-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»
Завершена
426 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 130.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2025 11:58 - 31.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2025-05-19-004843-a, предмет надання послуг: код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»)
Номер:
dde67a2b3da646cba6b69820936829d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-004843-a.c1
Назва:
СКАРГА
на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2025-05-19-004843-a, предмет надання послуг: код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- -11781~1.PDF 23.05.2025 16:56
- Аналогічний договір.pdf 23.05.2025 16:56
- Скарга в АМКУ UA-2025-05-19-004843-a.pdf 23.05.2025 16:56
- рішення від 02.11.2020 №20330 .pdf 23.05.2025 16:56
- Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.pdf 23.05.2025 16:56
- Скарга в АМКУ UA-2025-05-19-004843-a.docx 23.05.2025 16:56
- ТД по коду 79410000-1 (акредитац.ISO 15189-2022).pdf 23.05.2025 16:56
- sign.p7s 23.05.2025 17:02
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
24.05.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0beadc36bd9249ddb1d12a61a13ce5d3
Заголовок пункту скарги:
Встановлені у Тендерній документації вимоги по відношенню до Скаржника, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують законні права та інтереси Скаржника. Керуючись положеннями ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей, звертаємося з наступним. 1. Щодо підтвердження аналогічного досвіду.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Від 19.05.2025 11:58 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 1 М. КРАМАТОРСЬКА" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – «Замовник») оголосив відкриті торги з особливостями на предмет надання послуг - код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-19-004843-a (надалі- «Закупівля»). Очікувана вартість закупівлі – 426 000, 00 грн з ПДВ, кінцевий строк подачі пропозицій – до 27.05.2025 09:00.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ СТЕПАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ (надалі – Скаржник) ознайомилися з вимогами Тендерної по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності») «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол Уповноваженої особи КНП «ЦПМСД № 1»КМР 19/05/2025 р. № уо УО – Вікторія Шепитько (надалі – Тендерна документація), та вважаємо, що Замовник допустив порушення чинного законодавства, у тому числі Закону та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі.
Встановлені у Тендерній документації вимоги по відношенню до Скаржника, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують законні права та інтереси Скаржника. Керуючись положеннями ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей, звертаємося з наступним.
У п.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасниками процедури закупівлі», від учасників вимагається:
«1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Довідка у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (не менше 2-ох договорів) із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору, реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ).
На підтвердження наявності досвіду Учасником повинні бути наданні скан копії аналогічних договорів, які зазначені в довідці, а також акти, що підтверджують виконання даних договорів.
*Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є виконаний договір (договори) для Замовників будь-якої форми власності, щодо надання послуг з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 та/або послуги які входять до складу предмету закупівлі та/або послуги аналогічні за кодом ДК.».
1. Щодо підтвердження аналогічного досвіду.
Скаржник повідомляє, що вимога про наявність саме двох договорів прямо суперечить:
- ч. 4 ст. 5 Закону – принцип недискримінації учасників, заборона створення переваг окремим учасникам;
- ч. 4 ст. 22 Закону – заборона включення до тендерної документації вимог, що не є обґрунтовано необхідними для забезпечення якості предмета закупівлі або дискримінують учасників.
Закон не встановлює мінімальну кількість аналогічних договорів як кваліфікаційну вимогу.
Формальне обмеження участі лише тими учасниками, які мають щонайменше два договори, є таким, що обмежує участь у процедурі Закупівлі учасникам, які не мають більше одного аналогічного договору, який повністю відповідає вимогам щодо підтвердження наявного аналогічного досвіду.
Замовник не надає у тендерній документації жодного обґрунтування необхідності саме двох договорів. Така вимога НЕ заснована на специфіці предмета закупівлі (який є консультаційним за суттю, а не виробничо-технологічним), складності або ризиках, нормативних актах або практиках застосування стандарту ISO 15189.
Досвід виконання одного аналогічного договору, який відповідає предмету закупівлі за змістом, обсягом, видом послуг і результатами, є достатнім доказом кваліфікації та здатності учасника належно виконати договір.
Замовник зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, пропорційні предмету закупівлі. Закупівля має код ДК 79410000-1 — консультаційні послуги, а не складні проєктні чи будівельно-монтажні роботи, де багатократність досвіду може бути обов’язковою. Якість одного повноцінного виконаного договору, що стосується акредитації медичної лабораторії за ISO 15189, може свідчити про достатню компетенцію виконавця для участі в цій закупівлі.
Встановлення мінімуму у два договори — це суб’єктивне і безпідставне завищення кваліфікаційної планки, що штучно звужує коло потенційних учасників.
Скаржник має один успішно реалізований аналогічний договір щодо підготовки лабораторії до акредитації згідно з ISO 15189, досвід, що повністю відповідає предмету закупівлі, технічну та кадрову спроможність виконати послугу.
Однак, через формальну вимогу щодо наявності щонайменше двох договорів, Скаржник обмежений в участі у Закупівлі, що є безпідставним порушенням його прав як потенційного учасника, який відповідає усім наявним вимогам та критеріям.
За таких умов, участь у процедурі Закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати 2 (два) аналогічні договори, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають лише один аналогічний договір, який відповідає вимогам кваліфікаційних вимог тендерної документації, у тому числі Скаржника.
Отже, вимога щодо обов’язкової наявності не менше двох аналогічних договорів є дискримінаційною та має бути видалена із тендерної документації. Вона не відповідає законодавству та безпідставно обмежує участь кваліфікованих суб’єктів господарювання.
Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях неодноразово підкреслював, що вимога про обов’язкову наявність двох або більше аналогічних договорів без належного обґрунтування є дискримінаційною. Наприклад, у Рішенні №20330 -р/пк-пз 02.11.2020, АМКУ зазначив, що:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати не менше саме 4-х аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
Отже, аналогічна вимога у даній закупівлі — про наявність не менше двох договорів — є такою, що не має нормативного підґрунтя, перешкоджає участі Скаржника та суперечить усталеній практиці АМКУ.
Докази:
1. Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015;
2. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Постанова № 1178 від 12.10.2022;
3. Рішення АМКУ №20330 -р/пк-пз 02.11.2020;
4. Договір у якості аналогічного – Договір про надання послуги № 26 від 31 січня 2025 р.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ СТЕПАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ (надалі – Скаржник) ознайомилися з вимогами Тендерної по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності») «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол Уповноваженої особи КНП «ЦПМСД № 1»КМР 19/05/2025 р. № уо УО – Вікторія Шепитько (надалі – Тендерна документація), та вважаємо, що Замовник допустив порушення чинного законодавства, у тому числі Закону та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі.
Встановлені у Тендерній документації вимоги по відношенню до Скаржника, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують законні права та інтереси Скаржника. Керуючись положеннями ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей, звертаємося з наступним.
У п.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасниками процедури закупівлі», від учасників вимагається:
«1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Довідка у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (не менше 2-ох договорів) із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору, реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ).
На підтвердження наявності досвіду Учасником повинні бути наданні скан копії аналогічних договорів, які зазначені в довідці, а також акти, що підтверджують виконання даних договорів.
*Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є виконаний договір (договори) для Замовників будь-якої форми власності, щодо надання послуг з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 та/або послуги які входять до складу предмету закупівлі та/або послуги аналогічні за кодом ДК.».
1. Щодо підтвердження аналогічного досвіду.
Скаржник повідомляє, що вимога про наявність саме двох договорів прямо суперечить:
- ч. 4 ст. 5 Закону – принцип недискримінації учасників, заборона створення переваг окремим учасникам;
- ч. 4 ст. 22 Закону – заборона включення до тендерної документації вимог, що не є обґрунтовано необхідними для забезпечення якості предмета закупівлі або дискримінують учасників.
Закон не встановлює мінімальну кількість аналогічних договорів як кваліфікаційну вимогу.
Формальне обмеження участі лише тими учасниками, які мають щонайменше два договори, є таким, що обмежує участь у процедурі Закупівлі учасникам, які не мають більше одного аналогічного договору, який повністю відповідає вимогам щодо підтвердження наявного аналогічного досвіду.
Замовник не надає у тендерній документації жодного обґрунтування необхідності саме двох договорів. Така вимога НЕ заснована на специфіці предмета закупівлі (який є консультаційним за суттю, а не виробничо-технологічним), складності або ризиках, нормативних актах або практиках застосування стандарту ISO 15189.
Досвід виконання одного аналогічного договору, який відповідає предмету закупівлі за змістом, обсягом, видом послуг і результатами, є достатнім доказом кваліфікації та здатності учасника належно виконати договір.
Замовник зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, пропорційні предмету закупівлі. Закупівля має код ДК 79410000-1 — консультаційні послуги, а не складні проєктні чи будівельно-монтажні роботи, де багатократність досвіду може бути обов’язковою. Якість одного повноцінного виконаного договору, що стосується акредитації медичної лабораторії за ISO 15189, може свідчити про достатню компетенцію виконавця для участі в цій закупівлі.
Встановлення мінімуму у два договори — це суб’єктивне і безпідставне завищення кваліфікаційної планки, що штучно звужує коло потенційних учасників.
Скаржник має один успішно реалізований аналогічний договір щодо підготовки лабораторії до акредитації згідно з ISO 15189, досвід, що повністю відповідає предмету закупівлі, технічну та кадрову спроможність виконати послугу.
Однак, через формальну вимогу щодо наявності щонайменше двох договорів, Скаржник обмежений в участі у Закупівлі, що є безпідставним порушенням його прав як потенційного учасника, який відповідає усім наявним вимогам та критеріям.
За таких умов, участь у процедурі Закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати 2 (два) аналогічні договори, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають лише один аналогічний договір, який відповідає вимогам кваліфікаційних вимог тендерної документації, у тому числі Скаржника.
Отже, вимога щодо обов’язкової наявності не менше двох аналогічних договорів є дискримінаційною та має бути видалена із тендерної документації. Вона не відповідає законодавству та безпідставно обмежує участь кваліфікованих суб’єктів господарювання.
Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях неодноразово підкреслював, що вимога про обов’язкову наявність двох або більше аналогічних договорів без належного обґрунтування є дискримінаційною. Наприклад, у Рішенні №20330 -р/пк-пз 02.11.2020, АМКУ зазначив, що:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати не менше саме 4-х аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
Отже, аналогічна вимога у даній закупівлі — про наявність не менше двох договорів — є такою, що не має нормативного підґрунтя, перешкоджає участі Скаржника та суперечить усталеній практиці АМКУ.
Докази:
1. Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015;
2. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Постанова № 1178 від 12.10.2022;
3. Рішення АМКУ №20330 -р/пк-пз 02.11.2020;
4. Договір у якості аналогічного – Договір про надання послуги № 26 від 31 січня 2025 р.
×
-
Назва доказу:
Договір у якості аналогічного – Договір про надання послуги № 26 від 31 січня 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерної по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»)
-
Повʼязаний документ:
ТД по коду 79410000-1 (акредитац.ISO 15189-2022).pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ №20330 -р/пк-пз 02.11.2020
-
Повʼязаний документ:
рішення від 02.11.2020 №20330 .pdf
-
-
Назва доказу:
Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Постанова № 1178 від 12.10.2022
-
Повʼязаний документ:
-11781~1.PDF
-
-
Назва доказу:
Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень, що допущені КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 1» КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ під час проведення відкритих торгів з особливостями та задовольнити цю Скаргу повністю. 3. Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 1» КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до Тендерної документації у закупівлі UA-2025-05-19-004843-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі.