• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення душової 9 поверх КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА)).

Торги відмінено

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Період оскарження: 20.05.2025 14:50 - 25.05.2025 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про скасування незаконного рішення про дискваліфікацію

Номер: 8c2027aa97924ba3bd738f71d62abcee
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-20-009309-a.a1
Назва: Вимога про скасування незаконного рішення про дискваліфікацію
Вимога:
ВИМОГА на рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення Пропозиції Учасника (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та в порядку, передбаченого Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178) Відповідно до оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-20-009309-a КНП «Київська міська клінічна лікарня №12» ВО КМР (КМДА) (далі - Замовник), було оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення душової 9 поверх КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА)). Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» (надалі- ТОВ "СПЕЦБУДСЕРВІС", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. За результатами аукціону пропозиція Учасника була визнана найбільш економічно вигідною, та такою, що відповідає вимогам закупівлі. ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС» було визнано переможцем процедури відкритих торгів з особливостями. Проте, відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Пропозицію Учасника було відхилено Замовником. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням про відхилення нашої Пропозиції та вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права. Щодо підстави відхилення Пропозиції Учасника. 1. Переможець не надав документ згідно пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. У відповідності до абз. 15 п. 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Додатком 4 до Оголошення Замовником була встановлена вимога надати наступні документи: 1. У разі обмеження доступу до єдиного державного реєстру надати: Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 47 Особливостей, не більше місячної давнини відносно дати оголошення про проведення процедури закупівлі. 2. Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 47 Особливостей, не більше місячної давнини відносно дати оголошення про проведення процедури закупівлі 3. • Довідка, видана відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про відсутність або наявність судимості, не більше місячної давнини відносно дати оголошення про проведення процедури закупівлі (надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6, пункту 47 Особливостей) або • Документ, що підтверджує відсутність підстав, передбачених підпунктами 5, 6, пункту 47 Особливостей, у вигляді витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оголошення про проведення процедури закупівлі 4. Довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей 5. Лист в довільній формі з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі. В установлені строки та у відповідності до вимог тендерної документації нами було завантажено документи переможця відповідно до Додатку 4, а саме файл «Документи переможця.rar», який був завантажений в систему 6 червня 2025 о 14:23: Файл «Документи переможця.rar» містить в собі: 1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Номер запиту: 1818547 Дата формування: 04.06.2025 10:30), файл «Довідка корупція ТОВ 0406.zip»; 2. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо керівника Учасника (Номер запиту: 1818546 Дата формування: 04.06.2025 10:30), файл «Довідка корупція директор 0406.zip»; 3. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 03.06.2025, файл «Витяг МВС 0306.rar»; 4. Довідка Вих №114 від 05.06.2025 р., що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, файл «114 Довідка відсутність підстав аб.14п.47 (2).pdf»; 5. Лист Вих.№115 від 05.06.2025 р. з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, файл «115 Інформація щодо права підпису.pdf». Таким чином, вимоги Замовника щодо надання документів переможця виконані в повній мірі, всі документи надано в повному обсязі та у визначені чинним законодавством терміни, а рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СПЕЦБУДСЕРВІС" є неправомірним, суперечить тендерній документації та чинному законодавству та підлягає скасуванню! 2. У резолютивній частині протоколу відхилення від 10.06.2025 року Замовник водночас зазначає: «ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" процедури закупівлі UA-2025-05-20-009309-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення душової 9 поверх КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА)) згідно пункту 44 Особливостей та абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації.» Але Замовник жодним чином не підтвердив та не аргументував невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС» умовам технічної специфікації! Документи переможця не є частиною технічної специфікації, що чітко випливає зі змісту тендерної документації. Тобто, пов’язування відсутності документа, який насправді присутній, з технічною специфікацією є некоректним. За таких умов рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС» є безпідставним та незаконним, а також таким, що обмежує учасника в перемозі в оголошеній закупівлі. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС», а також обмежують його в праві на недискримінацію та об’єктивне, й неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що гарантуються статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС» на провадження господарської діяльності та отримання прибутку. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС»» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції. З огляду на зазначене вимагаємо переглянути рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції. У разі ігнорування нашого звернення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо звернутись до АМКУ або до суду. Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник