-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Зарядні станції (ДК 021:2015: 31430000-9 Електричні акумулятори)
Завершена
1 081 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 812.50 UAH
мін. крок: 1% або 10 812.50 UAH
Період оскарження:
21.05.2025 12:56 - 27.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга в АМКУ
Номер:
664ea2e58d2946ca9189990d671a639b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-006639-a.b1
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Скарга щодо неправомірних дій/рішень Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Захист довкілля.pdf 06.06.2025 14:24
- Оскарження АМКУ (переможець).docx 06.06.2025 14:24
- Технічне завдання.doc 06.06.2025 14:24
- sign.p7s 06.06.2025 14:25
- Рішення від 10.06.2025 № 9212.pdf 10.06.2025 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2025 № 9748.pdf 19.06.2025 12:02
- Рішення від 18.06.2025 № 9748.pdf 23.06.2025 14:20
- UA-2025-05-21-006639-a.doc 11.06.2025 14:58
- UA-2025-05-21-006639-a.pdf 11.06.2025 14:58
- Про виконання рішення АМКУ.pdf 25.06.2025 10:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2025 14:32
Дата розгляду скарги:
18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2025 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.06.2025 14:20
Дата виконання рішення Замовником:
25.06.2025 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 18.06.2025 № 9748-р/пк-пз частково задоволено скаргу Фізичної особи-підприємця Скавінського Юрія Олеговича та зобов’язано Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області скасувати Рішення про визначення ФОП "КОСЕНКОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" переможцем процедури закупівлі Зарядні станції (ДК 021:2015: 31430000-9 Електричні акумулятори), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-21-006639-a.
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИВ:
1. Скасувати Рішення Замовника від 03.06.2025 №287 про визначення ФОП "КОСЕНКОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" переможцем процедури закупівлі за предметом Зарядні станції (ДК 021:2015: 31430000-9 Електричні акумулятори), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-21-006639-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7fa870bd17bb40c4b90587580590bc2f
Заголовок пункту скарги:
скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником чітко встановлено вимогу щодо подання учасниками довідки, яка підтверджує заходи з дотримання вимог законодавства у сфері захисту довкілля при виробництві, транспортуванні та експлуатації запропонованого товару.
Натомість переможець процедури закупівлі, ФОП Косенков Дмитро Володимирович, надав загальну довідку, яка містить лише формальне посилання на відповідність товару нормативним актам без жодної конкретизації сфер заходів щодо захисту довкілля (файл «Захист довкілля.pdf»). Це є грубим порушенням вимог тендерної документації, адже така формальна відповідь не забезпечує належного контролю екологічних аспектів на всіх етапах використання зарядних станцій.
Відсутність конкретних підтверджень та деталізації сфер екологічних заходів створює ризик завдання шкоди довкіллю під час виробництва, транспортуванна та експлуатації обладнання, що потенційно може призвести до негативних екологічних наслідків для держави та здоров'я громадян.
На відміну від загальної довідки, конкретизація заходів щодо кожного з етапів виробництва, транспортування та експлуатації забезпечує чітке розуміння, чи учасник планує дотримуватися екологічних стандартів.
З наданої Переможцем довідки видно, що учасник ухиляєтсья від надання цієї інформації та не планує здійснювати заходи з захисту довкілля під час виробництва, транспортуванна та експлуатації.
Наголошуємо, що зазначений товар (портативна зарядна електростанція з LiFePO4 акумулятором, ємністю не менше 2500WH і кількістю циклів розряду не менше 6000), відповідно до технічних характеристик закупівлі (документ «Технічне завдання.doc»), повинен бути максимально безпечним та відповідати екологічним стандартам не лише формально, а й фактично.
Саме тому ненадання чітких і конкретних гарантій екологічної безпеки є неприпустимим і створює значні ризики для екології та здоров’я населення.
Просимо Комісію АМКУ уважно переглянути надану переможцем інформацію та прийняти рішення про скасування протоколу про визначення переможця.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Натомість переможець процедури закупівлі, ФОП Косенков Дмитро Володимирович, надав загальну довідку, яка містить лише формальне посилання на відповідність товару нормативним актам без жодної конкретизації сфер заходів щодо захисту довкілля (файл «Захист довкілля.pdf»). Це є грубим порушенням вимог тендерної документації, адже така формальна відповідь не забезпечує належного контролю екологічних аспектів на всіх етапах використання зарядних станцій.
Відсутність конкретних підтверджень та деталізації сфер екологічних заходів створює ризик завдання шкоди довкіллю під час виробництва, транспортуванна та експлуатації обладнання, що потенційно може призвести до негативних екологічних наслідків для держави та здоров'я громадян.
На відміну від загальної довідки, конкретизація заходів щодо кожного з етапів виробництва, транспортування та експлуатації забезпечує чітке розуміння, чи учасник планує дотримуватися екологічних стандартів.
З наданої Переможцем довідки видно, що учасник ухиляєтсья від надання цієї інформації та не планує здійснювати заходи з захисту довкілля під час виробництва, транспортуванна та експлуатації.
Наголошуємо, що зазначений товар (портативна зарядна електростанція з LiFePO4 акумулятором, ємністю не менше 2500WH і кількістю циклів розряду не менше 6000), відповідно до технічних характеристик закупівлі (документ «Технічне завдання.doc»), повинен бути максимально безпечним та відповідати екологічним стандартам не лише формально, а й фактично.
Саме тому ненадання чітких і конкретних гарантій екологічної безпеки є неприпустимим і створює значні ризики для екології та здоров’я населення.
Просимо Комісію АМКУ уважно переглянути надану переможцем інформацію та прийняти рішення про скасування протоколу про визначення переможця.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.