• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Свято-Покровська, 73Д, кв. № 133, № 146 сел. Гостомель, Бучанського району, Київської області»

Торги не відбулися

2 452 427.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 524.27 UAH
Період оскарження: 19.05.2025 08:57 - 31.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 4f5fbf0d3efb4f5fad46c50e045c26f4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-19-000420-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2025 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2025 15:41
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2025 08:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2025 № 9818-р/пк-пз, Замовник скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ" від 05.06.2025р.
Автор: ТОВ "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ", Дмитро Блискун +380993174176 tovbigalfa@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 67f4441510eb4d6589b24684153a5fe0
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 19.05.2025 ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-05-19-000420-a, «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Свято-Покровська, 73Д, кв. № 133, № 146 сел. Гостомель, Бучанського району, Київської області».
ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» по закупівлі UA-2025-05-19-000420-a, а саме: Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи замовника про відхилення тендерної пропозиції від 05.06.2025 № 60.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Фактичні обставини
Протокольним рішенням (протокол) уповноваженої особи замовника про від 05.06.2025 № 60 було відхилено пропозицію ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протокольним рішенням (протокол) уповноваженої особи замовника про відхилення тендерної пропозиції від 05.06.2025 № 60 (ілюстрація додається):




ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника».

В тендерній документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.

В пункті 6 Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації міститься відомість обсягів робіт в обсязі 264 пунктів.

Підпунктом 4.1. п. 4 Додатком № 1 визначений перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - Договірну ціну; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5% та авторський нагляд); - Пояснювальну записку; - Локальний кошторис (локальні кошториси); - Підсумкову відомість ресурсів (відомості ресурсів) · Рівень середньомісячної заробітної плати інвесторської кошторисної документації, при середньому розряді складності робіт - 3,8, не повинен перевищувати 18570,02 грн. · До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл). · У документі щодо інформації про ціни на матеріальні ресурси, обовʼязково потрібно додавати інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».

Учасник в складі тендерної пропозиції надав (архівний файл «Технічна частина», папка «Гостомель»):
- Договірну ціна «23_ДЦ_ДЦ_3-signed-signed»;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5% та авторський нагляд) «23_ДЦ_ЗКР_5-signed-signed»;
- Пояснювальна записка «23_ДЦ_ДЦ_2-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-01 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-01-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-02 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-02-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-03 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-03-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-04 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-04-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-05 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-05-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-06 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-06-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-07 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-07-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-08 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-08-signed-signed»;
- Локальний кошторис 02.01-09 «23_ДЦ_ЛК1_02-01-09-signed-signed»;
- Підсумкова відомість ресурсів «23_ДЦ_ПВР-signed-signed»;
- Відомість обсягів робіт «23_ДЦ_ВОБ-signed-signed».

При відхиленні пропозиції ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» Замовник зазначив, що підставою для відхилення є невідповідність технічним, якісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку № 2 до тендерної документації.

Натомість, Додаток № 2 до тендерної документації не містить підсумкову відомість ресурсів (матеріалів), які учасники повинні взяти до уваги при розрахунку договірної ціни учасника, а тому замовник неправомірно посилався на невідповідність кількості матеріалу/розцінок/деталей, не врахування вартості матеріалів.

Враховуючи наведену вище інформацію, вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» та вважає його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.

Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ– скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи замовника від 05.06.2025 № 60 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ».

Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника