-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для благоустрою території (вигульно-дресирувальний майданчик)
Завершена
220 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 101.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 101.13 UAH
Період оскарження:
19.05.2025 13:39 - 24.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
b9ef790abba7446aa819bc768300976c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-007111-a.a1
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 тендерної документації.docx 02.06.2025 15:02
- скарга UA-2025-05-19-007111-a.pdf 02.06.2025 15:02
- Протокол_намір укласти договір.docx 02.06.2025 15:02
- Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf 02.06.2025 15:02
- скарга UA-2025-05-19-007111-a.docx 02.06.2025 15:02
- sign.p7s 02.06.2025 17:15
- Лист заперечення.pdf 11.06.2025 16:38
- Лист заперечення.docx 11.06.2025 16:38
- рішення від 04.06.2025 № 8871.pdf 04.06.2025 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2025 № 9393.pdf 13.06.2025 12:36
- рішення від 12.06.2025 № 9393.pdf 16.06.2025 17:04
- Протокол-відповідь на запит АМКУ.pdf 05.06.2025 12:15
- Гарантійний лист 2.pdf 05.06.2025 12:15
- Протокол про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.05.2025 № 28:05:2025-03.docx 05.06.2025 12:15
- Протокол про визначення переможця та намір укласти договір від 29.05.2025 № 29:05:2025-01.docx 05.06.2025 12:15
- Довідка %22Вих. № 141 від 26.05.2025%22стор. 1-3, файлу «Додаток 3__.pdf» тендерної пропозиції.pdf 05.06.2025 12:15
- Протокол про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.05.2025 № 28:05:2025-03.pdf 05.06.2025 12:15
- Додаток Візуалізація.pdf 05.06.2025 12:15
- Протокол про визначення переможця та намір укласти договір від 29.05.2025 № 29:05:2025-01.pdf 05.06.2025 12:15
- Довідка %22Вих.№ 143 від 26.05.2025%22стор. 5-12 файлу «Додаток 3__.pdf» тендерної пропозиції.pdf 05.06.2025 12:15
- Протокол-відповідь на запит АМКУ.docx 05.06.2025 12:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2025 18:05
Дата розгляду скарги:
12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2025 15:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.06.2025 17:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f6f8ca406fd04ec2a9699360bf5c6f58
Заголовок пункту скарги:
неправомірне надання учаснику-переможцю ТОВ"ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" можливості виправити технічну документацію протягом 24 годин, що є порушенням вимог чинного законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Комунальним підприємством «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (далі – Замовник ) було розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями №UA-2025-05-19-007111-a.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для благоустрою території (вигульно-дресирувальний майданчик).
29 травня 2025 року Замовником було опубліковано Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ".
Скаржнику стало відомо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ", яка не відповідала тендерній документації.
Підстава для подання скарги:
У тендерній документації (Додаток 3, пункт 3.13) Замовником передбачено, що обладнання повинно відповідати вимогам НПАОП 92.7-1.01-06. Для підтвердження відповідності вказаної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист довільної форми.
Також для підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам Закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції у т.ч. повині бути надані наступні документи: ‒ візуалізація - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Учасник ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідно до п.3.13 Додатку 3 Тендерної документації наступні документи: - гарантійний лист довільної форми про відповідність обладнання, що є предметом Закупівлі вимогам НПАОП 92.7-1.01-06; - візуалізацію - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Замовник усупереч вимогам чинного законодавства, надав учаснику ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" 24 години на усунення невідповідності, що полягає у відсутності гарантійного листа про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізації - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У підтвердження наведеного, Замовник у повідомленні про усунення невідповідностей чітко зазначив, що учасником не було надано:
- гарантійного листа довільної форми про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06;
- візуалізації — малюнків елементів комплекту з вказівкою розмірів або фото снарядів та додаткового обладнання для дресирування собак.
Водночас, Замовник надав учаснику строк на усунення цих невідповідностей, що суперечить положенням частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", яка не допускає виправлення протягом 24 годин невідповідностей, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Зазначені документи прямо передбачені тендерною документацією (Додаток 3, пункт 3.13) як обов’язковий для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі.
Оскільки гарантійний лист, що підтверджує відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізація належать до технічних характеристик предмета закупівлі, тому ця вимога не може бути виправлена після подання пропозиції, допущене Замовником виправлення таких невідповідностей є порушенням законодавства, що спотворює конкуренцію та порушує принцип рівного ставлення до учасників.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ"ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, вважаємо, що можемо зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону. Ми не може погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нас, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, пропозиція учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Комунальним підприємством «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (далі – Замовник ) було розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями №UA-2025-05-19-007111-a.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для благоустрою території (вигульно-дресирувальний майданчик).
29 травня 2025 року Замовником було опубліковано Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ".
Скаржнику стало відомо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ", яка не відповідала тендерній документації.
Підстава для подання скарги:
У тендерній документації (Додаток 3, пункт 3.13) Замовником передбачено, що обладнання повинно відповідати вимогам НПАОП 92.7-1.01-06. Для підтвердження відповідності вказаної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист довільної форми.
Також для підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам Закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції у т.ч. повині бути надані наступні документи: ‒ візуалізація - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Учасник ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідно до п.3.13 Додатку 3 Тендерної документації наступні документи: - гарантійний лист довільної форми про відповідність обладнання, що є предметом Закупівлі вимогам НПАОП 92.7-1.01-06; - візуалізацію - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Замовник усупереч вимогам чинного законодавства, надав учаснику ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" 24 години на усунення невідповідності, що полягає у відсутності гарантійного листа про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізації - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У підтвердження наведеного, Замовник у повідомленні про усунення невідповідностей чітко зазначив, що учасником не було надано:
- гарантійного листа довільної форми про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06;
- візуалізації — малюнків елементів комплекту з вказівкою розмірів або фото снарядів та додаткового обладнання для дресирування собак.
Водночас, Замовник надав учаснику строк на усунення цих невідповідностей, що суперечить положенням частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", яка не допускає виправлення протягом 24 годин невідповідностей, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Зазначені документи прямо передбачені тендерною документацією (Додаток 3, пункт 3.13) як обов’язковий для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі.
Оскільки гарантійний лист, що підтверджує відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізація належать до технічних характеристик предмета закупівлі, тому ця вимога не може бути виправлена після подання пропозиції, допущене Замовником виправлення таких невідповідностей є порушенням законодавства, що спотворює конкуренцію та порушує принцип рівного ставлення до учасників.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ"ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, вважаємо, що можемо зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону. Ми не може погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нас, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, пропозиція учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для благоустрою території (вигульно-дресирувальний майданчик).
29 травня 2025 року Замовником було опубліковано Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ".
Скаржнику стало відомо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ", яка не відповідала тендерній документації.
Підстава для подання скарги:
У тендерній документації (Додаток 3, пункт 3.13) Замовником передбачено, що обладнання повинно відповідати вимогам НПАОП 92.7-1.01-06. Для підтвердження відповідності вказаної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист довільної форми.
Також для підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам Закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції у т.ч. повині бути надані наступні документи: ‒ візуалізація - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Учасник ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідно до п.3.13 Додатку 3 Тендерної документації наступні документи: - гарантійний лист довільної форми про відповідність обладнання, що є предметом Закупівлі вимогам НПАОП 92.7-1.01-06; - візуалізацію - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Замовник усупереч вимогам чинного законодавства, надав учаснику ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" 24 години на усунення невідповідності, що полягає у відсутності гарантійного листа про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізації - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У підтвердження наведеного, Замовник у повідомленні про усунення невідповідностей чітко зазначив, що учасником не було надано:
- гарантійного листа довільної форми про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06;
- візуалізації — малюнків елементів комплекту з вказівкою розмірів або фото снарядів та додаткового обладнання для дресирування собак.
Водночас, Замовник надав учаснику строк на усунення цих невідповідностей, що суперечить положенням частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", яка не допускає виправлення протягом 24 годин невідповідностей, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Зазначені документи прямо передбачені тендерною документацією (Додаток 3, пункт 3.13) як обов’язковий для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі.
Оскільки гарантійний лист, що підтверджує відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізація належать до технічних характеристик предмета закупівлі, тому ця вимога не може бути виправлена після подання пропозиції, допущене Замовником виправлення таких невідповідностей є порушенням законодавства, що спотворює конкуренцію та порушує принцип рівного ставлення до учасників.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ"ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, вважаємо, що можемо зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону. Ми не може погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нас, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, пропозиція учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Комунальним підприємством «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (далі – Замовник ) було розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями №UA-2025-05-19-007111-a.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для благоустрою території (вигульно-дресирувальний майданчик).
29 травня 2025 року Замовником було опубліковано Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ".
Скаржнику стало відомо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ", яка не відповідала тендерній документації.
Підстава для подання скарги:
У тендерній документації (Додаток 3, пункт 3.13) Замовником передбачено, що обладнання повинно відповідати вимогам НПАОП 92.7-1.01-06. Для підтвердження відповідності вказаної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист довільної форми.
Також для підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам Закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції у т.ч. повині бути надані наступні документи: ‒ візуалізація - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Учасник ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідно до п.3.13 Додатку 3 Тендерної документації наступні документи: - гарантійний лист довільної форми про відповідність обладнання, що є предметом Закупівлі вимогам НПАОП 92.7-1.01-06; - візуалізацію - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Замовник усупереч вимогам чинного законодавства, надав учаснику ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" 24 години на усунення невідповідності, що полягає у відсутності гарантійного листа про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізації - зібрані в каталог малюнки елементів комплекту, що є предметом Закупівлі, з вказівкою їх розмірів, або зібрані в альбом фотографії: снаряди для дресирування та додаткового обладнання майданчиків для дресирування собак (лава, урна, стенд тощо).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У підтвердження наведеного, Замовник у повідомленні про усунення невідповідностей чітко зазначив, що учасником не було надано:
- гарантійного листа довільної форми про відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06;
- візуалізації — малюнків елементів комплекту з вказівкою розмірів або фото снарядів та додаткового обладнання для дресирування собак.
Водночас, Замовник надав учаснику строк на усунення цих невідповідностей, що суперечить положенням частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", яка не допускає виправлення протягом 24 годин невідповідностей, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Зазначені документи прямо передбачені тендерною документацією (Додаток 3, пункт 3.13) як обов’язковий для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі.
Оскільки гарантійний лист, що підтверджує відповідність обладнання вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та візуалізація належать до технічних характеристик предмета закупівлі, тому ця вимога не може бути виправлена після подання пропозиції, допущене Замовником виправлення таких невідповідностей є порушенням законодавства, що спотворює конкуренцію та порушує принцип рівного ставлення до учасників.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ"ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, вважаємо, що можемо зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону. Ми не може погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нас, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, пропозиція учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" підлягає відхиленню, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Визнати дії Замовника неправомірними, щодо надання учаснику-переможцю ТОВ"ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" можливості виправити технічну документацію протягом 24 годин, що є порушенням вимог чинного законодавства. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця — ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ". 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ".