-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Скасування закупівлі
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ахматової Анни, 7/15 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Період подачі пропозицій
період закінчився 9 днів назад
1 895 309.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 476.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 476.55 UAH
Період оскарження:
21.05.2025 20:10 - 06.09.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
дискримінаційні вимоги невиконання рішення АМКУ
Номер:
f8f29e53d251488190de4e9627ffce88
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-014479-a.a4
Назва:
дискримінаційні вимоги невиконання рішення АМКУ
Скарга:
дискримінаційні вимоги невиконання рішення АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 4 Ахматової 7 15.docx 20.08.2025 16:35
- Скарга 4 Ахматової 7 15.docx.asice.zip 20.08.2025 16:56
- Рішення від 21.07.2025 № 11325.pdf 20.08.2025 16:56
- sign.p7s 20.08.2025 16:56
- рішення від 22.08.2025 № 12945.pdf 22.08.2025 14:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.09.2025 № 13390.pdf 02.09.2025 14:15
- рішення від 01.09.2025 № 13390.pdf 04.09.2025 08:50
- Пояснення Ахматової 7.docx 26.08.2025 13:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2025 17:06
Дата розгляду скарги:
01.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.08.2025 14:30
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.09.2025 08:50
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.09.2025 08:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9937e533213c4fb2a6c6ac1cce3ba01c
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційні вимоги невиконання рішення АМКУ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
дискримінаційні вимоги невиконання рішення АМКУ
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги
Номер:
2867e2a6f69145a58c533702dcd0ff3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-014479-a.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 асфальт ЗМІНИ3 (1).docx 10.07.2025 16:16
- sign.p7s 10.07.2025 16:17
- рішення від 17.06.2025 № 9640.pdf 10.07.2025 19:54
- Скарга Дарниця Ахматової 7-15.docx 10.07.2025 19:54
- 1 Договір ЄВРОБАН_+ДУ 2024-2025.pdf 10.07.2025 19:54
- Скарга Дарниця Ахматової 7-15.docx.asice.zip 10.07.2025 19:54
- 1 Договір найму (оренди) б-н від 19.06.2025 Петросян Арсен та акт передачі до 2030.pdf 10.07.2025 19:54
- 1. Договір автокрани Матвієнко.pdf 10.07.2025 19:54
- 1. Договір БАЗА 2024-2026.pdf 10.07.2025 19:54
- 2 Каток HAMM HD 075V - 8т..pdf 10.07.2025 19:54
- 9 бульдозер ДТ75 т07320АІ.pdf 10.07.2025 19:54
- 2. Автокран XCMG XCT35.pdf 10.07.2025 19:54
- 14 Екскаватор навант. JCB 58600АА.pdf 10.07.2025 19:54
- 14-1 Екскаватор навантажувачJCB 66005 АА.pdf 10.07.2025 19:54
- 17 коток BOMAG 9т. 57697 АА.pdf 10.07.2025 19:54
- 601 Аналогічний договір Джерельна (1).pdf 10.07.2025 19:54
- 601 Аналогічний договір Джерельна.pdf 10.07.2025 19:54
- 603 Акти_Джерельна.pdf 10.07.2025 19:55
- 602 Додаткова Угода №1 Джерельна.pdf 10.07.2025 19:55
- 605 Договір Знам’янка.pdf 10.07.2025 19:55
- 604 Лист відгук Джерельна від 09.08.2024.pdf 10.07.2025 19:55
- 606 Додаткова угода 1.pdf 10.07.2025 19:55
- 607 кб2 2акт.pdf 10.07.2025 19:55
- 609 Договір №397 вул Садова 2024.pdf 10.07.2025 19:55
- 608 кб2 кб 3.pdf 10.07.2025 19:55
- 610 Акти вул Садова 2024_0001.pdf 10.07.2025 19:55
- 611 відгук Знам’янка.pdf 10.07.2025 19:55
- 612 Виписка Джерельна.pdf 10.07.2025 19:55
- 613 Виписка Знам..pdf 10.07.2025 19:55
- 614 Виписка Садова.pdf 10.07.2025 19:55
- ІВЕКО.jpg 10.07.2025 19:55
- 615 Лист відгук Садова.pdf 10.07.2025 19:55
- Рішення від 14.07.2025 № 10941.pdf 14.07.2025 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2025 № 11325.pdf 22.07.2025 18:54
- Рішення від 21.07.2025 № 11325.pdf 24.07.2025 17:51
- Пояснення Ахматової 7_15.docx 15.07.2025 16:14
- Додаток 1 асфальт ЗМІНИ4.docx 19.08.2025 20:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2025 16:46
Дата розгляду скарги:
21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2025 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
19.08.2025 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
33137065d46742319574624c928ffbcc
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги
Номер:
db45b643f80e4036875f87e4617a8b12
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-014479-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Договір автокрани Матвієнко.pdf 06.06.2025 14:28
- 1 Договір БК ВР 2023-2025+.pdf 06.06.2025 14:28
- 2. Автокран XCMG XCT35.pdf 06.06.2025 14:28
- 9 бульдозер ДТ75 т07320АІ.pdf 06.06.2025 14:28
- 14 Екскаватор навант. JCB 58600АА.pdf 06.06.2025 14:28
- Додаток 1 асфальт ЗМІНИ (Ахматової 7).docx 06.06.2025 14:28
- 14-1 Екскаватор навантажувачJCB 66005 АА.pdf 06.06.2025 14:28
- 17 коток BOMAG 9т. 57697 АА.pdf 06.06.2025 14:28
- Рахунки Регдорстрой БК ВР.pdf 06.06.2025 14:28
- Скарга Дарниця Ахматової 7.docx.asice.zip 06.06.2025 14:28
- Скарга Дарниця Ахматової 7.docx 06.06.2025 14:28
- sign.p7s 06.06.2025 14:28
- рішення від 10.06.2025 № 9201.pdf 10.06.2025 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2025 № 9640.pdf 18.06.2025 13:43
- рішення від 17.06.2025 № 9640.pdf 20.06.2025 11:01
- Пояснення Ахматової 7_15.docx 12.06.2025 11:10
- Додаток 1 асфальт ЗМІНИ3.docx 09.07.2025 20:13
- Перелік змін.docx 09.07.2025 20:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2025 15:29
Дата розгляду скарги:
17.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2025 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2025 11:01
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2025 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації для виконання рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8950be8c536c4b229e2319be886aebda
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-05-21-014479-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Номер:
c037976f36094c8497223f34576cc236
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-014479-a.c1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-05-21-014479-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- № 26 підїзд до смт. Гончарівське 2.pdf 30.05.2025 15:51
- № 173 вул. Миру в смт. Срібне.pdf 30.05.2025 15:51
- № 194 вул. Миру в смт. Срібне.pdf 30.05.2025 15:51
- Скарга Ахматової Анни, 7-15.docx 30.05.2025 15:51
- № 16 - Київська в Прилуках.pdf 30.05.2025 15:51
- Скарга Ахматової Анни 7-15.pdf 30.05.2025 15:51
- № 8 - Київська в Прилуках.pdf 30.05.2025 15:51
- № 202 Ромни -кап.рем Полтавська- 2049,999 т.грн..pdf 30.05.2025 15:51
- sign.p7s 30.05.2025 15:52
- рішення від 03.06.2025 № 8770.pdf 03.06.2025 16:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2025 № 9305.pdf 12.06.2025 11:07
- рішення від 11.06.2025 № 9305.pdf 13.06.2025 17:07
- Пояснення Ахматової 7_15.docx 05.06.2025 12:21
- Додаток 1 асфальт ЗМІНИ3.docx 09.07.2025 20:14
- Перелік змін.docx 09.07.2025 20:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2025 16:11
Дата розгляду скарги:
11.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2025 17:07
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2025 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації для виконання рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d678612849054704b3135edfd1e28f1c
Заголовок пункту скарги:
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог в кваліфікаційному критерії, а саме в підтвердженні виконання аналогічних договорів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№1.
За результатами ознайомлення Скаржником із Тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
3.1. Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), в довільній формі. Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником.
3.2. У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а щодо нього повинен бути оприлюднений звіт про виконання договору. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з цим же Замовником, що здійснює дану процедуру закупівлі – достатньо надати інформацію про номер оголошення, Замовник самостійно перевірить відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Так, Замовником передбачено дискримінаційний критерій та умова щодо підтвердження потенційними учасниками аналогічного досвіду, зокрема:
1) Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником.
Скаржнику не зрозуміло встановлення обмежувальних вимог щодо:
1. періодів, за які можуть бути надані аналогічні Договори, оскільки це жодним чином не впливає на спроможність виконавця виконати роботи за предметом закупівлі;
2. та чому саме аналогічним договором є договір на капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів.
