-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
Завершена
34 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 171.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 171.10 UAH
Період оскарження:
16.10.2018 15:22 - 17.10.2018 18:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Номер:
097a217f28a942e795c50c11ff999e8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-16-001357-b.c1
Назва:
ВИМОГА
про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Вимога:
ФОП «Дідик Галина Іванівна» є Учасником по допороговій закупівлі , оголошеній Комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад № 38 Вінницької міської ради», предметом якої є Зернові культури та картопля (ДК 021:2015:03210000-6), з ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-16-0001357-b.
На розгляд було подано цінові пропозиції ФОП Дідик Галина Іваніва та ФОП Аверчук Руслан Андрійович. Згідно рішення тендерного комітету Замовника від 25.10.2018 р., переможцем закупівлі було визначено ФОП Аверчук Руслан Андрійович.
За результатами проведеного аукціону ФОП Дідик Г.І. було запропоновано найнижчу ціну в розмірі 32712,00грн., однак протоколом засідання тендерного комітету, пропозицію було неправомірно відхилено, посилаючись на:
1) Учасник не надав документи, що підтверджують якість товару, який був вказаний у технічних характеристиках (відсутність документа, який підтверджує, що товар без ГМО).
2) Протоколи випробувань на товар не відповідаютьтим, що зазначені в посвідченнях про якість/деклараціях постачальника.
В Додатку 2 Замовник вказує на відповідність товару вимогам ДСТУ 4875:2007, з описом, де вказано, що коренеплоди мають бути врожаю 2018 року,цілі, здорові, чисті, щільні, без механічних пошкоджень, без ознак гнилі, пошкоджень шкідниками, не в`ялі і не підморожені.Без ГМО.
ОДНАК, в складі тендерної пропозиції ФОП Дідик Г.І., було надано: 1) в документі «сертифікат картопля.4.» належним чином завірену копію посвідчень про якість/декларацію виробника (ПП ІМПАК) №36 від 13.10.2018р., в якій вказано про відповідність картоплі вимогам ДСТУ 4875:2007, якісним характеристикам з вказівкою на Протокол випробувань зразків на ГМО, виданий ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією» за №2468/735-2469/736 від 27.08.2018 року. В разі, якщо Замовник мав сумніви щодо достовірності даних, вказаних у посвідчень про якість/декларацію виробника, Замовник повинен направити запит до ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією» щодо наявності та змісту Протоколу випробувань зразків на ГМО, виданого ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією» за №2468/735-2469/736 від 27.08.2018 року та рішенням тендерного комітету продовжити терміни розгляду пропозиції Учасника.
Звертаємо увагу, що згідно ч.1 Додатку 2 Технічного завдання, на підтверждення якості та безпеки Учасники повинні надати: копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
Таким чином, враховуючи надання ФОП Дідик необхідних документів(протоколів випробувань, посвідчення про якість, декларацій постачальника), було дотримано вимоги Замовника щодо підтвердження якості та безпеки товару, а також вимоги щодо відсутності ГМО у пропонованій продукції.
Отже, враховуючи те, що ФОП Дідик Г.І. було дотримано вимоги Замовника щодо підтвердження якості та безпеки товару, а також вимоги щодо відсутності ГМО у пропонованій продукції, керуючись п.9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель» тендерний комітет Замовника зобов`язаний скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Аверчука, рішення про відхилення пропозиції ФОП Дідик Г.І. та визначити переможцем закупівлі ФОП Дідик Г.І., як Учасника який надав найбільш економічно вигідну пропозицію з наданням усіх необхідних документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога сад.38.pdf 26.10.2018 16:04
Дата подачі:
26.10.2018 16:04
Вирішення:
Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 10/23/38 від «31» жовтня 2018 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 38 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу №3 від 25.10.2018р. щодо усунення порушення в процесі проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 03210000-9 – Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-16-001357-b
Відповідно до вимог документації Замовника стосовно якості предмета закупівлі (Додаток 2 до Оголошення «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»), товар не повинен містити ГМО. У складі Пропозиції Учасника ФОП «ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА» подано «ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ЯКІСТЬ/ДЕКЛАРАЦІЯ ВИРОБНИКА на вітчизняну продукцію» №36 від 13.10.2018р. яке містить посилання на «Протокол випробувань зразків на ГМО» виданий ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією», №2468/735-2469/736 від 27.08.2018 року. Однак, у складі Пропозиції Учасника відсутня завірена копія даного протоколу. Таким чином, Учасником документально не підтверджено відсутності ГМО у запропонованому товарі, що виступає предметом даної закупівлі.
