-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 –39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби)
Завершена
301 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 505.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 505.50 UAH
Період оскарження:
21.05.2025 16:02 - 01.06.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Номер:
48eb66d07a43440e9aeda2c30abb0298
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-010754-a.a1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Скарга:
Тендерною документацією у Додатку 1 до ТД, прописано вимоги до документального підтвердження, які не мають стосунку до предмета закупівлі та суперечать вимогам чинного законодавства.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови ТД через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Киевский гер. пансионат ТД.pdf 24.05.2025 22:45
- 2. Сертифікати 14001 ТОВ Гренландія НВП 2023.pdf 24.05.2025 22:45
- 4. 80143-2025-атестат і сфера.pdf 24.05.2025 22:45
- 1. Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби..pdf 24.05.2025 22:45
- sign.p7s 24.05.2025 22:48
- Щодо усунення Замовником порушень за Скарга Киевский гер. пансионат ТД.pdf 27.05.2025 11:15
- Щодо усунення Замовником порушень за Скарга Киевский гер. пансионат ТД.docx 27.05.2025 11:15
- Пояснення на Заперечення Скарга Киевский гер. пансионат ТД.docx 01.06.2025 22:26
- Пояснення на Заперечення Скарга Киевский гер. пансионат ТД.pdf 01.06.2025 22:26
- АМКУ на скаргу.pdf 26.05.2025 12:29
- повідомення АМКУ на скаргу.doc 26.05.2025 12:30
- Пояснення АМКУ 30 05 25.pdf 30.05.2025 14:35
- Пояснення АМКУ 30 05 25.doc 30.05.2025 14:38
- рішення від 27.05.2025 № 8389.pdf 27.05.2025 15:04
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 03.06.2025 № 1319.pdf 03.06.2025 17:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2025 № 9018.pdf 06.06.2025 11:36
- рішення від 05.06.2025 № 9018.pdf 10.06.2025 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2025 22:56
Дата розгляду скарги:
03.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 15:04
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.06.2025 15:07
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.06.2025 15:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8c7c54fed5a04d1aa72475bd3c631a0d
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Київський геріатричний пансіонат (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2025-05-21-010754-a в електронній системі закупівель.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Пунктом 5 під Таблицею 1 Додатку 1 до ТД вимагається «В складі тендерної пропозиції Учасники надають документ на радіаційне обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію».
Зазначений документ «на радіаційне обстеження приміщення» не має стосунку до мийних засобів, які складають предмет закупівлі. Мийні засоби не виготовляються з радіоактивних речовин, не можуть бути вирощені на забрудненій радіонуклідами території, як сировина для виробництва продуктів харчування.
Мийні засоби зберігаються в щільній упаковці і не накопичують у собі радіонукліди з приміщення (якщо у нього, раптом, потрапив радіоактивний метеорит, наприклад).
Також мийні засоби не споживаються всередину організма, як продукти харчування.
Ніякими нормативними актами не передбачено обстеження приміщень для зберігання мийних засобів на предмет радіаційного забруднення.
Органи з оцінки відповідності, до яких зверталося ТОВ «Гренландія НВП», не проводять дослідження з радіаційної безпеки стосовно приміщень для зберігання мийних засобів, оскільки не мають відповідних методик за відсутності потреби.
Натомість органами з сертифікації відпрацьовані методики інтегральної оцінки екологічного менеджменту підприємств шляхом сертифікації на систему екологічного управління у відповідності до ДСТУ ISO 14001:2015.
А на систему управління якістю виробники мийних засобів отримують сертифікат у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2015.
Крім того, зазначена вимога ТД передбачає, що учасник зберігає товар у власному приміщенні, адже вимагається документ щодо приміщення, «в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі».
Разом з тим, відвантаження товару, в переважній більшості, здійснюється з виробництва виробника без завезення та розвантаження-завантаження товару у приміщення учасника.
Надання документу щодо обстеження приміщення учасника в такому випадку взагалі необгрунтоване Замовником.
Вважаємо, що Замовник не може підтвердити щодо мийних засобів, які складають предмет цієї закупівлі, наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає усій сукупності умов ТД, з урахуванням вищезазначеного «документа радіаційного обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі».
Разом з тим, ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту засобів для миття, чищення, гігієни, дезінфекції тощо власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників, і може запропонувати запитувані Замовником засоби (за складом, експлуатаційними властивостями, показниками якості та безпеки), але не зможе дотримати усієї сукупності вимог до документального підтвердження.
Просимо зобов’язати Замовника узгодити вилучити зазначену вимогу з тендерної документації як таку, що не відповідає предмету закупівлі.
2) Крім того, дискримінаційність вимог Замовника полягає в тому, що за більшістю позицій предмета закупівлі у таблиці 1 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає надати на засоби «Копія висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи»
Разом з тим, вимагати надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) Замовник не має права, оскільки після 01.10.2023 висновок ДСЕЕ неможливо отримати через зміни законодавства, отже його ні в який спосіб не можуть надати учасники, які не підготували такі висновки ДСЕЕ заздалегідь до оголошення процедури закупівлі – ще до 01.10.2023.
Адже з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені:
- на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статтями 10–12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначені вимоги Замовника.
Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням певної інформації, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України.
Виробники повсякчас змінюють, розширюють асортимент пропонованої ними продукції, на яку вже не отримуватимуть висновки ДСЕЕ. Вищезазначена вимога Замовника спричиняє неможливість участі у закупівлі із пропозицією такої продукції.
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту засобів для миття, чищення, гігієни, дезінфекції тощо власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва.
Просимо зобов’язати Замовника узгодити зазначену вимогу тендерної документації із чинним законодавством.
Вищенаведене свідчить про те, що через встановлення Замовником необгрунтованих вимог з метою звуження кола учасників, більшість з потенційних учасників не має можливості взяти участь у даній закупівлі.
На доказ наявності порушених прав надаємо:
- сертифікат відповідності № UA.062.СВ.001/1-23 від 04.04.2023, виданий органом з сертифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» на продукцію, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП» за окремими позиціями предмета закупівлі;
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001, виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», на виготовлення продукції, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП»;
- Сфера акредитації органу з сертифікації, який видав вищезазначений Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001.
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1. Зобов’язати Замовника виключити з ТД невідповідну предмету закупівлі вимогу «Учасники надають документ на радіаційне обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію»
2. Виключити з ТД вимоги надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
оскільки за наявного формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Пунктом 5 під Таблицею 1 Додатку 1 до ТД вимагається «В складі тендерної пропозиції Учасники надають документ на радіаційне обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію».
Зазначений документ «на радіаційне обстеження приміщення» не має стосунку до мийних засобів, які складають предмет закупівлі. Мийні засоби не виготовляються з радіоактивних речовин, не можуть бути вирощені на забрудненій радіонуклідами території, як сировина для виробництва продуктів харчування.
Мийні засоби зберігаються в щільній упаковці і не накопичують у собі радіонукліди з приміщення (якщо у нього, раптом, потрапив радіоактивний метеорит, наприклад).
Також мийні засоби не споживаються всередину організма, як продукти харчування.
Ніякими нормативними актами не передбачено обстеження приміщень для зберігання мийних засобів на предмет радіаційного забруднення.
Органи з оцінки відповідності, до яких зверталося ТОВ «Гренландія НВП», не проводять дослідження з радіаційної безпеки стосовно приміщень для зберігання мийних засобів, оскільки не мають відповідних методик за відсутності потреби.
Натомість органами з сертифікації відпрацьовані методики інтегральної оцінки екологічного менеджменту підприємств шляхом сертифікації на систему екологічного управління у відповідності до ДСТУ ISO 14001:2015.
А на систему управління якістю виробники мийних засобів отримують сертифікат у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2015.
Крім того, зазначена вимога ТД передбачає, що учасник зберігає товар у власному приміщенні, адже вимагається документ щодо приміщення, «в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі».
Разом з тим, відвантаження товару, в переважній більшості, здійснюється з виробництва виробника без завезення та розвантаження-завантаження товару у приміщення учасника.
Надання документу щодо обстеження приміщення учасника в такому випадку взагалі необгрунтоване Замовником.
Вважаємо, що Замовник не може підтвердити щодо мийних засобів, які складають предмет цієї закупівлі, наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає усій сукупності умов ТД, з урахуванням вищезазначеного «документа радіаційного обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі».
Разом з тим, ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту засобів для миття, чищення, гігієни, дезінфекції тощо власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників, і може запропонувати запитувані Замовником засоби (за складом, експлуатаційними властивостями, показниками якості та безпеки), але не зможе дотримати усієї сукупності вимог до документального підтвердження.
Просимо зобов’язати Замовника узгодити вилучити зазначену вимогу з тендерної документації як таку, що не відповідає предмету закупівлі.
2) Крім того, дискримінаційність вимог Замовника полягає в тому, що за більшістю позицій предмета закупівлі у таблиці 1 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає надати на засоби «Копія висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи»
Разом з тим, вимагати надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) Замовник не має права, оскільки після 01.10.2023 висновок ДСЕЕ неможливо отримати через зміни законодавства, отже його ні в який спосіб не можуть надати учасники, які не підготували такі висновки ДСЕЕ заздалегідь до оголошення процедури закупівлі – ще до 01.10.2023.
Адже з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені:
- на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статтями 10–12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначені вимоги Замовника.
Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням певної інформації, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України.
Виробники повсякчас змінюють, розширюють асортимент пропонованої ними продукції, на яку вже не отримуватимуть висновки ДСЕЕ. Вищезазначена вимога Замовника спричиняє неможливість участі у закупівлі із пропозицією такої продукції.
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту засобів для миття, чищення, гігієни, дезінфекції тощо власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва.
Просимо зобов’язати Замовника узгодити зазначену вимогу тендерної документації із чинним законодавством.
Вищенаведене свідчить про те, що через встановлення Замовником необгрунтованих вимог з метою звуження кола учасників, більшість з потенційних учасників не має можливості взяти участь у даній закупівлі.
На доказ наявності порушених прав надаємо:
- сертифікат відповідності № UA.062.СВ.001/1-23 від 04.04.2023, виданий органом з сертифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» на продукцію, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП» за окремими позиціями предмета закупівлі;
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001, виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», на виготовлення продукції, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП»;
- Сфера акредитації органу з сертифікації, який видав вищезазначений Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001.
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1. Зобов’язати Замовника виключити з ТД невідповідну предмету закупівлі вимогу «Учасники надають документ на радіаційне обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію»
2. Виключити з ТД вимоги надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
оскільки за наявного формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
×
-
Назва доказу:
Сфера акредитації органу з сертифікації, який видав вищезазначені Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001 (доказ за п. 1 Скарги).
-
Повʼязаний документ:
4. 80143-2025-атестат і сфера.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001, виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», на виготовлення продукції, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП» (доказ за п. 1 Скарги).
-
Повʼязаний документ:
2. Сертифікати 14001 ТОВ Гренландія НВП 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності № UA.062.СВ.001/1-23 від 04.04.2023, виданий органом з сертифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», на продукцію, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП» за окремими позиціями предмета закупівлі (доказ за п. 1, 2 Скарги).
-
Повʼязаний документ:
1. Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
×
-
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме: 1. Зобов’язати Замовника виключити з ТД невідповідну предмету закупівлі вимогу «Учасники надають документ на радіаційне обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію» 2. Виключити з ТД вимоги надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. оскільки за наявного формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.