• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Протипожежне обладнання

Торги не відбулися

120 556.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 602.78 UAH
Період оскарження: 20.05.2025 15:22 - 10.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірне відхилення пропозиції скаржника

Номер: 50f4bb2497c143c3a9413278d4551f4b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-20-010681-a.b3
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
Учасник Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ "ТИГР" категорично не погоджується з рішенням Замовника про наше відхилення, тому з метою захисту своїх законних прав та інтересів звертається до Антимонопольного комітету України, як до органу оскарження, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).
Дата розгляду скарги: 08.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2025 18:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.07.2025 15:40
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ "ТИГР", Ілля Дрищ 380688820216 dryshilla@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 057145ce4cff44c28ea1919b431cc35b
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Тендерна пропозиція Скаржника неправомірно була визначена Замовником як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відхиливши ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР», Замовник порушив як чинне законодавство України так і наші права, як учасника цієї ж Процедури закупівлі.
Слід нагадати, що згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Одночасно повідомляємо, що стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості прямо передбачають, що підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У Протоколі не міститься інформації, яка б доводила та підтверджувала те, що тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а наведені Замовником фати не мають жодного підтвердження та спростовані ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» в даній скарзі. Висновки Замовника щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації є безпідставними та такими що не відповідають змісту завантажених документів.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Суб’єкт оскарження, а саме ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» наголошує на порушенні наших прав та інтересів, які охороняються законодавством у сфері публічних закупівель, через прийняте Замовником рішення. Зазначене підтверджується наступним.
ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» успішно працює на ринку послуг з поставки, монтажу та обслуговування протипожежного обладнання. Доказом цього є велика кількість укладених та виконаних договорів. Пріоритетним завданням
ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» є розширення клієнтської бази, розвиток та удосконалення наявної матеріально-технічної бази задля збільшення попиту на наші послуги.
Ринок надання послуг поставки протипожежного обладнання в межах України є досить конкурентним, що дає можливість замовникам обирати надавача послуг, який максимально відповідатиме їх потребам.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» - економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
В даному ж випадку, незаконне рішення Замовника та допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі порушення позбавляють учасника Процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» такої можливості, чим чинять негативний вплив на конкуренцію, оскільки наша пропозиція в повній мірі відповідає вимогам Замовника, а ми готові поставити Замовнику товар виконуючи при цьому всі умови тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР" та не визначивши його переможцем у Процедурі закупівлі, при відповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, Замовник вчинив порушення законодавства про публічні закупівлі, а саме, порушив статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник, порушивши вказані принципи також порушив законне право ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» на визначення його як переможця Процедури закупівлі та укладання договору у майбутньому.
Оскільки законодавство у сфері публічних закупівель охороняє законні права та інтереси УСІХ учасників процедур закупівель, то порушення Замовником прав
ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР», зокрема, на участь в закупівлях з дотриманням їх принципів, є неприпустимим та має бути усунуто.
Таким чином, ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» достатньо обґрунтувало наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу прийнятого Замовником рішення.
Докази, що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу прийнятого Замовником рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР», внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю Процедурі закупівлі, наведено у тексті скарги, додатках до неї та у вільному доступі у складі Тендерної документації Замовника та Тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ ПІДРОЗДІЛ СПЕЦМОНТАЖ «ТИГР» за посиланням процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-05-20-010681-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8f60d84504804571b8981c6036494002
Заголовок пункту скарги: скарга на вчинені замовником порушення під час закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Зазначена Замовником умова щодо характеристи обладнання не узгоджується з вимогами технічного паспорту на продукцію, як наслідок, під технічні характеристики, зазначені Замовником не може підпадати жоден прилад, оскільки не існує такого модуля, в т.ч. Модуль МЦА-GSM 4 цифрового GSM-автодозвону, який згідно паспорту має «струм споживання 60 мА» та «напругу живлення 12 В».
Якщо ж замовник встановив вимоги до тендерної пропозиції, яким не може відповідати жоден учасник, це є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу максимальної економії, ефективності та конкурентності. Замовник повинен формулювати вимоги так, щоб забезпечити участь якомога більшої кількості учасників і можливість для них запропонувати конкурентні пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
Вимога
Є відповідь

розгляд пропозиції

Номер: 7b3ba03ad3f946c0bbec25f1617b57ff
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-20-010681-a.b2
Назва: розгляд пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику, дякуємо за відповідь на попередню вимогу! Наголошуємо, що вами неточно і некоректно складено технічні характеристики на прилад, які не відповідають офіційному паспорту на продукцію, виданому виробником. Сподіваємось, під час розгляду пропозиції другого учасника ви будете більш уважні, особливо щодо інформації, внесеної Оріон-Груп у колонці 1 таблиці 2 документа "4 технічна пропозиця" (вказано Тестер аерозольний FIREWOLF для перевірки димових сповіщувачів АБО ЕКВІВАЛЕНТ). А також документа під назвою "4.1 Порівняльна таблиця" (рядок 3 таблиця 1), де іншим учасником, так само як і вами, вказано значення, що не відповідають паспорту у повній мірі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, висловлюємо вдячність за проявлену уважність щодо предмету закупівлі, зокрема технічної частини питання. Всі надані зауваження будуть враховані при розгляді тендерних пропозицій інших учасників зазначеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація

Номер: ff8aeeaba1de4de6b6aa8fdfebf9f190
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-20-010681-a.b1
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику!!! Наше підприємство уважно ознайомилося з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.06.2025 №206 то повідомляє наступне. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Враховуючи зазначене просимо надати наступну інформацію: 1) Чи враховано вами при розгляді нашої тендерної пропозиції, що технічними вимогами передбачено значення характеристики Модуля МЦА-GSM 4 цифрового GSM-автодозвону «струм споживання – 60 мА», в той час, коли згідно технічного паспорту на даний прилад 60 мА – це середній струм споживання? Такої характеристики, як «струм споживання» паспорт не містить взагалі. В свою чергу, середній струм споживання – це кількість електричного струму, яка проходить через пристрій або ланцюг в середньому за певний проміжок часу. Він вимірюється в амперах (А) і розраховується шляхом ділення загальної кількості електрики, що пройшла (вимірюється в кулонах), на час (в секундах). Таким чином, середній струм споживання може мати як менше, так і більше значення. Ця величина не є сталою. Прилад Комунікатор телефонний ТК-2/GSM-02, який нами запропоновано, згідно паспорту (інструкції) має характеристику «струм споживання в черговому режимі роботи не більше ніж 80 мА». Тобто, вказано максимальне значення, а не середнє. Таким чином, величина струму споживання Комунікатора телефонного ТК-2/GSM-02 може становити будь-яку величину до 80 мА, в т.ч. і 60 мА. Отже, ваше твердження, що запропонований нами прилад за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам замовника – є необґрунтованим. 2) Чи враховано вами при розгляді нашої тендерної пропозиції, що технічними вимогами передбачено значення характеристик Модуля МЦА-GSM 4 цифрового GSM-автодозвону «напруга живлення – 12В» в той час, коли згідно технічного паспорту на даний прилад «напруга живлення – 9,5 – 14,5 В»? Тобто, згідно паспорту дана величина не є сталою, а може варіюватися у визначеному діапазоні. Таким чином, визначені вами технічні характеристики на прилад не відповідають офіційному документу від виробника. Навіть не зважаючи на це, прилад Комунікатор телефонний ТК-2/GSM-02, який нами запропоновано, згідно паспорту (інструкції) має характеристику «Напруга живлення від 10 В до 30 В постійного струму». Тобто, вказана вами величина лежить у діапазоні від 10 В до 30 В, таким чином, напруга живлення нашого приладу цілком може дорівнювати 12 В. Отже, ваше твердження, що запропонований нами прилад за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам замовника – є необґрунтованим. Ви, як Замовник, який під час закупівлі зазначив конкретне найменування приладу точно мали бути ознайомлені з його офіційними технічними характеристиками та враховувати їх при розгляді тендерних пропозицій. Так як вами паспорти на продукцію не вимагалися, нами відповідні документи у складі ТД на підтвердження технічних характеристик не надавалися. Додатково наголошуємо, що неточне і некоректне складення Замовником технічних характеристик на прилад, яке не відповідає офіційному паспорту на продукцію, виданому виробником, не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Сподіваємось отримати компетентну і обґрунтовану відповідь на дану вимогу, оскільки ця інформація нам необхідна для підготовки скарги на рішення Уповноваженої особи від 23.06.2025 №206 до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вимогу повідомляємо таке. 1. Щодо струму споживання – у п.3 «Технічної специфікації до предмета закупівлі» (Додаток 3 до ТД) зазначені необхідні технічні характеристики для модуля цифрового автодозвону, одна з яких це струм його споживання – 60 мА. Відповідно до паспорту ААЗЧ.425644.002 ПС на модуль МЦА-GSM.4 величина струму споживання «не більше 60 мА» це значення середнього (номінального) струму споживання. Відповідно до керівництва з експлуатації, запропонований у пропозиції учасника комунікатор телефонний ТК-2/GSM-02 має більші значення струму споживання у всіх режимах, а саме: - струм споживання в черговому режимі роботи не більше 80 мА; - максимальний струм споживання не більше 2 А під час передачі. 2. Щодо напруги живлення – у п.3 «Технічної специфікації до предмета закупівлі» (Додаток 3 до ТД) необхідною технічною характеристикою для модуля цифрового автодозвону зазначена напруга живлення – 12В. Запропонований учасником комунікатор телефонний ТК-2/GSM-02 має значення напруги живлення - 10-30В, що не відповідає вимогам «Технічної специфікації до предмета закупівлі». Щодо вашого зауваження стосовно напруги живлення – 9,5 – 14,5 згідно технічного паспорту на прилад «Модуль МЦА-GSM 4 цифрового GSM-автодозвону», то звертаємо Вашу увагу, що вказаний діапазон передбачає мінімальне значення – 9,5В (тобто менше запропонованих 10В) та максимальне значення – 14,5В (менше запропонованих 30В). Враховуючи вищезазначене, запропонований комунікатор не може вважатися еквівалентом. Вимоги вказані в «Технічній специфікації до предмета закупівлі» зазначались з метою закупівлі обладнання, яке буде інтегроване в уже існуючу систему і забезпечення сумісності з іншим обладнанням, що входить до складу системи.
Статус вимоги: Задоволено