-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040803 Маліївське – Красногорівка – Слов’янка Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»)
Завершена
1 215 771.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 079.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 079.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2025 15:13 - 27.05.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
e1e4d497b6384e94a75ec525247dadc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-010376-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД технагляд Маліївське.doc 26.05.2025 22:01
- sign.p7s 26.05.2025 22:04
- рішення від 28.05.2025 № 8466.pdf 28.05.2025 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2025 22:06
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.05.2025 14:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2f0dbea41b614588add93bc9fd60a8dc
Заголовок пункту скарги:
1. Наявність обладнання ,матеріально-технічної бази та технологій;
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником – Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38598277, місцезнаходження: 49101, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2), 22.05.2025 оголошена процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями) Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040803 Маліївське – Красногорівка – Слов’янка Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування) (ДК 021:2015: 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»)
Номер процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Prozorro»: № UA-2025-05-22-010376-a
Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 215 771 грн з ПДВ
Згідно до п. п. 1, 2 Додатку 1 до Тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (далі – Додаток 1)
Кваліфікаційні критерії Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації
1. Наявність обладнання ,матеріально-технічної бази та технологій
Довідка за формою зазначеною у Додатку 6 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дана довідка повинна містити інформацію щодо наявності повірених геодезичних приладів для здійснення будівельного контролю, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог діючих будівельних норм, наявність офісного приміщення, транспортного засобу, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт (послуг) згідно з діючими нормативно-правовими актами України (зокрема лазерний далекомір, керновідбірник, рейка дорожня, пірометр, нівелір, тахеометр, колесо мірне дорожнє, вимірювач щільності асфальтобетону).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (за формою Додатку 6 до тендерної документації), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копію (-ї) свідоцтва (-в) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів), документи, що посвідчують право власності Учасника (обліку) на обладнання, офісного приміщення, що вказані в інформаційній довідці.
До довідки додаються скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання з додатками та договору про проведення повірки.
Якщо транспортний засіб, обладнання, офісне приміщення не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником надаються посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю).
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Довідка, за формою зазначеною у Додатку 7, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність працівників в Учасника, а саме: інженера технічного нагляду з будівництва доріг (штатний працівник) (який здійснює технічний нагляд за будівництвом доріг, що підтверджується відповідним кваліфікаційним сертифікатом, а також документом про вищу освіту за програмою будівництва автомобільних доріг), інженера – консультанта (будівництво), інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста.
На підтвердження інформації, щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України. Надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством).
Для інженера з технічного нагляду обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (на кожну особу, зазначену в довідці).
.
ДП «ЖИЛКОМ» вважає, що вищезазначені норми Тендерної документації порушують норми законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме, Закону України «Про публічні закупівлі» та права і законні інтереси Скаржника, з огляду на наступне:
Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон) повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
За змістом ч. ч. 1, 2, 3, 6 ст. 17 Закону законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Стосовно законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, може також проводитися позачергова, експертна та інспекційна повірка.
Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку.
Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, а також норми часу, необхідного для проведення повірки таких засобів, встановлюються нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Як вбачається зі змісту переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, що є додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» керновідбірник не належить до переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці.
Відповідно до пп. 1 п. 3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193, що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 лютого 2016 р. за № 278/28408 оформлення результатів періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту здійснюється таким чином: позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
Таким чином, вказані в п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації вказаний керновідбірник не належить до переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці.
Відповідно, це виключає можливість учасника процедури закупівлі, зокрема ДП «Жилком», додати до довідки (за формою Додатку 6 до Тендерної документації) скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання з додатками.
Крім того, умова про надання скан-копії договору про проведення повірки, який, як зазначено вище, не є способом оформлення результатів періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту, є дискримінаційною, оскільки учасник процедури закупівлі, зокрема ДП «Жилком», який користується обладнанням, що є об’єктом повірки, на іншому речовому праві, аніж право власності (зокрема, але не виключно, оренда, позичка, прокат, узуфрукт тощо), не має правових підстав вимагати надання копії договору повірки від власника такого обладання.
Згідно до п. 41 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» інженер-консультант - фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором.
У відповідності до абз. абз. 12, 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» інжинірингова діяльність у сфері будівництва (інжиніринг) - діяльність з надання послуг інженерного та технічного характеру, до яких належать проведення попередніх техніко-економічних обґрунтувань і досліджень, експертизи проекту, розробка програм фінансування будівництва, організація виготовлення проектної документації, проведення конкурсів і торгів, укладання договорів підряду, координація діяльності всіх учасників будівництва, а також здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта архітектури та консультації економічного, фінансового або іншого характеру.
Технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень (ч. 6 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Таким чином, як інженер-консультант, так і інженер з технічного нагляду з будівництва доріг можуть здійснювати технічний нагляд.
Водночас, їх обов`язкова одночасна наявність у складі учасника, зокрема ДП «Жилком», є очевидно дискримінаційною, оскільки функціональні повноваження інженера-консультанта не вичерпуються лише технічним наглядом, а стосуються виконання повноважень замовника будівництва за відповідним договором.
Оскільки учасник закупівлі, зокрема ДП «Жилком», який не є замовником будівництва, не має правових підстав та економічної доцільності залучати до свого складу інженера-консультанта, за наявної редакції п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, він не матиме правових підстав для визнання його переможцем закупівлі, навіть за дотримання всіх інших вимог Тендерної документації, що є неприпустимим.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
На наше глибоке переконання, чинна редакція п. п. 1, 2 Додатку 1 до Тендерної документації не відповідає вищевказаним вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Тому пропонуємо зобов`язати Замовника внести нищевказані зміни.
Номер процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Prozorro»: № UA-2025-05-22-010376-a
Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 215 771 грн з ПДВ
Згідно до п. п. 1, 2 Додатку 1 до Тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (далі – Додаток 1)
Кваліфікаційні критерії Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації
1. Наявність обладнання ,матеріально-технічної бази та технологій
Довідка за формою зазначеною у Додатку 6 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дана довідка повинна містити інформацію щодо наявності повірених геодезичних приладів для здійснення будівельного контролю, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог діючих будівельних норм, наявність офісного приміщення, транспортного засобу, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт (послуг) згідно з діючими нормативно-правовими актами України (зокрема лазерний далекомір, керновідбірник, рейка дорожня, пірометр, нівелір, тахеометр, колесо мірне дорожнє, вимірювач щільності асфальтобетону).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (за формою Додатку 6 до тендерної документації), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копію (-ї) свідоцтва (-в) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів), документи, що посвідчують право власності Учасника (обліку) на обладнання, офісного приміщення, що вказані в інформаційній довідці.
До довідки додаються скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання з додатками та договору про проведення повірки.
Якщо транспортний засіб, обладнання, офісне приміщення не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником надаються посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю).
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Довідка, за формою зазначеною у Додатку 7, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність працівників в Учасника, а саме: інженера технічного нагляду з будівництва доріг (штатний працівник) (який здійснює технічний нагляд за будівництвом доріг, що підтверджується відповідним кваліфікаційним сертифікатом, а також документом про вищу освіту за програмою будівництва автомобільних доріг), інженера – консультанта (будівництво), інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста.
На підтвердження інформації, щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України. Надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством).
Для інженера з технічного нагляду обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (на кожну особу, зазначену в довідці).
.
ДП «ЖИЛКОМ» вважає, що вищезазначені норми Тендерної документації порушують норми законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме, Закону України «Про публічні закупівлі» та права і законні інтереси Скаржника, з огляду на наступне:
Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон) повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
За змістом ч. ч. 1, 2, 3, 6 ст. 17 Закону законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Стосовно законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, може також проводитися позачергова, експертна та інспекційна повірка.
Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку.
Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, а також норми часу, необхідного для проведення повірки таких засобів, встановлюються нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Як вбачається зі змісту переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, що є додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» керновідбірник не належить до переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці.
Відповідно до пп. 1 п. 3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193, що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 лютого 2016 р. за № 278/28408 оформлення результатів періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту здійснюється таким чином: позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
Таким чином, вказані в п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації вказаний керновідбірник не належить до переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці.
