомість Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника, відповідно до ПРОТОКОЛУ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року, з причини цитуємо : «На виконання повідомлення про невідповідності , разом з документами , які підлягають завантаженню на виправлення невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» завантажив новий документ – Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), після завершення строку подання тендерних пропозицій, визначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів. Цей документ не входив до складу початкової тендерної пропозиції, поданої в систему до закінчення строку подання, і не є уточненням або виправленням уже наданих документів.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.pdf 10.06.2025 15:29
- СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf 10.06.2025 15:29
- sign.p7s 10.06.2025 15:29
- Рішення від 12.06.2025 №9369.pdf 12.06.2025 16:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2025 №9816.pdf 20.06.2025 12:16
- Рішення від 19.06.2025 №9816.pdf 24.06.2025 13:06
- Протокол 186 відхил..docx 16.06.2025 10:03
- Заперечення.pdf 16.06.2025 10:03
- Протокол 183 (24 год).docx 16.06.2025 10:03
- Протокол 192 АМКУ.pdf 16.06.2025 10:03
- Протокол 192 пояснення в АМКУ.docx 16.06.2025 10:03
- ТД з О (1) (1).docx 16.06.2025 10:03
- Протокол 186 відх..pdf 16.06.2025 10:03
- Оголошення.pdf 16.06.2025 10:03
- Титул.pdf 16.06.2025 10:03
- Протокол 200 (виконання АМКУ).pdf 30.06.2025 10:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2025 15:47
Дата розгляду скарги:
19.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2025 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.06.2025 13:07
Дата виконання рішення Замовником:
30.06.2025 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2025 № 9816-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» та рішення про визначення переможцем закупівлі учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК".
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 05 червня 2025 № 186.
2. Скасувати Рішення від 06 червня 2025 № 189.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
82985288393244f7b64085b08b61d68e
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дії Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
23.05.25 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( м. Дніпро ), код ЄДРПОУ: 01984624 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста), Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі.
У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» 332`460.00 Гривня з ПДВ 332`460.00 Гривня з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" 351`864.00 Гривня з ПДВ 351`864.00 Гривня з ПДВ
03.06.2025 о 10:51 Замовником було оголошено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
05.06.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015».
Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-перше: 03.06.2025 о 10:51 Замовником було оголошено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які Скаржник усунув шляхом завантаження відповідних документів до електронної системи.
По-друге: Замовник у ПРОТОКОЛІ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року зазначив, цитуємо:
«На виконання повідомлення про невідповідності , разом з документами , які підлягають завантаженню на виправлення невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» завантажив новий документ – Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), після завершення строку подання тендерних пропозицій, визначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів. Цей документ не входив до складу початкової тендерної пропозиції, поданої в систему до закінчення строку подання, і не є уточненням або виправленням уже наданих документів.»
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації , «ІНШІ ВИМОГИ»:, Замовник вимагав:
«п.2. Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей, та на ім’я Перевізника, якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності.»
Хочемо зауважити наступне, що Скаржник самостійно виявив та виправив невідповідність, в межах 24 годин, завантаживши Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03/1-25 від 03.06.2025 р. (файл-«СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2025 10:46) і замовник не вимагав надавати вищевказаний документ під час повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вважаємо, що самостійне виправляння не є підставою для відхилення учасника.
По-третє: Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) відноситься до доказів (документів), що підтверджують кваліфікацію постачальника у відкритих торгах.
Замовник в своєму рішенні мав би керуватись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в п.40 зазначено:
- Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовник під час опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – не виявив невідповідність, а саме: Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації , «ІНШІ ВИМОГИ»:, надання наступного документу:
«п.2. Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей, та на ім’я Перевізника, якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності .
Наголошуємо, що Скаржник самостійно виявив та виправив невідповідність, в межах 24 годин, завантаживши Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03/1-25 від 03.06.2025 р. (файл-«СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf, завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2025 10:46).
Натомість Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника, відповідно до ПРОТОКОЛУ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року, з причини цитуємо : «На виконання повідомлення про невідповідності , разом з документами , які підлягають завантаженню на виправлення невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» завантажив новий документ – Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), після завершення строку подання тендерних пропозицій, визначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів. Цей документ не входив до складу початкової тендерної пропозиції, поданої в систему до закінчення строку подання, і не є уточненням або виправленням уже наданих документів.»
У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» 332`460.00 Гривня з ПДВ 332`460.00 Гривня з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" 351`864.00 Гривня з ПДВ 351`864.00 Гривня з ПДВ
03.06.2025 о 10:51 Замовником було оголошено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
05.06.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015».
Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-перше: 03.06.2025 о 10:51 Замовником було оголошено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які Скаржник усунув шляхом завантаження відповідних документів до електронної системи.
По-друге: Замовник у ПРОТОКОЛІ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року зазначив, цитуємо:
«На виконання повідомлення про невідповідності , разом з документами , які підлягають завантаженню на виправлення невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» завантажив новий документ – Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), після завершення строку подання тендерних пропозицій, визначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів. Цей документ не входив до складу початкової тендерної пропозиції, поданої в систему до закінчення строку подання, і не є уточненням або виправленням уже наданих документів.»
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації , «ІНШІ ВИМОГИ»:, Замовник вимагав:
«п.2. Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей, та на ім’я Перевізника, якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності.»
Хочемо зауважити наступне, що Скаржник самостійно виявив та виправив невідповідність, в межах 24 годин, завантаживши Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03/1-25 від 03.06.2025 р. (файл-«СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2025 10:46) і замовник не вимагав надавати вищевказаний документ під час повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вважаємо, що самостійне виправляння не є підставою для відхилення учасника.
По-третє: Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) відноситься до доказів (документів), що підтверджують кваліфікацію постачальника у відкритих торгах.
Замовник в своєму рішенні мав би керуватись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в п.40 зазначено:
- Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовник під час опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – не виявив невідповідність, а саме: Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації , «ІНШІ ВИМОГИ»:, надання наступного документу:
«п.2. Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей, та на ім’я Перевізника, якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності .
Наголошуємо, що Скаржник самостійно виявив та виправив невідповідність, в межах 24 годин, завантаживши Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03/1-25 від 03.06.2025 р. (файл-«СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf, завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2025 10:46).
Натомість Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника, відповідно до ПРОТОКОЛУ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року, з причини цитуємо : «На виконання повідомлення про невідповідності , разом з документами , які підлягають завантаженню на виправлення невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015» завантажив новий документ – Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), після завершення строку подання тендерних пропозицій, визначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів. Цей документ не входив до складу початкової тендерної пропозиції, поданої в систему до закінчення строку подання, і не є уточненням або виправленням уже наданих документів.»
×
-
Назва доказу:
Скарга на дії Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скарга на дії Замовника.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему управління якістю
-
Повʼязаний документ:
СЕРТИФІКАТ 9001-2015.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у ПРОТОКОЛІ № 186 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05 червня 2025 року.