-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова твердих порід
Завершена
2 049 176.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 245.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 245.88 UAH
Період оскарження:
21.05.2025 11:19 - 27.05.2025 01:00
Вимога
Відхилено
НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Номер:
b20caec4c28644169888b5c15bc30711
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-004023-a.a1
Назва:
НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємося до вас в порядку, передбаченому ч. 20 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. ФО-П ЛИТВИН Є.О. було визначено переможцем спрощеної закупівлі. Дії Замовника щодо прийняття рішення визначення переможцем торгів цього учасника є неправомірними, суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, чим порушують права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі.
Крім цього, у відповідності до ч.4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
ТОБТО ЗАМОВНИК ЗБОВ’ЯЗАНИЙ НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА НАСТУПНІ ПИТАННЯ.
Аналіз документів, наданих у складі пропозиції ФО-П ЛИТВИН Є.О. свідчить про невідповідність пропозиції учасника вимогам оголошення.
Згідно з п.6 додатку 1 оголошення на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії з оригіналу документів у кольоровому вигляді: протокол радіологічного випробування деревини та продукції з деревини на відповідність гігієнічному нормативу ГН 6.6.1-120-2005, ГН 6.6.1-6.5.001-98, виданий на ім’я учасника спеціалізованою лабораторією.
Учасник ФО-П ЛИТВИН Є.О. у складі пропозиції надав Протокол випробувань виробів № 2983/25-в від 30 квітня 2025 року відповідно нормативу ГН 6.6.1-120-2005. З приводу відповідності нормативу ГН 6.6.1-6.5.001-98 Учасник у складі своєї пропозиції надав Довідку щодо протоколу випробувань вих.. № 27/05-104 від 27.05.2025 р. де повідомляє, що єдиним нормативним документом про затвердження Державного гігієнічного нормативу «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cs та 90Srу деревині та продукції з деревини є Наказ МОЗ України №?573 від 31 жовтня 2005 року за № 1384/11664. Тому у складі тендерної документації ФОП Литвин Євген Олександрович на дає протокол випробувань оформлений згідно законодавства України. Крім того, відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зазначено Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Слід зазначити, що вищезазначені пояснення є необгрунтованими, не базуються на законодавчих підставах, тому, Замовник не повинен був їх брати до уваги.
По-перше, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується тільки відкритих торгів (формулювання «тендерна документація» застосовується тільки в відкритих торгах), а не спрощеної закупівлі. Тому зазначена норма закону не розповсюджується на спрощену закупівлі.
По-друге, гігієнічний норматив ГН 6.6.1-6.5.001-98 є чинним та діє в Україні та розповсюджується на продукцію з деревини. Те, що вказує учасник у своєму поясненні не відповідає дійсності.
По-третє, нормативи ГН 6.6.1-120-2005 та ГН 6.6.1-6.5.001-98 не є тотожними. Норматив 6.6.1-6.5.001-98 Державні гігієнічні нормативи. Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97) містить більше якісних показників. У ГН 6.6.1-120-2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини» вказується тільки 2 показники - питома активність радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr.
З урахуванням вищезазначеного, пропозиція ФО-П ЛИТВИН Є.О. не відповідає умовам оголошення з наведених підстав.
Просимо Вам відмінити рішення про визначення переможцем торгів ФО-П ЛИТВИН Є.О. у зв’язку з невідповідностями умовам оголошення, зокрема, які стосуються технічної частини пропозиції.
У разі невиконання законних вимог Запитувача, будемо змушені звертатися до контролюючих та правоохоронних органів, а також до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2025 18:23
Вирішення:
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши вимогу Учасника Фізична особа-підприємець СИЧОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3317115495 (номер вимоги: UA-2025-05-21-004023-a.a1), Замовник повідомляє наступне.
Згідно з п.6 Додатку 1 Оголошення на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії з оригіналу документів у кольоровому вигляді: протокол радіологічного випробування деревини та продукції з деревини на відповідність гігієнічному нормативу ГН 6.6.1-120-2005, ГН 6.6.1-6.5.001-98, виданий на ім’я учасника спеціалізованою лабораторією.
Учасник ФО-П ЛИТВИН Є.О. у складі пропозиції надав Протокол радіологічних випробувань виробів № 2983/25-в від 30 квітня 2025 року відповідно нормативу ГН 6.6.1-120-2005. З приводу відповідності нормативу ГН 6.6.1-6.5.001-98 Учасник у складі своєї пропозиції надав Довідку щодо протоколу випробувань вих.. № 27/05-104 від 27.05.2025 р. де повідомляє, що єдиним нормативним документом про затвердження Державного гігієнічного нормативу «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cs та 90Srу деревині та продукції з деревини є Наказ МОЗ України № 573 від 31 жовтня 2005 року за № 1384/11664.
Замовником детально було проаналізовано надані Учасником ФОП "ЛИТВИН ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" документи, зі змісту яких визначено, що в протоколі радіологічного випробування деревини та продукції з деревини на відповідність гігієнічному нормативу ГН 6.6.1-120-2005 повністю висвітлені показники, що мають значення для якості предмету закупівлі, а саме, питома активність цезію -137 та питома активність стронцію – 90. Показники, що визначені в протоколі не суперечать встановленим нормам. З приводу відповідності нормативу ГН 6.6.1-6.5.001-98, то Замовник, ознайомившись з вказаним нормативом, дійшов висновку, що він висвітлює ті ж показники, що і вказані в нормативі ГН 6.6.1-120-2005 та вже визначені в протоколі випробувань.
Також маємо зазначити, що згідно ч.11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною, а, отже, пропозицію Учасника ФОП "ЛИТВИН ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (2 002 077,00 UAH з ПДВ). Відповідно до ч.4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На вказану норму, Учасник Фізична особа-підприємець СИЧОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ посилається у своїй вимозі. Маємо зазначити, що дана норма Закону доречна у випадку невизнання учасника переможцем спрощеної закупівлі, за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, внаслідок чого виникає в останнього право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання відповідної інформації.
Статус вимоги:
Відхилено