-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:44220000-8: “Столярні вироби” (Конструкція 3060*2450 з автоматичними розсувними дверима 1450*2025)
Торги не відбулися
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2025 13:06 - 26.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника про визначення ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" Переможцем у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-05-19-006502-a
Номер:
0401ab02784d4fd48ca18a4516b1a936
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-006502-a.a5
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про визначення ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" Переможцем у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-05-19-006502-a
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника про визначення ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" Переможцем у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-05-19-006502-a
Пов'язані документи:
Учасник
- SCN_20250611_090921.pdf 16.06.2025 18:32
- Висновок СЕС Склопакети Стеко (1).pdf 16.06.2025 18:32
- Сертифікат відповідності склопакети Steko (1).pdf 16.06.2025 18:32
- скарга UA-2025-05-19-006502-a.docx 16.06.2025 18:32
- Тендерна документація (11) (2).doc 16.06.2025 18:32
- скарга UA-2025-05-19-006502-a.pdf 16.06.2025 18:32
- Тендерна пропозиція.docx (1).p7s 16.06.2025 18:32
- скарга UA-2025-05-19-006502-a.pdf.asice.zip 16.06.2025 19:13
- sign.p7s 16.06.2025 19:17
- Рішення від 18.06.2025 № 9719.pdf 18.06.2025 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2025 № 10192.pdf 27.06.2025 13:59
- рішення від 26.06.2025 № 10192.pdf 01.07.2025 16:24
- Пояснення по суті скарги А7366.pdf 20.06.2025 17:36
- Сертифікат відповідності профіль з алюмін. сплавів Framex.pdf 20.06.2025 17:36
- Висновок СЕС (електродвигун).PDF 20.06.2025 17:36
- П. 2. Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).docx 20.06.2025 17:36
- Сертифікат відповідності склопакети Steko.pdf 20.06.2025 17:36
- Висновок СЕС (панель управління).PDF 20.06.2025 17:36
- Висновок СЕС (перемикачі).PDF 20.06.2025 17:36
- Висновок СЕС Склопакети Стеко.pdf 20.06.2025 17:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2025 19:29
Дата розгляду скарги:
26.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2025 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2025 16:24
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2025 11:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодаства у сфері публічних закупівель від 26 червня 2025 року №10192-6/пк-пз, Замовник (військова частина А7366) забов'язується виконати вимогу комісії та скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Барабанцевої Надії Трохимівни (код ЄДРПОУ: 2062409045) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015:44220000-8: "Столярні вироби" (Конструкція 3060*2450 з автоматичними розсувними дверима 1450*2025)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-19-006502-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
154faaf625cb49d392e2aa9f0e25745d
Заголовок пункту скарги:
тендерна пропозиція ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" не відповідає вимогам тендерної документації та технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.2.3 розділу 7 тендерної документації Учасник та Додатку 3 (технічна специфікація) у складі пропозиції має надати:
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" у складі тендерної пропозиції не надала висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру. У складі тендерної пропозиції надані лише висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакет та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на Перемикачі режимів, блоки примусового відкривання, електродвигун, але які не є фурнітурою, а також не стосуються товару, який поставляється за даною закупівлею, оскільки їх виробником не є ТОВ «ЗАВОД СТЕКО».
З огляду на що тендерна пропозиція ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" не відповідає вимогам технічної специфікації.
3. Відповідно до п.2.4 розділу 7 тендерної документації та Додатку 3 (технічна специфікація) Учасник у складі пропозиції має надати сертифікати: Профілі з алюмінієвих сплавів мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-3-95 «Профілі пресовані з алюмінієвих сплавів для огороджувальних будівельних конструкцій»
ДСТУ EN 1279-1:2022 Скло в будівлі. Склопакети. Частина 1. Загальні відомості, опис системи, правила обміну, допуски та візуальна якість.
У складі тендерної пропозиції ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" надає сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності склопакети Steko.pdf), але у ньому не зазначено щодо відповідності ДСТУ Б В.2.6-3-95 та повністю ДСТУ EN 1279-1:2022 (а лише окремим пунктам).
