-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обробляння дерев’яних конструкцій покрівлі будівлі гуртожитку, будівель ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Вогнезахисне навчального корпусу)
Торги відмінено
480 988.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 404.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 404.94 UAH
Період оскарження:
22.05.2025 11:23 - 14.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Номер:
513679d3b84d497da9e9eb3fc214c293
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-004007-a.b2
Назва:
неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.05.2025 18:38
- Деякі питання ліцензування господарської діяльності з нада… - Постанова № 852 від 23.11.2016 - d462542-20201205.pdf 27.05.2025 18:38
- СКАРГА АМКУ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТД.docx 27.05.2025 18:39
- sign.p7s 27.05.2025 18:41
- рішення від 29.05.2025 № 8547.pdf 29.05.2025 15:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2025 № 9054.pdf 09.06.2025 12:41
- рішення від 06.06.2025 № 9054.pdf 11.06.2025 10:11
- Протокол 22_пояснення .pdf 06.06.2025 08:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 19:18
Дата розгляду скарги:
06.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2025 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2025 10:11
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2025 16:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником на виконання рішення АМКУ було внесено зміни до Тендерної документації та додатків до неї.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6336001adc0242d08f1a18e93967fd0d
Заголовок пункту скарги:
1. Згідно вимог п. 12 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно вимог п. 12 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
«Кошторисні розрахунки повинні бути завірені підписом та печаткою Учасника та підписом та печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (в складі пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат такого інженера – проектувальника та документи, які підтверджують працевлаштування інженера – проектувальника). Ціна тверда. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами/ризиками кошторисною документацією не передбачаються Учасником».
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» повідомляє, що послуги, які передбачені предметом закупівлі Обробляння дерев’яних конструкцій покрівлі будівлі гуртожитку, будівель ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Вогнезахисне навчального корпусу), здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі-Ліцензійні умови) (додається до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Замовник вимагає (в складі пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат такого інженера – проектувальника та документи, які підтверджують працевлаштування інженера – проектувальника).
Відповідно до пункту 29, 30 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) для виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) встановлені наступні Кадрові вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Для нас, як учасника, оскаржувані вимоги щодо наявності вищезазначеного кваліфікаційного критерію та надання відповідних підтверджуючих документів на нього, є дискримінаційними, оскільки НЕ відповідають Ліцензійним умовам.
Таким чином, Замовник встановив вимогу про: в складі пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат такого інженера – проектувальника та документи, які підтверджують працевлаштування інженера – проектувальника, вищезазначена вимога, НЕ відповідає Ліцензійним умовам.
Отже, вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження працевлаштування інженера-проектувальника, не узгоджуються з положеннями чинного законодавства України та Положенням 852, і вважаємо оскаржувані вимоги Замовника незаконними.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни вимог п. 12 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та виключити вимоги щодо: - підтверджувальних документів про працевлаштування інженера-проектувальника.
В якості доказів надаємо: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додаток №1 до скарги).
Скаржник вважає, що наведені вимоги замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи наведене, скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
На підставі вищевикладеного, керуючись пунктом 59 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
«Кошторисні розрахунки повинні бути завірені підписом та печаткою Учасника та підписом та печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (в складі пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат такого інженера – проектувальника та документи, які підтверджують працевлаштування інженера – проектувальника). Ціна тверда. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами/ризиками кошторисною документацією не передбачаються Учасником».
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» повідомляє, що послуги, які передбачені предметом закупівлі Обробляння дерев’яних конструкцій покрівлі будівлі гуртожитку, будівель ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Вогнезахисне навчального корпусу), здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі-Ліцензійні умови) (додається до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Замовник вимагає (в складі пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат такого інженера – проектувальника та документи, які підтверджують працевлаштування інженера – проектувальника).
Відповідно до пункту 29, 30 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) для виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) встановлені наступні Кадрові вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Для нас, як учасника, оскаржувані вимоги щодо наявності вищезазначеного кваліфікаційного критерію та надання відповідних підтверджуючих документів на нього, є дискримінаційними, оскільки НЕ відповідають Ліцензійним умовам.
Таким чином, Замовник встановив вимогу про: в складі пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат такого інженера – проектувальника та документи, які підтверджують працевлаштування інженера – проектувальника, вищезазначена вимога, НЕ відповідає Ліцензійним умовам.
Отже, вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження працевлаштування інженера-проектувальника, не узгоджуються з положеннями чинного законодавства України та Положенням 852, і вважаємо оскаржувані вимоги Замовника незаконними.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни вимог п. 12 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та виключити вимоги щодо: - підтверджувальних документів про працевлаштування інженера-проектувальника.
В якості доказів надаємо: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додаток №1 до скарги).
Скаржник вважає, що наведені вимоги замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи наведене, скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
На підставі вищевикладеного, керуючись пунктом 59 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852.
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування господарської діяльності з нада… - Постанова № 852 від 23.11.2016 - d462542-20201205.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни вимог п. 12 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та виключити вимоги щодо: - підтверджувальних документів про працевлаштування інженера-проектувальника.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Номер:
19a3f5c7ec66448493a6c8401c61d68d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-004007-a.a1
Назва:
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Максимович В.М. МАЛЯР БУДІВЕЛЬНІ РООТИ 24.11.2022.pdf 27.05.2025 17:20
- Протокол Група_вогнезахисної_ефективності.pdf 27.05.2025 17:20
- Сертифікат_1 завірений.pdf 27.05.2025 17:20
- Правила з вогнезахисту.pdf 27.05.2025 17:20
- Постанова № 852 від 23.11.2016.pdf 27.05.2025 17:20
- Скарга в АМКУ UA-2025-05-22-004007-a.pdf 27.05.2025 17:20
- Скарга в АМКУ UA-2025-05-22-004007-a.doc 27.05.2025 17:20
- Фурса ШТУКАТУР 24.11.2022.pdf 27.05.2025 17:20
- Довідка працiвники.pdf 27.05.2025 17:20
- Сертифікат завірений.pdf 27.05.2025 17:20
- sign.p7s 27.05.2025 17:24
- Рішення від 29.05.2025 №8554.pdf 29.05.2025 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2025 №9060.pdf 09.06.2025 15:45
- Рішення від 06.06.2025 №9060.pdf 11.06.2025 11:39
- Робочий проект_Вогнезахист_.pdf 02.06.2025 17:40
- скрин 2.docx 02.06.2025 17:40
- скрин майданчику.docx 02.06.2025 17:40
- Протокол пояснень.docx 02.06.2025 17:40
- Протокол №21.pdf 02.06.2025 17:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 17:26
Дата розгляду скарги:
06.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2025 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2025 11:40
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2025 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником на виконання рішення АМКУ внесено зміни до Тендерної документації та додатків до неї.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
63afcb462ebf43c9abd3787652075089
Заголовок пункту скарги:
Працівники
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації вимагається:
«На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.
В довідці обов’язково зазначити наступних працівників:
- керівника робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), який повинен мати безпека”, “Пожежна безпека”) та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- маляра (штукатура)- не менше 2 чолов.
- робітника - не менше 3 чолов.»
Аналогічна вимога зазначена в п. 2 розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Повідомляємо, що предметом даної закупівлі є: Обробляння дерев’яних конструкцій покрівлі будівлі гуртожитку, будівель ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Вогнезахисне навчального корпусу).
Дані послуги виконуються на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на такий вид робіт/послуг як: виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), отриманої відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та містять вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до зазначених Ліцензійних умов, ними не передбачено наявність:
«- маляра (штукатура)- не менше 2 чолов.
- робітника - не менше 3 чолов.»
Як доказ надаємо Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Для нас, як для потенційного учасника Закупівлі така вимога тендерної документації є дискримінаційною, адже виконати вимоги Замовника ми не маємо можливості. Таким чином, маючи ліцензію отриману в установленому законом порядку на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), ми не можемо розраховувати на перемогу в даній Закупівлі. Разом з тим, ми маємо таку кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами, та яку ТОВ «ВБ СТРАЖ» планує залучити до виконання робіт на об’єкті Замовника, а саме:
- керівник робіт Науменко В.А.;
- маляр 3 розряду Максимович В.М.;
- робітник 3 розряду – Фурса С.В.
Зазначаємо, що кількість працівників відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852.
Таким чином, вимога щодо підтвердження наявності маляра (штукатура)- не менше 2 чолов., робітника - не менше 3 чолов., не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.
В довідці обов’язково зазначити наступних працівників:
- керівника робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), який повинен мати безпека”, “Пожежна безпека”) та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- маляра (штукатура)- не менше 2 чолов.
- робітника - не менше 3 чолов.»
Аналогічна вимога зазначена в п. 2 розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Повідомляємо, що предметом даної закупівлі є: Обробляння дерев’яних конструкцій покрівлі будівлі гуртожитку, будівель ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Вогнезахисне навчального корпусу).
Дані послуги виконуються на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на такий вид робіт/послуг як: виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), отриманої відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та містять вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до зазначених Ліцензійних умов, ними не передбачено наявність:
«- маляра (штукатура)- не менше 2 чолов.
- робітника - не менше 3 чолов.»
Як доказ надаємо Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Для нас, як для потенційного учасника Закупівлі така вимога тендерної документації є дискримінаційною, адже виконати вимоги Замовника ми не маємо можливості. Таким чином, маючи ліцензію отриману в установленому законом порядку на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), ми не можемо розраховувати на перемогу в даній Закупівлі. Разом з тим, ми маємо таку кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами, та яку ТОВ «ВБ СТРАЖ» планує залучити до виконання робіт на об’єкті Замовника, а саме:
- керівник робіт Науменко В.А.;
- маляр 3 розряду Максимович В.М.;
- робітник 3 розряду – Фурса С.В.
Зазначаємо, що кількість працівників відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852.
Таким чином, вимога щодо підтвердження наявності маляра (штукатура)- не менше 2 чолов., робітника - не менше 3 чолов., не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Фурса ШТУКАТУР 24.11.2022
-
Повʼязаний документ:
Фурса ШТУКАТУР 24.11.2022.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова № 852 від 23.11.2016
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 852 від 23.11.2016.pdf
-
-
Назва доказу:
Максимович В.М. МАЛЯР БУДІВЕЛЬНІ РООТИ 24.11.2022
-
Повʼязаний документ:
Максимович В.М. МАЛЯР БУДІВЕЛЬНІ РООТИ 24.11.2022.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка працiвники
-
Повʼязаний документ:
Довідка працiвники.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a6960a461d0446e4908a70fd734dd4ea
Заголовок пункту скарги:
Витрата ВЗ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 4 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації зазначено:
«4. Витрата ВЗ має складати не меньше 300 г/м2 та наноситись не більше 2 (двох) разів способом «поверхневого просочення».»
Разом з тим, п. 10 містить примітки, в яких зазначено:
«Примітка: *Якщо у найменуванні технічних, якісних та кількісних вимог до надання послуг Технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, джерело його походження або виробника, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Технічна специфікація надається Учасником із зазначенням конкретних технічних та якісних характеристик (в т. ч. обсяги, розміри тощо) предмета закупівлі, які учасник пропонує надати/поставляти Замовникові та що відповідають вимогам Замовника.
Примітка: *Якщо у найменуванні технічних, якісних та кількісних вимог до надання послуг Технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, джерело його походження або виробника, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Технічна специфікація надається Учасником із зазначенням конкретних технічних та якісних характеристик (в т. ч. обсяги, розміри тощо) предмета закупівлі, які учасник пропонує надати/поставляти Замовникові та що відповідають вимогам Замовника.»
ТОВ «ВБ СТРАЖ» вважає, що встановлення вимоги щодо витрати ВЗ не менше 300 г/м2 є дискримінаційним обмеженням для нас як потенційного учасника процедури закупівлі.
Згідно з Правилами з вогнезахисту, вогнезахист здійснюється для зниження показників пожежної небезпеки матеріалів та підвищення вогнестійкості конструкцій та виробів шляхом нанесення вогнезахисного засобу на об’єкт вогнезахисту або безпосередньо біля об’єкта вогнезахисту.
Згідно ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» вогнезахисна речовина повинна забезпечити дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності.
На кожен конкретний вид вогнезахисної речовини встановлюються питомі витрати вогнезахисної речовини згідно з проведеними випробуваннями. Методи розрахунку витрат вогнезахисного засобу залежать від його властивостей, способу нанесення, технологічних втрат. Також, витрата вогнезахисного розчину може змінюватися залежно від деревини, яка підлягає обробці.
Отже, витрата вогнезахисного розчину не може бути сталим (конкретним) числом, а є тільки орієнтовним (приблизним, середнім). В кожному конкретному випадку для досягнення 1 групи вогнезахисної ефективності буде інша витрата.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість надати послуги за предметом закупівлі за використанням речовини просочувальної вогнебіозахисної «РЕТАРДАНТ», з середньою витратою робочого розчину 250,0 г/м2, яка забезпечить І групу вогнезахисної ефективності, та яка відповідає всім технічним, якісним характеристикам та показникам зазначеним у технічному завданні Замовника.
На підтвердження надаємо сертифікати відповідності на речовину просочувальну вогнебіозахисну «РЕТАРДАНТ».
Разом з тим, Замовник обмежив умови надання еквіваленту зазначивши, що еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Встановлення в технічному завданні витрати речовини не менше 300 г/м², без врахування можливості застосування еквіваленту з кращими характеристиками, суперечить принципам добросовісної конкуренції, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі». Це звужує коло потенційних учасників та має ознаки дискримінаційних умов. Речовина просочувальна вогнебіозахисна «РЕТАРДАНТ», яку пропонує ТОВ «ВБ СТРАЖ» має витрату 250 г/м2, що дозволить зменшити загальну кількість закупленої речовини, і відповідно - знизити вартість виконання робіт/надання послуг, що є економічно доцільним та раціональним використанням державних коштів.
Отже, даними вимогами Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«4. Витрата ВЗ має складати не меньше 300 г/м2 та наноситись не більше 2 (двох) разів способом «поверхневого просочення».»
Разом з тим, п. 10 містить примітки, в яких зазначено:
«Примітка: *Якщо у найменуванні технічних, якісних та кількісних вимог до надання послуг Технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, джерело його походження або виробника, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Технічна специфікація надається Учасником із зазначенням конкретних технічних та якісних характеристик (в т. ч. обсяги, розміри тощо) предмета закупівлі, які учасник пропонує надати/поставляти Замовникові та що відповідають вимогам Замовника.
Примітка: *Якщо у найменуванні технічних, якісних та кількісних вимог до надання послуг Технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, джерело його походження або виробника, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Технічна специфікація надається Учасником із зазначенням конкретних технічних та якісних характеристик (в т. ч. обсяги, розміри тощо) предмета закупівлі, які учасник пропонує надати/поставляти Замовникові та що відповідають вимогам Замовника.»
ТОВ «ВБ СТРАЖ» вважає, що встановлення вимоги щодо витрати ВЗ не менше 300 г/м2 є дискримінаційним обмеженням для нас як потенційного учасника процедури закупівлі.
Згідно з Правилами з вогнезахисту, вогнезахист здійснюється для зниження показників пожежної небезпеки матеріалів та підвищення вогнестійкості конструкцій та виробів шляхом нанесення вогнезахисного засобу на об’єкт вогнезахисту або безпосередньо біля об’єкта вогнезахисту.
Згідно ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» вогнезахисна речовина повинна забезпечити дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності.
На кожен конкретний вид вогнезахисної речовини встановлюються питомі витрати вогнезахисної речовини згідно з проведеними випробуваннями. Методи розрахунку витрат вогнезахисного засобу залежать від його властивостей, способу нанесення, технологічних втрат. Також, витрата вогнезахисного розчину може змінюватися залежно від деревини, яка підлягає обробці.
Отже, витрата вогнезахисного розчину не може бути сталим (конкретним) числом, а є тільки орієнтовним (приблизним, середнім). В кожному конкретному випадку для досягнення 1 групи вогнезахисної ефективності буде інша витрата.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість надати послуги за предметом закупівлі за використанням речовини просочувальної вогнебіозахисної «РЕТАРДАНТ», з середньою витратою робочого розчину 250,0 г/м2, яка забезпечить І групу вогнезахисної ефективності, та яка відповідає всім технічним, якісним характеристикам та показникам зазначеним у технічному завданні Замовника.
На підтвердження надаємо сертифікати відповідності на речовину просочувальну вогнебіозахисну «РЕТАРДАНТ».
Разом з тим, Замовник обмежив умови надання еквіваленту зазначивши, що еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Встановлення в технічному завданні витрати речовини не менше 300 г/м², без врахування можливості застосування еквіваленту з кращими характеристиками, суперечить принципам добросовісної конкуренції, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі». Це звужує коло потенційних учасників та має ознаки дискримінаційних умов. Речовина просочувальна вогнебіозахисна «РЕТАРДАНТ», яку пропонує ТОВ «ВБ СТРАЖ» має витрату 250 г/м2, що дозволить зменшити загальну кількість закупленої речовини, і відповідно - знизити вартість виконання робіт/надання послуг, що є економічно доцільним та раціональним використанням державних коштів.
Отже, даними вимогами Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат_1 завірений
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_1 завірений.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат завірений
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат завірений.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол Група_вогнезахисної_ефективності
-
Повʼязаний документ:
Протокол Група_вогнезахисної_ефективності.pdf
-
-
Назва доказу:
Правила з вогнезахисту
-
Повʼязаний документ:
Правила з вогнезахисту.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.