-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Завершена
19 999 250.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99 996.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 99 996.25 UAH
Період оскарження:
22.05.2025 14:48 - 29.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Номер:
b989e0e819494b8d8aaa739865b3b579
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-009553-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка_про_наявність_працівників.pdf 16.06.2025 11:09
- картки розкладки.pdf 16.06.2025 11:09
- Тендерна документація_2025 — зі змінами.docx 16.06.2025 11:09
- накази працівники.pdf 16.06.2025 11:09
- Протокольне рішення 192.pdf 16.06.2025 11:09
- скарга щодо Олімпіус Консалт.docx.asice.zip 16.06.2025 11:09
- sign.p7s 16.06.2025 11:13
- Рішення від 18.06.2025 №9716.pdf 18.06.2025 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2025 №10189.pdf 27.06.2025 14:53
- Рішення від 26.06.2025 №10189.pdf 01.07.2025 14:54
- Пояснення по суті скарги.pdf 20.06.2025 15:32
- Пояснення по суті скарги.docx 20.06.2025 15:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2025 11:53
Дата розгляду скарги:
26.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2025 18:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.07.2025 14:55
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
37f64e4a9d9247768f511a3edc4d21e0
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-05-22-009553-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 01.06.2025 року до 08:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 15 000 006,00 UAH 13 499 999,00 UAH
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 18 999 287,00 UAH 13 500 000,00 UAH
ФОП Рибка Юлія Василівна 16 500 000,00 UAH 13 800 000,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 16 958 683,00 UAH 13 850 000,00 UAH
ФОП "КИСЕЛЬОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 16 399 385,00 UAH 14 000 000,00 UAH
При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №192 від 11.06.2025 року визначено переможцем учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем відкритих.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
ПО-ПЕРШЕ: Тендерна пропозиція ТОВ «ОЛІМПІУС КОСАЛТ» містить недоліки, а саме, відповідно до п.2 Додатку 1 Переможець надав довідку №30-05/25-17 від 30.05.2025р., де зазначено, що має кухаря Корнован Катерину Олександрівну, а в наказі №177/к про прийняття на роботу від 21 жовтня 2022 року зазначено Корнован Катерина Олексндріна. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовником не було встановлено невідповідність та не надано 24 години на усунення порушення, що передбачено п.43 Особливостей.
Отже, Замовник не надав ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» право на виправлення невідповідностей згідно п.43 Особливостей.
ПО-ДРУГЕ: Пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації містить вимогу: "На страви, які вказані у примірному тижневому меню, Учасник повинен надавати картки-розкладки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви.
Аналіз показав, що не всі картки-розкладки відповідають вимогам тендерної документації.
Борщ (дієтичний) №3, Борщ (дієтичний) (без солі) №4, Борщ (дієтичний) (без цукру) №5.
В картах-розкладках №3, №4, №5 завищена закладка картоплі брутто, що збільшує вартість страви, а саме: картопля брутто 37,71 г нетто 24 г, що становить 36% відходів при холодній обробці картоплі.
НОРМА відходів згідно зі Збірником рецептур страв та кулінарних виробів, 2005 р., таблиця 32: до 01.09. - 20%; з 01.09. до 31.11. - 25%; з 01.11. до 31.12. -30%; з 01.01. до 28-29.02. – 35%; і лише з 01.03. до нового врожаю – 40%.
Таким чином, за рахунок завищення закладки картоплі в страву (в масі брутто) безпідставно збільшується вартість страви.
Котлети рублені з птиці №54, №55 (без солі), №56 (без цукру). Для приготування страви виходом 50 г в картку-розкладку включено: кури напів/патрані 1 кат.: брутто 79,33 нетто 37,33 - відходи становлять 53%.
Тефтелі з птиці № 81, 82 (без солі, без цукру).
Для приготування страви виходом 50 г в картку-розкладку включено: кури напів/патрані 1 кат.: брутто 46,09 нетто 33,05 - відходи становлять 28%.
Фрикадельки з птиці №83, №84 (без солі), №85 (без цукру).
Для приготування страви виходом 50 г в картку-розкладку включено: кури напів/патрані 1 кат.: брутто 109,00 нетто 37,00 - відходи становлять 66%.
Відсоток відходів не може коливатися від 28% до 66%. Для визначення відсотка відходів необхідно керуватися Збірником рецептур страв та кулінарних виробів, 2005 р.
Отже, для приготування страв з котлетної маси при використанні сировини - кури напівпатрані I категорії, їх закладка в окремих картках-розкладках вказана не вірно та в окремих - завищена (Фрикадельки з птиці картка-розкладка №83, №84 (без солі), №85 (без цукру)), що значно збільшує вартість страви.
Не виконані вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, де вказано: На страви, які вказані у примірному тижневому меню, указати хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність. В окремих стравах Учасник не вірно вказує хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність страв.
Компот із сухофруктів №46 (без цукру), №47 (з цукром). Енергетична цінність страви Компот із сухофруктів з цукром в картці-розкладці №47 розрахована некоректно. Фактично Компот із сухофруктів з цукром №47 відрізняється від Компоту із сухофруктів без цукру №46 тим, що в нього додано 10 г цукру.
Довідково: 10 г цукру містить: вуглеводів – 9,98 г, ккал - 39,9. Саме на таку величину необхідно було збільшити вуглеводи та ккал відповідно. Фактично збільшено: вуглеводів на 19,98 г, ккал на 90,0.
Компот із сухофруктів без цукру картка-розкладка №46
Поживна (харчова) цінність на 200 g(г) продукту:
Білки (г) Жири (г) Вуглеводи (г) Калорійність (ккал)
0,64 0,00 26,70 109,40
Компот із сухофруктів з цукром картка-розкладка №47
Поживна (харчова) цінність на 200 g(г) продукту:
0,64 0,00 46,68 - не вірно 199,40 - не вірно
0,64 0,00 36,68 - вірно 149,3 - вірно
Суп картопляний з вівсяною крупою картки-розкладки №69, №70 (без солі), №71 (без цукру), Суп картопляний з гречаною крупою картки-розкладки №75, №76 (без цукру), №76.1 (без солі), - вказана однакова енергетична та поживна цінність страв, тоді як у крупах вона різна.
Суп картопляний з вівсяною крупою №69, №70 (без солі), №71 (без цукру),
Суп картопляний з гречаною крупою №75, №76 (без цукру), №76.1 (без солі)
Поживна (харчова) цінність
Білки (г) Жири (г) Вуглеводи (г) Калорійність (ккал)
на 100 g(г) продукту: 0,94 1,09 8,20 42,86
на 300 g(г) продукту: 2,83 3,26 24,60 128,57
Окремі картки-розкладки розроблені таким чином, що їх виконання може нашкодити здоров’ю пацієнта.
В картку-розкладку №57 Рибні тюфтелі, №83 Фрикадельки з птиці, №85 Фрикадельки з птиці дієта №9 включено 5 г солі на вихід страви 50 г – що становить 10% від маси страви.
Не виконані вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання карток-розкладок, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви.
Биточок з птиці паровий №1, №2 без солі, без цукру. Карта-розкладка складена некоректно. В картці-розкладці для приготування биточка вказано молоко, а в розділі Технологія приготування вказано: додають воду.
Каша геркулесова молочна №21 в розділі Технологія приготування вказано: в кипляче молоко з водою кладуть, але в картці-розкладці не вказано масу води.
Каша молочна манна №29, 30 (без солі), №31 (без цукру) в розділі Технологія приготування вказано: у каструлю з киплячою водою кладуть, але в картці-розкладці не вказано масу води.
Соус сметанний картки-розкладки №65, №66 (без солі), №67 (без цукру). Згідно з технологією, описаною в картці-розкладці, для приготування 50 г соусу використовують 12,5 г сметани, 3,75 г борошна та воду. Але в картці-розкладці не вказано масу води, тому не відомо скільки необхідно додати води до 12,5 г сметани та 3,75 г борошна, щоб одержати 50 г соусу.
В картах-розкладках для перших страв не вказано масу води, тому не зважаючи на те , що в розділі Характеристика готової страви вказано: не порушене співвідношення рідкої і густої частини, не відомо, як дотриматися цієї вимоги.
Питна вода є важливим інгредієнтом страви і її необхідно вказувати в картці розкладці. Без цього неможливо приготувати якісну страву.
Отже, зважаючи на вищезазначене, карти-розкладки не містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а значить не відповідають вимогам тендерної документації.
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» повинна бути відхилена Замовником на підставі абз.5 пп.1 п.44 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей.
Відповідно до абз.2 пп.1 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Беручи до уваги все вищевикладене, вважаємо, що Замовником було прийнято неправомірне рішення про визначення ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем, у зв’язку з чим ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» - Скаржник реалізовує своє право на оскарження такого рішення Замовника у порядку, визначеному пунктами 55-67 Особливостей та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Визнавши учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» Замовник порушив принцип відкритості про прозорості процедури закупівлі та нахабно проігнорував, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 01.06.2025 року до 08:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 15 000 006,00 UAH 13 499 999,00 UAH
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 18 999 287,00 UAH 13 500 000,00 UAH
ФОП Рибка Юлія Василівна 16 500 000,00 UAH 13 800 000,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 16 958 683,00 UAH 13 850 000,00 UAH
ФОП "КИСЕЛЬОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 16 399 385,00 UAH 14 000 000,00 UAH
При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №192 від 11.06.2025 року визначено переможцем учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем відкритих.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
ПО-ПЕРШЕ: Тендерна пропозиція ТОВ «ОЛІМПІУС КОСАЛТ» містить недоліки, а саме, відповідно до п.2 Додатку 1 Переможець надав довідку №30-05/25-17 від 30.05.2025р., де зазначено, що має кухаря Корнован Катерину Олександрівну, а в наказі №177/к про прийняття на роботу від 21 жовтня 2022 року зазначено Корнован Катерина Олексндріна. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовником не було встановлено невідповідність та не надано 24 години на усунення порушення, що передбачено п.43 Особливостей.
Отже, Замовник не надав ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» право на виправлення невідповідностей згідно п.43 Особливостей.
ПО-ДРУГЕ: Пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації містить вимогу: "На страви, які вказані у примірному тижневому меню, Учасник повинен надавати картки-розкладки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви.
Аналіз показав, що не всі картки-розкладки відповідають вимогам тендерної документації.
Борщ (дієтичний) №3, Борщ (дієтичний) (без солі) №4, Борщ (дієтичний) (без цукру) №5.
В картах-розкладках №3, №4, №5 завищена закладка картоплі брутто, що збільшує вартість страви, а саме: картопля брутто 37,71 г нетто 24 г, що становить 36% відходів при холодній обробці картоплі.
НОРМА відходів згідно зі Збірником рецептур страв та кулінарних виробів, 2005 р., таблиця 32: до 01.09. - 20%; з 01.09. до 31.11. - 25%; з 01.11. до 31.12. -30%; з 01.01. до 28-29.02. – 35%; і лише з 01.03. до нового врожаю – 40%.
Таким чином, за рахунок завищення закладки картоплі в страву (в масі брутто) безпідставно збільшується вартість страви.
Котлети рублені з птиці №54, №55 (без солі), №56 (без цукру). Для приготування страви виходом 50 г в картку-розкладку включено: кури напів/патрані 1 кат.: брутто 79,33 нетто 37,33 - відходи становлять 53%.
Тефтелі з птиці № 81, 82 (без солі, без цукру).
Для приготування страви виходом 50 г в картку-розкладку включено: кури напів/патрані 1 кат.: брутто 46,09 нетто 33,05 - відходи становлять 28%.
Фрикадельки з птиці №83, №84 (без солі), №85 (без цукру).
Для приготування страви виходом 50 г в картку-розкладку включено: кури напів/патрані 1 кат.: брутто 109,00 нетто 37,00 - відходи становлять 66%.
Відсоток відходів не може коливатися від 28% до 66%. Для визначення відсотка відходів необхідно керуватися Збірником рецептур страв та кулінарних виробів, 2005 р.
Отже, для приготування страв з котлетної маси при використанні сировини - кури напівпатрані I категорії, їх закладка в окремих картках-розкладках вказана не вірно та в окремих - завищена (Фрикадельки з птиці картка-розкладка №83, №84 (без солі), №85 (без цукру)), що значно збільшує вартість страви.
Не виконані вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, де вказано: На страви, які вказані у примірному тижневому меню, указати хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність. В окремих стравах Учасник не вірно вказує хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність страв.
Компот із сухофруктів №46 (без цукру), №47 (з цукром). Енергетична цінність страви Компот із сухофруктів з цукром в картці-розкладці №47 розрахована некоректно. Фактично Компот із сухофруктів з цукром №47 відрізняється від Компоту із сухофруктів без цукру №46 тим, що в нього додано 10 г цукру.
Довідково: 10 г цукру містить: вуглеводів – 9,98 г, ккал - 39,9. Саме на таку величину необхідно було збільшити вуглеводи та ккал відповідно. Фактично збільшено: вуглеводів на 19,98 г, ккал на 90,0.
Компот із сухофруктів без цукру картка-розкладка №46
Поживна (харчова) цінність на 200 g(г) продукту:
Білки (г) Жири (г) Вуглеводи (г) Калорійність (ккал)
0,64 0,00 26,70 109,40
Компот із сухофруктів з цукром картка-розкладка №47
Поживна (харчова) цінність на 200 g(г) продукту:
0,64 0,00 46,68 - не вірно 199,40 - не вірно
0,64 0,00 36,68 - вірно 149,3 - вірно
Суп картопляний з вівсяною крупою картки-розкладки №69, №70 (без солі), №71 (без цукру), Суп картопляний з гречаною крупою картки-розкладки №75, №76 (без цукру), №76.1 (без солі), - вказана однакова енергетична та поживна цінність страв, тоді як у крупах вона різна.
Суп картопляний з вівсяною крупою №69, №70 (без солі), №71 (без цукру),
Суп картопляний з гречаною крупою №75, №76 (без цукру), №76.1 (без солі)
Поживна (харчова) цінність
Білки (г) Жири (г) Вуглеводи (г) Калорійність (ккал)
на 100 g(г) продукту: 0,94 1,09 8,20 42,86
на 300 g(г) продукту: 2,83 3,26 24,60 128,57
Окремі картки-розкладки розроблені таким чином, що їх виконання може нашкодити здоров’ю пацієнта.
В картку-розкладку №57 Рибні тюфтелі, №83 Фрикадельки з птиці, №85 Фрикадельки з птиці дієта №9 включено 5 г солі на вихід страви 50 г – що становить 10% від маси страви.
Не виконані вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання карток-розкладок, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви.
Биточок з птиці паровий №1, №2 без солі, без цукру. Карта-розкладка складена некоректно. В картці-розкладці для приготування биточка вказано молоко, а в розділі Технологія приготування вказано: додають воду.
Каша геркулесова молочна №21 в розділі Технологія приготування вказано: в кипляче молоко з водою кладуть, але в картці-розкладці не вказано масу води.
Каша молочна манна №29, 30 (без солі), №31 (без цукру) в розділі Технологія приготування вказано: у каструлю з киплячою водою кладуть, але в картці-розкладці не вказано масу води.
Соус сметанний картки-розкладки №65, №66 (без солі), №67 (без цукру). Згідно з технологією, описаною в картці-розкладці, для приготування 50 г соусу використовують 12,5 г сметани, 3,75 г борошна та воду. Але в картці-розкладці не вказано масу води, тому не відомо скільки необхідно додати води до 12,5 г сметани та 3,75 г борошна, щоб одержати 50 г соусу.
В картах-розкладках для перших страв не вказано масу води, тому не зважаючи на те , що в розділі Характеристика готової страви вказано: не порушене співвідношення рідкої і густої частини, не відомо, як дотриматися цієї вимоги.
Питна вода є важливим інгредієнтом страви і її необхідно вказувати в картці розкладці. Без цього неможливо приготувати якісну страву.
Отже, зважаючи на вищезазначене, карти-розкладки не містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а значить не відповідають вимогам тендерної документації.
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» повинна бути відхилена Замовником на підставі абз.5 пп.1 п.44 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей.
Відповідно до абз.2 пп.1 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Беручи до уваги все вищевикладене, вважаємо, що Замовником було прийнято неправомірне рішення про визначення ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем, у зв’язку з чим ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» - Скаржник реалізовує своє право на оскарження такого рішення Замовника у порядку, визначеному пунктами 55-67 Особливостей та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Визнавши учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» Замовник порушив принцип відкритості про прозорості процедури закупівлі та нахабно проігнорував, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація_2025 — зі змінами
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація_2025 — зі змінами.docx
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення 192
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення 192.pdf
-
-
Назва доказу:
накази працівники
-
Повʼязаний документ:
накази працівники.pdf
-
-
Назва доказу:
картки розкладки
-
Повʼязаний документ:
картки розкладки.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність працівників
-
Повʼязаний документ:
Довідка_про_наявність_працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати уповноважену особу Комунального підприємства «Міської клінічної лікарні №4» Дніпропетровської міської ради повністю скасувати своє протокольне рішення №192 від 11.06.2025 року щодо визначення ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з останнім