З огляду на що тендерна пропозиція ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" не відповідає вимогам технічної специфікації.
Крім цього, наданий сертифікат відповідності наданий на такий товар як Скло в будівлі, склопакети однокамерні та двокамерні енергозберігаючі з газонановненням та без ТМ «STЕКО». А висновок СЕС, який вимагається відповідно до п.2.3 розділу 7 тендерної документації наданий на такий товар як склопакети клеєні будівельного призначення типів СПО та СПД торговельної марки «STЕКО». Водночас у тендерній пропозиції Вих. № 21/05 від 28 травня 2025 р. взагалі зазначено таке найменування товару як Конструкція 3060*2450 з автоматичними розсувними дверима 1450*2025. Таким чином, взагалі незрозуміло який товар пропонується ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна". Сертифікат відповідності, висновок СЕС надані на різний товар. Відтак на один і той же товар відсутній цілісний пакет документів, який вимагається технічно специфікацією. Крім цього, не надано сертифікат відповідності, висновок СЕС на товар, який зазначений у тендерній пропозиції.
З огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" не відповідає вимогам тендерної документації та технічної специфікації. Тому вона повинна бути відхилена Замовником.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхиленою у зв’язку з вищезазначеною підставою без надання механізму 24 годин відповідно до п.43 Особливостей.
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" у складі тендерної пропозиції не надала висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру. У складі тендерної пропозиції надані лише висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакет та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на Перемикачі режимів, блоки примусового відкривання, електродвигун, але які не є фурнітурою, а також не стосуються товару, який поставляється за даною закупівлею, оскільки їх виробником не є ТОВ «ЗАВОД СТЕКО».
З огляду на що тендерна пропозиція ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" не відповідає вимогам технічної специфікації.
3. Відповідно до п.2.4 розділу 7 тендерної документації та Додатку 3 (технічна специфікація) Учасник у складі пропозиції має надати сертифікати: Профілі з алюмінієвих сплавів мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-3-95 «Профілі пресовані з алюмінієвих сплавів для огороджувальних будівельних конструкцій»
ДСТУ EN 1279-1:2022 Скло в будівлі. Склопакети. Частина 1. Загальні відомості, опис системи, правила обміну, допуски та візуальна якість.
У складі тендерної пропозиції ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" надає сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності склопакети Steko.pdf), але у ньому не зазначено щодо відповідності ДСТУ Б В.2.6-3-95 та повністю ДСТУ EN 1279-1:2022 (а лише окремим пунктам).
З огляду на що тендерна пропозиція ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" не відповідає вимогам технічної специфікації.
Крім цього, наданий сертифікат відповідності наданий на такий товар як Скло в будівлі, склопакети однокамерні та двокамерні енергозберігаючі з газонановненням та без ТМ «STЕКО». А висновок СЕС, який вимагається відповідно до п.2.3 розділу 7 тендерної документації наданий на такий товар як склопакети клеєні будівельного призначення типів СПО та СПД торговельної марки «STЕКО». Водночас у тендерній пропозиції Вих. № 21/05 від 28 травня 2025 р. взагалі зазначено таке найменування товару як Конструкція 3060*2450 з автоматичними розсувними дверима 1450*2025. Таким чином, взагалі незрозуміло який товар пропонується ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна". Сертифікат відповідності, висновок СЕС надані на різний товар. Відтак на один і той же товар відсутній цілісний пакет документів, який вимагається технічно специфікацією. Крім цього, не надано сертифікат відповідності, висновок СЕС на товар, який зазначений у тендерній пропозиції.
З огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" не відповідає вимогам тендерної документації та технічної специфікації. Тому вона повинна бути відхилена Замовником.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхиленою у зв’язку з вищезазначеною підставою без надання механізму 24 годин відповідно до п.43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція
-
Повʼязаний документ:
Тендерна пропозиція.docx (1).p7s
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності склопакети Steko (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок СЕС
-
Повʼязаний документ:
Висновок СЕС Склопакети Стеко (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про визначення переможцем
-
Повʼязаний документ:
SCN_20250611_090921.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ А7366 скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" у відкритих торгах з особливостями по процедурі закупівлі UA-2025-05-19-006502-a, оформлене ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) №72 від 11.06.2025 р.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
22d96b1ee022431fb4a42177fd66193b
Заголовок пункту скарги:
тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3.8 розділу 3 тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.3.8 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" у складі тендерної пропозиції не надала ні довідки про залучення субпідрядника, ні довідки про незалучення субпідрядника.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3.8 розділу 3 тендерної документації.
ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" у складі тендерної пропозиції не надала ні довідки про залучення субпідрядника, ні довідки про незалучення субпідрядника.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3.8 розділу 3 тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол про визначення переможцем
-
Повʼязаний документ:
SCN_20250611_090921.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ А7366 скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" у відкритих торгах з особливостями по процедурі закупівлі UA-2025-05-19-006502-a, оформлене ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) №72 від 11.06.2025 р.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга не неправомірне визначення переможця
Номер:
448ccbc97414402bbc243c8fd5333c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-006502-a.b4
Назва:
Скарга не неправомірне визначення переможця
Скарга:
Протоколом уповноваженої особи від 10.06.2025 № 69 визначено переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a: Товариство з обмеженою відповідальністю "Глорія-В", яке не є Учасником тендерної закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a.
Також з інформації тендерної площадки https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/38012689/ статус учасника ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" в тендерній закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a став “Переможець”.
Ураховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна"
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист скарга тендер UA-2025-05-19-006502-a ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А7366 sign.pdf 15.06.2025 09:12
- sign.p7s 15.06.2025 09:13
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.06.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
236c45b848e34b8c9f3793db7802e78c
Заголовок пункту скарги:
Скарга не неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом уповноваженої особи від 10.06.2025 № 69 визначено переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a: Товариство з обмеженою відповідальністю "Глорія-В", яке не є Учасником тендерної закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a.
Також з інформації тендерної площадки https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/38012689/ статус учасника ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" в тендерній закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a став “Переможець”.
Ураховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна"
Також з інформації тендерної площадки https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/38012689/ статус учасника ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" в тендерній закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a став “Переможець”.
Ураховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна"
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Протоколом уповноваженої особи від 10.06.2025 № 69 визначено переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a: Товариство з обмеженою відповідальністю "Глорія-В", яке не є Учасником тендерної закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a. Також з інформації тендерної площадки https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/38012689/ статус учасника ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" в тендерній закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a став “Переможець”. Ураховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна"
Вимога
Без відповіді
Неправомірне рішення визнання переможця
Номер:
999a03ed72a5479c84f9ff1a07ec559d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-006502-a.b3
Назва:
Неправомірне рішення визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, протоколом уповноваженої особи від 10.06.2025 № 69 визначено переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a: Товариство з обмеженою відповідальністю "Глорія-В", яке не є Учасником тендерної закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a.
Також з інформації тендерної площадки https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/38012689/ статус учасника ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" в тендерній закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a став “Переможець”.
Ураховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" . В іншому випадку змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2025 08:58
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
712b2466d04f46629d980d16d09f7d6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-006502-a.a2
Назва:
Скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Протоколом уповноваженої особи від 03.06.2025 № 67 відхилено тендерну пропозицію закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНУФАКТУРА 3Д".
Причина відхилення: ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" надав висновок ДСЕЕ ( державної санітарно-епідеміологічної експертизи) на «Склопакети клеєні будівельного призначення (системи) – однокамерні, двокамерні, однокамерні та двокамерні газонаповнені (3 види скла та 13 видів компонентів)», виготовлений у відповідності із: ДСТУ Б EN 1279-1:2013 «Скло для будівництва. Склопакети». Частина 1: Загальні положення, допуски та розміри і правила опису системи (ЕN 1279-1:2004+АС:2006, IDТ); ДСТУ Б EN 1279-2:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 2. Метод випробування на довговічність та вимоги до волого проникності» (ЕN 1279-2:2002, IDТ); ДСТУ Б EN 1279-4:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 4. Методи випробування фізичних характеристик герметизації» (ЕN 1279-4:2002, IDТ) термін дії якого скінчився 01.12.2022.
Також повідомляємо що в Україні з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Згідно п. 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАТВЕРДЖЕНОЇ РІШЕННЯМ Уповноваженої особи ПРОТОКОЛ № 51 від 19 травня 2025 року: “ Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.”
Згідно п. 5.2. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАТВЕРДЖЕНОЇ РІШЕННЯМ Уповноваженої особи ПРОТОКОЛ № 51 від 19 травня 2025 року: “Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.”
В додатку 1 до Тендерної документації вказано : “7. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
8. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.”
Замовник, згідно п. 2.3 частини II. Документи щодо відповідності Технічному завданню Додатку 1 тендерної документації вимагає документи, які вже не є обов’язковими в Україні та які не подаються учасниками у складі тендерної пропозиції й відсутність яких ( так само як й помилково завантажені документи, які вже не є обов’язковими в Україні ) , не може бути підставою для її відхилення замовником
Тому рішення про відхилення тендерної пропозиції ( Протокол уповноваженої особи від 03.06.2025 № 67 ) закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНУФАКТУРА 3Д" суперечить тендерній документації та чинному законодавству та підлягає скасуванню
Враховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ( Протокол уповноваженої особи від 03.06.2025 № 67 ) закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНУФАКТУРА 3Д" та признати ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" переможцем тендеру, В іншому випадку змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скасування дискваліфікації 050625 sign.pdf 05.06.2025 10:09
- 8.Довідка про необхідні хар-ки.pdf 05.06.2025 12:59
Дата подачі:
05.06.2025 10:09
Вирішення:
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу від 05.06.2025 року щодо скасування рішення про дискваліфікацію, надаємо роз’яснення:
У вимогах до документів, які подаються Учасником, було зазначено:
Учасник у складі пропозиції надає: - висновок санітарно-епідеміологічної
експертизи на склопакети; - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру;
Учасник (ТОВ “Мануфактура 3д”) під час подання документів, надав документ “Довідка про необхідні хар-ки” (№8 в списку документів Учасника, завірений підписом та печаткою Учасника), Учасник ,взявши участь у закупівлі, свідомо погодився на всі умови та вимоги Тендерної документації Замовника, у тому числі і необхідність надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети.
Згідно з Законом України "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX від 1 жовтня 2023 року, скасовується обов'язок отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕС) для нехарчової продукції.
Однак, ця вимога була виставлена Замовником, оскільки висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети - це документ, який підтверджує, що склопакети відповідають вимогам санітарно-епідеміологічних норм та правил. Цей висновок потрібен для офіційного використання та підтвердження, що склопакети можуть безпечно використовуватися”.
Також наявність даного висновку є гарантуванням якості та дотримання відповідної технології виробництва. Є застереженням для Учасників, що пропонують Товари недобросовісних виробників, для яких якість вироблених Товарів ставить під сумнів.
Учасник (ТОВ “Мануфактура 3д”) був обізнаний, що даний висновок не є обов’язковим, однак не повідомив про це Замовника офіційним зверненням щодо внесення змін до тендерної документації під час прийому пропозицій, задля видалення пункту про необхідність надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети.
Проте Учасник надав висновок, ДСТУ Б EN 1279-1:2013 «Скло для будівництва. Склопакети». Частина 1: Загальні положення, допуски та розміри і правила опису системи (ЕN 1279-1:2004+АС:2006, IDТ); ДСТУ Б EN 1279-2:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 2. Метод випробування на довговічність та вимоги до волого проникності» (ЕN 1279-2:2002, IDТ); ДСТУ Б EN 1279-4:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 4. Методи випробування фізичних характеристик герметизації» (ЕN 1279-4:2002, IDТ), який є нечинним з 01.12.2022 року.
Нижчевикладене свідчить про грубе порушення процедури закупівлі, що полягає у свідомій подачі завідомо нечинного документу.
Замовник не може прийняти такий документ за чинний, тому пропозиція Учасника (ТОВ “Мануфактура 3д”) була відхилена протоколом уповноваженої особи від 03.06.2025 року №67.
Замовник вважає свої дії правомірними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Щодо неправомірного надання 24 годин на виправлення технічних помилок та неправомірне обрання переможця
Номер:
65bb96739c8049d6bb972974e412684c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-006502-a.b1
Назва:
Щодо неправомірного надання 24 годин на виправлення технічних помилок та неправомірне обрання переможця
Вимога:
Протоколом уповноваженої особи від 02.06.2025 № 65 визначено переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-05-19-006502-a Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНУФАКТУРА 3Д".
Повідомляємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню.
Відповідно до вимог пункту 2.3 розділу 2 «Документи щодо відповідності Технічному завданню» Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання», Учасник у складі пропозиції має надати:
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
Однак, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
Водночас на підтвердження відповідності технічному завданню Замовника, Учасник-ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" надав наступні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок ДСЕЕ):
- висновок ДСЕЕ на «Скло загартоване будівельне товщиною від 4 до 19 мм включно», виготовлений у відповідності із: ДСТУ Б В.2.7-110-2001 «Скло загартоване будівельне. Технічні умови»;
- висновок ДСЕЕ на «Скло"Триплекс" багатошарове безпечне, скло безпечне (безосколкове) будівельного призначення типів 4.4.1 (4ESG.4ESG.1), 5.5.1(5ESG.5ESG.1), 5.5.2 (5ESG.4ESG.2), 6.6.1 (6ESG.6ESG.1), 4.4.2, 6.6.2, 8.8.2,10.10.2, 12.12.2», виготовлений у відповідності із: ДСТУ Б В.2.7-123-2004 «Будівельні матеріали. Скло багатошарове будівельного призначення. Технічні умови»;
- висновок ДСЕЕ на «Склопакети клеєні будівельного призначення (системи) – однокамерні, двокамерні, однокамерні та двокамерні газонаповнені (3 види скла та 13 видів компонентів)», виготовлений у відповідності із: ДСТУ Б EN 1279-1:2013 «Скло для будівництва. Склопакети». Частина 1: Загальні положення, допуски та розміри і правила опису системи (ЕN 1279-1:2004+АС:2006, IDТ); ДСТУ Б EN 1279-2:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 2. Метод випробування на довговічність та вимоги до волого проникності» (ЕN 1279-2:2002, IDТ); ДСТУ Б EN 1279-4:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 4. Методи випробування фізичних характеристик герметизації» (ЕN 1279-4:2002, IDТ).
Чинність зазначених висновків ДСЕЕ має підтверджуватися чинністю відповідних ДСТУ. Інформацію щодо статусу дії усіх ДСТУ можна перевірити на онлайн сервісі нормативних документів БУДСТАНДАРТ Online (https://online.budstandart.com/ua/), який містить актуальні нормативні, законодавчі та довідкові документи України (ДБН, ДСТУ, ГОСТ, ВСН, СОУ, ISO, ДСТУ EN, санітарні норми і правила, технологічні карти, накази тощо).
Дослідивши надані ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" висновки ДСЕЕ встановлено, що висновок ДСЕЕ на «Склопакети клеєні будівельного призначення (системи) – однокамерні, двокамерні, однокамерні та двокамерні газонаповнені (3 види скла та 13 видів компонентів)» є нечинним починаючи з 01.12.2022.
Ураховуючи зазначене вище, Переможцем не надано документи, які підтверджують відповідності його пропозиції технічному завданню Замовника, а саме: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети; висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Всупереч вимогам пункту 43 Особливостей, Замовник надав Переможцю 24 години на виправлення технічних вимог до предмета закупівлі, а саме - на довантаження документів щодо технічної частини вимог Документації. Однак зазначені невідповідності не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей.
Ураховуючи зазначене, пропозиція Переможця - ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та має бути відхилена Замовником на підставі вимог частини 2 пункту 44 Особливостей:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналогічним прикладом задоволення скарги Антимонопольним комітетом України є закупівля за № UA-2023-07-27-003906-a.
Ураховуючи наведене вище, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д". В іншому випадку змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо неправомірного визначення переможця.docx 02.06.2025 12:52
Дата подачі:
02.06.2025 12:56