-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "15540000-5 Сирні продукти"
М'який сир 9% жирності; Твердий сир 50 % жирності в асортименті
Завершена
745 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 452.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 452.00 UAH
Період оскарження:
22.09.2018 09:42 - 04.10.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
be233a2ef8f84b9cbc582aaa04ff89f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-22-000008-c.a2
Назва:
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
18.10.2018 р. в системі публічних закупівель PROZORRO було опубліковане повідомлення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» в процедурі – відкриті торги, замовник - Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради – (далі за текстом – Замовник), назва предмета закупівель - ДК 021:2015 «15540000-5 Сирні продукти», ідентифікатор закупівлі - UA-2018-09-22-000008-c ● 45668b335ae343d88d28f616478a3c89. Документ який свідчить про дискваліфікацію нашого товариства, як учасника торгів, опублікований в системі PROZORRO Протокол № 44 від 17.10.2018 р. Замовник зазначив в протоколі підставою відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Торговий дім «Бекон» (далі за текстом – Учасник):
- Учасник не надав документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме, не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, не надав копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
На підставі з цим відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п.3. ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» - як учасник торгів, які відбулися 09.10.2018 р., пропозиція якого містить найнижчу ціну та допущеної до розгляду, яка надалі була відхилена замовником, не може погодитися з дискваліфікацією, так-як Замовником – Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради при відхиленні нашої пропозиції було порушено цілу низьку законодавчих актів України.
ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.
З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення доо Замовника 19.10.2018 08:52
Дата подачі:
19.10.2018 08:53
Вимога
Відкликано скаржником
звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
875b1448795e42b288fd880cfb8b6e15
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-22-000008-c.b1
Назва:
звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.
З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2018 08:42
Опис причини скасування:
неприкріпленний файл
Дата скасування:
19.10.2018 08:48