Зокрема, Скаржник має успішний досвід виконання договорів з капітального ремонту автомобільних доріг протягом 2020 - 2024 років, а також станом на даний час Скаржник виконує роботи з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення за договорами, які укладені в 2023 – 2024 роках по закупівлям № UA-2024-07-25-009315-a та UA-2023-08-04-011407-a. Проте через встановлення Замовником вимог про надання Договорів з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, Скаржник не може надати підтвердження наявного у нього досвіду виконаних аналогічних договорів.
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання договорів, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель», а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» має позитивний досвід виконання аналогічних договорів (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства, до прикладу:
1) Договір № 202 від 09.07.2024 року за предметом: «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Полтавській в м. Ромни Сумської обл.» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будiвництво трубопроводiв, лiнiй зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2024-04-15-011030-a);
2) Договір № 26 від 06.10.2023 року за предметом: Капітальний ремонт відрізку автодороги від кінця під"їзду до смт. Гончарівське автошлях Р69 до колишнього контрольно-пропускного пункту смт. Гончарівське (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2023-09-19-006542-a);
3) Договір № 173 від 03.07.2023 року, предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Миру в смт Срібне Прилуцького району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (оголошення - UA-2023-06-08-002380-a);
4) Договір № 194 від 14.07.2023 року, за предметом "Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Миру (від вулиці Шевченка до КНП «Срібнянська лікарня») в смт Срібне Прилуцького району Чернігівської області" (код за ЄЗС ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2023-06-23-012062-a):
5) Договір № 16 від 24.06.2020 року, за предметом Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Київської (від вул. Котляревського до Андріївського ринку) в м. Прилуки Чернігівської області (ІІ черга) (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») (оголошення - UA-2020-05-05-004072-b);
6) Договір № 8 від 17.04.2020 року, за предметом Капітальний ремонт дороги по вул.Київській (від вул.Ю.Коптєва до вул.Котляревського) в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021: 2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2020-03-17-001085-c);
Таким чином, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу в частині аналогічного досвіду до Скаржника. Встановлення вказаних дискримінаційних та необґрунтованих вимог, а саме: Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником, не дають можливості Скаржнику прийняти участь у закупівлі, не зважаючи на той факт, що Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів але не може прийняти участь у Закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних вимог.
Також у підтвердження виконання аналогічного договору Замовник вимагає подання актів звірки з замовником про надходження коштів згідно з таким договором – ця вимога є дискримінаційною для Скаржника. Так як, акт звірки взаєморозрахунків - це документ, що зафіксовує стан розрахунків між двома сторонами та визначає наявність заборгованості та узгодженість розрахунків, а також Акт звірки сам по собі не є первинним документом, що підтверджує господарські операції відповідно до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку та Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Враховуючи вищевикладене Скаржник не складав із Замовником Акти звірки, так як даний документ є необов’язковим згідно законодавства України.
Підтвердженням про надходження коштів згідно з таким договором є вимога про надання банківського документу (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, що спокійно може надати Скаржник
Просимо розглянути колегію питання щодо виключення з пп. 3.1. та пп. 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації дискримінаційної вимоги щодо:
1. вказання виду робіт, а саме: прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів;
2. та періоду виконання робіт, а саме – укладених в період 2024-2025 років, що виконувались учасником;
3. надання актів звірки з замовником.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами ознайомлення Скаржником із Тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
3.1. Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), в довільній формі. Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником.
3.2. У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а щодо нього повинен бути оприлюднений звіт про виконання договору. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з цим же Замовником, що здійснює дану процедуру закупівлі – достатньо надати інформацію про номер оголошення, Замовник самостійно перевірить відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Так, Замовником передбачено дискримінаційний критерій та умова щодо підтвердження потенційними учасниками аналогічного досвіду, зокрема:
1) Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником.
Скаржнику не зрозуміло встановлення обмежувальних вимог щодо:
1. періодів, за які можуть бути надані аналогічні Договори, оскільки це жодним чином не впливає на спроможність виконавця виконати роботи за предметом закупівлі;
2. та чому саме аналогічним договором є договір на капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів.
Зокрема, Скаржник має успішний досвід виконання договорів з капітального ремонту автомобільних доріг протягом 2020 - 2024 років, а також станом на даний час Скаржник виконує роботи з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення за договорами, які укладені в 2023 – 2024 роках по закупівлям № UA-2024-07-25-009315-a та UA-2023-08-04-011407-a. Проте через встановлення Замовником вимог про надання Договорів з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, Скаржник не може надати підтвердження наявного у нього досвіду виконаних аналогічних договорів.
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання договорів, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель», а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» має позитивний досвід виконання аналогічних договорів (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства, до прикладу:
1) Договір № 202 від 09.07.2024 року за предметом: «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Полтавській в м. Ромни Сумської обл.» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будiвництво трубопроводiв, лiнiй зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2024-04-15-011030-a);
2) Договір № 26 від 06.10.2023 року за предметом: Капітальний ремонт відрізку автодороги від кінця під"їзду до смт. Гончарівське автошлях Р69 до колишнього контрольно-пропускного пункту смт. Гончарівське (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2023-09-19-006542-a);
3) Договір № 173 від 03.07.2023 року, предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Миру в смт Срібне Прилуцького району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (оголошення - UA-2023-06-08-002380-a);
4) Договір № 194 від 14.07.2023 року, за предметом "Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Миру (від вулиці Шевченка до КНП «Срібнянська лікарня») в смт Срібне Прилуцького району Чернігівської області" (код за ЄЗС ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2023-06-23-012062-a):
5) Договір № 16 від 24.06.2020 року, за предметом Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Київської (від вул. Котляревського до Андріївського ринку) в м. Прилуки Чернігівської області (ІІ черга) (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») (оголошення - UA-2020-05-05-004072-b);
6) Договір № 8 від 17.04.2020 року, за предметом Капітальний ремонт дороги по вул.Київській (від вул.Ю.Коптєва до вул.Котляревського) в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021: 2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2020-03-17-001085-c);
Таким чином, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу в частині аналогічного досвіду до Скаржника. Встановлення вказаних дискримінаційних та необґрунтованих вимог, а саме: Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником, не дають можливості Скаржнику прийняти участь у закупівлі, не зважаючи на той факт, що Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів але не може прийняти участь у Закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних вимог.
Також у підтвердження виконання аналогічного договору Замовник вимагає подання актів звірки з замовником про надходження коштів згідно з таким договором – ця вимога є дискримінаційною для Скаржника. Так як, акт звірки взаєморозрахунків - це документ, що зафіксовує стан розрахунків між двома сторонами та визначає наявність заборгованості та узгодженість розрахунків, а також Акт звірки сам по собі не є первинним документом, що підтверджує господарські операції відповідно до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку та Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Враховуючи вищевикладене Скаржник не складав із Замовником Акти звірки, так як даний документ є необов’язковим згідно законодавства України.
Підтвердженням про надходження коштів згідно з таким договором є вимога про надання банківського документу (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, що спокійно може надати Скаржник
Просимо розглянути колегію питання щодо виключення з пп. 3.1. та пп. 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації дискримінаційної вимоги щодо:
1. вказання виду робіт, а саме: прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів;
2. та періоду виконання робіт, а саме – укладених в період 2024-2025 років, що виконувались учасником;
3. надання актів звірки з замовником.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи з вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України, ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ахматової Анни, 7/15 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014479-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників. 2. Провести перевірку викладених фактів. 3. Задовольнити скаргу у повному обсязі. 4. Зобов’язати Замовника – Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації усунути наведені у даній скарзі дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та викладеного у мотивувальній частині скарги за предметом: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ахматової Анни, 7/15 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014479-a. Додатки: Додаток 1 - Документи, що підтверджують наявність аналогічних договорів.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e2040b2a306944fea74096a74d18d544
Заголовок пункту скарги:
встановлення дискримінаційних критеріїв в Технічному завданні
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
№ 2
За результатами ознайомлення Скаржника із Тендерною документацією та Технічним завданням щодо предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічному завданню:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічному завданню:
- Розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл). Роботи повинні виконуватись у відповідності до технічних показників по об’єкту та проектної документації.
Відомість обсягів робіт викладено окремим файлом, а саме дефектний акт в якому:
- позиція № 1 «Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт, глибина різання 50 мм» та
- позиція № 2 «Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт. На кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати до товщ. 100мм.»
відповідають СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів.
