-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 22 дні назад
1 411 723.94
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 058.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 058.62 UAH
Період оскарження:
22.05.2025 11:19 - 27.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
***************
Номер:
86c12713eed54fb3973e16f0d7d2f5c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-003982-a.c3
Назва:
***************
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
02.09.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5d41db260e65468fa6f5aa9c019174f4
Заголовок пункту скарги:
*****************************************
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
***
***
×
-
Назва доказу:
***
-
Повʼязаний документ:
Doc1.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
***
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга
Номер:
45bffab4a30945689d9e640298315264
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-003982-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2025-05-22-003982-a.pdf 29.08.2025 15:05
- 12_Декларація відповідності_МТБ.zip 29.08.2025 15:05
- sign.p7s 29.08.2025 15:06
- рішення від 02.09.2025 № 13453.pdf 02.09.2025 17:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2025 № 13875.pdf 10.09.2025 14:08
- рішення від 09.09.2025 № 13875.pdf 11.09.2025 17:55
- Заперечення на скаргу прибирання.docx 05.09.2025 01:34
- Заперечення на скаргу прибирання.pdf 05.09.2025 01:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 16:05
Дата розгляду скарги:
09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 17:05
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.09.2025 17:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ba053f45db9d4266871d8f1aa187a458
Заголовок пункту скарги:
Протокол №258/2025 від 26.08.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника та форма протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2025 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» на виконання даної вимоги БУЛО НАДАНО файл «12_Декларація відповідності_МТБ.pdf», в якому міститься файл «9069.pdf».Тобто, з урахуванням викладеного, наданий нами документ є таким, що повністю задовольняє вимоги тендерної документації в цій частині, а відхилення відповідно є неправомірним.
Окрім цього, згідно пп.12 п.2 р.V відповідно до ст. 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію учасника через допущення ним формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:уживання великої літери (приклад: «учасник» – «Учасник» тощо);
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні (приклад: «комп’ютерне обладнання» – «комп’ютерний обладнання» тощо); використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови (приклад: «дисплей» – «монітор», «інсталяція ПЗ» – «встановлення ПЗ» тощо);
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах (приклад:«UA-2021-02-10-003813-b»–«UA2021-02-10-003814-b» тощо);
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс (приклад: «веб-сайт» – «вебсайт» тощо);
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (приклад: «Довідка про…» – «Довідка про…»).
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (приклад: «Довідка про технічні характеристики предмета закупівлі» – «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» тощо).
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
6. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
7. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
8. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані) (приклад: «вулиця Виборзька (стара назва)» – «вулиця Олекси Тихого (нова назва)» тощо).
9. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною (приклад: «20 001 грн (двадцять тисяч гривень) тощо).
10.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
11. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією bоригіналу документа/електронного документа.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції Учасника дозволяє встановити інформацію, яка відповідає дійсності.
Отже, з урахуванням усього вказаного, знову ж таки нами документально доведено, що Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника з наведеної підстави чим порушено наші права та інтереси як повноцінного учасника ринку.
Окрім цього, згідно пп.12 п.2 р.V відповідно до ст. 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію учасника через допущення ним формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:уживання великої літери (приклад: «учасник» – «Учасник» тощо);
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні (приклад: «комп’ютерне обладнання» – «комп’ютерний обладнання» тощо); використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови (приклад: «дисплей» – «монітор», «інсталяція ПЗ» – «встановлення ПЗ» тощо);
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах (приклад:«UA-2021-02-10-003813-b»–«UA2021-02-10-003814-b» тощо);
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс (приклад: «веб-сайт» – «вебсайт» тощо);
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (приклад: «Довідка про…» – «Довідка про…»).
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (приклад: «Довідка про технічні характеристики предмета закупівлі» – «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» тощо).
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
6. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
7. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
8. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані) (приклад: «вулиця Виборзька (стара назва)» – «вулиця Олекси Тихого (нова назва)» тощо).
9. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною (приклад: «20 001 грн (двадцять тисяч гривень) тощо).
10.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
11. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією bоригіналу документа/електронного документа.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції Учасника дозволяє встановити інформацію, яка відповідає дійсності.
Отже, з урахуванням усього вказаного, знову ж таки нами документально доведено, що Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника з наведеної підстави чим порушено наші права та інтереси як повноцінного учасника ринку.
×
-
Назва доказу:
12_Декларація відповідності_МТБ.zip
-
Повʼязаний документ:
12_Декларація відповідності_МТБ.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, про що винести відповідне рішення.
Запити Органу оскарження
Номер:
c458acbf34a448e9a9c37aa445ec19db
Тема запиту:
Пояснення на скаргу ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Текст запиту:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (надалі – Замовник) на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України № 13453-р/пк-пз від 02.09.2025 щодо надання пояснень, інформації, документів та матеріалів щодо проведення Процедури закупівлі по скарзі товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» від 29.08.2025 № UA-2025-05-22-003982-a.a2 (надалі – Скарга), надає наступні пояснення:
На підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) уповноваженої особою було прийнято рішення оформлене протоколом № 258/2025 від 26.08.2025 відхилити тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до пп. 1.4 п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «1.4. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді файлу з розширенням .pdf сканованої копії з оригіналу документу або документу, виданого Учаснику у вигляді копії. Документи завантажені в іншому форматі ніж .pdf, в архівному файлі .zip, .rar та інші не розглядаються Замовником. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника … .» Замовником встановлено, що учасник не надав дозвільні документи (декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або дозвіл ДЕРЖПРАЦІ/ або інший дозвільний документ) - роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метри згідно п. 3 Додатку 3 та пункту 1 «Вимоги Додатку № 3 до тендерної документації» Додатку № 8 до тендерної документації у форматі “.pdf”, але у тендерній пропозиції Учасника присутній файл 12_Декларація відповідності_МТБ.zip, що не відповідає інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Також хочемо зауважити, що Учасник мав можливість підчас періодів уточнень та подачі пропозицій звернуться до Замовника з зверненням стосовно внесення змін у тендерну документацію, щодо відповідної вимоги. Але звернення Учасника, щодо підготовки тендерної документації або інших вимог не надходило. А отже Учасник був згоден з умовами тендерної документації підчас подання тендерної пропозиції та не виконав умови тендерної документації.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці належить до технічних характеристик предмету закупівлі.