Відповідно, це виключає можливість учасника процедури закупівлі, зокрема ДП «Жилком», додати до довідки (за формою Додатку 6 до Тендерної документації) скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання з додатками.
Крім того, умова про надання скан-копії договору про проведення повірки, який, як зазначено вище, не є способом оформлення результатів періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту, є дискримінаційною, оскільки учасник процедури закупівлі, зокрема ДП «Жилком», який користується обладнанням, що є об’єктом повірки, на іншому речовому праві, аніж право власності (зокрема, але не виключно, оренда, позичка, прокат, узуфрукт тощо), не має правових підстав вимагати надання копії договору повірки від власника такого обладання.
Згідно до п. 41 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» інженер-консультант - фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором.
У відповідності до абз. абз. 12, 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» інжинірингова діяльність у сфері будівництва (інжиніринг) - діяльність з надання послуг інженерного та технічного характеру, до яких належать проведення попередніх техніко-економічних обґрунтувань і досліджень, експертизи проекту, розробка програм фінансування будівництва, організація виготовлення проектної документації, проведення конкурсів і торгів, укладання договорів підряду, координація діяльності всіх учасників будівництва, а також здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта архітектури та консультації економічного, фінансового або іншого характеру.
Технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень (ч. 6 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Таким чином, як інженер-консультант, так і інженер з технічного нагляду з будівництва доріг можуть здійснювати технічний нагляд.
Водночас, їх обов`язкова одночасна наявність у складі учасника, зокрема ДП «Жилком», є очевидно дискримінаційною, оскільки функціональні повноваження інженера-консультанта не вичерпуються лише технічним наглядом, а стосуються виконання повноважень замовника будівництва за відповідним договором.
Оскільки учасник закупівлі, зокрема ДП «Жилком», який не є замовником будівництва, не має правових підстав та економічної доцільності залучати до свого складу інженера-консультанта, за наявної редакції п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, він не матиме правових підстав для визнання його переможцем закупівлі, навіть за дотримання всіх інших вимог Тендерної документації, що є неприпустимим.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
На наше глибоке переконання, чинна редакція п. п. 1, 2 Додатку 1 до Тендерної документації не відповідає вищевказаним вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Тому пропонуємо зобов`язати Замовника внести нищевказані зміни.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД технагляд Маліївське.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень законодавства та процедури закупівлі в діях уповноваженої особи з публічних закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації щодо п. п. 1, 2 Додатку 1 до Тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ. 3. Зобов`язати Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації викласти п. п. 1, 2 Додатку 1 до Тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ в наступній редакції: Кваліфікаційні критерії Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації 1. Наявність обладнання ,матеріально-технічної бази та технологій Довідка за формою зазначеною у Додатку 6 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дана довідка повинна містити інформацію щодо наявності повірених геодезичних приладів для здійснення будівельного контролю, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог діючих будівельних норм, наявність офісного приміщення, транспортного засобу, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт (послуг) згідно з діючими нормативно-правовими актами України (зокрема лазерний далекомір, керновідбірник, рейка дорожня, пірометр, нівелір, тахеометр, колесо мірне дорожнє, вимірювач щільності асфальтобетону). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (за формою Додатку 6 до тендерної документації), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копію (-ї) свідоцтва (-в) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів), документи, що посвідчують право власності Учасника (обліку) на обладнання, офісного приміщення, що вказані в інформаційній довідці. До довідки додаються скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання з додатками. Якщо транспортний засіб, обладнання, офісне приміщення не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником надаються посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). 2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка, за формою зазначеною у Додатку 7, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність працівників в Учасника, а саме: інженера технічного нагляду з будівництва доріг (штатний працівник) (який здійснює технічний нагляд за будівництвом доріг, що підтверджується відповідним кваліфікаційним сертифікатом, а також документом про вищу освіту за програмою будівництва автомобільних доріг), або інженера – консультанта (будівництво), інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста. На підтвердження інформації, щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України. Надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). Для інженера з технічного нагляду обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (на кожну особу, зазначену в довідці). .