• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери з монтажем

Завершена

573 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 865.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2025 10:42 - 24.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

на неправомірне визначення переможця

Номер: 9e2292a732874c209daebaa8dd80c730
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-19-001750-a.c1
Назва: на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-05-19-001750-a ПП «СПЕЦСЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП «СПЕЦСЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-05-19-001750-a та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 травня 2025 року. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2025 16:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.06.2025 16:47
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 89817df1c2334330a08c48720d697e85
Заголовок пункту скарги: на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем
ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» та прийняття рішення про намір укласти договір

Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 травня 2025 року, фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Визначити ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» переможцем процедури закупівлі з ціновою пропозицією 387 540,00 грн. (Триста вісімдесят сім тисяч п’ятсот сорок грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Уважно проаналізувавши вимоги тендерної документації Замовника та подану тендерну пропозицію ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ», вважаємо, що Замовник не мав права визнавати ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ», виходячи з наступного.

Згідно розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна складатися з інформації та документів, які встановлені в зазначених додатках:
Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей);
Додаток № 2 до тендерної документації – Тендерна пропозиція;
Додаток № 3 до тендерної документації – Кваліфікаційні критерії до Учасників;
Додаток № 4 до тендерної документації – Проєкт договору про закупівлю товарів за публічні кошти;
Додаток № 5 до тендерної документації – Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі;
Додаток № 6 до тендерної документації – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
Додаток № 7 до тендерної документації – Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.

В свою чергу, у Додатку № 6 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чітко визначена назва товару, який потрібен Замовнику, а саме: кондиціонер з монтажем, площа приміщення 25 м2 та кондиціонер з монтажем, площа приміщення 35 м2 (ілюстрація - додається)


Звертаємо Вашу увагу, що Замовник в назві товару зазначив площу приміщення, отже вищевказана ознака є ключовою для Замовника.

Одночасно з викладеним, у п.8 Додатку №6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога про те, що Учасник повинен надати копію/ї документів: інструкції/керівництва з експлуатації, та/або зразок етикетки, та/або посилання на сайт виробника, та/або інший документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

При цьому, у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних та якісних характеристик, а саме на виконання пункту 8 Додатку № 6 було надано документ з технічними характеристиками предмета закупівлі, а саме: файл «29 Каталог Clair. pdf».
В свою чергу, у вищевказаному файлі «29 Каталог Clair. pdf» відсутні такі ключові характеристики предмета закупівлі, як площа приміщення (ілюстрація - додається)


Інших документів на виконання вимоги щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлених у п.8 Додатку №6 (Учасник повинен надати копію/ї документів: інструкції/керівництва з експлуатації, та/або зразок етикетки, та/або посилання на сайт виробника, та/або інший документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.), де була б підтверджена площа приміщення у складі тендерної пропозиції ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» надано не було.

Таким чином, ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» не виконало вимоги Замовника щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема, що стосуються площі приміщення.
Отже, подані ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» у складі тендерної пропозиції документи не відповідають вимогам Замовника в частині підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Беручи до уваги пункт 43 Особливостей, у ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.

Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Підсумовуючи викладене, вважаємо, що наявні достатні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 травня 2025 року, яким було визначено переможцем процедури закупівлі - ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

На виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-19-001750-a.

Перелік документів (доказів):
1. Тендерна документація, затверджена Рішенням уповноваженої особи від 19 травня 2025 року.
2. Закон України «Про публічні закупівлі» (посилання на текст: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (посилання на текст: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text).
4. Файл «29 Каталог Clair. pdf».

Документи зазначені на виконання вимог частини 5 статті 18 Закону та пункту 59 Особливостей, а також додаються до скарги, як документальне підтвердження/докази у відповідності з частиною 2 статті 18 Закону та пункту 56 Особливостей.
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: кондиціонер настінний (ДК 021:2015: 42512200-0 Настінні кондиціонери повітря), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-19-011750-a.
3) Зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 травня 2025 року, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «БРІЗ ЕНЕРДЖІ».

Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір