• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 22 дні назад

1 411 723.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 058.62 UAH
Період оскарження: 22.05.2025 11:19 - 27.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

***************

Номер: 86c12713eed54fb3973e16f0d7d2f5c6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-22-003982-a.c3
Назва: ***************
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 02.09.2025 00:00
Автор: ТОВ "КЛІН ТОН", Світлана Рябцун +380731020206 klin_ton@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5d41db260e65468fa6f5aa9c019174f4
Заголовок пункту скарги: *****************************************
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
***
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга

Номер: 45bffab4a30945689d9e640298315264
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-22-003982-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2025 17:05
Дата прийняття рішення по скарзі: 11.09.2025 17:56
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ba053f45db9d4266871d8f1aa187a458
Заголовок пункту скарги: Протокол №258/2025 від 26.08.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника та форма протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2025 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» на виконання даної вимоги БУЛО НАДАНО файл «12_Декларація відповідності_МТБ.pdf», в якому міститься файл «9069.pdf».Тобто, з урахуванням викладеного, наданий нами документ є таким, що повністю задовольняє вимоги тендерної документації в цій частині, а відхилення відповідно є неправомірним.

Окрім цього, згідно пп.12 п.2 р.V відповідно до ст. 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію учасника через допущення ним формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:уживання великої літери (приклад: «учасник» – «Учасник» тощо);
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні (приклад: «комп’ютерне обладнання» – «комп’ютерний обладнання» тощо); використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови (приклад: «дисплей» – «монітор», «інсталяція ПЗ» – «встановлення ПЗ» тощо);
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах (приклад:«UA-2021-02-10-003813-b»–«UA2021-02-10-003814-b» тощо);
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс (приклад: «веб-сайт» – «вебсайт» тощо);
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (приклад: «Довідка про…» – «Довідка про…»).
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (приклад: «Довідка про технічні характеристики предмета закупівлі» – «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» тощо).
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
6. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
7. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
8. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані) (приклад: «вулиця Виборзька (стара назва)» – «вулиця Олекси Тихого (нова назва)» тощо).
9. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною (приклад: «20 001 грн (двадцять тисяч гривень) тощо).
10.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
11. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією bоригіналу документа/електронного документа.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції Учасника дозволяє встановити інформацію, яка відповідає дійсності.

Отже, з урахуванням усього вказаного, знову ж таки нами документально доведено, що Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника з наведеної підстави чим порушено наші права та інтереси як повноцінного учасника ринку.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірної відміни закупівлі

Номер: 1ed8f637e7af475488ae093affd21165
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-22-003982-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірної відміни закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2025 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.07.2025 17:43
Дата виконання рішення Замовником: 19.08.2025 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Розгляд рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкриті торги на закупівлю: Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-22-003982-a. По питанню першому порядку денному: Розглянуто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) № 11336-р/пк-пз від 21.07.2025 по скарзі UA-2025-05-22-003982-a.b1 (надалі - рішення Комісії), яким зобов'язало комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-22-003982-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тому, з метою виконання рішення Комісії необхідно скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 192/2025 від 30.06.2025 про відміну процедури закупівлі - Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ. ВИРІШИВ: Скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 192/2025 від 30.06.2025 про відміну процедури закупівлі - Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 839b30b8b52346eb8d7fffdf75d8f135
Заголовок пункту скарги: Протокол № 192/2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.06.2025 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до протоколу № 192/2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.06.2025 року:
«…Під час підготовки тендерної документації уповноваженою особою було допущено технічну помилку у зв’язку з чим очікувана вартість закупівлі, яка розміщена в оголошенні електронної системи Закупівель зазначена на більшу кількість місяців надання послуг, а ніж зазначено в Закупівлі, у зв’язку з чим збільшується вартість послуги за один місяць, що не відповідає фактичному фінансуванню та коштам, заладені у тарифі на ці послуги. Виправлення виявлених порушень на етапі визначення переможця відкритих торгів технічно неможливо….»

Скаржник зазначає, що Замовником НАВМИСНО було вирішено, що бюджет потрібно перерахувати на даному етапі.
Де, виходячи з зазначеного, підтверджуємо наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Окремо зазначаємо, що Замовник не довів правомірність відміни даної процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.

Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)