-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Джерело безперебійного живлення АРС Smart-UPS 3000 BA SMT3000I
Завершена
48 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2016 10:41 - 07.10.2016 10:46
Скарга
Залишено без розгляду
скарга на невідповідність протоколу оцінки пропозицій №40/109 від 17.10.16 принципам здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922
Номер:
61c5a661dd764fbb9b95b7b8143ac4c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-05-000340-b.c1
Назва:
скарга на невідповідність протоколу оцінки пропозицій №40/109 від 17.10.16 принципам здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922
Скарга:
Незважаючи на те, що електронні торги UA-2016-10-05-000340-b здійснювались за процедурою "Допорогові закупівлі", згідно 3 абзацу п.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" "замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом". Принципи здійснення публічних закупівель визначені в ст. 3 Закону.
На наш погляд, Замовником порушено наступні принципи здійснення закупівель:
1. максимальна економія та ефективність
- пропозиція ТОВ "СЕЛТКОМ", що відхилена замовником, майже на 15% дешевша, ніж пропозиція наступного учасника. За технічними характеристиками запропонований нами аналог відповідає предмету закупівлі.
2. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій
- в протоколі зазначено, що пропозиція ТОВ "СЕЛТКОМ" не відповідає умовам документації, бо запропонований товар складається з двох одиниць - ДЖБ і батарейної шафи, тоді як в документації вказані технічні характеристики ДЖБ (ті, що є визначальними при виборі ДЖБ - потужність та ємність батареї). Також нами надано всі документи згідно документації торгів та дотримані строки поставки та умови оплати. Тож ці оцінки не є об'єктивними.
- Щодо коментаря, що ціна на запропонований нами товар в торгівельній мережі України значно нижче, ніж запропоновано на торгах - ця оцінка упереджена, необгрунтована і не є критерієм оцінки пропозиції.
3. запобігання корупційним діям і зловживанням
- посилання на п.6.4 наказу ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 і коментар, що "замовник потребував саме цю марку товару", приймаючи до уваги те, що пропозиція ТОВ "СЕЛТКОМ" суттєво дешевше наступної пропозиції, явно суперечить п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", - "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"". При формальної відповідності Наказу про порядок допорогових закупівель, посилання на конкретну марку і виробника у даному випадку може бути джерелом корупції.
Таким чином, ТОВ "СЕЛТКОМ" вважає що висновок протоколу оцінки пропозицій №40/109 від 17.10.16 не відповідає принципам здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922, тому має бути скасованим.
Пов'язані документи:
reviewers
- по скарзіUA-2016-10-05-000340-b.c1.pdf 29.10.2016 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2016 17:37
Вирішення:
ДП "ДержавтотрансНДІпроект" відхиляє скаргу на неправомірність протоколу оцінки пропозиції №40/109 ТОВ "СЕЛКОМ" з наступних причин.
ДП "ДержавтотрансНДІпроект" є комерційним госпрозрахунковим підприємством та не підпадає під дію Закону «Про публічні закупівлі»
Оскільки очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує 200 тис. грн. і ДП "ДержавтотрансНДІпроект" не є "замовником" у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", дані відносини щодо закупівлі товару не регулюються Законом України "Про публічні закупівлі". Тому посилання скаржника на цей Закон є недоречним і безпідставним. Запропонована ТОВ "СЕЛКОН" пропозиція була відхилена у зв’язку з невідповідністю умовам документації торгів. А саме: у документації було зазначено марку та виробника предмета закупівлі та не зазначено про можливість закупівлі еквіваленту такого товару, що цілком відповідає пункту 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 (надалі - Порядок). У відповідності до п.6.4. Порядку: "Вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку ( знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників". Отже, вказувати аналоги чи еквіваленти у документації торгів, це не обов’язок, а право Замовника. Тому оскарження дій ДП "ДержавтотрансНДІпроект" є безпідставним.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.10.2016 14:15
Задовільнена:
Ні