А також була відсутня технічна можливість надання Учаснику 24 години на виправлення не відповідностей.
Отже виходячи з вищевикладеного замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації.
Керуючись пунктом 66 Особливостями та статтею 18 Закону, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про відмову у задоволенні Скарги.
Дата опублікування:
05.09.2025 01:34
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірної відміни закупівлі
Номер:
1ed8f637e7af475488ae093affd21165
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-003982-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірної відміни закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Службова записка прибирання.pdf 16.07.2025 21:34
- 2025.07.16 заперечення на скаргу Гріффін.docx 17.07.2025 08:37
- 192 відміна прибирання.pdf 16.07.2025 21:34
- вул.Братиславська,24.pdf 16.07.2025 21:34
- вул.Мілютенка,9-А.pdf 16.07.2025 21:34
- вул.Мілютенка,11.pdf 16.07.2025 21:34
- 2025.07.16 заперечення на скаргу Гріффін.pdf 16.07.2025 21:34
- Розрахунок прибирання.pdf 16.07.2025 21:34
- вул.Мілютенка,11-Б.pdf 16.07.2025 21:34
- вул.Мілютенка,11-А.pdf 16.07.2025 21:34
- вул.Мілютенка,7.pdf 16.07.2025 21:34
- 250 прибирання виконання рішення комісії АМКУ скарга Гріффін.pdf 19.08.2025 16:58
- рішення від 21.07.2025 № 11336.pdf 24.07.2025 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2025 № 11336.pdf 22.07.2025 18:41
- рішення від 14.07.2025 № 10946.pdf 14.07.2025 15:55
- sign.p7s 10.07.2025 14:46
- 192 відміна прибирання.pdf 10.07.2025 14:40
- рішення від 23.02.2024 № 3450.pdf 10.07.2025 14:40
- Скарга_UA-2025-05-22-003982-a.pdf 10.07.2025 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2025 15:52
Дата розгляду скарги:
21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2025 17:43
Дата виконання рішення Замовником:
19.08.2025 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Розгляд рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкриті торги на закупівлю: Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ.
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-22-003982-a.
По питанню першому порядку денному:
Розглянуто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) № 11336-р/пк-пз від 21.07.2025 по скарзі UA-2025-05-22-003982-a.b1 (надалі - рішення Комісії), яким зобов'язало комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-22-003982-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тому, з метою виконання рішення Комісії необхідно скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 192/2025 від 30.06.2025 про відміну процедури закупівлі - Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ.
ВИРІШИВ:
Скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 192/2025 від 30.06.2025 про відміну процедури закупівлі - Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» КОД 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
839b30b8b52346eb8d7fffdf75d8f135
Заголовок пункту скарги:
Протокол № 192/2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.06.2025 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу № 192/2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.06.2025 року:
«…Під час підготовки тендерної документації уповноваженою особою було допущено технічну помилку у зв’язку з чим очікувана вартість закупівлі, яка розміщена в оголошенні електронної системи Закупівель зазначена на більшу кількість місяців надання послуг, а ніж зазначено в Закупівлі, у зв’язку з чим збільшується вартість послуги за один місяць, що не відповідає фактичному фінансуванню та коштам, заладені у тарифі на ці послуги. Виправлення виявлених порушень на етапі визначення переможця відкритих торгів технічно неможливо….»
Скаржник зазначає, що Замовником НАВМИСНО було вирішено, що бюджет потрібно перерахувати на даному етапі.
Де, виходячи з зазначеного, підтверджуємо наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Окремо зазначаємо, що Замовник не довів правомірність відміни даної процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
«…Під час підготовки тендерної документації уповноваженою особою було допущено технічну помилку у зв’язку з чим очікувана вартість закупівлі, яка розміщена в оголошенні електронної системи Закупівель зазначена на більшу кількість місяців надання послуг, а ніж зазначено в Закупівлі, у зв’язку з чим збільшується вартість послуги за один місяць, що не відповідає фактичному фінансуванню та коштам, заладені у тарифі на ці послуги. Виправлення виявлених порушень на етапі визначення переможця відкритих торгів технічно неможливо….»
Скаржник зазначає, що Замовником НАВМИСНО було вирішено, що бюджет потрібно перерахувати на даному етапі.
Де, виходячи з зазначеного, підтверджуємо наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Окремо зазначаємо, що Замовник не довів правомірність відміни даної процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
192 відміна прибирання.pdf
-
Повʼязаний документ:
192 відміна прибирання.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення від 23.02.2024 № 3450.pdf
-
Повʼязаний документ:
рішення від 23.02.2024 № 3450.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за номером у ЦБД № № UA-2025-05-22-003982-a за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301)).