• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з ремонту та заправки картриджів для принтерів та ремонту офісної техніки)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2025 17:09 - 21.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 51f84f1c9d074a9f8aa7af4aea7388cb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-16-010408-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи, викладеним у Протоколі №48С від 26.05.2025р було визначено Учасника ФОП Тарасенка Сергія Сергійовича переможцем закупівлі № UA-2025-05-16-010408-a. Однак, ми не погоджуємось із Протоколом Замовника, вважаємо, що він прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року внаслідок дискримінації учасників та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року). Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 1, п. 3.6 ) Учасник має надати: “Копію чинного договору/ів Учасника з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), атестат виробництва з утилізації, переробки, знищенню, видалення з обігу неякісної та небезпечної продукції “. Тобто, йдеться про компанію, у якої є ліцензія і атестовано виробництво на утилізацію залишків тонера, відпрацьованих магнітних валів, фотобарабанів, різних типів лез і валів. ФОП Тарасенко Сергій Сергійович у своїй тендерній документації надав договір про співпрацю з компанією – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД¬ПО¬ВІД¬АЛЬ-НІ¬СТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „УКРЕКОПРОМ“» (TOB "HBK „УКРЕКОПРОМ“, код ЄДРПОУ 39624900), а також її діючий АТТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА з ДОДАТКОМ (перелік дозволених робіт/послуг). В даному ДОДАТКУ до Атестата виробництва відсутня інформація щодо робіт/послуг з утилізації відпрацьованих тонера, магнітних та інших валів, лез та інше. Підхід сталих державних закупівель ґрунтується на оцінці вартості продукції чи послуг з огляду на їхній життєвий цикл, тобто надає можливість оцінити експлуатаційні витрати та витрати, пов’язані з утилізацією, а також впливи на стан здоров’я людини і їхні наслідки. Такий підхід є найбільш економічно обґрунтованим і дає змогу' ефективно витрачати бюджетні кошти. Зауважимо, що якщо замовник знехтує чітким визначенням технічних та якісних вимог щодо предмета закупівлі, то в подальшому це приводить до надання неякісних послуг сумнівним підрядником, що в свою чергу веде до значних перевитрат бюджету, додаткових ремонтів та закупівлі нової техніки тощо. Учасник процедури закупівлі повинен був надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, згідно з Додатку № 1 до тендерної документації. ФОП Тарасенко Сергій Сергійович не надав у своїй тендерній документації договір про співпрацю з компанією, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), тим самим порушив вимогу, зазначену у п. 3.6 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Отже, Замовником неправомірно було визначено переможцем Учасника ФОП Тарасенка Сергія Сергійовича, адже його пропозиція не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, - ПРОСИМО: 1. Зобов'язати Замовника скасувати рішення, оформлене Протоколом №48С від 26.05.2025р, яким Учасника ФОП Тарасенка Сергія Сергійовича визначено переможцем Закупівлі. 2. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника. У разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Про розгляд вимоги учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." (24095427) щодо дискваліфікації учасника закупівлі UA-2025-05-16-010408-a ФОП Тарасенко Сергій Сергійович (3148208078) та прийняття рішення. Під час розгляду першого питання порядку денного: 29.05.2025 року Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." (24095427) подано вимогу щодо дискваліфікації учасника закупівлі UA-2025-05-16-010408-a ФОП Тарасенко Сергій Сергійович (3148208078). У своїй вимозі учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." зазначає: « ФОП Тарасенко Сергій Сергійович не надав у своїй тендерній документації договір про співпрацю з компанією, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), тим самим порушив вимогу, зазначену у п. 3.6 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.» Правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище регламентовані Законом України «Про управління відходами» (надалі – Закон). Відповідно до Закону суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та, у разі здійснення операцій з оброблення небезпечних відходів, ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. За термінологією, визначеною ст. 1 Закону «небезпечні відходи – відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3 до Закону)» Відповідно до ч. 1 ст. 44 Закону господарська діяльність з управління небезпечними відходами здійснюється суб’єктами господарювання на підставі ліцензії, що видається в порядку, встановленому Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та відповідно до ліцензійних умов здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Порядок класифікації відходів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102 визначає процедуру проведення класифікації відходів за видами та властивостями з метою належного управління відходами, запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей і навколишнє природне середовище або зменшення такого впливу. Відповідно до Порядку, коди відходів поділяються на: 1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними; 2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи; 3) дзеркальні коди - два коди для одного і того самого виду відходів, де один із них, позначений символом “*”, визначається як дзеркальний небезпечний, інший код, не позначений символом “*”, визначається як дзеркальний, що не є небезпечним. Згідно додатку №1 Замовником вимагалось у Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надати Копію чинного договору/ів Учасника з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), атестат виробництва з утилізації, переробки, знищенню, видалення з обігу неякісної та небезпечної продукції. Переліку, які самі відходи класифікуються, як небезпечні при надані послуг не визначено. При розгляді пропозиції ФОП Тарасенко Серій Сергійович встановлено, що учасником ФОП Тарасенко Сергій Сергійович у складі пропозиції надано договір Учасника з компанією, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження) та атестат виробництва з утилізації, переробки, знищенню, видалення з обігу неякісної та небезпечної продукції, а також надані підтверджуючі документи, що даний договір виконується. Тому тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника в цій частині. А також Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Окремо уповноважена особа Замовника вважає за необхідне звернути увагу на наступне. Пунктами 44-47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, для замовників передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості), визначено підстави відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів, а також порядок прийняття такого рішення та оприлюднення його в електронній системі закупівель. За пунктами 42 і 49 Особливостей встановлено порядок визначення учасника переможцем торгів та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 VIII чи Особливостей не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. У свою чергу за цими ж нормативно правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до АМКУ чи до суду. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відмовити у задоволенні вимоги учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." (24095427) щодо дискваліфікації учасника закупівлі UA-2025-05-16-010408-a ФОП Тарасенко Сергій Сергійович (3148208078). 2. Оприлюднити рішення в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Відхилено