-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Опори залізобетонні типу СВ 105-5
Завершена
1 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 450.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2025 09:40 - 27.05.2025 00:00
Вимога
Без відповіді
Скасування рішення Замовника про визнання переможця закупівлі
Номер:
b8ebed84a5ad4041a1a4c788e41f7a8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-22-001309-a.b1
Назва:
Скасування рішення Замовника про визнання переможця закупівлі
Вимога:
22.05.2025 року Комунальне підприємство «Міськсвітло» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за ідентифікатором UA-2025-05-22-001309-a, за предметом «Опори залізобетонні типу СВ 105-5».
В закупівлі прийняло участь два Учасника:
- ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ"
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ’ЄДНАННЯ "АРМАДА ГРУП"
За результатами аукціону системою було визначено економічно вигідною пропозицію Учасника ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" (далі- Учасник). При розгляді пропозиції Учасника було виявлено невідповідності у документах. 05.06.2025 Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. В визначений системою строк Учасник усунув зазначені у повідомленні невідповідності.
06.06.2025 року рішенням Замовника (далі – Рішення), оформленим Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 червня 2025 року, було визначено Учасника - ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі.
Однак, вважаємо дане Рішення незаконним з підстав, що наведені нижче.
1. Пропозиція учасника містить невідповідності, які не містяться у вимозі Замовника про усунення невідповідностей, а саме:
1.1. Згідно п.3 Додатку №3 тендерної документації «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» - «……Сертифікат відповідності та технічний паспорт мають відповідати одне одному, при виявленні розбіжностей (в найменуванні товару, виробника, номері сертифікату відповідності чи терміну його дії тощо) між інформацією, що міститься в цих документах, пропозиція учасника може бути відхилена.»
У документі Учасника технічний паспорт файл «12. Документ (128.pdf» зазначено «Стояки з/б СВ 105-5», а у сертифікаті відповідності файл «9. св.pdf» зазначено «Стояки залізобетонні для опор повітряних ліній електропередач марок ….». Таким чином Учасник не виконав вимоги Замовника, зазначені у п.3 Додатку №3 тендерної документації - Сертифікат відповідності та технічний паспорт не відповідають одне одному в частині найменування товару. Жодного пояснення цих відмінностей в документах Учасника не надано.
Оскільки зазначена невідповідність не призводить до зміни предмету закупівлі, вона може бути усунута згідно з пунктом 43 Особливостей. Замовник повинен був включити зазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак зазначена невідповідність відсутня. Таким чином Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, не застосувавши механізм 24 годин на усунення невідповідностей.
1.2. Згідно п.7 Додатку №3 тендерної документації «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» - «Учасник у складі тендерної пропозиції окрім копій документів, визначених цим додатком, повинен надати сканований лист, створений учасником, у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) на кожній заповненій сторінці листа (у разі створення паперового документу) або підписаний електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом (у разі створення електронного документу) з інформацією про відповідність пропонованого товару технічним вимогам замовника та обов'язковим зазначенням всіх технічних характеристик опор, визначених замовником в цьому додатку до тендерної документації, та технічних характеристик пропонованого учасником товару (рекомендовано застосування табличних форм викладення інформації, які дозволяють провести порівняння виставлених замовником вимог та характеристик пропонованого учасником товару).»
На виконання зазначених вимог Учасник надав у складі пропозиції документ файл «39. порівняльна таблиця.pdf». Однак зазначений документ не відповідає вимогам п.7 Додатку №3 тендерної документації - підпис керівника завірений печаткою міститься лише на 2-му аркуші, а не на кожній заповненій сторінці аркуша паперового документу (підписаного, сканованого та завантаженого у складі пропозиції Учасника одним файлом). Також зазначений файл окремо не підписаний електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом, що могло бути підтвердженням відповідності.
Оскільки зазначена невідповідність не призводить до зміни предмету закупівлі, вона може бути усунута згідно з пунктом 43 Особливостей. Замовник повинен був включити зазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак зазначена невідповідність відсутня. Таким чином Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, не застосувавши механізм 24 годин на усунення невідповідностей.
1.3. Згідно п.1 Додатку №8 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - Учасник повинен був надати документ «1. Форма «Цінова пропозиція».
У складі пропозиції Учасника відсутній зазначений документ за формою «Цінова пропозиція».
Оскільки зазначена невідповідність не призводить до зміни предмету закупівлі, вона може бути усунута згідно з пунктом 43 Особливостей. Замовник повинен був включити зазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак зазначена невідповідність відсутня. Таким чином Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, не застосувавши механізм 24 годин на усунення невідповідностей.
Також необхідно зазначити, що Замовником у Додатку №1 тендерної документації «Цінова пропозиція» зазначено «Увага!!!! Дана форма пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Учасник не повинен відступати від даної форми та завантажує на електронну площадку лише (виключно) за результатами торгів.»