Право власності на цей документ належить КП «ШЛЯХРЕМБУД» і тому відтворювати, тиражувати і розповсюджувати його повністю чи частково на будь-яких носіях інформації без офіційного дозволу заборонено.
Застосування СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 суперечить вимогам «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, а саме пунктом 2.3 встановлено, що:
До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі –КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНр);
4)на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУРЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ)».
Але Замовник під час складання Дефектного акту та проектної документації не зважав на вимоги встановлені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві зі змінами і це в результаті призводить до дискримінації Скаржника та ставить Скаржника в залежність від третіх осіб, а саме: КП «ШЛЯХРЕМБУД», який на свій розсуд та бажання може надати дозвіл на користування кошторисними нормами, а може і не надати, так як КП «ШЛЯХРЕМБУД» згідно нормативних документів чинного законодавства України не зобов’язаний всім надавати дозвіл на використання своїх кошторисних норм.
На думку Скаржника Замовник навмисно використав індивідуально розроблені кошторисні норми до Предмету закупівлі для зменшення кола учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Адже в кошторисних нормах України наявна позиція «Нарізування швів у бетоні затверділому» (КР18-35-1 збірник на Ремонтно-будівельні роботи), яка за складом та характером робіт повністю відповідає вимогам технічного завдання і не ставить Скаржника чи інших учасників закупівлі у залежність від дозволу КП «ШЛЯХРЕМБУД».
Просимо розглянути колегію питання щодо заміни індивідуально розроблених кошторисних норм в Дефектному акті, а саме: позиції 1 та 2, які відповідають СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів на позиції які відповідають КР18-35-1 збірник на Ремонтно-будівельні роботи затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві зі змінами. Так як Замовник чітко в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) прописує, що - Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами ознайомлення Скаржника із Тендерною документацією та Технічним завданням щодо предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічному завданню:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічному завданню:
- Розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл). Роботи повинні виконуватись у відповідності до технічних показників по об’єкту та проектної документації.
Відомість обсягів робіт викладено окремим файлом, а саме дефектний акт в якому:
- позиція № 1 «Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт, глибина різання 50 мм» та
- позиція № 2 «Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт. На кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати до товщ. 100мм.»
відповідають СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів.
Право власності на цей документ належить КП «ШЛЯХРЕМБУД» і тому відтворювати, тиражувати і розповсюджувати його повністю чи частково на будь-яких носіях інформації без офіційного дозволу заборонено.
Застосування СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 суперечить вимогам «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, а саме пунктом 2.3 встановлено, що:
До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі –КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНр);
4)на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУРЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ)».
Але Замовник під час складання Дефектного акту та проектної документації не зважав на вимоги встановлені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві зі змінами і це в результаті призводить до дискримінації Скаржника та ставить Скаржника в залежність від третіх осіб, а саме: КП «ШЛЯХРЕМБУД», який на свій розсуд та бажання може надати дозвіл на користування кошторисними нормами, а може і не надати, так як КП «ШЛЯХРЕМБУД» згідно нормативних документів чинного законодавства України не зобов’язаний всім надавати дозвіл на використання своїх кошторисних норм.
На думку Скаржника Замовник навмисно використав індивідуально розроблені кошторисні норми до Предмету закупівлі для зменшення кола учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Адже в кошторисних нормах України наявна позиція «Нарізування швів у бетоні затверділому» (КР18-35-1 збірник на Ремонтно-будівельні роботи), яка за складом та характером робіт повністю відповідає вимогам технічного завдання і не ставить Скаржника чи інших учасників закупівлі у залежність від дозволу КП «ШЛЯХРЕМБУД».
Просимо розглянути колегію питання щодо заміни індивідуально розроблених кошторисних норм в Дефектному акті, а саме: позиції 1 та 2, які відповідають СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів на позиції які відповідають КР18-35-1 збірник на Ремонтно-будівельні роботи затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві зі змінами. Так як Замовник чітко в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) прописує, що - Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи з вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України, ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ахматової Анни, 7/15 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014479-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників. 2. Провести перевірку викладених фактів. 3. Задовольнити скаргу у повному обсязі. 4. Зобов’язати Замовника – Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації усунути наведені у даній скарзі дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та викладеного у мотивувальній частині скарги за предметом: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ахматової Анни, 7/15 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014479-a. Додатки: Додаток 1 - Документи, що підтверджують наявність аналогічних договорів.