• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Монтаж системи альтернативного джерела енергії - сонячної електростанції КНП «Сокирянська лікарня» по вул. О.Кобилянської, 41 в м. Сокиряни

Торги не відбулися

5 494 131.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 470.66 UAH
Період оскарження: 21.05.2025 16:41 - 02.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ҐРІНТЕК"

Номер: 6d1c764349ed4d41b106744e4db9b210
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-21-012792-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ҐРІНТЕК"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2025 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2025 17:18
Дата виконання рішення Замовником: 28.07.2025 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано РІШЕННЯ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10388-р/пк-пз від 01.07.2025, протокол Уповноваженої особи від 28.07.25р.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cbf567c5addf431588b7c4043b91bd73
Заголовок пункту скарги: Договірна ціна ТОВ "ҐРІНТЕК" складена не у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 1.1. Технічна специфікація до предмета закупівлі Тендерної документації, передбачено, що: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.»

Отже, Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, а саме: надати кошторисну документацію (договірна ціна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 (Настанови з визначення вартості будівництва).

Учасником на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл: Договірна ціна.pdf, який НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний, що підтверджується наступним скрін-шотом.







Таким чином, кошторисна документація ТОВ "ҐРІНТЕК" не підтверджує вiдповiднiсть пропозиції технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 1.1 до тендерної документації Замовника, не містить інформацію про те, що Договірна складена згідно з вимогами «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, а також не складена за формою відповідно до Настанови (як вимагається в тендерній документації).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ҐРІНТЕК" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 922e423af02240529743576ed781586e
Заголовок пункту скарги: Кошторисні розрахунки, а саме Підсумкова відомість ресурсів не відповідає технічній специфікації до предмета закупівлі, що не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 1.1. Тендерної документації, передбачено, що: «У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.»

У складі тендерної документації Замовник завантажив ВІДОМІСТЬ ОБ’ЄМІВ РОБІТ та ПІДСУМКОВУ ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ, що є технічним завданням та на підставі якого необхідно було надати кошторисні розрахунки, зокрема і Підсумкову відомість ресурсів.
Проте, Підсумкова відомість ресурсів ТОВ "ҐРІНТЕК" не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації.
Наводимо наявні невідповідності у Підсумковій відомості ресурсів до Підсумкової відомості ресурсів Технічного завдання ТД:
Наводимо наявні невідповідності у Підсумковій відомості ресурсів ТОВ "ҐРІНТЕК" до Технічного завдання (далі – Технічне завдання) Тендерної документації Замовника:
- Відповідно до п. 54 Технічного завдання зазначено: Пісок природний, збагачений - м3- 1,981339 __ Проте, у Підсумковій відомості ресурсів ТОВ "ҐРІНТЕК" у п. 82 зазначено: Пісок природний, збагачений - м3 - 1,98134

- Відповідно до п. 114 Технічного завдання зазначено: Мастика герметизувальна нетверднуча "Гелан" __ т - 0,00057615. Проте, Підсумковій відомості ресурсів ТОВ "ҐРІНТЕК" у п. 77 зазначено: Мастика герметизувальна нетверднуча "Гелан" - т - 0,0005762.

Як доказ нашого порушеного права надаємо файл. Кошторисний розрахунок (повний), а саме Підсумкову відомість ресурсів Учасника ТОВ "ҐРІНТЕК"
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ҐРІНТЕК" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Не відхиливши Пропозицію ТОВ "ҐРІНТЕК", Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.


Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір