• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення кампанії з підвищення рівня поінформованості на тему «Співробітництво України-НАТО як каталізатор реформ»)

Торги не відбулися

2 619 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 095.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2018 17:08 - 02.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: ea34b53932394a6ebe0f6942d17b8187
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-20-002488-c.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
На кваліфікацію Відхилення пропозиції Шановні панове, пропозиція нашої компанії була відхилена тендерним комітетом через помилку в назві предмету закупівлі у Довідці про наявність персоналу. На нашу думку ця помилка є формальною (несуттєвою) відповідно до розділу Ш, п.3 тендерної документації, адже вона не впливає на зміст пропозиції і є технічною опискою.Помилка в назві предмету закупівлі не впливає на склад та кваліфікацію персоналу, який буде залучено до виконання завдання. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і привести його у відповідність із Тендерною Документацією. Дякуємо! З повагою, Н.Склярська Автор: ТОВ "Д.Ж.Е.М."
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно до пункту 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з кваліфікаційних критеріїв, встановленим Замовником, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб підтвердження: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх перелік, ПІБ, досвід роботи та кваліфікацію, що будуть залучені для надання послуг, які є предметом закупівлі (працівники повинні мати досвід надання аналогічних послуг). Допускається наявність працівників у Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). ТОВ «Джем» надало довідку в довільної формі про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення постачання предмета закупівлі. Але у довідці зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення освітньої кампанії та тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки»), які не є предметом закупівлі, що не відповідає п.2 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) до тендерної документації . Учасник зазначив, що працівники, будуть залучені для надання послуг саме з (Організація та проведення освітньої кампанії та тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки»). Інформацію, щодо працівників, яких учасник планував залучити для надання послуг Організація та проведення кампанії з підвищення рівня поінформованості на тему «Співробітництво України-НАТО як каталізатор реформ») Учасник не надав Замовнику. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол №18 від 19.09.2018 р., визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільної формі учасник надав лист пояснення); - технічні помилки та описки – помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення, зокрема відсутність фрагменту тексту (розділового знаку, букви в слові, заміна однієї букви іншою тощо), наявність зайвого фрагменту, якого не повинно бути в тексті. - відсутність інформації у вигляді, встановленому Замовником та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції, за умови, що Замовник може прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам цієї тендерної документації. Крім того, визначено, що рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету). Тендерний комітет не вважає, що зовсім інший предмет закупівлі – це формальна помилка, тому пропозиція Учасника була відхилена на підставі п.п. 1 п.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Статус вимоги: Відхилено