Тобто, або тендерна документація містить технічну помилку, або оскільки не зазначено згідно якої форми Учасник повинен був надати форму «Цінова пропозиція» у складі тендерної пропозиції – надати її у довільній формі.
Учасник завантажив цінову пропозицію лише у документах переможця, хоча у переліку Додатку №6 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» вона відсутня.
У будь якому випадку Замовник повинен був додати зазначену невідповідність до вимог про усунення невідповідностей.
1.4. Згідно п.12 Додатку №8 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - «12. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором.»
У складі пропозиції Учасника наявна зазначена довідка файл «17. про матеріальну базу.pdf», яка містить інформацію – п.1 таблиці містить інформацію - «Складські приміщення - 1 шт., Орендоване; п.2 таблиці містить інформацію - Офісне приміщення - 1 шт., Орендоване.». Одиниця виміру складських та офісних приміщень - не коректна. Складські приміщення зазвичай вимірюють у квадратних метрах (м²), а не в штуках. Адже зазначено, що складське приміщення - орендоване і у договорі оренди напевно зазначено не «1 шт.» а саме площа приміщення, яке надає орендодавець.
Слід зауважити, що якщо Учасник при постачанні товару планує використовувати складські приміщення, то у довідці обов’язково повинна бути зазначена площа складу, і вона повинна бути достатня, щоб вмістити обсяг поставки (згідно заявки замовника). Те ж саме стосується офісного приміщення.
Оскільки зазначена невідповідність не призводить до зміни предмету закупівлі, вона може бути усунута згідно з пунктом 43 Особливостей. Замовник повинен був включити зазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак зазначена невідповідність відсутня. Таким чином Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, не застосувавши механізм 24 годин на усунення невідповідностей.
1.5. Згідно п.22 Додатку №8 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - «22. Заповнений та підписаний учасником проект договору.»
У складі пропозиції Учасника наявний заповнений проєкт договору. Однак він в частині, що заповнював Учасник містить невідповідності, а саме:
У п.2.3. проєкту договору Учасник зазначив: «Найменування товару: Стояк залізобетонний СВ 105-5.». А предметом зазначеної закупівлі – «Опори залізобетонні типу СВ 105-5». Найменування товару, що зазначив Учасник – це найменування, яке зазначено у сертифікаті та паспорті на товар виробника товару. А Замовник оголосив закупівлю на товар «Опори залізобетонні типу СВ 105-5». Тобто Учасник повинен був зазначити «Найменування товару: Опори залізобетонні типу СВ 105-5». А специфікація до договору може містити конкретно назву пропозиції Учасника, або, наприклад, мати вигляд таблиці, яка наведена у формі «Цінова пропозиція» тендерної документації яка містить повну інформацію щодо найменування предмету закупівлі, зазначеного в ТД та найменування запропонованого Учасником предмету закупівлі.
Оскільки зазначена невідповідність не призводить до зміни предмету закупівлі, вона може бути усунута згідно з пунктом 43 Особливостей. Замовник повинен був включити зазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак зазначена невідповідність відсутня. Таким чином Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, не застосувавши механізм 24 годин на усунення невідповідностей.
1.6. Документи файли «27. скан креслення2.pdf» та «26. Скан креслення1.pdf» не засвідчені Учасником.
А згідно вимог тендерної документації – «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»
Оскільки зазначена невідповідність не призводить до зміни предмету закупівлі, вона може бути усунута згідно з пунктом 43 Особливостей. Замовник повинен був включити зазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак зазначена невідповідність відсутня. Таким чином Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, не застосувавши механізм 24 годин на усунення невідповідностей.
Керуючись вищезазначеним Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, не застосувавши механізм 24 годин на усунення невідповідностей, які містяться у документах пропозиції Учасника та визнавши його переможцем закупівлі.
Згідно п.43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель - якщо Замовником не надано 24 години на усунення всіх виявлених невідповідностей, Замовник повинен відмінити закупівлю, оскільки це є порушенням прав учасників закупівлі. Це відбувається через неможливість усунути порушення, що виникли у зв'язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином є необхідність у скасуванні закупівлі з причин, зазначених у пп.2 п.50 Особливостей - Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми змушені будемо інформувати про ймовірне порушення у тендері відповідні органи державної влади або громадські організації. Інформація, отримана від цих осіб чи організацій, буде підставою для аудиторів для проведення моніторингу закупівель про порушення у сфері публічних закупівель.
Також хочемо зазначити, що практика висновків ДАСУ щодо порушення у сфері публічних закупівель показує велику ймовірність зобов’язаня розірвати договір про закупівлю, що укладений за результатами торгів, які містять порушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо скасування рішення.pdf 11.06.2025 21:41
Дата подачі:
11.06.2025 21:41