-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Гімназії № 318 «Міленіум» за адресою: вулиця Івана Пулюя, 3-Б у Солом’янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Торги не відбулися
3 894 010.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 470.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 470.05 UAH
Період оскарження:
21.05.2025 15:42 - 02.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Номер:
5b281ce76822496bad56fa5607ff18f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-011208-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Скарга:
1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1.1. Підстави подання скарги: Абзацом третім пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), встановлено, що :
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
23 червня 2025 року Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №188 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-21-011208-a - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» (далі - Суб’єкт оскарження, Скаржник, ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС») відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, скарга подається у визначений законодавством у сфері закупівель строк.
1.2. Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника:
Замовником у Протоколі уповноваженої особи Є. Самойленко №188 від 23.06.2025 р., вказано:
«Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону та п. 44 Особливостей.
В зв'язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції учасника, поданої на участь в процедурі відкритих торгів з особливостями, ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями – «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Гімназії № 318 «Міленіум» за адресою: вулиця Івана Пулюя, 3-Б у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-21-011208-а.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів з особливостями: UA-2025-05-21-011208-а – ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей:
2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей а саме:
- В порушення вимог п. 5 частини 4 Додатку №2 та п. 5 Додатку № 3 до Тендерної документації Учасником, а саме: «Розрахункові кошторисні документи згідно переліку нижче відповідно до заявленого дефектного акту з урахуванням матеріалів.
Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.10.0) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі:
- договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (кошти на здійснення технічного технічного нагляду 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи* (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 49 056,80 грн без ПДВ).
- локального кошторису;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням ціни та зазначенням країни походження матеріалів.», в складі пропозиції, надано договірну ціну, яка складена не відповідає умовам тендерної документації. Оскільки Учасником надано розроблений кошторис визначений згідно з Кошторисними нормами України, а Замовником вимагалось розробити кошторисну документацію відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, то пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та має буди відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Крім того, кошторисні розрахунки безпосередньо стосуються вартості робіт, а їх зміна призведе до зміни вартості робіт запропонованих учасником процедури закупівлі, то Замовник не має права виставляти вимогу відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 30 до Настанови.pdf 28.06.2025 11:43
- Скарга .pdf 28.06.2025 11:43
- Протокол відхилення.pdf 28.06.2025 11:43
- Скарга.docx 28.06.2025 11:43
- Наказ про затвердження КНУ.pdf 28.06.2025 11:43
- 25. Кошторисна документація.PDF 28.06.2025 11:43
- sign.p7s 28.06.2025 11:46
- Рішення від 01.07.2025 №10363.pdf 01.07.2025 18:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2025 №10802.pdf 10.07.2025 11:45
- Рішення від 09.07.2025 №10802.pdf 11.07.2025 15:19
- Рішення 16895.pdf 02.07.2025 16:36
- Рішення 4001.pdf 02.07.2025 16:36
- Пояснення АМКУ_укриття ЗЗСО 318.pdf 02.07.2025 16:36
- Пояснення АМКУ_укриття ЗЗСО 318.docx 02.07.2025 16:36
- SCAN_20250716_111235379.pdf 16.07.2025 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.06.2025 13:58
Дата розгляду скарги:
09.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2025 18:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2025 15:19
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2025 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10802 -р/пк-пз від 09.07.2025 щодо скасування рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ВКФ Антлант-плюс» (код 36107594) в процедурі закупівлі «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Гімназії № 318 «Міленіум» за адресою: вулиця Івана Пулюя, 3-Б у Солом’янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
98a88615020042d889999578bb9b43b5
Заголовок пункту скарги:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати підстави подання скарги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1.1. Підстави подання скарги: Абзацом третім пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), встановлено, що :
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
23 червня 2025 року Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №188 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-21-011208-a - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» (далі - Суб’єкт оскарження, Скаржник, ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС») відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, скарга подається у визначений законодавством у сфері закупівель строк.
1.2. Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника:
Замовником у Протоколі уповноваженої особи Є. Самойленко №188 від 23.06.2025 р., вказано:
«Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону та п. 44 Особливостей.
В зв'язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції учасника, поданої на участь в процедурі відкритих торгів з особливостями, ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями – «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Гімназії № 318 «Міленіум» за адресою: вулиця Івана Пулюя, 3-Б у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-21-011208-а.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів з особливостями: UA-2025-05-21-011208-а – ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей:
2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей а саме:
- В порушення вимог п. 5 частини 4 Додатку №2 та п. 5 Додатку № 3 до Тендерної документації Учасником, а саме: «Розрахункові кошторисні документи згідно переліку нижче відповідно до заявленого дефектного акту з урахуванням матеріалів.
Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.10.0) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі:
- договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (кошти на здійснення технічного технічного нагляду 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи* (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 49 056,80 грн без ПДВ).
- локального кошторису;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням ціни та зазначенням країни походження матеріалів.», в складі пропозиції, надано договірну ціну, яка складена не відповідає умовам тендерної документації. Оскільки Учасником надано розроблений кошторис визначений згідно з Кошторисними нормами України, а Замовником вимагалось розробити кошторисну документацію відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, то пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та має буди відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Крім того, кошторисні розрахунки безпосередньо стосуються вартості робіт, а їх зміна призведе до зміни вартості робіт запропонованих учасником процедури закупівлі, то Замовник не має права виставляти вимогу відповідно до пункту 43 Особливостей.»
1.1. Підстави подання скарги: Абзацом третім пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), встановлено, що :
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
23 червня 2025 року Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №188 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-21-011208-a - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» (далі - Суб’єкт оскарження, Скаржник, ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС») відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, скарга подається у визначений законодавством у сфері закупівель строк.
1.2. Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника:
Замовником у Протоколі уповноваженої особи Є. Самойленко №188 від 23.06.2025 р., вказано:
«Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону та п. 44 Особливостей.
В зв'язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції учасника, поданої на участь в процедурі відкритих торгів з особливостями, ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями – «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Гімназії № 318 «Міленіум» за адресою: вулиця Івана Пулюя, 3-Б у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-21-011208-а.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів з особливостями: UA-2025-05-21-011208-а – ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей:
2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей а саме:
- В порушення вимог п. 5 частини 4 Додатку №2 та п. 5 Додатку № 3 до Тендерної документації Учасником, а саме: «Розрахункові кошторисні документи згідно переліку нижче відповідно до заявленого дефектного акту з урахуванням матеріалів.
Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.10.0) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі:
- договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (кошти на здійснення технічного технічного нагляду 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи* (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 49 056,80 грн без ПДВ).
- локального кошторису;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням ціни та зазначенням країни походження матеріалів.», в складі пропозиції, надано договірну ціну, яка складена не відповідає умовам тендерної документації. Оскільки Учасником надано розроблений кошторис визначений згідно з Кошторисними нормами України, а Замовником вимагалось розробити кошторисну документацію відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, то пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та має буди відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Крім того, кошторисні розрахунки безпосередньо стосуються вартості робіт, а їх зміна призведе до зміни вартості робіт запропонованих учасником процедури закупівлі, то Замовник не має права виставляти вимогу відповідно до пункту 43 Особливостей.»
×
-
Назва доказу:
Додаток 30 до настанови
-
Повʼязаний документ:
Додаток 30 до Настанови.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ про затвердження КНУ
-
Повʼязаний документ:
Наказ про затвердження КНУ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним, та таким що порушує норми законодавства у сфері закупівель. Навіть вважаючи, що «невідповідність» в договірній ціні, наданій Скаржником у складі тендерної пропозиції, на думку Замовника, не відповідає вимогам тендерної документації, Замовник не застосував процедуру надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, згідно пункту 43 Особливостей. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС»» є учасником процедури закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником. Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС». З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44, 46, 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами), ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації. 3. Зобов'язати Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС», прийняте згідно Протоколу уповноваженої особи Є. Самойленко №188 від 23.06.2025 р.