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, Замовник має право (а не повинен) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто, перевірити достовірність наданого документу. Оскільки, у складі Вашої Пропозиції завірену скан-копію вищевказаного Протоколу не надано, у Комісії відсутні підстави для звернення до ВЛ ДП «Житомирстандартметрологія»з метою отримання інформації щодо наявності та змісту його оригіналу.
Також Учасником надано копії наступних документів:
1. ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА Додаток до ТТН №1534 від 27.09.2018 року, у якій зазначено, що якість та безпечність продукту підтверджується Протоколом випробувань №0879ПР від 12.07.2018р., завірена копія якого відсутня у складі Пропозиції Учасника.
2. ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА Додаток до ТТН №153 від 13.10.2018 року, у якій зазначено, що якість та безпечність продукту підтверджується Протоколом №2304, завірена копія якого відсутня у складі Пропозиції Учасника.
3. ПРОТОКОЛ №1092 випробувань зразків харчової сировини (готової продукції) на вміст радіонуклідів від 31 серпня 2018 року.
4. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ на визначення нітратів №162 від 31.08.2018 року.
Таким чином, протоколи випробувань на товар не відповідають тим, що зазначено у деклараціях.
Відповідно до п. 5.2. Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), однією з підстав дискваліфікації Пропозиції Учасника є її невідповідність умовам Закупівлі.
Що стосується Пропозиції ФОП Аверчук Руслан Андрійович, то у її складі Учасником подано Декларацію виробника (постачальника) №345 від 17 жовтня 2018 року, у якій зазначено, що якість та безпечність продукту підтверджується Протоколами випробувань №1250 і №1254 від 08.10.2018р. Також, Учасником завантажено у систему електронних закупівель скан-копію Протоколу випробувань №1254 від 08.10.2018р., який містить наступні позиції:
1) Визначення фізико-хімічні показники харчових продуктів.
2) Визначення вмісту ГМО.
3) Визначення пестицидів у харчових продуктах.
4) Радіологічне дослідження харчових продуктів.
Таким чином, Учасником ФОП Аверчук Руслан Андрійович повністю дотримано вимоги Замовника в частині підтвердження відсутності ГМО у запропонованій продукції.
Стосовно відсутності у довідці про санітарну обробку автомобіля Учасника даних про проходження його обробки після 21 вересня 2018 року, то повідомляємо, що чинним законодавством не регламентовано періодичність здійснення такої процедури. Натомість, вимагається застосування заходів із дезінфекції транспортних засобів. ФОП Аверчук Руслан Андрійович у складі своєї Пропозиції надав Договір №1135 від 04.04.2018р. про надання послуг із профілактичної дезінфекції автомобілів, заключений із Державною установою «Вінницький обласний лабораторний центр МОЗ України» (Виконавець). Також, у складі своєї Пропозиції, Учасником подано довідки про санітарну обробку автомобілів, які містять дату здійснення процедури обробки, підписи відповідальної особи (майстра) та печатки Виконавця. Що стосується самих бланків довідок, то звертаємо Вашу увагу, що вони ідентичні наданим у складі Вашої Пропозиції довідкам про санітарну обробку автомобіля.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником під час проведення Закупівлі повністю дотримано вимог щодо принципів її здійснення, передбачених п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), а саме:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Комісія не вбачає підстав для скасування рішень про визначення переможцем Закупівлі Учасника ФОП Аверчук Руслан Андрійович (Протокол № 10/22/38 від «25» жовтня 2018 року) та дискваліфікацію Пропозиції Учасника ФОП «ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА» (Протокол №10/21/38 від «25» жовтня 2018 року). Також, зважаючи на те, що Ваша пропозиція не відповідає умовам Закупівлі, ми не вбачаємо підстав для її акцептування та визначення Вас Переможцем Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено