-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молотки для маркування деревини
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Завершена
325 780.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 628.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 628.90 UAH
Період оскарження:
22.05.2025 09:43 - 27.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
скарга
Номер:
09fe5e7a50c44df2803cfcfe29286c17
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-001481-a.a1
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця.docx 10.06.2025 16:41
- Протокол_428_Визнання_Учасника_переможцем.docx 10.06.2025 16:41
- sign.p7s 10.06.2025 17:00
- рішення від 12.06.2025 № 9377.pdf 12.06.2025 16:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2025 № 9862.pdf 23.06.2025 13:22
- рішення від 20.06.2025 № 9862.pdf 25.06.2025 14:48
- 1 ТД ВВЛР Молотки.docx 13.06.2025 16:23
- 1 ТД ВВЛР Молотки.pdf 13.06.2025 16:23
- 2 Додаток 1 ВВЛР Технічні характеристики Молотки.docx 13.06.2025 16:23
- 3 Додаток 2 ВВЛР Тендерна пропозиція Молотки.docx 13.06.2025 16:23
- 2 Додаток 1 ВВЛР Технічні характеристики Молотки.pdf 13.06.2025 16:23
- 3 Додаток 2 ВВЛР Тендерна пропозиція Молотки.pdf 13.06.2025 16:23
- 4 Додаток 3 ВВЛР Кваліфікаційні вимоги до Учасника Молотки.docx 13.06.2025 16:23
- 4 Додаток 3 ВВЛР Кваліфікаційні вимоги до Учасника Молотки.pdf 13.06.2025 16:23
- 5 Додаток 4 ВВЛР Проєкт договору Молотки.pdf 13.06.2025 16:23
- 5 Додаток 4 ВВЛР Проєкт договору Молотки.doc 13.06.2025 16:23
- 7 Протокол 428 Визнання Учасника переможцем Стиранівський.docx 13.06.2025 16:23
- 6 Тендерна пропозиція Стиранівський.pdf 13.06.2025 16:23
- 7 Протокол 428 Визнання Учасника переможцем Стиранівський.pdf 13.06.2025 16:23
- Пояснення Замовника.docx 13.06.2025 16:23
- Пояснення Замовника.pdf 13.06.2025 16:23
- 7 Протокол 428 Визнання Учасника переможцем Стиранівський.pdf 13.06.2025 16:35
- Пояснення Замовника.pdf 13.06.2025 16:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2025 17:15
Дата розгляду скарги:
20.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2025 16:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.06.2025 14:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c1808f9cd5bd48f4ba4cc26a778454ef
Заголовок пункту скарги:
оскарження рішення про визначення переможцем торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо технічних характеристик.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: - інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені Замовником, згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі і в розділі 2, а саме:
2.1. Поставка товару здійснюється за рахунок Учасника – переможця процедури закупівлі за місцезнаходженням структурних підрозділів Замовника:
№ з\п Перелік підрозділів Адреси доставки
1 Березнівське надлісництво 34600, Рівненська область, Рівненський район, м. Березне, вул. Київська, буд. 1
2 Висоцьке надлісництво 34111, Рівненська область, Сарненський район, с. Висоцьк, вул. Містечкова, буд.31
3 Володимир-Волинське надлісництво 44701, Волинська область, м. Володимир, вул. Ковельська, буд.130
4 Дубенське надлісництво 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77
5 Камінь-Каширське надлісництво 44501, Волинська область, Камінь-Каширський р-н, м. Камінь-Каширський, вул. Ковельська, буд.42
6 Ківерцівське надлісництво 45201, Волинська область, Луцький район, місто Ківерці, вул. Степана Бандери, буд. 4
7 Клесівське надлісництво 34550, Рівненська обл., Сарненський р-н, смт. Клесів, вул. Залізнична, буд. 61
8 Ковельське надлісництво 45060, Волинська обл., м. Ковель, вул. Холмська, буд. 46
9 Костопільське надлісництво 35001, Рівненська обл., Рівненський район, м. Костопіль, вул. Дубки, буд.2
10 Любешівське надлісництво 44200, Волинська обл., Камінь-Каширський р-н., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд.88
11 Любомльське надлісництво 44300, Волинська обл., Ковельський р-н., м. Любомль, вул. Незалежності, буд. 64
12 Маневицьке надлісництво 44601, Волинська область, Камінь -Каширський район, смт. Маневичі, вул. Андрія Снітка, буд.31
13 Ратнівське надлісництво 44101, Волинська обл., Ковельський р-н., смт. Ратне, вул. Гранична, 31
14 Рафалівське надлісництво 34371, Рівненська обл., Вараський р-н, селище міського типу Рафалівка, вул. Привокзальна, буд.1
15 Сарненське надлісництво 34500, Рівненська обл., Сарненський р-н, місто Сарни, вул. Гоголя, буд. 34
16 Соснівське надлісництво 34652, Рівненська область, Рівненський район, смт. Соснове, вул. Шевченка, буд, 125
17 Філія «Поліський лісовий офіс» 43010, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, буд.30.
2.2. Строк поставки товару: впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника. Замовлення оформлюється у письмовій формі і повинно містити відомості про кількість та асортимент кожної окремої партії Товару, дату замовлення, місце поставки, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Замовника. Замовлення може здійснюватися електронною поштою.
2.3. Виробництво, зберігання та експлуатація товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
2.4. Товар повинен бути новим, без механічних пошкоджень (на виробах не повинні бути присутні тріщини, здуття або будь-які інші дефекти), мати заводське маркування. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ, тощо).
2.5. Товар повинен бути наданий в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки, а в разі її відсутності – способом, що забезпечує зберігання товару під час звичайних умов зберігання та транспортування. У разі пошкодження товару під час його транспортування постачальник бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений товар на новий.
2.6. Гарантійний термін експлуатації запропонованого учасником товару має становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки товару Замовнику.
2.7. Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі.
2.8. Поставка товару здійснюється відповідно до умов договору, проєкт якого наведено у Додатку до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації: Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: - Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписані Тендерну пропозицію (Додаток 2).
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації передбачено надання інформації в стверджувальній формі, зокрема щодо технічних характеристик, виробника та країни походження товару у відповідник колонках тендерної пропозиції.
В складі пропозиції Переможця міститься тендерна пропозиція від 27.05.2025 року (файл: 1. Тендерна пропозиція Молотки»), яка не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, зокрема щодо:
- Поставку товару за вказаними в додатку 1 адресами;
- Строк поставки товару: впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника. Замовлення оформлюється у письмовій формі і повинно містити відомості про кількість та асортимент кожної окремої партії Товару, дату замовлення, місце поставки, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Замовника. Замовлення може здійснюватися електронною поштою.
- Виробництво, зберігання та експлуатація товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
- Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ, тощо)
- У разі пошкодження товару під час його транспортування постачальник бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений товар на новий
- Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі
- Поставка товару здійснюється відповідно до умов договору, проєкт якого наведено у Додатку до тендерної документації
Додатково інформуємо, що жодним іншим документом в складі пропозиції не підтверджується відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Крім того, в тендерній пропозиції не зазначено країну походження у відповідній колонці.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник не врахував відсутність необхідних документів у пропозиції учасника та визнав його переможцем всупереч вимогам тендерної документації та положенням чинного законодавства, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: - інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені Замовником, згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі і в розділі 2, а саме:
2.1. Поставка товару здійснюється за рахунок Учасника – переможця процедури закупівлі за місцезнаходженням структурних підрозділів Замовника:
№ з\п Перелік підрозділів Адреси доставки
1 Березнівське надлісництво 34600, Рівненська область, Рівненський район, м. Березне, вул. Київська, буд. 1
2 Висоцьке надлісництво 34111, Рівненська область, Сарненський район, с. Висоцьк, вул. Містечкова, буд.31
3 Володимир-Волинське надлісництво 44701, Волинська область, м. Володимир, вул. Ковельська, буд.130
4 Дубенське надлісництво 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77
5 Камінь-Каширське надлісництво 44501, Волинська область, Камінь-Каширський р-н, м. Камінь-Каширський, вул. Ковельська, буд.42
6 Ківерцівське надлісництво 45201, Волинська область, Луцький район, місто Ківерці, вул. Степана Бандери, буд. 4
7 Клесівське надлісництво 34550, Рівненська обл., Сарненський р-н, смт. Клесів, вул. Залізнична, буд. 61
8 Ковельське надлісництво 45060, Волинська обл., м. Ковель, вул. Холмська, буд. 46
9 Костопільське надлісництво 35001, Рівненська обл., Рівненський район, м. Костопіль, вул. Дубки, буд.2
10 Любешівське надлісництво 44200, Волинська обл., Камінь-Каширський р-н., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд.88
11 Любомльське надлісництво 44300, Волинська обл., Ковельський р-н., м. Любомль, вул. Незалежності, буд. 64
12 Маневицьке надлісництво 44601, Волинська область, Камінь -Каширський район, смт. Маневичі, вул. Андрія Снітка, буд.31
13 Ратнівське надлісництво 44101, Волинська обл., Ковельський р-н., смт. Ратне, вул. Гранична, 31
14 Рафалівське надлісництво 34371, Рівненська обл., Вараський р-н, селище міського типу Рафалівка, вул. Привокзальна, буд.1
15 Сарненське надлісництво 34500, Рівненська обл., Сарненський р-н, місто Сарни, вул. Гоголя, буд. 34
16 Соснівське надлісництво 34652, Рівненська область, Рівненський район, смт. Соснове, вул. Шевченка, буд, 125
17 Філія «Поліський лісовий офіс» 43010, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, буд.30.
2.2. Строк поставки товару: впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника. Замовлення оформлюється у письмовій формі і повинно містити відомості про кількість та асортимент кожної окремої партії Товару, дату замовлення, місце поставки, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Замовника. Замовлення може здійснюватися електронною поштою.
2.3. Виробництво, зберігання та експлуатація товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
2.4. Товар повинен бути новим, без механічних пошкоджень (на виробах не повинні бути присутні тріщини, здуття або будь-які інші дефекти), мати заводське маркування. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ, тощо).
2.5. Товар повинен бути наданий в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки, а в разі її відсутності – способом, що забезпечує зберігання товару під час звичайних умов зберігання та транспортування. У разі пошкодження товару під час його транспортування постачальник бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений товар на новий.
2.6. Гарантійний термін експлуатації запропонованого учасником товару має становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки товару Замовнику.
2.7. Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі.
2.8. Поставка товару здійснюється відповідно до умов договору, проєкт якого наведено у Додатку до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації: Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: - Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписані Тендерну пропозицію (Додаток 2).
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації передбачено надання інформації в стверджувальній формі, зокрема щодо технічних характеристик, виробника та країни походження товару у відповідник колонках тендерної пропозиції.
В складі пропозиції Переможця міститься тендерна пропозиція від 27.05.2025 року (файл: 1. Тендерна пропозиція Молотки»), яка не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, зокрема щодо:
- Поставку товару за вказаними в додатку 1 адресами;
- Строк поставки товару: впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника. Замовлення оформлюється у письмовій формі і повинно містити відомості про кількість та асортимент кожної окремої партії Товару, дату замовлення, місце поставки, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Замовника. Замовлення може здійснюватися електронною поштою.
- Виробництво, зберігання та експлуатація товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
- Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ, тощо)
- У разі пошкодження товару під час його транспортування постачальник бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений товар на новий
- Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі
- Поставка товару здійснюється відповідно до умов договору, проєкт якого наведено у Додатку до тендерної документації
Додатково інформуємо, що жодним іншим документом в складі пропозиції не підтверджується відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Крім того, в тендерній пропозиції не зазначено країну походження у відповідній колонці.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник не врахував відсутність необхідних документів у пропозиції учасника та визнав його переможцем всупереч вимогам тендерної документації та положенням чинного законодавства, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця та рішення про намір укласти з ним договір.