-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з поточного ремонту системи вентиляції будівлі № 152
Завершена
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2025 12:40 - 16.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
1f7906015ed7499f9f38c270c19c8ce9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-006174-a.b1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Скарга:
«22» травня 2025 року Військова частина А 3384 (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-05-22-006174-a на закупівлю «Послуга з поточного ремонту системи вентиляції будівлі № 152 ДК 021:2015: 453300009 Водопровідні та санітарно-технічні роботи»
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону.
Товариствоз обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт зі встановлення системи вентиляції, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав на участь в цій закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , а саме:
I Відповідно до Додатка 2 Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації: « п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на підтвердження наявності досвіду надається:
- «Інформація1, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) виконання роботи(іт) з ремонту покрівлі будівлі, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі.
Документ(и), що підтверджує(-ють) наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги повинні надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань щонайменше за двома правочинами, характерними (подібними) за видом роботи, яка є предметом даної закупівлі. Повна(і) копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. На виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за вкладеним(и) та виконаним(и) правочином(ами) – договір(ори), акт(и) приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою №КБ-2в (або акт приймання-передачі наданих послуг), довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3 (у разі, якщо згідно до умов аналогічного договору визначено формування та/або підписання такого документу). У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ
«Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі,затвердженого Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708».
«Учасник, виконуючи вимоги п.3.1 та п.3.2 повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметом(ами) щодо виконання робіт з реконструкції або капітального чи поточного ремонту покрівлі, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі.»
По-перше:
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
«інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) виконання роботи(іт) з ремонту покрівлі будівлі, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі».
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації. З огляду на наступне.
Згідно вимог п. 48 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості) під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Скаржник має укладені та виконані аналогічні за предметом закупівлі за кодом послуги н ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи про надання послуг ремонту або встановлення системи вентиляції . Але Скаржник не має виконаних договорів саме з ремонту покрівлі будівлі. Водночас Скаржник має аналогічний/ні договір/-ри контрагентами різних форм власності, тим паче, використовувати в закупівлі, Закон України «Про публічні закупівлі» цього не забороняє.
Надаємо інформацію про деякі виконані аналогічні договори за предметом закупівлі з різними бюджетними замовниками, і наголошуємо, що предметом даної закупівлі є «Послуги з поточного ремонту системи вентиляції будівлі № 152
ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи»
1. Встановлення вентиляції в укритті гімназії імені С.Д.Скляренка за адресою: вул.Черкаська,54, м. Золотоноша код ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender UA-2023-07-13-009471-а.
2. Поточний ремонт вентиляційної системи ПРУ №91506 поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Чорнобаївська багатопрофільна лікарня Чорнобаївської селищної ради» за адресою: Черкаська область, Золотоніський район, смт. Чорнобай, вул. Центральна, будинок 221, відповідно до коду ДК 021:2015 - 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender UA-2024-04-02-008984-a.
3. Поточний ремонт системи вентиляції приміщення тиру Сагунівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сагунівської сільської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область. Черкаський район, с.Сагунівка. вул. Шевченка. 26, на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender UA-2023-09-14-013554-a.
Крім того, виконані аналогічні договори за предметом закупівлі з різними бюджетними замовниками, будуть додані до скарги в якості Доказів.
Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають раніше виконаний виконаний договір саме, «з ремонту покрівлі будівлі» така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, вимагаємо Замовника внести зміни в цю частину тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасниками документально підтвердженого досвіду , а саме «аналогічними вважаються договори укладені за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи і про надання послуг з поточного ремонту або встановлення системи вентиляції, а інформація про укладення такого договору (договорів) повинна міститись в електронній системі закупівель
Доказ: до скарги додається відповідні аналогічні договіри із контрагентами, інформація про укладення такого договору (договорів) міститься в електронній системі закупівель.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
II Відповідно до Додатка 2 Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації: « п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на підтвердження наявності досвіду надається:
-«Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором за наступними посадами (або покладеними обов’язками), а саме:
2.1.1.1. начальник дільниці - не менше 1 особи;
2.1.1.2. інженер-проектувальник (або інженер-кошторисник або інженер з проектно-кошторисної роботи) - не менше 1 особи;
2.1.1.3. покрівельник - не менше 2 осіб;
2.1.1.4. електромонтер – не менше 1 особи.
Документальне підтвердження наявності освіти/або посвідчення(нь) про проходження відповідних курсів для відповідно займаної посади на працівників, а саме:
начальник дільниці; покрівельник; електромонтер».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
предметом закупівлі з різними бюджетними замовниками, і наголошуємо, що предметом даної закупівлі є «Послуги з поточного ремонту системи вентиляції будівлі № 152
ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи», тому такі посади як начальник дільниці; покрівельник не мають ніякого відношення до данної закупівлі. Посади працівників , які мають бути доцільними в цій закупівлі , наприклад: керівник робіт, монтажник вентиляції, налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики і т.п.
Доказ: до скарги додається відповідна довідка працівників та наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором за наступними посадами (або покладеними обов’язками).
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають займаної посади на працівників, а саме: начальник дільниці; покрівельник; така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
III Відповідно до Додатка 2 Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації: « п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надається:
1.3. «Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази, необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому буде виконуватись робота.
1.4. Інформація від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому буде виконуватись робота за визначеним даною закупівлею об’єктом. Розрахункова віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт, незалежно від того, де фактично знаходиться складське приміщення підрядника».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначаємо:
Скаржник має в наявністі діючі права власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази, необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору, наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування знаходиться в місті Черкасах, що ніяк не впливає на виконання робіт згідно даної закупівлі.
Також зазначаємо,що озрахункова віддаленість розташування такого приміщення , а саме відстань по автомобільним дорогам не визначена умовами технічного завдання.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
IV Відповідно до Додатка 2 Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації: « п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надається:
1.5. Документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що не перевищує 20 кілометрів (по автомобільним дорогам) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо управління (або вивезення, або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або відходами будівництва (в т.ч. будівельного сміття)). Кінцевий строк дії таких зобов’язань повинен відповідати кінцевому строку, який визначений учасником у календарному плані для виконання зобов’язань в розділі «застосування заходів із захисту довкілля» при виконанні зобов’язань за договором закупівлі робіт, що є
предметом даної закупівлі.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначаємо:
Встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що не перевищує 20 кілометрів (по автомобільним дорогам) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо управління (або вивезення, або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або відходами будівництва (в т.ч. будівельного сміття). відходами є незаконною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, в тому числі Скаржника. Адже для взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що не перевищує 20 кілометрів (по автомобільним дорогам) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо управління (або вивезення, або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або відходами будівництва (в т.ч. будівельного сміття) . Скаржник є потенційним учасником даної закупівлі та інформує, що сміття, яке буде утворюватись від надання послуг/виконання робіт за даною закупівлею, буде вивозити самостійно.
Поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними) регулюється Законом України «Про управління відходами» від 20.06.2022 р. № 2320-IX (надалі – Закон про відходи) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 р. № 446 (надалі – Постанова про відходи). Міститься також окремий ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами) https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ (офіційний веб сайт Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України), де ніяким чином немає надання послуг з ремонту системи вентиляції.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
V Відповідно до Додатка 1 Технічні, якісні, та інші характеристики предмета закупівлі до Тендерної документації надається:
«Огляд об’єкту зі складанням акту огляду доцільний (можливий). Перепускний режим на територію здійснюється встановленим порядком за попереднім зверненням організації (підприємства,ФОП) у письмовому вигляді на електрону адресу контактної особи замовника».
- Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Більше того, нічого не заважає Замовнику "не отримати" запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акт огляду об’єкта або "уникнути" огляду об’єкта потенційним учасником. З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта . Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналог договір ЧОРНОБАЙ.pdf 27.05.2025 16:11
- Аналог договір.pdf 27.05.2025 16:11
- Довідка працівників.pdf 27.05.2025 16:11
- Наказ Боцвінок.pdf 27.05.2025 16:11
- Договір № 390 від 07.08.2023 р..pdf 27.05.2025 16:11
- Наказ на призначення директора.pdf 27.05.2025 16:11
- Наказ Глуздаков .pdf 27.05.2025 16:11
- Наказ Трубенко.pdf 27.05.2025 16:11
- Наказ.Попсуєв.pdf 27.05.2025 16:11
- Скарга АМКУ ВІЙСЬ ЧАСТ ПОЛТАВА.docx 27.05.2025 16:11
- СКАРГА ПОЛТАВА ВЕНТ ВІЙСЬ ЧАСТ_20250527_0001.pdf 27.05.2025 16:11
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (11).doc 27.05.2025 16:11
- sign.p7s 27.05.2025 16:12
- Протокол 2 Про зміни до тендерної документації.pdf 28.05.2025 12:13
- 2025 06 02 пояснення до АМКУ.pdf 02.06.2025 15:39
- 2025 06 02 пояснення до АМКУ.docx 02.06.2025 15:40
- Оголошення.pdf 02.06.2025 15:45
- Оголошення.pdf 02.06.2025 15:46
- Додаток_1_до_оголошення.docx 02.06.2025 15:46
- Додаток_1_до_оголошення.pdf 02.06.2025 15:46
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (в новій редакції).doc 02.06.2025 15:47
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (в новій редакції).doc 02.06.2025 15:48
- Оголошення.docx 02.06.2025 15:50
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (в новій редакції).pdf 02.06.2025 15:51
- Додаток_4_до_тендерної_документацї.pdf 02.06.2025 15:51
- Додаток_4_до_тендерної_документацї.docx 02.06.2025 15:52
- Проект договору.pdf 02.06.2025 15:53
- Проект договору.docx 02.06.2025 15:53
- Протокол 2 Про зміни до тендерної документації.pdf 02.06.2025 15:53
- Протокол 2 Про зміни до тендерної документації.docx 02.06.2025 15:56
- Протокол 3 Про зміни до тендерної документації за рішенням АМКУ.pdf 13.06.2025 14:48
- рішення від 29.05.2025 № 8538.pdf 29.05.2025 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2025 № 8987.pdf 06.06.2025 12:43
- рішення від 05.06.2025 № 8987.pdf 10.06.2025 14:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 16:17
Дата розгляду скарги:
05.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2025 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.06.2025 14:13
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2025 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно Протоколу №3 від 13.06.2025, на підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.06.2025 № 8987 яке було оприлюднене 10.06.2025, по скарзі поданої 27.05.2025 № UA-2025-05-22-006174-a.b1 учасником процедури закупівлі, щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, «Послуга з поточного ремонту системи вентиляції будівлі №152 ДК 021:2015 - 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-22-006174-a, зазначені порушення усунуті.
Внесені зміни до тендерної документації у відповідній частині, а саме до Додатка 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження»:
- виключивши вимогу пункту 2.1.1.1, щодо наявності начальника дільниці;
- виключивши пункту 1.6 повністю, щодо наявності чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що не перевищує 20 кілометрів (по автомобільним дорогам) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо управління (або вивезення, або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або відходами будівництва (в т.ч. будівельного сміття)).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b8ae4e8bf2844dba8ae0b109216fffc1
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуга з поточного ремонту системи вентиляції будівлі № 152 ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатка 2 Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації: « п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на підтвердження наявності досвіду надається:
- «Інформація1, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) виконання роботи(іт) з ремонту покрівлі будівлі, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі.
Документ(и), що підтверджує(-ють) наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги повинні надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань щонайменше за двома правочинами, характерними (подібними) за видом роботи, яка є предметом даної закупівлі. Повна(і) копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. На виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за вкладеним(и) та виконаним(и) правочином(ами) – договір(ори), акт(и) приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою №КБ-2в (або акт приймання-передачі наданих послуг), довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3 (у разі, якщо згідно до умов аналогічного договору визначено формування та/або підписання такого документу). У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ
«Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі,затвердженого Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708».
«Учасник, виконуючи вимоги п.3.1 та п.3.2 повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметом(ами) щодо виконання робіт з реконструкції або капітального чи поточного ремонту покрівлі, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі.»
- «Інформація1, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) виконання роботи(іт) з ремонту покрівлі будівлі, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі.
Документ(и), що підтверджує(-ють) наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги повинні надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань щонайменше за двома правочинами, характерними (подібними) за видом роботи, яка є предметом даної закупівлі. Повна(і) копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. На виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за вкладеним(и) та виконаним(и) правочином(ами) – договір(ори), акт(и) приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою №КБ-2в (або акт приймання-передачі наданих послуг), довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3 (у разі, якщо згідно до умов аналогічного договору визначено формування та/або підписання такого документу). У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ
«Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі,затвердженого Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708».
«Учасник, виконуючи вимоги п.3.1 та п.3.2 повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметом(ами) щодо виконання робіт з реконструкції або капітального чи поточного ремонту покрівлі, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі.»
×
-
Назва доказу:
.Аналогічний договір «Встановлення вентиляції в укритті гімназії імені С.Д.Скляренка за адресою: вул.Черкаська,54, м. Золотоноша код ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи» на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender UA-2023-07-13-009471-а.
-
Повʼязаний документ:
Договір № 390 від 07.08.2023 р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.