• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 314 372.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 571.86 UAH
Період оскарження: 20.05.2025 13:47 - 01.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)»

Номер: 825871d493a2401fae0f777586dbb556
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-20-007612-a.b1
Назва: Скарга на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)»
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями - UA-2025-05-20-007612-a, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛАВУТА-СЕРВІС» СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) проводиться закупівля робіт за предметом «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю - 3 314 372,00 грн.. Оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднене Замовником на сайті Уповноваженого органу – 20 травня 2025 року. Згідно реєстру отриманих пропозицій, участь в даних торгах брали - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ» (Код ЄДРПОУ - 42150438), ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЩУК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ (Код – 2460702295) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОСТРОГТРАНСБУД» (Код ЄДРПОУ - 39783899). Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова № 1178), зазначаємо, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Датою, коли суб’єкт оскарження (ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД») дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника є – 19.06.2025 року. Замовником, проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД» на відповідність вимогам, визначених у тендерній документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСТРОГТРАНСБУД» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», повідомляє, що Уповноваженою особою Замовника – Оксаною ГАЛАТ, були порушені права та законні інтереси ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю Скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Уповноваженої особи Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД», є рішення Уповноваженої особи Замовника стосовно відхилення Нашої пропозиції по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», що оформлене Протоколом (протокольним рішенням) щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №134 від «19» червня 2025 року. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСТРОГТРАНСБУД» не погоджується із вказаним рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОГТРАНСБУД" (ЄДРПОУ – 39783899) вважає рішення, таким, що прийняте з порушенням вимог чинного законодавства, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси нашого товариства, як учасника відкритих торгів з особливостями. У зв’язку з цим, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства дій та рішень Замовника, відновлення порушених прав Товариства з обмеженою відповідальністю «ОСТРОГТРАНСБУД» спрямованих на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, в тому числі недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, подаємо цю Скаргу через електронну систему закупівель до Органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2025 15:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.07.2025 16:56
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2025 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2025 року №10453-р/пк-пз Комунальне підприємство «Славута-Сервіс» Славутської міської ради з метою усунення порушень скасовано рішення від 19.06.2025 року № 134, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД» (код ЄДРПОУ: 39783899) учасника процедури закупівлі - «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-05-20-007612-a
Автор: ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД, Антонюк Ольга Олегівна +380673904400 director_ostrohtransbud@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d3a40913448f4ace9985bb57b4c22171
Заголовок пункту скарги: Пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оприлюдненого Уповноваженою особою Замовника Протоколу (протокольного рішення) щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №134 від «19» червня 2025 року, окрім іншого, зазначається:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності. У складі тендерної пропозиції Учасника, міститься Договірна ціна (файл договірна ціна Козацька.pdf*, складена в поточних цінах станом на 03.06.2025 року та Пояснювальна записка до неї (файл кваліфікація кошторисна козацька.pdf*). Відповідно до Пояснювальної записки, при розрахунку Договірної ціни Учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної зайнятості – 169,58 людино-години. Разом з тим, з 19.04.2025 року середньомісячна норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні становить 171,75 людино-години у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні, згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року №235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 16 квітня 2025 року №4356-IX (далі – Указ №235/2025). Згідно з Указом Президента №235/2025 воєнний стан продовжено до 05 год. 30 хв. 07.08.2025 року. Таким чином, з урахуванням продовження воєнного стану в Україні, норма тривалості робочого часу при 40 годинному робочому тижні на 2025 рік складає 2061 годин.
Отже, Учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (03.06.2025 року) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Таким чином, застосування Учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни стосуються випадків відсутності інформації/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями. Які можуть бути усунені Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції…
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника.
2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.».
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема, пункту 1 Розділу 3 встановлено – «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 – «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 “Технічне завдання” та Додатку 3 “Підсумкова відомість ресурсів”.
При складанні своєї цінової пропозиції Учасник зобов’язаний передбачити у договірній ціні:
- весь перелік робіт та всі об’єми, які передбачені технічним завданням;
- розрахунки заробітної плати працівників здійснювати виходячи з середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об'єкті будівництва;
- обчислювати затрати на матеріали, вироби, та конструкції, будівельні машини і механізми відповідно до ресурсних норм, які передбачено Настановою з визначення вартості будівництва;
- розрахунок адміністративних витрат включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема відсотках від прямих витрат), або за показниками наведеними в Додатку 27 Настанови з визначення вартості будівництва. При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанови з визначення вартості будівництва, пункт 5.18 цієї Настанови не застосовується.
- кошторисний прибуток не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат;
- розрахунок загальновиробничі обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками наведених в додатках 18 та 19 Настанови з визначення вартості будівництва. Якщо за показниками то п. 5.16 цієї Настанови не застосовується.
Таким чином, фактом подання своєї тендерної пропозиції на участь у процедурі закупівлі Учасник підтверджує свої зобов’язання виконати усі будівельні роботи в межа ціни договору.».
Орім цього, пунктом 4.3. Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації Замовника, встановлена наступна вимога Замовника: «У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: - розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів (має містити інформацію про країну походження ресурсів) та інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати.
Розрахунок договірної ціни учасник обов’язково долучає в електронному форматі imd., якщо він здійснював його в програмному комплексі АВК.».

По-перше, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОГТРАНСБУД" (ЄДРПОУ – 39783899) повністю виконано зазначені вимоги Замовника, та надано у складі пропозиції усі вищевказані документи та інформацію, що містяться у складі файлів «договірна ціна Козацька.pdf*», «кваліфікація кошторисна козацька.pdf*), «РЗПК Славута Козацька.pdf*», зокрема –
Договірна ціна, що складена у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та у відповідності до Технічного завдання,
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
Також, Учасником ТОВ «Острогтрансбуд» у складі пропозиції надано довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, та Розрахунок договірної ціни учасник в обов’язковому порядку - долучив в електронному форматі imd.».
Зазначаємо, що пропозиція ТОВ «Острогтрансбуд» в повній мірі відповідає вимогам Замовника, у зв’язку із поданням Нами кошторисної документації, у чіткій відповідності до вимог, які вказані у Тендерній документації щодо цієї закупівлі робіт.
Замовником, в оприлюдненому Уповноваженою особою Протоколі (протокольному рішенні) щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №134 від «19» червня 2025 року, не зазначено – який саме конкретний пункт Тендерної документації, Нами було порушено.
Саме тому, пропозиція учасника ТОВ «ОСТРОГРАНСБУД» була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.

По-друге, вимогами Тендерної документації Замовника, не встановлено окремих та конкретних вимог, щодо оформлення та формування у складі Пропозиції - Пояснювальної записки до Договірної ціни учасника торгів, відтак Пояснювальна записка складена у відповідності до чинних норм та правил у будівництві, та КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Окрім того, Тендерна документація Замовника не містить окремих та конкретних вимог, щодо застосування показника середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної зайнятості, при складанні Пояснювальної записки.
Зазначаємо, що пропозиція ТОВ «Острогтрансбуд» в повній мірі відповідає вимогам Замовника, у зв’язку із поданням Нами кошторисної документації, у чіткій відповідності до вимог, які вказані у Тендерній документації щодо цієї закупівлі робіт.
Саме тому, пропозиція учасника ТОВ «ОСТРОГРАНСБУД» була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.

По-третє, вимогами Тендерної документації Замовника, не встановлено вимог, щодо застосування – «середньомісячної норми тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні у кількості - 171,75 людино-години, у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні, згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року №235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 16 квітня 2025 року №4356-IX (далі – Указ №235/2025).».
Зазначаємо, що пропозиція ТОВ «Острогтрансбуд» в повній мірі відповідає вимогам Замовника, у зв’язку із поданням Нами кошторисної документації, у чіткій відповідності до вимог, які вказані у Тендерній документації щодо цієї закупівлі робіт.
Саме тому, пропозиція учасника ТОВ «ОСТРОГРАНСБУД» була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.

По-четверте, на виконання вимог Замовника учасником ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД» надано у складі пропозиції – «Довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати», за Вих.№33/29/05-2025 від 29.05.2025 р. відповідно до якої: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Острогтрансбуд», як учасник закупівлі «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», у відповідності до пункту 4.3. Розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації, зазначаємо, про те, що відповідно до вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду, пунктом 5 встановлено, що: «5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.»
Згідно Розрахунку, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник ТОВ «Острогтрансбуд» планує отримувати на об’єкті будівництва: «Кошторисна заробітна плата, яка визначена на підставі даних організації ТОВ «Острогтрансбуд» складає : 18570,02 грн..».
ДОДАТОК: «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «Острогтрансбуд» по «Капітальний ремонт приміщення протирадіаційного укриття за адресою: вул. Козацька 122, м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)».».
Зазначаємо, що пропозиція ТОВ «Острогтрансбуд» в повній мірі відповідає вимогам Замовника, у зв’язку із поданням Нами кошторисної документації, у чіткій відповідності до вимог, які вказані у Тендерній документації щодо цієї закупівлі робіт.
Надавши у склад пропозиції - довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, та Розрахунок договірної ціни учасником ТОВ «Острогтрансбуд» повністю виконано вимоги Документації Замовника.

Отже, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОГТРАНСБУД" (ЄДРПОУ – 39783899), було виконано Вимоги Замовника, що встановлені Тендерною документацією, у зв'язку з чим Пропозиція ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД» була неправомірно відхилена Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника